miksi et antanut mulle mahdollisuutta, miksi näytit olevan kiinnostunut, mutta loppupeleissä leikitkin vain tunteillani, mikä siinä oli niin vitun siistiä?
sun ja vain sun takia olen viettänyt unettomia öitä, itkeny ja miettiny, MIKSI?
kolmen vuoden piina, joka päivä ja joka hetki mietin vain sinua.
rakastin ja rakastan sinua aidosti ja ikuisesti. en ikinä unohda sinua..hymyäsi ja ruskeita suklaasilmiäsi..toivottavasti löydät jonkun joka rakastaa sua yhtä paljon kuin minä, toivon sitä todella..
http://www.youtube.com/watch?v=fgkkvAHdbcE
rakastuin mä luuseriin
särkynyt sydän
3
278
Vastaukset
- j k
vai niin
- asdasdsxdxd
Laulu on hanuutta ♥
- Lepää sydän
Lakkaahan jo itkemästä ja kaipaamasta. Rakkautesi, haaveittesi kohde ei ole arvoisesi koskapa jätti sinulle tuollaisen kaipuun. Joku toinen on hän kenelle sinun kannatttaa osoittaa nuo tunteet.
Alahan illalla nukkumaan mennessä haaveilla hänestä niin nukut hyvin ja jonain päivänä hän kävelee vastaasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764