Aine ja energia ei häviä ja mustot jää. Henki lähtee kuolemassa ja sillä siisti.
Elämä loppuu kuolemaan
12
209
Vastaukset
- sfbdfsb
Tiede ei pysty selittämäänn miten aine tuli tietoiseksi, se on ongelma. Joko tietoisuus jatkuu tai se häviää,,jokaisen kohdalla.
No eihän se tiedeparka pysty selittämään montaa muutakaan asiaa. Ei aine voi tulla tietoiseksi, vaan tietoisuus tulee ja menee, viivähtää hetken aineessa, jos viivähtää, sen elinajan.
- ...
Jos energia säilyy ja tietoisuutemme on energiaa. Elämä jatkuu
- .....
Energia muuttaa muotoaan. Tietoisuus on aivoissa olevaa sähköimpulsseja, jotka sammuvat kuolessa. Ihmisessä oleva energia siirtyy hajottajiin.
- Puimuri pui
Täällä puitu ja mielipiteet muuttumattomat edelleen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10352289
Ruumisihmiset kuolee tosiaan ja tietoisuusihmiset elävät. - Eipäs juupas
Robottimaista toistoa ketju toisensa jälkeen.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10052884 - ikuinen elämä
Sielu on ikuinen ja saat valita missä se on kuoleman jälkeen.Valinta on sinun,tee valintasi.
- olen minä
Voimme myös valita tulevamme takaisin. Moni valitseekin näin. Uskontojen antamat vaihtoehdot eivät ole koko totuus.
- Lääkrilehti maalis
Viimeien lahja!
Kotilääkäri-lehden maaliskuun numerossa oli mielenkiintoinen artikkeli. Siinä pitkään kuolevia hoitaneet lääkärit ja hoitajat ym. henkilökunta vakuuttivat omien kokemustensa perusteella ihmisen viimeisistä hetkistä. Kun kuolema lähestyy niin aistit ja mieli avartuvat. Ihan siinä viimeisellä hengenvedolla monien katse kiinnittyy johonkin edessä näkyvään ja voi jopa käsikin ojentua ottamaan kuin vastaan ja huullilta tulee: voi mitenkä kaunista ja ihanaa. Monet kokevat että äiti tai joku edesmennyt tuli hakemaan tai enkeli. Tämä maallinen (ei mikään uskonnollinen) lehti uskaltaa julkaista tällaista.
Voitte lukea artikkelin tarkemmin lehdestä! Kun fyysinen elämä päättyy kuolemassa ,mutta elämä ei ole koskaan syntynyt eikä se myöskään koskaan kuole, koska se on kaikille sama yksi elämä
Ego sielu on taas eri asia, eikä sekään voi kuollan niinkauan kun se on syynja seurauksen,sillä se on tuo syy ja seuraus, joka tulee meille psykologisena perimänä elämästä toiseen, kunnes jonkun maaelämän aiksna vapaudut tuon lain alaisuudesta, ja yhdyt tuohon alkuperäiseen ajattomaan elämäänei jää kyllä jää
Kiristitty ei on siirtynyt kuolemasta elämään,vaikka ruumis maatuu enne toista tulemista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634