Olisko veikkauksia mitä jouluna ilmestyvän keräilypakkauksen "fanituote" voisi olla. Argonath ja Smeagol on edelliset mutta mikä on viimeinen keräilykappale
ROTK EE Collector´s gift set
6
617
Vastaukset
- jazzy
Milloin Kuninkaan Paluun pid. versio ilmestyy?
- joku vaan
Viimeisimpien tietojen mukaan extended edition ilmestyy vasta joulukuussa, koska Peter Jackson on niin kiireinen King Kongin kanssa, ettei ehdi leikata rotk:ia.
- asa
joku vaan kirjoitti:
Viimeisimpien tietojen mukaan extended edition ilmestyy vasta joulukuussa, koska Peter Jackson on niin kiireinen King Kongin kanssa, ettei ehdi leikata rotk:ia.
12.12 ilmestyy pidennetty versio, niinkuin edellisetkin versiot ovat tulleet.Lohduttavaa on se, että tämän jälkeen ei tarvitse enää ostella sormuksen herra leffoja.Sitten pitää kattoa kaikki extended versiot putkeen
- jalojalka
veikkaan, että se on palasina oleva miekka tai sitten gondorin kaupunki pienoiskoossa
- Pippin
Mulla ei itellä oo hajuukaan vastauksesta, joten Merry saa kokeilla mun puolesta. =) Merry veikkaa Bara-dûrin pienoismallia ja minä itse veikkaan Nazgúlin pienoismallia sen lentävän ratsunsa selässä tai Galadrien kristallilasia...
Mun arvaukset meni täysin pieleen ja toi Brandybuck nyt on aina ollut Brandybuck... =) - simbelmyne
Jos oikein muistan siinä on mikana joku Minas Thirit rasia tai sit se oli se jalka.. Kummiskin, se on Minas T..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933451
- 1093146
- 562345
- 221912
Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61748Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein241526Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381404