Elämä loppuu kuolemaan

Ei jää mitään

Aine ja energia ei häviä ja mustot jää. Henki lähtee kuolemassa ja sillä siisti.

12

209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sfbdfsb

      Tiede ei pysty selittämäänn miten aine tuli tietoiseksi, se on ongelma. Joko tietoisuus jatkuu tai se häviää,,jokaisen kohdalla.

      • No eihän se tiedeparka pysty selittämään montaa muutakaan asiaa. Ei aine voi tulla tietoiseksi, vaan tietoisuus tulee ja menee, viivähtää hetken aineessa, jos viivähtää, sen elinajan.


    • ...

      Jos energia säilyy ja tietoisuutemme on energiaa. Elämä jatkuu

      • .....

        Energia muuttaa muotoaan. Tietoisuus on aivoissa olevaa sähköimpulsseja, jotka sammuvat kuolessa. Ihmisessä oleva energia siirtyy hajottajiin.


    • Puimuri pui
    • Eipäs juupas
    • ikuinen elämä

      Sielu on ikuinen ja saat valita missä se on kuoleman jälkeen.Valinta on sinun,tee valintasi.

      • olen minä

        Voimme myös valita tulevamme takaisin. Moni valitseekin näin. Uskontojen antamat vaihtoehdot eivät ole koko totuus.


    • Lääkrilehti maalis

      Viimeien lahja!

      Kotilääkäri-lehden maaliskuun numerossa oli mielenkiintoinen artikkeli. Siinä pitkään kuolevia hoitaneet lääkärit ja hoitajat ym. henkilökunta vakuuttivat omien kokemustensa perusteella ihmisen viimeisistä hetkistä. Kun kuolema lähestyy niin aistit ja mieli avartuvat. Ihan siinä viimeisellä hengenvedolla monien katse kiinnittyy johonkin edessä näkyvään ja voi jopa käsikin ojentua ottamaan kuin vastaan ja huullilta tulee: voi mitenkä kaunista ja ihanaa. Monet kokevat että äiti tai joku edesmennyt tuli hakemaan tai enkeli. Tämä maallinen (ei mikään uskonnollinen) lehti uskaltaa julkaista tällaista.
      Voitte lukea artikkelin tarkemmin lehdestä!

    • Kun fyysinen elämä päättyy kuolemassa ,mutta elämä ei ole koskaan syntynyt eikä se myöskään koskaan kuole, koska se on kaikille sama yksi elämä
      Ego sielu on taas eri asia, eikä sekään voi kuollan niinkauan kun se on syynja seurauksen,sillä se on tuo syy ja seuraus, joka tulee meille psykologisena perimänä elämästä toiseen, kunnes jonkun maaelämän aiksna vapaudut tuon lain alaisuudesta, ja yhdyt tuohon alkuperäiseen ajattomaan elämään

    • ei jää kyllä jää
      Kiristitty ei on siirtynyt kuolemasta elämään,vaikka ruumis maatuu enne toista tulemista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe