Arttu mitä helvettiä

huhuhuhsss

Siis mitä helevettiä tää äpärä tekee vielä ohjelmassa? Pitäis heittää saatana suoraan roskikseen ja takas vähäkylän karaokebaariin, sen vertaa kun ei osaa LAULAA OLLENKAAN! Huono ääni, epävarma ja keinotekoinen olemus - turha tyyppi. Selvästikin suomen kansa on niin alkoholisioutunut, etteivät ihmiset osaa painaa oikeaa numeroa puhelimeensa. Hävetkää!

23

546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • diandrafani.........

      Miten voit arvostella muiden ihmisten makuasioita ?? Jos sinä et pidä hänestä, niin sitten et pidä. Ei muu maailma ole sama kuin sinä !

    • Netuk

      Läskipäät haluavat taas voittajaksi
      jonkin juntin, kuten Saarisen.

    • mkmk

      Ei pysty tajuamaan tajuamaan miten toi on vielä jatkossa. Kamala ääni, ylimielinen, oksettava yök! Kuka sitä äänestää?

    • Arttu ulos

      Toivottavasti ei käy niinkuin kakkoskaudella Jääskeläisen Ilkan voittaessa. Äänestetään "oman kylän poikaa" ja kun se on niin söpö MUTKU SILLÄ EI MYYDÄ LEVYJÄ EIKÄ MENESTYTÄ.

      • Lopettakaa jo tuo...

        Mitä "oman kylän poikaa"? Ihmeellisiä teorioita :) Kyllä Ilkkaa äänestettiin ympäri Suomen, ja kaiken ikäiset. Todistettavasti myös mummot. (jos hekään saavat äänestää)

        Ja minä sanoisin että levyjä myydään ensisijaisesti hyvällä musiikilla! On aika ihmeellistä kun Idolsissa lasketaan sen varaan että Idols-voittajan levyn pitäisi myydä vähintään 30 000 kappaletta vain sillä että se on Idols-voittajan levy. Musiikista viis.

        Ja jos Idols-voittaja tekee melko keskinkertaisen ja aika epäonnistuneen levyn, joka myy "vain" 14 000 kappaletta, siitä tehdään johtopäätös, että artisti on "huono". Artistissa on kaikki syy, ei puhettakaan siitä että LEVY olisi ehkä voinut olla parempi.

        Eikä artistia voi syyttää siitäkään jos ihmiset eivät mene hypetys-halpaan. Idols-hypetykseen ei voi luottaa aukottomasti.

        Jos otetaan vaikka Anna Puu tai Katri Ylander, ei heidänkään levyt olisi myyneet kummemmin, jos eivät olisi olleet hyviä, ja musiikin puolesta kolahtaneet kansaan. (Aika pieneksi jäi Katrin myyntiluvut niinkin hyvällä levyllä)
        Martin levy ei ehkä ollut varsinaisesti huono, mutta yllätyksetön ja tylsä. Musiikilla ON merkitystä. Kaikkea ei voi laittaa artistin syyksi, jos levy ei myy, eikä ansioksi, jos levy myy hyvin.

        Eikä levy sitä paitsi myynyt huonosti. En itse asiassa usko että kukaan tämän kauden finalisteista yltää sen kummempiin lukuihin. Ellei tee musiikillista täysosumaa.

        Eikä kukaan varmasti äänestä ketään pelkän söpöyden vuoksi.
        Olen itsekin nähnyt paljonkin söpöjä Idols-finalisteja. Mutta en ole äänestänyt. Tyypin täytyy "kolahtaal" jotenkin henkilökohtaisella tasolla, ihastuttaa, kiehtoa jotenkin erityisellä tavalla söpöyden lisäksi. Näin Antti Tuiskunkin kanssa.
        Ei pelkkä "söpöys" saa ketään automaattisesti äänestämään. Pöh.

        Ja lisäksi, Ilkka menestyi ihan hyvin sen aikaa kuin keikkaili. Levykin myi tasoonsa nähden suorastaan todella hyvin. Kun ottaa huomioon että sitä eivät taatusti ostaneet muut kuin sellaiset tyhjäpää-ihkuttajafanit, jotka olisivat ostaneet mitä tahansa missä on oman idolin nimi.

        Itse haluaisin ainakin menestyä hyvällä musiikilla. Jos levy ei ole hyvä, ei sillä pidäkään menestyä. Näin sen mielestäni pitäisi musiikkimaailmassa mennä.

        Ja ei, en ole Ilkan sukulainen. Mutta en häpeä sitä että hän oli ja on Idols-suosikkini. Toista ei ole tullut.


      • Väärä voittaja?
        Lopettakaa jo tuo... kirjoitti:

        Mitä "oman kylän poikaa"? Ihmeellisiä teorioita :) Kyllä Ilkkaa äänestettiin ympäri Suomen, ja kaiken ikäiset. Todistettavasti myös mummot. (jos hekään saavat äänestää)

        Ja minä sanoisin että levyjä myydään ensisijaisesti hyvällä musiikilla! On aika ihmeellistä kun Idolsissa lasketaan sen varaan että Idols-voittajan levyn pitäisi myydä vähintään 30 000 kappaletta vain sillä että se on Idols-voittajan levy. Musiikista viis.

        Ja jos Idols-voittaja tekee melko keskinkertaisen ja aika epäonnistuneen levyn, joka myy "vain" 14 000 kappaletta, siitä tehdään johtopäätös, että artisti on "huono". Artistissa on kaikki syy, ei puhettakaan siitä että LEVY olisi ehkä voinut olla parempi.

        Eikä artistia voi syyttää siitäkään jos ihmiset eivät mene hypetys-halpaan. Idols-hypetykseen ei voi luottaa aukottomasti.

        Jos otetaan vaikka Anna Puu tai Katri Ylander, ei heidänkään levyt olisi myyneet kummemmin, jos eivät olisi olleet hyviä, ja musiikin puolesta kolahtaneet kansaan. (Aika pieneksi jäi Katrin myyntiluvut niinkin hyvällä levyllä)
        Martin levy ei ehkä ollut varsinaisesti huono, mutta yllätyksetön ja tylsä. Musiikilla ON merkitystä. Kaikkea ei voi laittaa artistin syyksi, jos levy ei myy, eikä ansioksi, jos levy myy hyvin.

        Eikä levy sitä paitsi myynyt huonosti. En itse asiassa usko että kukaan tämän kauden finalisteista yltää sen kummempiin lukuihin. Ellei tee musiikillista täysosumaa.

        Eikä kukaan varmasti äänestä ketään pelkän söpöyden vuoksi.
        Olen itsekin nähnyt paljonkin söpöjä Idols-finalisteja. Mutta en ole äänestänyt. Tyypin täytyy "kolahtaal" jotenkin henkilökohtaisella tasolla, ihastuttaa, kiehtoa jotenkin erityisellä tavalla söpöyden lisäksi. Näin Antti Tuiskunkin kanssa.
        Ei pelkkä "söpöys" saa ketään automaattisesti äänestämään. Pöh.

        Ja lisäksi, Ilkka menestyi ihan hyvin sen aikaa kuin keikkaili. Levykin myi tasoonsa nähden suorastaan todella hyvin. Kun ottaa huomioon että sitä eivät taatusti ostaneet muut kuin sellaiset tyhjäpää-ihkuttajafanit, jotka olisivat ostaneet mitä tahansa missä on oman idolin nimi.

        Itse haluaisin ainakin menestyä hyvällä musiikilla. Jos levy ei ole hyvä, ei sillä pidäkään menestyä. Näin sen mielestäni pitäisi musiikkimaailmassa mennä.

        Ja ei, en ole Ilkan sukulainen. Mutta en häpeä sitä että hän oli ja on Idols-suosikkini. Toista ei ole tullut.

        Ja Artusta saa tykätä. Arttua saa äänestää ja fanittaa. On typerää vaatia että ketään muuta ei saisi kannattaa kuin Diandraa, koska hän laulaa parhaiten. Moni muukin asia merkitsee.

        Minä ajattelen niin, että JOKAINEN joka pääsee alkukarsinnoista läpi, on LAULUÄÄNEN puolesta sopivat Idols-voittajaksi ja levyttäväksi artistiksi. Musiikkimaailmassa on vaikka minkä verran artisteja joilla on vain perushyvä ääni.

        Jälleen kerran: jotta menestyisi, on löydettävä ensinnäkin se omin musiikkityyli ja saatava jostain sitä OIKEASTI HYVÄÄ MUSAA.

        Tai no, en tiedä teistä, mutta minulla on ollut sellainen käsitys että musiikkibisneksessä on kyse vähän siitä musiikistakin. Eikä vain siitä että fanittaa jotain ihkua tyyppiä. Ei se laulutaitokaan ole kaikki kaikessa.

        JOKAINEN Idols-finalisti on laulutaidon puolesta ollut riittävän hyvä. Aika monet muut asiat ratkaisevat lopulta sen menestyksen.

        Idols on mielestäni saanut aikaan pelkkää pahaa. Ei artisteilta vaadita täydellisyyttä tai katsota suurennuslasilla heidän esiintymistään ja laulun virettä. Suosikit valitaan musiikkimaun perusteella. Idolsissa kaikki perustuu "fanitukselle"...


      • Vielä viimeiseksi...

        Sanohan vielä kuka sinun mielestäsi tämän kauden finalisteista ansaitsee voiton. Jos ei Arttu niin kuka? Diandra?

        Ja heitäpä ennustus: kuinka paljon tämän ansaitusti voittaneen levy tulee myymään. Katsotaan miten käy.


      • Ei Arttua voittoon.
        Vielä viimeiseksi... kirjoitti:

        Sanohan vielä kuka sinun mielestäsi tämän kauden finalisteista ansaitsee voiton. Jos ei Arttu niin kuka? Diandra?

        Ja heitäpä ennustus: kuinka paljon tämän ansaitusti voittaneen levy tulee myymään. Katsotaan miten käy.

        Arttu ei ansaitse voittoa. Hän ei millään mittapuulla ole finalisteista paras.
        Ensinnäkin Artulta puuttuu karisma ihan kokonaan. Pelkkä lauleskelu lavalla ei kanna kovin pitkälle eikä sillä varmasti saada aikaan levyä, jota kukaan ostaisi. Esiintyvän artistin karisma on yksinkertaisesti niin keskeinen asia, että jos sitä ei ole, artisti ei voi menestyä eikä kukaan osta hänen levyjään. Idolsin konseptina käsittääkseni on löytää sellainen Idoli, joka nimenomaan nousee kirkkaaksi tähdeksi Suomen musiikkitaivaalle. Artun laulutaitokin on finalisteista heikoin.

        Arttu on "ihan kiva", mutta siihen se sitten jääkin. Suomessa on tuhansia hänentasoisiaan laulajia eikä Arttu erotu heistä mitenkään.

        En väitä, että huono menestys olisi pelkästään artistin syytä. Biisintekijät, levy-yhtiö, stailaajat yms. ovat monen kohdalla epäonnistuneet pahasti. Esimerkiksi Stina Girsin biisiä soitetaan vain jollain iskelmäkanavalla ja levy on mennyt metsään. Stinasta olisi ollut NIIN PALJON parempaankin. Jos Suomessa olisi samaa osaamista kuin Amerikassa musiikkibisneksessä niin Stina olisi täällä iso tähti. Stinan oma biisi, jonka hän esitti koelauluissa oli huippu ja juuri hänen ominta tyyliään ja siitä tyylistä olisi täytynyt lähteä työstämään levyä eikä mistään nykyisestä skeidasta. Ongelma on, että täällä artisti väännetään väkisin johonkin tiettyyn muottiin, johon hän ei edes sovi.


      • Katri on ihana
        Lopettakaa jo tuo... kirjoitti:

        Mitä "oman kylän poikaa"? Ihmeellisiä teorioita :) Kyllä Ilkkaa äänestettiin ympäri Suomen, ja kaiken ikäiset. Todistettavasti myös mummot. (jos hekään saavat äänestää)

        Ja minä sanoisin että levyjä myydään ensisijaisesti hyvällä musiikilla! On aika ihmeellistä kun Idolsissa lasketaan sen varaan että Idols-voittajan levyn pitäisi myydä vähintään 30 000 kappaletta vain sillä että se on Idols-voittajan levy. Musiikista viis.

        Ja jos Idols-voittaja tekee melko keskinkertaisen ja aika epäonnistuneen levyn, joka myy "vain" 14 000 kappaletta, siitä tehdään johtopäätös, että artisti on "huono". Artistissa on kaikki syy, ei puhettakaan siitä että LEVY olisi ehkä voinut olla parempi.

        Eikä artistia voi syyttää siitäkään jos ihmiset eivät mene hypetys-halpaan. Idols-hypetykseen ei voi luottaa aukottomasti.

        Jos otetaan vaikka Anna Puu tai Katri Ylander, ei heidänkään levyt olisi myyneet kummemmin, jos eivät olisi olleet hyviä, ja musiikin puolesta kolahtaneet kansaan. (Aika pieneksi jäi Katrin myyntiluvut niinkin hyvällä levyllä)
        Martin levy ei ehkä ollut varsinaisesti huono, mutta yllätyksetön ja tylsä. Musiikilla ON merkitystä. Kaikkea ei voi laittaa artistin syyksi, jos levy ei myy, eikä ansioksi, jos levy myy hyvin.

        Eikä levy sitä paitsi myynyt huonosti. En itse asiassa usko että kukaan tämän kauden finalisteista yltää sen kummempiin lukuihin. Ellei tee musiikillista täysosumaa.

        Eikä kukaan varmasti äänestä ketään pelkän söpöyden vuoksi.
        Olen itsekin nähnyt paljonkin söpöjä Idols-finalisteja. Mutta en ole äänestänyt. Tyypin täytyy "kolahtaal" jotenkin henkilökohtaisella tasolla, ihastuttaa, kiehtoa jotenkin erityisellä tavalla söpöyden lisäksi. Näin Antti Tuiskunkin kanssa.
        Ei pelkkä "söpöys" saa ketään automaattisesti äänestämään. Pöh.

        Ja lisäksi, Ilkka menestyi ihan hyvin sen aikaa kuin keikkaili. Levykin myi tasoonsa nähden suorastaan todella hyvin. Kun ottaa huomioon että sitä eivät taatusti ostaneet muut kuin sellaiset tyhjäpää-ihkuttajafanit, jotka olisivat ostaneet mitä tahansa missä on oman idolin nimi.

        Itse haluaisin ainakin menestyä hyvällä musiikilla. Jos levy ei ole hyvä, ei sillä pidäkään menestyä. Näin sen mielestäni pitäisi musiikkimaailmassa mennä.

        Ja ei, en ole Ilkan sukulainen. Mutta en häpeä sitä että hän oli ja on Idols-suosikkini. Toista ei ole tullut.

        "Ja jos Idols-voittaja tekee melko keskinkertaisen ja aika epäonnistuneen levyn, joka myy "vain" 14 000 kappaletta, siitä tehdään johtopäätös, että artisti on "huono". Artistissa on kaikki syy, ei puhettakaan siitä että LEVY olisi ehkä voinut olla parempi."

        "Jos otetaan vaikka Anna Puu tai Katri Ylander, ei heidänkään levyt olisi myyneet kummemmin, jos eivät olisi olleet hyviä, ja musiikin puolesta kolahtaneet kansaan. (Aika pieneksi jäi Katrin myyntiluvut niinkin hyvällä levyllä)"

        Eli Ilkka Jääskeläisen levy oli niin huono, että siksi myi niin vähän, eikä se liity mitenkään Jääskeläiseen itseensä? Ja Anna Puun ja Katrin levyt oli hyviä (ja laulajat huonoja?) mutta "myynti on jäänyt pieneksi"

        Täytyy sanoa, että on aika epäilyttävä logiikka sulla, kun väität että 14000kpl on paljon (ei edes kultalevyä) ja Katrin platina yli 30000 ja toinen kultalevy eli 25000 leyvä on vähän. Jonkun syynt takia ihmiset noita ostaa. Itse olen ostanut Katria siksi, että hän on ihan hemmetin hyvä laulaja, ääni miellyttää, ja levyt on hyviä, kappaleet sopii hänelle ja hän on aito ja herkkä. Soittimessa soi edelleen tuo Katrin eka leyvy. Katrilla on selkeä tyyli ja genre.

        Jääskeläisen ongelma numero 1 on ollut se, että ne, jotka häntä äänesti Idolsissa, eivät äänestäneet laulunlahjojen takia vaan pelle-imagon vuoksi. Musiikki taisi olla tässä sivuseikka, kaikki kappaleet hän veti pelleirvailuksi mistä tietysti pikkulapset pitää ja siksi hän pärjäsi noinkin hyvin, ja kaiken huippu oli Teräsbetonin raiskaaminen sillä hirveällä vinkumisella. Äänestäähän ihmiset jossain Juutuupissakin Pikkuoravaa ihan sikana. Ääniala ei riitä Jarkko Aholan tasolle edes unelmissa. Ilkka ei ollut uskottava, eikä halunnutkaan olla uskottava vaan hän esitti jotain popparia, mitä hän ei ole.

        Ongelma numero 2 on se, että hänellä ei ole kohderyhmää eikä genreä persoonalleen eikä musiikilleen. Musiikki on niin sidoksissa taiteilijakuvaan ja persoonaan, ettei tosiaankaan voi vakavalla naamalla väittää, että Jääskeläinen on uponnut kansaan mutta levy ei myynyt juuri lainkaan. MInä vedän tästä vaan johtopäätöksen, että ihmiset ei ole halunneet Ilkkaa kuunnella sen enempää.
        Yleisö löytyy sieltä hellaritelttojen uumenista, ja niissä puitteissa se Ilkka nykyään taitaa lauleskellakin?

        Mutta makunsa kullakin näissä....


    • TiiiiiiiNa86

      sä et tiedä musiikista yhtää mitää. Arttu on just se mitä suomi kaipaa!!!
      ei enää mitää anna abreu kopiota.

    • huhuhuhuhhhh

      arttu on vittu niin huono että ei edes jykylän taneli vedä vertoja!!!! ääni kimeä kuin tytöllä, mene takaisin sinne rapakon toiselle puolen!

      • Kyllä sen tietää

        Ehkä korvas on kipee. Ainakaan kimeä Artun ääni ei ole ja muutenkin se laulaa niin täsmällisellä vireellä, etten yhtään ihmettele sen pärjäämistä. Vaikka en itse hänestä henkilökohtaisesti erityisemmin pidäkään, tosiasioita ei voi kiistää.


    • Ameriikan meininkiä

      Arttu on keskinkertainen karaoketason laulaja, jonka esityksistä en ainakaan itse ole saanut minkäänlaisia wau-efektejä. Uskon, että Arttua äänestävät nimenomaan itäsuomalaiset, oman kylän poikaa kun on kiva äänestää. Samalla tavalla kuin viime vuoden Idolsissa roikkui ihan kalkkiviivoille asti mukana se yksi tyttö, joka sai viikosta toiseen huonoa palautetta tuomareilta. Hänkin oli jostain Itä-Suomesta kotoisin. Ja toisaalta Suomessa rakastetaan suomipoppia ja iskelmää - ei siis ihme että tällainen suomeksi laulava peruspoika Arttu uppoaa.

      Toivoisin kuitenkin, että tänä vuonna saisimme hieman erilaisen voittajan verrattuna viime vuoden Martti Saariseen. Mukana on tänä vuonna kuitenkin poikkeuksellisen monta huippua ja eri kuin suomipop-genreä edustavaa laulajaa.

    • Oikeusmurha

      Olipa huvittava Idols-jakso. Kolme onnetonta jätkää jatkossa ja kax hyvää laulajaa tippui. Mutta minkäs teet kun äidit makselevat tyttöjensä tekstarimaksut ja tuomarit mainostavat suosikkejaan.

    • asgh

      Uskomatonta shittii - ne ketkä putosivat, putosivat ansaitusti. Arttu on äänensä ansainnut ja hieno juttu oli sekin, että vaikka tuomarit kuinka yrittivät verbaalisesti Arttua pudottaa, eivät onnistuneet. Ei tuo Artun ääni yhtään häpeä Heikin huutamiselle tai ajoittain täysin virevammaiselle laululle. Ainoa tuosta porukasta joka todellakin osaa laulaa, on Didi. Muut ovat kaikki samalla viivalla.

      • eeeeeeeeeeeeeeei

        ai arttu äänensä ansainnut? no sen verran ansainnut että jos ei tällä viikolla putoa niin mene hakaniementorille ja syön siellä kilon paskaa!!!!!!! sen verran hintahtava pohjanmaan asukki tuo arttu on


      • heikkididi
        eeeeeeeeeeeeeeei kirjoitti:

        ai arttu äänensä ansainnut? no sen verran ansainnut että jos ei tällä viikolla putoa niin mene hakaniementorille ja syön siellä kilon paskaa!!!!!!! sen verran hintahtava pohjanmaan asukki tuo arttu on

        No ei kyllä ole Pohjanmaalta, vaan aivan toiselta puolelta Isänmaatamme. Ja pellepaska opi kirjottamaan Pohjanmaa isolla tai tuun hieromaan naamaas asfalttiin. Muuten oon samaa mieltä että sai tippua, olisi saanut jo aiemmin.


    • huhhhhhhh

      jes@@@@@@@@NUSSIKAA KOIRAN PASKAA KAIKKI ARTTU TIPPUI KILPAILUSTA HAHAHAAH2@@@@@@@@@@@

      Vittu tällanen saatanan lahjaton äpäräpaska, onnex tippu

      • salla-kristiina

        sä ressuparka et ole edes äpärä. mistähän viemäristä sinäkin oot ryöminyt ulos.

        Arttu oli ainut poika jolla oli lauluääni olemassa. nää kaksi muuta jotka sinne jäivät eivät ole minkääntasoisia laulajia. hävettää kuunnella ammattolaisten yli-sanoja ja tsemppauksia noille surkimuksille.

        Arttu sattui olemaan väärässä kilpailussa. Arttu on hyvä suomi-iskelmän tulkki, kunhan saisi vain itsevarmuutta esiintymiseensä.


    • kokkola:)

      Häpeä itse! Artulla oli miehistä ehdottomasti paras ääni! Itse taidat olla niitä, joille ei ole suotu ns. sävelkorvaa:)D

      • näin se vaan on

        Siis mitääähhh!! Mulla itsellä on ns. absoluuttinen sävelkorva ja huomasin kuinka Arttu veti monta kertaa esityksiensä aikana nuotin vierestä. Ei paljoa, mutta sen tähden laulu oli epäpuhdasta. Ja kauhea, määkivä nenä-ääni on kaverilla. Hyvä kun putos, ei saatu taas jotain Ilkka Jääskeläistä voittajaksi!! Verrataanpa Suomen Idolsia vaikka amerikkalaiseen versioon: sielläkin on nuoria esiintyjiä, mutta ne on ihan huippuluokkaa!! Suomalaiset olis naurettu ulos sieltä monta kertaa... Ei suomalaiset vaan osaa, tai sitten ne lahjakkaat on niin ujoja, etteivät uskalla esiintyä, katsokaas, niinkin voi olla jopa...

        Diandra on ainoa, joka osaa, mut se laulaa ihankuin sanois, et no kuinka mä laulan, hei kertokaa ny olinko hyvä... vielä täytyy tytön mennä enemmän biisiin sisään, ajatella mitä laulaa... Ihana U2:sen biisi With Or Whitout you meni kyl ihan pieleen, aivan kylmäksi jätti Didin tulkinta... Tosin vaikea on alkuperäistä ylittää kenenkään...

        Tuossa nelosen The Voice of Finlandissa on muuten paljon kovempi taso kuin Idolsissa: niistä esityksistä on oikeesti nauttinutkin ja joku kilpailija on ollut jopa parempi kuin alkuperäinen, esim. Mikko Herrasen tulkinta The Flame-biisistä ja monta muuta...


    • _aikuinen_

      Mene nyt herranjestas itseesi, aloittaja. Kyse on laulukilpailusta vaan, jossa laulajat on nuoria, jotkut hyvinkin nuoria. Mene ja laula ite paremmin, ja sit vasta lähet solvaamaan. On kyllä ihan älytöntä tekstiä, saisit ite hävetä. Mut tuskinpa poloinen ymmärrät ees mitä se tarkottaa. Säälittävä oot.

      • Kokkola:)

        Veit sanat suusta _aikuinen_; oon ihan samaa mieltä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nokialaisen koulun pihalta löytyi nuoren ruumis

      Näin kertovat iltapäivälehdet ja Nokian uutiset. Mitähän on tapahtunut..?
      Nokia
      143
      3009
    2. Missäs lynkkausjoukot piileksii?

      Tänään lähilehden kirjoituksessa paikallinen entinen pizzayrittäjä kertoi muuttaneensa pois Sysmästä. Syynä oli koulukiu
      Sysmä
      48
      867
    3. Mies hävisi oikeudenkäynnin koronapassista valtiota ja Fazeria vastaan määrättiin korvaamaan lähes

      https://yle.fi/a/74-20091554 Henkilö liikkui ilman Koronapassia ja yritti päästä aamiaiselle Fazer kahvilaan,
      Maailman menoa
      213
      822
    4. Tulihan tästä

      Meidän "jutusta" vähän turhan suuri show tänne palstalle. Sivusta seurasin sitä enimmäkseen.
      Ikävä
      67
      794
    5. Haluisin jutella sulle siitä

      Mistä mennään. Tiedän yhteyden.
      Ikävä
      36
      783
    6. Haluaisitko sitten mies

      Että ottaisin sinuun yhteyttä?
      Ikävä
      43
      780
    7. En ymmärrä käytöstäsi, mies

      Jotain miehen logiikkaa? Et siis halua tutustua yhtään millään tavoin paremmin, vaikka ajatuksissasi näköjään joskus pyö
      Rakkaus ja rakastaminen
      60
      705
    8. Suomen edesottamukset Ukrainan sodassa jaksavat ihmetyttää ulkomaisia työkavereitani

      Työskentelen korkean teknologian yrityksessä, jossa on ihmisiä ympäri maailmaa. Suuri osa ulkomaisista on kotoisin Aasia
      Maailman menoa
      235
      697
    9. Mitä ajattelisit siitä

      Miten reagoisit jos kaivattusi ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      34
      646
    10. Jos nainen haluaa oikeasti tutustua

      Niin tämä tekee jotakin konkreettista sen eteen. Luotan siihen. Jos ei tee, mielenkiintoa ei vaan ole riittävästi.
      Ikävä
      43
      614
    Aihe