Elämä loppuu kuolemaan

Ei jää mitään

Aine ja energia ei häviä ja mustot jää. Henki lähtee kuolemassa ja sillä siisti.

12

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfbdfsb

      Tiede ei pysty selittämäänn miten aine tuli tietoiseksi, se on ongelma. Joko tietoisuus jatkuu tai se häviää,,jokaisen kohdalla.

      • No eihän se tiedeparka pysty selittämään montaa muutakaan asiaa. Ei aine voi tulla tietoiseksi, vaan tietoisuus tulee ja menee, viivähtää hetken aineessa, jos viivähtää, sen elinajan.


    • ...

      Jos energia säilyy ja tietoisuutemme on energiaa. Elämä jatkuu

      • .....

        Energia muuttaa muotoaan. Tietoisuus on aivoissa olevaa sähköimpulsseja, jotka sammuvat kuolessa. Ihmisessä oleva energia siirtyy hajottajiin.


    • Puimuri pui
    • Eipäs juupas
    • ikuinen elämä

      Sielu on ikuinen ja saat valita missä se on kuoleman jälkeen.Valinta on sinun,tee valintasi.

      • olen minä

        Voimme myös valita tulevamme takaisin. Moni valitseekin näin. Uskontojen antamat vaihtoehdot eivät ole koko totuus.


    • Lääkrilehti maalis

      Viimeien lahja!

      Kotilääkäri-lehden maaliskuun numerossa oli mielenkiintoinen artikkeli. Siinä pitkään kuolevia hoitaneet lääkärit ja hoitajat ym. henkilökunta vakuuttivat omien kokemustensa perusteella ihmisen viimeisistä hetkistä. Kun kuolema lähestyy niin aistit ja mieli avartuvat. Ihan siinä viimeisellä hengenvedolla monien katse kiinnittyy johonkin edessä näkyvään ja voi jopa käsikin ojentua ottamaan kuin vastaan ja huullilta tulee: voi mitenkä kaunista ja ihanaa. Monet kokevat että äiti tai joku edesmennyt tuli hakemaan tai enkeli. Tämä maallinen (ei mikään uskonnollinen) lehti uskaltaa julkaista tällaista.
      Voitte lukea artikkelin tarkemmin lehdestä!

    • Kun fyysinen elämä päättyy kuolemassa ,mutta elämä ei ole koskaan syntynyt eikä se myöskään koskaan kuole, koska se on kaikille sama yksi elämä
      Ego sielu on taas eri asia, eikä sekään voi kuollan niinkauan kun se on syynja seurauksen,sillä se on tuo syy ja seuraus, joka tulee meille psykologisena perimänä elämästä toiseen, kunnes jonkun maaelämän aiksna vapaudut tuon lain alaisuudesta, ja yhdyt tuohon alkuperäiseen ajattomaan elämään

    • ei jää kyllä jää
      Kiristitty ei on siirtynyt kuolemasta elämään,vaikka ruumis maatuu enne toista tulemista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe