Olisko veikkauksia mitä jouluna ilmestyvän keräilypakkauksen "fanituote" voisi olla. Argonath ja Smeagol on edelliset mutta mikä on viimeinen keräilykappale
ROTK EE Collector´s gift set
6
594
Vastaukset
- jazzy
Milloin Kuninkaan Paluun pid. versio ilmestyy?
- joku vaan
Viimeisimpien tietojen mukaan extended edition ilmestyy vasta joulukuussa, koska Peter Jackson on niin kiireinen King Kongin kanssa, ettei ehdi leikata rotk:ia.
- asa
joku vaan kirjoitti:
Viimeisimpien tietojen mukaan extended edition ilmestyy vasta joulukuussa, koska Peter Jackson on niin kiireinen King Kongin kanssa, ettei ehdi leikata rotk:ia.
12.12 ilmestyy pidennetty versio, niinkuin edellisetkin versiot ovat tulleet.Lohduttavaa on se, että tämän jälkeen ei tarvitse enää ostella sormuksen herra leffoja.Sitten pitää kattoa kaikki extended versiot putkeen
- jalojalka
veikkaan, että se on palasina oleva miekka tai sitten gondorin kaupunki pienoiskoossa
- Pippin
Mulla ei itellä oo hajuukaan vastauksesta, joten Merry saa kokeilla mun puolesta. =) Merry veikkaa Bara-dûrin pienoismallia ja minä itse veikkaan Nazgúlin pienoismallia sen lentävän ratsunsa selässä tai Galadrien kristallilasia...
Mun arvaukset meni täysin pieleen ja toi Brandybuck nyt on aina ollut Brandybuck... =) - simbelmyne
Jos oikein muistan siinä on mikana joku Minas Thirit rasia tai sit se oli se jalka.. Kummiskin, se on Minas T..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910