2 "ilmiötä" pitää saada pois lätkäkaukalosta ilmaveivit ja filmaaminen. Miten se tehdään? En tiedä, tietääkö kukaan muu?
2 asiaa
2
61
Vastaukset
- 11+11
Tätä ainakin ifk vastustaa. Heidän kaksi tosi stadilaista, Mikke ja Makke hallitsevat molemman taidon. Ilmaveivit sujuu ja sukeltamisessa jopa suomen parhaita.
- pelkkä Peetteri:)
Hyvä jussipeetteri! Ihan samaa mieltä tuosta ilmaveivistä varsinkin. Turhaa pelleilyä ja jopa liian vaarallista, jossain vaiheessa joku vielä saa mailasta silmäänsä.
Liian "sählymäistä" tuo veivailu. Kaikki kunnia sählyn pelaajille kuitenkin:)
Ja eiköhän jääkiekon "koodisto" pystys hoitamaan tuon ilmaveivin pois? Eli siis kuka sortuu ilmaveivailuun niin ilmoittas samalla halukkuutensa "tappeluun"?
Ja tää mun vuodatukseni ei tosiaan ole mikään provoilu vaan ihan tosissaan inhoan koko ilmaveivi-huumaa! Mutta ilmeisesti tässäkin pitää ekaksi tapahtua esim jonkun pelaajan silmävamma tai vastaava juttu ennen kuin saadaan homma haltuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294