Joo elikkäs.. Milläs te naiset poistatte karvat alhaalta? Itse oon sheivannu terällä, ja häpyhuulten alueelta onnistuu hyvin, mutta tosta ylhäältä alkaa aina tulemaan verta, ja tulee iho tosi epätasaseks! Mistä se johtuu? :o Niin ja parin päivän jälkeen on jo hirvee sänki..
Oon myös muutaman kerran nyppiny pinseteillä tosta ylhäältä karvat mutta siinä menee aikaa TOSI paljon ja niskatki alkaa jo väsyä siinä ajassa.. sen jälkeen on toki silee, mutta sit kun ne takas taas kasvaa niin pitäis uudelleen nyppiä.. ei semmosta jaksa. :/
Millä saa sileeks, ilman verta ja kipua? Ja mieluiten niin että paikat on sit kans sileenä kauemmin ku vaan muutaman päivän.. APUA !
Millä poistatte karvat alapäästä? :)
46
8818
Vastaukset
- Sileä pimppi
Sheivaamalla ja Veetin voiteilla. Viimeksi käytin Veetin bikinirajalle tarkoitettua voidetta, levitin sitä ihan reilusti myös häppäreihin peppuvakoa myöten ja annoin olla kuusi minuuttia. Sitten vain lastalla pois ja hyvä huuhtelu ja voi miten pimpsani olikaan ihanan karvaton ja pehmeä. Jos sinne muutama itsepäinen karva jäi niin ne sheivasin. Kummulle jätin tällä kertaa karvoitusta tosin hyvin lyhyeksi siistittynä senkin. Eihän näitä voiteita kai saisi ihan intiimialueille käyttää, mutta ainakaan itselläni eivät ole ihoa ärsyttäneet ja käsittelyn jälkeen olen huuhdellut todella hyvin, antanut ilmakylpyjä ja laittanut sinkkivoidetta ihan ohuelti.
- utelias 43.
hei.siis mikä tämä voide on ja missä tälläistä myydään?
- LaCaixa
Sokerointi kosmetologilla on erittäin hyvä ja karvat pysyy pois pitkään, eikä pistele ilkeästi kasvaessaan. Parempi ja pysyvämpi menetelmä on valoimpulssi hoito.
- Sokerointi kiinnosta
Kosmetologin tekemät sokerointi tai vahaus kyllä kiinnostaisi, mutta se hinta hirvittää. Toisaalta kyllähän tämän ikäisen (48 v.) naisen pitäisi jo pystyä satsaamaan omiin nautintoihin. Ja nimenomaan nautinto se olisi jos saisi pimpsan paljaaksi pidemmäksi aikaa. Miten muut tämän ikäluokan naiset pidätte pimpsanne paljaana, käytteko kosmetologilla vai tyydyttekö kotikonsteihin.
- ei ymmärrä
Hei posliinipimpsa . miksi haluat ajella karvasi? Karvoitus on osa evoluution kehitystä ja minusta luonnollinen asia. Karvat suojaavat emätintäsi erilaisiltä pölypalloilta sekä bakteereilta. Paljas pimpsa altistuu herkemmin tulehduksille. Olen myös tietoinen siitä , etä tutkitusti monet miehet tykkäävät natural naisista. Toivoisin että eläisit 4 kuukautta ilman karvan poistoa ja kertoisit sitten oman mielipiteesi asiasta. Karvat alapäässä myös lämmittävät talvisin.
En vain ymmärrä mikä teitä naisia vaivaa turhaa rahaa kuluu ihme sokerontoihin ja vahauksiin..- nagunaatiskelia
karvat suojaa ja lämmittää ... voi jeesus tää on provo.
2000-luvulla osataan alapäätä jo pestä niin ei pakteerit pesiydy. talvella villahousut jalkaa niin ei pimpsa palellukaan.
kun 4 kk eleleee karvoineen pesemättä niin ei seksiä tarvitse edes kaivata. ei sitä saisi vaikka maksaisi.
karvapersenaisia kyllä riittää jos joku on sellaisista kiinnostunut.
karvattoman tai itse tarkoitan brassivahatun herkkyys on aivan toista luokkaa kuin pehkollisen. sillä niin väliä mitä mies ajattelee kunhan nainen itse saa nautinnon - karvattomana. - karvajavascript
agree! turha antaa mitää alaspäin peukkua, mielipide jokaisella!!
- posliinipimpsa
Kiitos vastauksista :) Itse en oikein uskalla noita voiteita laittaa intiimialueille, mutta voisihan sitä testata, ainakin tuosta "kummulta".
Ja sinulle "ei ymmärrä". Itse tykkään mielummin olla posliini. Minulle on oikeastaan ihan sama mitä muut miettivät siitä, ja tiedän kyllä että karvat suojaavat. Mielestäni paljas on vain niin paljon 'hengittävämpi' ja 'raikkaampi'. :) - Ammmmmatilainen
Noh minähän olen gyne ammatiltani enkää ikinä ajele. Se tuntuu ihanalta, kun mies tarttuu niihin. Ja voihan ne suoristaaa, tai kihartaa ja luonnollnen tapa tehdä kiharat, on tietenkin letittää häpykarvat.
- jippiijeeii
:) ite käytän naisten gillette kertakäyttö höyliä ja hyvin toimii!suihkutat vaan märäksi pinnan ja sitten antaa höylän soida :D ite olen jo 14vuotiaasta höylännyt karvoja pois olin silloin jo aikalailla kehittynyt =)
- turhautunut89
Tuleeko kellekään muulle pilkkuja sheivauksen jälkeen? Tai vähän sen jälkeen? Itelläni on aika herkkä iho ja ehkä vähän atooppinen.. Mietin johtuuko siitä? Kannattaako ajella lainkaan jos on näin?
- pusipusiiiiiii
tulee pilkkuja joskus karvanpoiston jälkeen mutta häipyvät seuraavana päivänä. poistan höylällä ja veetillä, tosin joskus mieheni tekee sen minulle. myös mieheni ajelee karvat pois, persvaostakin. suuseksi on paljon mukavampaa posliinina, molemmin puolin. varsinkin mieheni karvoitus todella vaatii sheivausta, syntyperänsä takia kun on saanut vahvan karvoituksen :)
- Essi
pusipusiiiiiii kirjoitti:
tulee pilkkuja joskus karvanpoiston jälkeen mutta häipyvät seuraavana päivänä. poistan höylällä ja veetillä, tosin joskus mieheni tekee sen minulle. myös mieheni ajelee karvat pois, persvaostakin. suuseksi on paljon mukavampaa posliinina, molemmin puolin. varsinkin mieheni karvoitus todella vaatii sheivausta, syntyperänsä takia kun on saanut vahvan karvoituksen :)
Niin mannethan on karvasiiiii
- huoooh...
pusipusiiiiiii kirjoitti:
ulla ei oo lähteny ja helevatta monta päivää pilkut vaivannu,,,eikö niiihin auta mikään...apuja kiitos ^^'...
- Timalu
47 v ja kosmetologilla sokerointi, muuta en edes kuvittelisi tekeväni....enää. Itse ajamalla tulee inhottavia punaisia ja kutiavia näppylöitä ja sänki parin päivän sisällä järkky. Ei se sokerointi mikään nautinto ole, mutta jälkeenpäin on todella mukavaa 5-6 viikkoa. Suosittelen.
- runkkupetteri
vasaralla tai dildolla
- pysi
asiaa t pasi
- höylääjä__
Höylällä oon aina vedelly teinistä asti karvat pois mutta siinä on tosiaan ongelmana se että varsinkin tuohon kummun päälle kasvaa se terävä sänki niin nopeasti. Sitten sen sängen kasvamista pitää odotella koska jos lyhyttä ajan niin se sattuu, vuotaa verta ja menee ihan näpyille.
Tänään kokeilin vedellä epilaattorilla häpykummun karvat pois. Pidin ihoa puuduttavaa voidetta tunnin ajan ennen sitä mutta sattui vieläkin niin pirusti, etten saanut karsittua kuin vähän karvoitusta. Jatkan huomenna puudutteen kanssa operaatiota. Kuulemma epiloimalla tarpeeksi kauan sen karvankasvun saa hidastuun huomattavasti ja karva kasvaa ohuempana takaisin. Kipuunkin kuulemma tottuu :D. Häpyhuulia en kyllä uskalla epilaattorilla vedellä.. Ainakaan vielä.- Titta
Eiks sun vanhemmat jotenkin ihmettele jos alat jo teininä sheivaamaan kun ne karvat vasta alkaneet kasvaa ?? Ja minkä ikäsenä alkoi ekat karvat tuleen ?
- karvaaaaatt
Titta kirjoitti:
Eiks sun vanhemmat jotenkin ihmettele jos alat jo teininä sheivaamaan kun ne karvat vasta alkaneet kasvaa ?? Ja minkä ikäsenä alkoi ekat karvat tuleen ?
Tuleex tytöt tossa niin myöhäs, pojilla alkaa karvat puskee siinä 11 - 12v. Yleensä eka alas ja sitte kainalot.
- karvat on ällöjä
Titta kirjoitti:
no tuskin vanhemmat vahtaa alapäätä. Ite oon 12v ajellu kun muuten rehottaa rumasti
- Kuuluuko sulle?
Ihan saksilla.
- Poppy
Kyllähän paljas pimpsa on seksikkään ja nuorekkaan näköinen eikä nuollessa tule karvoja suuhun. Samaten ajelen munan karvani pois säännöllisesti. Ihana sileätä laittaa vasten sileää pimpsaa ja olla sisäkkäin. Jestas kun alkaa seistä muna.
- llllllllllllllllllll
Karvapehko on jotain yököttävintä ikinä. Ja itse olen siis nainen, sekä seukkaan naisen kanssa. Kyllä liukasta, puhdasta posliinia on kaikkein kivoin nuolla :-)
Joskus kun olen lähes luomua nuollut niin on karvoja ikävästi suuhun mennyt :-/ kun tykkään nuolla pillua muualtakin kuin sisältä.- N.alle30
Mulle käy karvanenkin, mut mieluiten vaon ympäriltä pois lähimmät karvat.
Ei se karvojen poisajo niin ikävä ja iso työ oo..höylälläkään..kun tekee sen riittävän säännöllisesti, niin helpompi.
Itsellä ei ole ollut kumppania aikoihin, mut pidän karvat pois, koska paljas pimppi on vaan kivemman tuntunen, tekee masturboinnista parempaa, on hygienisempi, eikä karvat tukista tai kutita.
- Netta 19.
Ihan normi Venuksen sinisellä höylällä joka toinen ilta. Pysyy kyllä posliinisena ja iho tottuu aika äkkiä. Helpompi kun ajaa kaikki pois niin ei tarvii säätää muotoilujen kanssa. Itse jo 2 vuotta posliinina.
- epätoivoista
Mulla edelleen iho rikki sheivauksesta ja aikaa tästä on yli puoli vuotta!
Jotain oon tehnyt kyllä pahasti väärin, enkä enää oikein uskalla koittaa muutaman todella epäonnistuneen kerran jälkeen. Vahaamalla lähtee, mutta työlästä ja sattuu. Hyviä vinkkejä miten saa ihon rauhoittumaan otetaan vastaan! Kainaloissakin kyllä vähän sama ongelma, ei meinaa kestää sheivausta. Miten muut herkkäihoiset poistatte karvanne?:) - Tanja 65
Hei ! Tossa hyvä sivu jossa kuva . Eikun hommiin ! http://www.channel69cash.com/affiliate/content/HotHairy/Elisa22/040.jpg
- Annasstiina 21
Saksalaiset naiset on helvetin karvaisia,on paljon kokemustietoa!!!
- make 57.v
vau kyllä ois kyrvälleni töitä tuossa pillussa.heti aloin runkkaamaan,kun aattelen et oisin tuota pillua nuolemassa.WAU MIKÄ NAINEN JA MAUKAS PILLU.
- karvojennyppijä
Itse nypin ne paljain sormin. Tuska on aivan sietämätön ja veri roiskuu. Hyvä etten vetänyt kerran penistäni irti, kun luulin sen olevan yksi karvoistani...
- Mans22
Epilaattorilla, sillä sääretkin siloitan. Ei satu juurikaan, eikä tulehdu karvatupet. Ainoa haittapuoli hankintahinta, hyvä maksaa liki satasen.
- 20vuotias
laittakaa kuvii alapäästänne,tarvitsen mallia.
- seiveri-sakke
Minä voin tulla ajelemaan pois ne karvat :)
- make 57.v
ajan karvat partahöyläl välil karvanpoisto aineel joita on k -kaupoissa,tulee tosi sileetä sit levitän niveaa ei kutia,tulee tosi liukas posliini ja kyrpä on heti juhlakunnos et heti voi alkaa runkkaamaan.
- poslari ämmä
itse olen poistanut häpykarvani hiomakoneella ja kovilla kemikaaleilla. Kemikaalit tuovat välillä kurttuisen ihon ja kutisee todella paljon. Tykkään sähköhiomakoneesta paljon enemmän kun siitä ei jää sivuvaikutuksia, mm. kutisevaa ihoa tai kasvaimia alapäähäni.
- ibu5dd
Pitäkää mut pois...
- vaikiaaaa
Onko tuo sokerointi nyt sitten ainoa hyvä keino? Minulle tulee aina kauheasti punaisia näppyjä jos sheivaan. Ei todellakaan mikään kaunis näky sen jälkeen. Ihoni on näemmä todella herkkä... Ja siis ei ole kyse ajasta, sheivannut kohta 10 vuotta. En tosin sheivaa päältä, häpyhuulita vaan, kun tosiaan tulee niitä näppyjä... Mutta olisi todella kiva saada nuo karvat pois. Joskus kokeillut itse vahaamista, mutta siitä ei tullut mitään...
- sxs3
posliini pillut on ihania
- Sinkku nainen -91
Itse lähinnä siistin rehottavaa bikinirajaa ja vähän kummun päältä, mutta häpyhuulet vedän sileiksi höylällä. Muutaman kerran jälkeen oppii kyllä varomaan, ettei tule haavoja ja heti ajelemisen jälkeen Veetin Hair Minimising Body Lotionia. Karvojen kasvu hidastuu selkeästi kahdessa viikossa ja on paljon pehmeämmät, tosin sitä täytyy käyttää päivittäin...
Posliinia kokeilin kerran ja kiitorataa, mutta oma kulta ei tykänny ;) - ...
oon 14 enkä oo vielä sheivannu, antakaa vinkkejä!
- ibu5dd
Älä edes mieti....
Olet oikee ihminen
- minä
siistin karvoitusta silloin tällöin ja sanoisin että veet on paras!! se pinkki TOIMIIII erittäin hyvin
- Edkki
Sirpillä olen vedelly ja luokoa on tullut ja naapuri laittoi seipäälle
- kirsti
Kesällä menen pellolle selälleen ja naapurin isäntä ajaa leikkupuimurilla yli, pikkasen se nipistää, mutta on se sen väärtiä. talvella joutuu sitten turvautumaan aitaleikkuriin.
- taina 25v
ruohonleikkurilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475875
- 495361
- 513746
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1003441- 313146
- 592894
- 592766
- 552413
- 381864