Minä teen joka päivä töitä enkelten kanssa parantajan työssäni ja haluan antaa kaikille halukkaille Facebookin käyttäjille lahjaksi kaukoparannuksen. Jokainen Facebook kaverini saa Uskon päivänä 30.3.2012 lahjaksi kaukoparannuksen.
Uudistan lahjani epäilevän Tuomaan päivänä 21.12.2012.
Minun lahjatarjoukseni löytyy täältä:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=250838441675748&l=74efaf86e1
Tervetuloa kaverikseni kokemaan ja tutustumaan uuteen ElohimValo hoitoon.
Tässä ketjussa voitte sitten halutessanne kommentoida ja jakaa kokemuksenne.
Kokeile itse onko enkelit todellisia
5
317
Vastaukset
- ...
Jos parannat jonkun kaukoparannuksella. Eihän se silti todesta että enkeileitä olisi olemassa
- ma Senni
Olen ptkään ollut melko masentunut ja oikeastaan ruokkinut vain kurjia ajatuksia.Matka tuntuu pitkältä jälleen valon voimiin, milloin rukoilin enempi ja jaksoi olla sosiaalisempi, oli kyllä vointikin parempi.Miten muuntaa ajatuksia toivomaan enempi enkelapua , ajatukset on olleet niin epävoimaannuttavia-
- tässä apua
Suosittelen lukemaan Lorna Byrnen kirjat. Kannattaa vaikka ensin lukea Enkeleitä hiuksissani. Takaan, että saat toivoa ja voimia :)
- No Commercials
Tälläkään keskustelupalstalla ei saa mainostaa!
- tässä apua
Halusin vaan auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984