Vaikka olen suomalainen en viihdy Suomessa. Inhoan sanaa Suomi, inhoan sanaa suomalainen etc.
En ole koskaan oppinut ymmärtämään tätä kulttuuria ja lisäksi minusta tuntuu, että elämäni meni piloille täällä.
Tämä on tragedia.
Valittaen todettava
2
231
Vastaukset
- jk
niinkö
- Pyydän anteeksi
Kyllä vain. Olen kovasti yrittänyt sopeutua ja koska minulla on pari sukulaista ja sen lisäksi ei kannata lähteä kotimaastaan, jossa on terveysolot ym. tarkoitettu mm. itselle ja jos menisi suomalaisena ulkomaille, olisin siellä kuitenkin 2. luokan kansalainen. - mutta en siltikään viihdy.
Ihan kuin olisin syntynyt väärään paikkaan. Eikä siinä auta mitään sanoa, että ole onnellinen, ettet syntynyt Afrikkaan tai jonnekin katulapseksi. Ei vaan auta.
Ihan kuin olisin väärässä paikassa, enkä sen takia ole päässyt täällä mihinkään eteenpäinkään.
Luetellaan nyt muutamia pieniä ongelmia (ei todellakaan sieltä suurimmasta päästä):
1) täällä piti opiskella ruotsin kieltä, vaikka olin kiinnostunut muista kielistä, joita ei minun kouluaikanani ollut tarjolla
2) täällä on ev.lut. kirkko eikä katolista kirkkoa paitsi pienenä kirkkona
3) humppa-musiikkia. Sitten kun se loppui kokonaan dominoimasta, tuli pelkkä amerikkalaisen musiikin matkiminen
4) sarvikuonoihmiset
Ja tässä ovat pienimmät.
Suomalaisiin ei saa mitään kontaktia. Suomalaiset kehtaavat sanoa ja tehdä sosiaalisessa tilanteessa mitä karmeimpia juttuja, vaikka ovat ujoja.
Toki tämä eksentrinen kulttuuri pitää säilyttää, se on ihan omaa luokkaansa.
En silti yhtää ihmettele, että tässä maassa tehdään paljon itsemurhia. (Itsellä ei ole aikomuksena.)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk244152Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin132938Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_111213Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.22910Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.40888PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht117753- 37734
Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport37725- 104667
- 135657