Ajattelin tänään kävellä lasteni kanssa harrastuksiin, koska sinne on vain n.500metrin matka. On aivan älytöntä autoilla paikalle. Yritimme siis jälleen mahdotonta, kävelemistä keravalle.
Lopulta matkaan meni puolet normaalia kauemmin, koska koiranpaskaa oli JOKA PAIKASSA, aivan joka paikassa. Emme voineet kävellä mistään suoraan, emme edes KESKELLÄ JALKAKÄYTÄVÄÄ. En voi toistaa tätä tarpeeksi, koiranpaskaa oli JOKA HELVETIN PAIKASSA.
Olin todella lopussa kun yritin kehittää lapsille reittejä mitä kautta voisivat kiertää kakat, sain huutaa koko matkan kuin sumusireeni. Eikä kotiintulo helpota asiaa, koska talon pihallekin nämä kakattajat antavat koiriensa tehdä tarpeensa. Vain neljän seinän sisällä voi liikkua. Joten hyötyliikunta jää jatkossakin haaveeksi.
En voi käsittää, miten imbesilli pitää olla, ettei voi ohjata koiraansa edes vähän sivuun jalkakäytävästä, meidän muiden on pakko päästä liikkumaan!!!!!!!!!
koiranomistajat veivät meiltä muilta liikkumatilan
2
159
Vastaukset
- tosi törkeää!
Älä välitä, itse asun kerrostalossa ja koiran paskaa on piha täynnä, jopa aivan rapun vieressä. Minusta se on kauheaa! Itselläni on koira, enkä missään nimessä anna koiran tehdä tarpeitaan pihalle. Jos jostain syystä tekee, korjaan toki pois.
Olen tähän ikään (eläkeläinen) asunut monella paikkakunnalla, mutta ei missään ole annettu sentään kerrostalon pihalle koiran kakkia. Kerava on tässä asiassa aivan omaa luokkaa. Eikä tämä talo ole mikään pummien eikä mamujen asuintalo, vaan ihan vapaarahoitteinen. Niin, ja puhumattakaan siitä, että kun lähtee pihalta, ei juuri ole paikkaa missä ei koiran kakkaa olisi! - popo
Ihan samaa mieltä. Meillä on kaksi pientä koiraa ja paskat siivotaan pois. Tosin ne ei paskannakkaan jalkakäytävälle vaan menee kauas lumihankeen josta niitä ei lähdetä siivoomaan yksikertaisesti sen takia ettei sinne pääse ilman että uppoo vyötäröön asti, mutta paskat ei ainakaan ole keskellä kulkuväylää. Kesällä ne paskat siivotaan nurmikoiltakin. Kyllä se pännii kuljettaa koiriakin ulkona kun samalla lailla ne paskat kulkeutuu koirien tassuihin kun ne jalkakäytävällä kävelee.
En ihmettele yhtään että koirien omistajia vihataan. Meidänkin taloyhtiössä yks antaa koiransa tehdä tarpeet heti pihalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990