Pissat housuun

märät housut

sattuko täällä oleen yhtään naista joka nauttii pissata housuihin,itse laitan usein farkut jalkaan ja annan tulla niihin kiihottaa ihanasti.

98

8711

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bikineissä

      Joo, mä tykkään kans semmoisesta! Sitten vielä kesällä bikineissä rannalla! mmm kun on ihanaa!

    • slippero

      Aina, kun farkut olisivat muutenkin menossa pesuun

      • kiemurtelua...

        Minä olen ymmärtänyt että housuun pissailevat naiset saavat sen nautinnon nimenomaan pissan pidättelystä. Miten vain mutta posket punaisena tuskissaan pidättelevän naisen "pissatanssi" on kaunis näky ennen kuin tiukat farkut väistämättä kastuvat.


      • Bikineissä
        kiemurtelua... kirjoitti:

        Minä olen ymmärtänyt että housuun pissailevat naiset saavat sen nautinnon nimenomaan pissan pidättelystä. Miten vain mutta posket punaisena tuskissaan pidättelevän naisen "pissatanssi" on kaunis näky ennen kuin tiukat farkut väistämättä kastuvat.

        Tottahan se on, mut mitä ihanampaa on kylläkin päästää ne tiukkoihin farkkuihin!


      • mikvi
        Bikineissä kirjoitti:

        Tottahan se on, mut mitä ihanampaa on kylläkin päästää ne tiukkoihin farkkuihin!

        Nii ´in tulispa vaan pian kesä,et tarkenis liriä housuunsa ulkonakin.Mulla on mustat tiukat strets-housut joista einäy kun ovat märät niin on kiva pissiä vaikka bussissa,leffassa tai puistonpenkillä.


      • peefani
        mikvi kirjoitti:

        Nii ´in tulispa vaan pian kesä,et tarkenis liriä housuunsa ulkonakin.Mulla on mustat tiukat strets-housut joista einäy kun ovat märät niin on kiva pissiä vaikka bussissa,leffassa tai puistonpenkillä.

        Nii ´in tulispa vaan pian kesä,et tarkenis liriä housuunsa ulkonakin.Mulla on mustat tiukat strets-housut joista einäy kun ovat märät niin on kiva pissiä vaikka bussissa,leffassa tai puistonpenkillä. "

        Olisimpa kai vois tässä tapauksessa sanoa kärpäsenä näkemässä kun pissaat. Muista että haju voi kavaltaa sinut vaikka olisit juonutkin niin paljon että pissa on "laimeaa".


    • Bikineissä

      Ja esim. myös kun on menossa kotiin, niin ulkona, lähellä kotia voi päästää housuhin jo! mmm seksikästä!

    • aina kuset housussa

      Olen kohta eläköityvä raksamies. Olen pissaleikkejä harrastunut jo vuosikymmenen ajan, ja viimein ajautunut siihen pisteeseen, että pakko saada lisää jännitystä. Siksi olenkin alkanut harrastaa näitä leikkejä työssä. Vedän usein päälle kurahousut ja kumisaappaat töihin mennessä ja koko päivän kuseskelen housuun. Sitten kun työkaverit ihmettelävt, kun juon vaikka kuinka, mutta en koskaan kuseskele, nauran sisäistä irstasta nauruani. Mikään ei ole niin kiihottavaa kuin istua juuri päättyneen urakan palaverissa kuset housussa ja odottaa huomako kukaan mitään!

    • tiiän et oon outo

      Itse olen kussut housuun ensimmmäisen kerran 13 vuotiaana vahingossa kun en uskaltanut käydä koulussa vessassa. Säikähdin pahasti sammakkoa, joka kurnutti nurmikolla kun olin juuri päässyt pihalle ja sitten vain housut kastuivat... On muuten ihana tunne... Ja viälä ihanampaa on kun on poikaystävä mikä ymmärtää tätä... Tuon vahingon jälkeen on kuitenkin tullut housuun melkein kerran päivässä välillä useamminkin. En kuitenkaan kuseksi julkisilla paikoilla tai silloin menen puskaan jalat ristissä =D Minulla on myös ihan kusi housut joita en kauhean usein pese koska ne ovat tavallaan vessani ja niillä on mukavaa harrastaa seksiä ja päästää samalla housuun XD

    • poika12345

      Hooo! Onpa mukavaa kulkea housut märkänä. Eikö kuulkaa vaippa ja muovihousut olisi jotain. Eipä kastuis sitten kaikki vaatteet, ja entä se haju??? Kamala. Ihan iljettävää.

    • Ei iletä

      No joo.ainaski mulla housujen kastuminen on SE juttu joka kiihottaa,mut ei silti viitsi missään kulkee kuset housuissa muitten nähden. Tuleeki tehtyyn yleensä kotona pyykkipäivinä yksin tai sit kahestaan samanhenkisen partnerin kanssa. Joskus on ollu käytös kans kusihousut, mitä ei viitti joka kerran jälkeen pestä,jotku risat farkut tai shortsit mitkä voi sit heittää roskikseen.

      • tuula38v

        Kuljen useasti kuset housuissa tai hameessa julkisesti.
        Minusta on jännää kävellä kuset housussa julkisesti kun se huomataan,kerran eräs vanha rouva tuli sanomaan mulle voi tyttörukka onko sinulla päässyt pisut housuun.


      • -----------
        tuula38v kirjoitti:

        Kuljen useasti kuset housuissa tai hameessa julkisesti.
        Minusta on jännää kävellä kuset housussa julkisesti kun se huomataan,kerran eräs vanha rouva tuli sanomaan mulle voi tyttörukka onko sinulla päässyt pisut housuun.

        Onk sulla pikkuhousut hameen alla? Minkäväret housut sulla on pissailessa? Saatko enemmän nautintoa häpeän tunteesta vai pissaamisesta?


      • tuula38v
        ----------- kirjoitti:

        Onk sulla pikkuhousut hameen alla? Minkäväret housut sulla on pissailessa? Saatko enemmän nautintoa häpeän tunteesta vai pissaamisesta?

        Kyllä on pikkuhousut ja sukkahousut. Housujen väri on yleensä melko vaaleat.
        Häpeän tunteesta saan nautintoa.
        Tänään pissasin housuun työpaikalla.


      • tunnen sut;)
        tuula38v kirjoitti:

        Kyllä on pikkuhousut ja sukkahousut. Housujen väri on yleensä melko vaaleat.
        Häpeän tunteesta saan nautintoa.
        Tänään pissasin housuun työpaikalla.

        Hitto, mähän taidan tuntea sut tästä tekstistä =) ;)


      • häpeänpuna
        tuula38v kirjoitti:

        Kyllä on pikkuhousut ja sukkahousut. Housujen väri on yleensä melko vaaleat.
        Häpeän tunteesta saan nautintoa.
        Tänään pissasin housuun työpaikalla.

        Jotenkin arvasin Olen aina epäillytkin että housuun pissaamisesta nauttivat naiset ovat jonkinlaisia masokisteja. Pidät siis siitä että ihmiset näkevät "vahinkosi". Punastutko häpeästä pissan kastellessa housusi? Arvaan että pidät vaalean sinisiä tai beigen värisiä farkkuja. Eivätkö kenkäsikin kastu kun pissa valuu pitkin sääriä? Tankkaatko itsesi siiderillä? Pidätätkö viimeiseen asti kiemurrellen ja nauttien hädän tuottamasta tuskasta? Minkä väriset muuten pikkuhoususi ovat? Ovatko ne stringit?


      • tuula38v kirjoitti:

        Kuljen useasti kuset housuissa tai hameessa julkisesti.
        Minusta on jännää kävellä kuset housussa julkisesti kun se huomataan,kerran eräs vanha rouva tuli sanomaan mulle voi tyttörukka onko sinulla päässyt pisut housuun.

        moi ite tykkään pissata vaippaan :) tuntuu ihanalle kun lämmin pissa valuu vaippaan :)


      • tuula38v
        häpeänpuna kirjoitti:

        Jotenkin arvasin Olen aina epäillytkin että housuun pissaamisesta nauttivat naiset ovat jonkinlaisia masokisteja. Pidät siis siitä että ihmiset näkevät "vahinkosi". Punastutko häpeästä pissan kastellessa housusi? Arvaan että pidät vaalean sinisiä tai beigen värisiä farkkuja. Eivätkö kenkäsikin kastu kun pissa valuu pitkin sääriä? Tankkaatko itsesi siiderillä? Pidätätkö viimeiseen asti kiemurrellen ja nauttien hädän tuottamasta tuskasta? Minkä väriset muuten pikkuhoususi ovat? Ovatko ne stringit?

        Kyllä punastelen vähän kun housut tai tai hame kastuu.
        Tuntuuhan se jännältä pissat menee housuun,ja kengät kastuu aika usein.
        Käytän maxi alushousuja .
        Olen joskus ajatellut miltähän tuntuisi päästää kakat housuun niin että toiset näkee sen,toisin en ole uskaltanut kakata housuun muuta kun kotona.
        Onko kellään kokemusta housuun kakkaamisesta julkisella paikalla?


      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        tuula38v kirjoitti:

        Kyllä punastelen vähän kun housut tai tai hame kastuu.
        Tuntuuhan se jännältä pissat menee housuun,ja kengät kastuu aika usein.
        Käytän maxi alushousuja .
        Olen joskus ajatellut miltähän tuntuisi päästää kakat housuun niin että toiset näkee sen,toisin en ole uskaltanut kakata housuun muuta kun kotona.
        Onko kellään kokemusta housuun kakkaamisesta julkisella paikalla?

        Toteuta unelmasi. Syö laksatiiveja ja lähde ulos kävelemään ehkä tuo olisi paras kuitenkin toteututtaa myöhään illalla. Joka tapauksessa luulen että huomio on taattu.


      • tuula38v
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        Toteuta unelmasi. Syö laksatiiveja ja lähde ulos kävelemään ehkä tuo olisi paras kuitenkin toteututtaa myöhään illalla. Joka tapauksessa luulen että huomio on taattu.

        Onko kokemusta?


      • uikkarim46
        tuula38v kirjoitti:

        Kyllä punastelen vähän kun housut tai tai hame kastuu.
        Tuntuuhan se jännältä pissat menee housuun,ja kengät kastuu aika usein.
        Käytän maxi alushousuja .
        Olen joskus ajatellut miltähän tuntuisi päästää kakat housuun niin että toiset näkee sen,toisin en ole uskaltanut kakata housuun muuta kun kotona.
        Onko kellään kokemusta housuun kakkaamisesta julkisella paikalla?

        Hei minä tykkään myös kakata housuun. Yleensä teen sen kotona,mutta kesällä myös uimassa ollessa järvessä,
        tuntuu kivalle kun tiukat uikkarit täyttyy kakasta ja sitten kun istuu pohjaan ja oikein hieroo pyllyä pohjaa vasten.
        Minua kyllä kiehtoo tuo julkisella paikalla kakkaaminen, mutta se on vielä kokematta.


      • tuula38v
        uikkarim46 kirjoitti:

        Hei minä tykkään myös kakata housuun. Yleensä teen sen kotona,mutta kesällä myös uimassa ollessa järvessä,
        tuntuu kivalle kun tiukat uikkarit täyttyy kakasta ja sitten kun istuu pohjaan ja oikein hieroo pyllyä pohjaa vasten.
        Minua kyllä kiehtoo tuo julkisella paikalla kakkaaminen, mutta se on vielä kokematta.

        Nyt aamupäivällä kokeilen miltä tuntuu julkisesti kakata housuun.
        Viime viikolla kakkasin ja pissasin housuun omalla pihalla,mutta sitä ei nähnyt kukaan olin pissat ja kakat housussa melkein pari tuntia.
        Olen joskus 16 vuotiaana kärähtänyt housuun kakkaamisesta kakkailin silloin housuun aika usein metsälenkillä,niin että pitänyt kenekään nähdä mutta äiti yllätti mut pihalla.
        äiti oli tosi vihainen ja pisti mut pitäämään viikon ajan jopa koulussa kotona mun täytyi pissata ja kakata vaippaan.Tänään sitten kakata hameeseen kun menen kaverini kanssa shoppailemaan koitan miltä tuntuu istua puistonpenkillä kakat housussa.
        Taidan ostaa vaippoja.


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Nyt aamupäivällä kokeilen miltä tuntuu julkisesti kakata housuun.
        Viime viikolla kakkasin ja pissasin housuun omalla pihalla,mutta sitä ei nähnyt kukaan olin pissat ja kakat housussa melkein pari tuntia.
        Olen joskus 16 vuotiaana kärähtänyt housuun kakkaamisesta kakkailin silloin housuun aika usein metsälenkillä,niin että pitänyt kenekään nähdä mutta äiti yllätti mut pihalla.
        äiti oli tosi vihainen ja pisti mut pitäämään viikon ajan jopa koulussa kotona mun täytyi pissata ja kakata vaippaan.Tänään sitten kakata hameeseen kun menen kaverini kanssa shoppailemaan koitan miltä tuntuu istua puistonpenkillä kakat housussa.
        Taidan ostaa vaippoja.

        Hei kerroppa miten kävi shoppaillessa??Minäkin taidan kokeilla tänään housuun kakkaamista ulkona tuossa omalla pihalla ensin.
        Nyt minulla on pissat housussa kun tässä kirjoitan tätä....


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Hei kerroppa miten kävi shoppaillessa??Minäkin taidan kokeilla tänään housuun kakkaamista ulkona tuossa omalla pihalla ensin.
        Nyt minulla on pissat housussa kun tässä kirjoitan tätä....

        Tulin juuri kotiin kakat hameessa olihan se noloa kakka haisi.
        Kakka housussa kävely oli hieman hankalaa,koska valui oikeaa jalkaa melkein polvittaipeisiin.
        istuminen oli epämielyttävää. Kakkasin housuun kaupan kassalla.
        oletko pissannut tai kakannut koskaan housuun julkisesti,niin että joku toinen olisi nähnyt sinut tarpeet housussa?
        Mitä vaimosi tai tyttöystäväsi sanoo kun näkee sinut tarpeet housussa?


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Tulin juuri kotiin kakat hameessa olihan se noloa kakka haisi.
        Kakka housussa kävely oli hieman hankalaa,koska valui oikeaa jalkaa melkein polvittaipeisiin.
        istuminen oli epämielyttävää. Kakkasin housuun kaupan kassalla.
        oletko pissannut tai kakannut koskaan housuun julkisesti,niin että joku toinen olisi nähnyt sinut tarpeet housussa?
        Mitä vaimosi tai tyttöystäväsi sanoo kun näkee sinut tarpeet housussa?

        Nuorempana joskus kännissä pissasin tahallaan julkisesti muka vahingossa,mutta nykyään olen tehnyt vain kotona.
        Vaimo ei ymmärrä tätä nautintoa ollenkkaan,joten joudun tekemään kun ei ole ketään kotona.
        Olisihan se kiva tavata joku seman henkinen ihminen ja sen kans nauttia jossain yhdessä tästä harvinaisesta jutusta.
        Voiko sulle laittaa sähköpostia?


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Nuorempana joskus kännissä pissasin tahallaan julkisesti muka vahingossa,mutta nykyään olen tehnyt vain kotona.
        Vaimo ei ymmärrä tätä nautintoa ollenkkaan,joten joudun tekemään kun ei ole ketään kotona.
        Olisihan se kiva tavata joku seman henkinen ihminen ja sen kans nauttia jossain yhdessä tästä harvinaisesta jutusta.
        Voiko sulle laittaa sähköpostia?

        Eikö vaimosi koskaan ole pissannut tai kakannut alleen?
        Mulla ei oo sähköpostia.Minlaisessa tilanteessa olet vimmeksi pissannut housuusi,ja näkikö kukaan.
        Ootko kakannut housuusi julkisesti?


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Eikö vaimosi koskaan ole pissannut tai kakannut alleen?
        Mulla ei oo sähköpostia.Minlaisessa tilanteessa olet vimmeksi pissannut housuusi,ja näkikö kukaan.
        Ootko kakannut housuusi julkisesti?

        Ei ole ainakaan minun nähteni tehnyt.
        Viimeksi tänä aamuna farkkuihin tässä koneella kun kirjoitin sinulle vastausta.
        En ole vielä uskaltanut kakata housuun julkisesti,nyt kyllä kakattaa kovasti pitäiskö antaa tulla housuun???


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Ei ole ainakaan minun nähteni tehnyt.
        Viimeksi tänä aamuna farkkuihin tässä koneella kun kirjoitin sinulle vastausta.
        En ole vielä uskaltanut kakata housuun julkisesti,nyt kyllä kakattaa kovasti pitäiskö antaa tulla housuun???

        Anna tulla kakat ensiksi vaimosi nähden, miltä se tuntuu niin tee se jukisesti.
        Minkälailaisessa tilanteessa vimeksi pissasit julkisesti housuun? Onko vaimosi nähnyt sinua pissat housussa?
        oletko koskaan nähnyt naista tai miestä pissat tai kakat housussa?


      • PRÖÖÖÖÖT!
        tuula38v kirjoitti:

        Tulin juuri kotiin kakat hameessa olihan se noloa kakka haisi.
        Kakka housussa kävely oli hieman hankalaa,koska valui oikeaa jalkaa melkein polvittaipeisiin.
        istuminen oli epämielyttävää. Kakkasin housuun kaupan kassalla.
        oletko pissannut tai kakannut koskaan housuun julkisesti,niin että joku toinen olisi nähnyt sinut tarpeet housussa?
        Mitä vaimosi tai tyttöystäväsi sanoo kun näkee sinut tarpeet housussa?

        Söitkö laksativiia ennen kuin lähdit kauppareissulle kun noin valui vai oliko maha muuten löysällä. Minkälaiset äänitehosteet olivat kun suoli tyhjeni.


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Anna tulla kakat ensiksi vaimosi nähden, miltä se tuntuu niin tee se jukisesti.
        Minkälailaisessa tilanteessa vimeksi pissasit julkisesti housuun? Onko vaimosi nähnyt sinua pissat housussa?
        oletko koskaan nähnyt naista tai miestä pissat tai kakat housussa?

        Ei ole nähnyt,enkä ole nähnyt minäkään koskaan ketaan julkisesesti märissä huosuissa muuta kuin netissä.
        Mistäpäin olet?


      • tuula38v
        PRÖÖÖÖÖT! kirjoitti:

        Söitkö laksativiia ennen kuin lähdit kauppareissulle kun noin valui vai oliko maha muuten löysällä. Minkälaiset äänitehosteet olivat kun suoli tyhjeni.

        En syönyt laksativiia maha oli löysällä. Ei siitä ääntä paljoa lähtenyt.


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Ei ole nähnyt,enkä ole nähnyt minäkään koskaan ketaan julkisesesti märissä huosuissa muuta kuin netissä.
        Mistäpäin olet?

        Olen espoosta.
        Missä itse vaikutat?
        Oletko kastellut housusi julkisesti koskaan ja jos niin minkälaisessa paikassa?
        Näkikö vaimosi sinua pissat housuissa mitä hän sanoi?


      • hämätnautinnot
        tuula38v kirjoitti:

        En syönyt laksativiia maha oli löysällä. Ei siitä ääntä paljoa lähtenyt.

        Kastuvatko pikkuhoususi kun ajattelet housuun pissaamista tai kakkaamista? Nautitko vulvastasi ajatellen kokemaasi häpeää kun olit peseytynyt? Minä olen lukenut että nainen pystyy pissaa pidättäessään ja pissatessaan tyydyttämään itsensä kädellään. Oletko koskaan ajatellut tahria itsesi ulosteilla? Miten valitset paikat joissa nautit häpeästä?


      • milu29v
        tuula38v kirjoitti:

        Tulin juuri kotiin kakat hameessa olihan se noloa kakka haisi.
        Kakka housussa kävely oli hieman hankalaa,koska valui oikeaa jalkaa melkein polvittaipeisiin.
        istuminen oli epämielyttävää. Kakkasin housuun kaupan kassalla.
        oletko pissannut tai kakannut koskaan housuun julkisesti,niin että joku toinen olisi nähnyt sinut tarpeet housussa?
        Mitä vaimosi tai tyttöystäväsi sanoo kun näkee sinut tarpeet housussa?

        Wautsi wau.. Taidan tietää tunteen =)


      • kolme kovaa koota
        tuula38v kirjoitti:

        Nyt aamupäivällä kokeilen miltä tuntuu julkisesti kakata housuun.
        Viime viikolla kakkasin ja pissasin housuun omalla pihalla,mutta sitä ei nähnyt kukaan olin pissat ja kakat housussa melkein pari tuntia.
        Olen joskus 16 vuotiaana kärähtänyt housuun kakkaamisesta kakkailin silloin housuun aika usein metsälenkillä,niin että pitänyt kenekään nähdä mutta äiti yllätti mut pihalla.
        äiti oli tosi vihainen ja pisti mut pitäämään viikon ajan jopa koulussa kotona mun täytyi pissata ja kakata vaippaan.Tänään sitten kakata hameeseen kun menen kaverini kanssa shoppailemaan koitan miltä tuntuu istua puistonpenkillä kakat housussa.
        Taidan ostaa vaippoja.

        Osta vaippoja, esim metsäpolku.fi ne nykyajan vaipat TURPOAVAT kastuessaan ja ovat siksi ihania.
        Tai miten olisi tiiviit kumihousut? Joihin kerääntynyt pissa mukavasti HÖLSKYY kävellessä. antishop (kallis) tai erotiikkakeskus.
        rehashopista löytynee muovisia vaippahousuja.


      • Sukkis
        tuula38v kirjoitti:

        Olen espoosta.
        Missä itse vaikutat?
        Oletko kastellut housusi julkisesti koskaan ja jos niin minkälaisessa paikassa?
        Näkikö vaimosi sinua pissat housuissa mitä hän sanoi?

        Minkäkin Espoosta.

        Minä tykkään pissiä housuihin julkiesti. Asiaa helpottaa jos käyt ottamassa kaksi tuoppia olutta, ja sitten on pakko kävellä kotiin. Minkä sille voi .. pissit tulevat housuihin, ja sitä sitten tulee paljon.


      • tuula38v
        Sukkis kirjoitti:

        Minkäkin Espoosta.

        Minä tykkään pissiä housuihin julkiesti. Asiaa helpottaa jos käyt ottamassa kaksi tuoppia olutta, ja sitten on pakko kävellä kotiin. Minkä sille voi .. pissit tulevat housuihin, ja sitä sitten tulee paljon.

        Mitä vaimosi tai tyttöystäväsi sanoo kun tulet kotiin pissat housussa,onko sinua kukaan nähnyt pissat housussa.
        Oletko koskaan kakannut housuun?


      • Sukkis
        tuula38v kirjoitti:

        Mitä vaimosi tai tyttöystäväsi sanoo kun tulet kotiin pissat housussa,onko sinua kukaan nähnyt pissat housussa.
        Oletko koskaan kakannut housuun?

        Olen ollut yksin kun tämä on tapahtunut. Täytyy ottaa tyttöystävä mukaan kaljalle, ja sitten tapahtuu ....

        Ikävä kyllä ei ole ketään tullut vastaan. Asun kerrostalossa, mutta ei ole kukaan tullut porraskäytävässä vastaan.

        En ole kakannut housuun. En tiedä haluanko edes yrittää. Aika näyttää...

        En uskoa että tyttöystäväväni haluaa itse pissiä, mutta olisi kiva olla seuraa ja kumpikin pissii.....


      • kokovartalohoito
        kolme kovaa koota kirjoitti:

        Osta vaippoja, esim metsäpolku.fi ne nykyajan vaipat TURPOAVAT kastuessaan ja ovat siksi ihania.
        Tai miten olisi tiiviit kumihousut? Joihin kerääntynyt pissa mukavasti HÖLSKYY kävellessä. antishop (kallis) tai erotiikkakeskus.
        rehashopista löytynee muovisia vaippahousuja.

        Itsellä on kumisia sukkahousuja a la Hydroglove. Niihin voi vapaasti lasketella ja sisällä pysyy. Joskus laitan alle muovihousut, että ei heti valu sukkiin. Mieluiten kuitenkin pukeudun kokonaan kumiin ja sitten pissimään. Vaimo tekee saman. Joskus on aika märkää, mutta sängyssä on muovilakanat. Nautinnollista!


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Olen espoosta.
        Missä itse vaikutat?
        Oletko kastellut housusi julkisesti koskaan ja jos niin minkälaisessa paikassa?
        Näkikö vaimosi sinua pissat housuissa mitä hän sanoi?

        Hei nyt kävin tekeen sen, pissasin housuun julkisesti tuossa kaupan pihalla.
        Oletko sinä käynyt uudelleen päästelemässä ulkona?


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Hei nyt kävin tekeen sen, pissasin housuun julkisesti tuossa kaupan pihalla.
        Oletko sinä käynyt uudelleen päästelemässä ulkona?

        Kyllä pissasin ja kakkasin housuun eilen työpaikalla.
        Oletko jo uskaltanut kakata housuun?
        näkikö vaimosi kun pissasit housuun tai joku toinen?


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Kyllä pissasin ja kakkasin housuun eilen työpaikalla.
        Oletko jo uskaltanut kakata housuun?
        näkikö vaimosi kun pissasit housuun tai joku toinen?

        Kyllä näki useat ihmiset katsoivat vähän kieroon.
        Mitä työ kaverit sanoivat sinulle?


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Kyllä näki useat ihmiset katsoivat vähän kieroon.
        Mitä työ kaverit sanoivat sinulle?

        työkaveri kysyi tuula kakkasit sä housuun.
        sanoiko sinulle kukaan mitään kun pissasit housuun,ja entä mitä vaimosi sanoi?


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        työkaveri kysyi tuula kakkasit sä housuun.
        sanoiko sinulle kukaan mitään kun pissasit housuun,ja entä mitä vaimosi sanoi?

        Yksi sanoi,että miten se tuolleen tuli housuun.
        Ei nähnyt vaimo eikä varmaan tule näkemään.
        Mitä sinä sanoit työkaverille?


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Yksi sanoi,että miten se tuolleen tuli housuun.
        Ei nähnyt vaimo eikä varmaan tule näkemään.
        Mitä sinä sanoit työkaverille?

        Sanoin että mä kakkasin housuun ja housuun pissaamista hän ei huomannut.


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Sanoin että mä kakkasin housuun ja housuun pissaamista hän ei huomannut.

        Kakataanko tänää yhdessä housuun?


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Kakataanko tänää yhdessä housuun?

        Minulla on ollut jo tunnin kakat housussa.
        Joko uskaltaisit kakata housuun,tekisitkö kotona tai julkisella paikalla?


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Minulla on ollut jo tunnin kakat housussa.
        Joko uskaltaisit kakata housuun,tekisitkö kotona tai julkisella paikalla?

        Nyt on minullakin housussa ja tuli vielä tosi iso pursuaa etupuolellekin kun istuu....


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Nyt on minullakin housussa ja tuli vielä tosi iso pursuaa etupuolellekin kun istuu....

        Missä olit kun kakkasit housuun?
        Kakkasin housuun eilen kun olin lenkillä ystäväni kanssa. olen ruvennut käyttämään vaippaa.


      • uikkarim 46
        tuula38v kirjoitti:

        Missä olit kun kakkasit housuun?
        Kakkasin housuun eilen kun olin lenkillä ystäväni kanssa. olen ruvennut käyttämään vaippaa.

        Pihalla olin yksin silloin.
        Huomasiko ystäväsi kakkaamistasi?


      • tuula38v
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Pihalla olin yksin silloin.
        Huomasiko ystäväsi kakkaamistasi?

        Kyllä minut on huomattu montaa kertaa kakat ja pissat housussa.
        Onko sinua nähty koskaan tarpeet housussa?


      • Kylläpä ilettää!

        Voi eeii... ETOVAA suorastaan!!! Hirveetä kulkee märissä housuissa ja pistävässä hajussa. OIKEESTI NOLOO! NÖYRYYTTÄVÄÄ. Miten voi saada kicsit tommosesta... En voi käsittää. Onneks se pissapöksykundi jätti mut, oon helpottunu.


    • huhuhhuhu

      "tiiän et oon outo", varmaan hyvän tuoksuset noi housut...

    • housun kastelija

      Hei olen mies joka tykkää pissata housuun,löytyisikö täältä saman henkistä naista jonka kans voisi kokeilla yhdessä?

    • Titta

      Minä kakkasin joskus parikymppisenä tyttönä housuun diskon tanssilattialla. Tanssimme poikaystäväni kanssa hitaita ja pyysin häntä laittamaan käden pepulleni. Käsi pakaroideni välissä työnsin sitä vasten kunnon pökäleen, mahani ei tosiaankaan ollut löysänä. Poikaystäväni ei sanonut mitään asiasta, mutta tunsin hänen kivikovan jöpötyksensä reittäni vasten, joten hän varmasti tiesi mitä tein. Ehdotin hänelle että menisimme kotiin pitämään kivaa. Taksissa istuin poikaystäväni sylissä. Kuski vähän ihmetteli kakkani tuoksua autossa, jolloin naureskellen toruin poikaystävääni että hän on tainnut astua koirankakkaan. Kotiin päästyämme olin niin väsynyt, että nukahdin housut jalassa sohvalle. Aamulla poikakaverini kertoi että oli istunut koko yön vieressäni ja tanssilattian tapahtumasta kiihottuneena runkkasi monta kertaa.

      • uikkarim 46

        Hei vieläkö harrastat housuun kakkaamista?


      • Titta
        uikkarim 46 kirjoitti:

        Hei vieläkö harrastat housuun kakkaamista?

        Nykyisin ei oikeastaan tule kakkailtua housuun. Pidän oikeastaan enemmän luontoon kakkaamisesta, mitä varsinkin kesämökillä, läheisissä metsissä ja pelloilla, on ihanaa harrastella. Tosin kesäisin uimarannalla tulee joskus kakkailtua bikineihin. On aika kiihottavaa kahlata vyötärön syvyiseen veteen vähän matkan päähän muista ihmisistä ja laskea kunnon kakka biksuihin. Puhdistautuminenkin onnistuu vedessä kätevästi. Joskus vain on pokassa pitämistä, kun pökäle jää veteen kellumaan paikkaan jossa hetki sitten olin.


      • tuula38v
        Titta kirjoitti:

        Nykyisin ei oikeastaan tule kakkailtua housuun. Pidän oikeastaan enemmän luontoon kakkaamisesta, mitä varsinkin kesämökillä, läheisissä metsissä ja pelloilla, on ihanaa harrastella. Tosin kesäisin uimarannalla tulee joskus kakkailtua bikineihin. On aika kiihottavaa kahlata vyötärön syvyiseen veteen vähän matkan päähän muista ihmisistä ja laskea kunnon kakka biksuihin. Puhdistautuminenkin onnistuu vedessä kätevästi. Joskus vain on pokassa pitämistä, kun pökäle jää veteen kellumaan paikkaan jossa hetki sitten olin.

        Oletko kakannut housuun niin että olisi huomattu kerro tilanteista?


      • Titta
        tuula38v kirjoitti:

        Oletko kakannut housuun niin että olisi huomattu kerro tilanteista?

        No juu, onhan niinkin käynyt. Kerrankin, kun olin menossa bussilla kesämökille, jonne miesystäväni oli mennyt jo pari päivää aikaisemmin. Kesken bussimatkan mahassani rupesi hieman kiertämään ja minua alkoi pierettää aikalailla. Yritin mennä bussin vessaan, mutta vessa oli varattu. Odottelin hetken vessan vapautumista, mutta kun mitään ei tapahtunut, niin päätin mennä takaisin paikalleni istumaan. Koska lähimmillä penkeillä ei istunut ketään, ajattelin että voisin ihan hyvin helpottaa oloani ja päästää pikku tuhnun kenenkään huomaamatta. Äänettömän tuhnun sijaan kuuluikin kunnon plörähdys ja tunsin että pierun mukana tuli niin sanotusti lusikallinen housuihini ja pian melkoinen kakan haju levisi ympärilleni. Olin kuitenkin tyytyväinen siitä, että matkaa oli enää parikymmentä kilometriä jäljellä ja olin laittanut jalkaani farkut ohuiden kesähousujeni sijaan.
        Jäin pysäkilläni pois ja kumarruin ottamaan laukkujani bussin alaosan tavaratilasta. Samalla pysäkilä jäi pois muitakin ihmisiä joille hymyilin iloisesti, heidän tehdessään kohteliaasti tilaa minulle ja painaville laukuilleni. Miesystäväni olikin sopivasti minua vastassa. Halatessamme hän haisteli jotain hämmentyneen näköisenä, mutta ei sanonut mitään. Nostaessaan laukkujani autoonsa hän kysyi minkä päälle olin istunut. Peilasin peppuani auton sivuikkunasta ja huomasin, että punaisten farkkujeni takamuksessa oli kahden kämmenen kokoinen ruskea läikkä. Häpeissäni kipitin nopeasti auton toiselle puolelle ja tunsin kakan valuvan reisiäni pitkin. Avasin auton etuoven, laitoin kojetaululla olleen iltapäivälehden etupenkille, istuin lehdelle ja vetäisin oven kiinni. Löysää kakkaa olikin turahtanut housuihini paljon enemmän kuin harmiton pikku lusikallinen. Kaikki bussipysäkillä olleet ihmiset olivat varmasti nähneet tahraiset housuni kun pyllistelin laukkuja nostaessani ja takuulla myös haistaneet mistä on kyse. Hieman nolotti kun mietin mitä he ajattelivat iloisesti hymyilevästä kakkahousuneidistä.
        Onneksi miesystäväni tuli heti autoon ja pääsimme jatkamaan matkaa. Hieman tasaannuttuani kerroin hänelle mitä bussimatkalla oli tapahtunut ja loppumatkasta jo nauroimme asialle.


      • tuula38v
        Titta kirjoitti:

        No juu, onhan niinkin käynyt. Kerrankin, kun olin menossa bussilla kesämökille, jonne miesystäväni oli mennyt jo pari päivää aikaisemmin. Kesken bussimatkan mahassani rupesi hieman kiertämään ja minua alkoi pierettää aikalailla. Yritin mennä bussin vessaan, mutta vessa oli varattu. Odottelin hetken vessan vapautumista, mutta kun mitään ei tapahtunut, niin päätin mennä takaisin paikalleni istumaan. Koska lähimmillä penkeillä ei istunut ketään, ajattelin että voisin ihan hyvin helpottaa oloani ja päästää pikku tuhnun kenenkään huomaamatta. Äänettömän tuhnun sijaan kuuluikin kunnon plörähdys ja tunsin että pierun mukana tuli niin sanotusti lusikallinen housuihini ja pian melkoinen kakan haju levisi ympärilleni. Olin kuitenkin tyytyväinen siitä, että matkaa oli enää parikymmentä kilometriä jäljellä ja olin laittanut jalkaani farkut ohuiden kesähousujeni sijaan.
        Jäin pysäkilläni pois ja kumarruin ottamaan laukkujani bussin alaosan tavaratilasta. Samalla pysäkilä jäi pois muitakin ihmisiä joille hymyilin iloisesti, heidän tehdessään kohteliaasti tilaa minulle ja painaville laukuilleni. Miesystäväni olikin sopivasti minua vastassa. Halatessamme hän haisteli jotain hämmentyneen näköisenä, mutta ei sanonut mitään. Nostaessaan laukkujani autoonsa hän kysyi minkä päälle olin istunut. Peilasin peppuani auton sivuikkunasta ja huomasin, että punaisten farkkujeni takamuksessa oli kahden kämmenen kokoinen ruskea läikkä. Häpeissäni kipitin nopeasti auton toiselle puolelle ja tunsin kakan valuvan reisiäni pitkin. Avasin auton etuoven, laitoin kojetaululla olleen iltapäivälehden etupenkille, istuin lehdelle ja vetäisin oven kiinni. Löysää kakkaa olikin turahtanut housuihini paljon enemmän kuin harmiton pikku lusikallinen. Kaikki bussipysäkillä olleet ihmiset olivat varmasti nähneet tahraiset housuni kun pyllistelin laukkuja nostaessani ja takuulla myös haistaneet mistä on kyse. Hieman nolotti kun mietin mitä he ajattelivat iloisesti hymyilevästä kakkahousuneidistä.
        Onneksi miesystäväni tuli heti autoon ja pääsimme jatkamaan matkaa. Hieman tasaannuttuani kerroin hänelle mitä bussimatkalla oli tapahtunut ja loppumatkasta jo nauroimme asialle.

        Moi Titta

        Onko tämän tilanteen jälkeen kakat tai pissat housuun julkisella paikalla?
        Oletko koskaan päästänyt housuun työpaikalla?


      • Titta
        tuula38v kirjoitti:

        Moi Titta

        Onko tämän tilanteen jälkeen kakat tai pissat housuun julkisella paikalla?
        Oletko koskaan päästänyt housuun työpaikalla?

        Moi Tuula.
        On. Töissä oli joskus kiireinen aamupäivä, enkä ollut ehtinyt käydä vessassa. Söin lounaan ja sitten tulikin tosi kiire vessaan. Pystyin vaivoin pidättelemään siihen asti, että pääsin vessan koppiiin. Avasin pöntön kannen, käännyin ja vedin samaan aikaan farkkuni nilkkoihin. Annoin kakan ja pissan tulla. Pian huomasinkin, että olin ollut hieman hätäinen. Minulla oli edelleen pikkuhousut ja sukkahousut jalassa. Istuskelin pöntöllä hetken aikaa pissat ja kakat housuissa miettien mitä tehdä. Päätin heittää kakkaiset sukkahousut ja pikkarit vessan roskiin, pesin peppuni alasuihkulla ja laitoin farkut takaisin jalkaan. Työskentelin loppupäivän kommandona ilman alushousuja. Mahtoi miessiivoojalla olla orgasmien täyttämä ilta löydettyään kakkaiset alusvaatteeni vessan roskiksesta.


    • nauttin pissistää

      Juu se on I-HA.-NAA ♥♥ sitten kun miehet tulevat kyselemään mitä minulla on housuisa, hyökkään päälle jo valmiiksi kiihottunenna. Ktevää. Mistä näitä ideoita tulee? Saunalahdelta tietenkin.

      • tuula38v

        Missä paikoissa olet pissannut housuun?


      • uikkarim46
        tuula38v kirjoitti:

        Missä paikoissa olet pissannut housuun?

        Moi mitäpä teit pääsiäisenä tuliko monesti housuun??


      • tuula38v
        uikkarim46 kirjoitti:

        Moi mitäpä teit pääsiäisenä tuliko monesti housuun??

        Kyllä meni kakat ja pissat housuun kolme kertaa.
        Tuliko sinullle monesti housuun?


      • uikkarim46
        tuula38v kirjoitti:

        Kyllä meni kakat ja pissat housuun kolme kertaa.
        Tuliko sinullle monesti housuun?

        Kaksi kertaa tuli kummatkin housuun, nyt aion pian kakata housuun


      • tuula38v
        uikkarim46 kirjoitti:

        Kaksi kertaa tuli kummatkin housuun, nyt aion pian kakata housuun

        Missä olit kun kakat ja pissat tulivat housuun.
        Näkikö vaimosi että tarpeet housuun,onko vaimosi tehnyt tarpeitaan housuun koskaan.Oletko nähnyt naista tai miestä tarpeet housussa?


      • uikkarim46
        tuula38v kirjoitti:

        Missä olit kun kakat ja pissat tulivat housuun.
        Näkikö vaimosi että tarpeet housuun,onko vaimosi tehnyt tarpeitaan housuun koskaan.Oletko nähnyt naista tai miestä tarpeet housussa?

        en ole nähnyt haluaisin kyllä kovasti nähdä.
        tässä kotona olin eikä vaimo nähnyt.


      • tuula38v
        uikkarim46 kirjoitti:

        en ole nähnyt haluaisin kyllä kovasti nähdä.
        tässä kotona olin eikä vaimo nähnyt.

        Kakkasin ja pissasin tänään housuun aamulla töissä.Mitä sanoisi jos näkisi sinut pissat tai kakat housussa.
        Oma mieheni tietää että kakkaan ja pissaan housuuni.


      • uikkarim46
        tuula38v kirjoitti:

        Kakkasin ja pissasin tänään housuun aamulla töissä.Mitä sanoisi jos näkisi sinut pissat tai kakat housussa.
        Oma mieheni tietää että kakkaan ja pissaan housuuni.

        Varmaan muuttais muualle.
        Mitpä työkaverit sanoivat?


      • tuula38v
        uikkarim46 kirjoitti:

        Varmaan muuttais muualle.
        Mitpä työkaverit sanoivat?

        Mun pomoni kysyi kun vaihdoin vaatteet puhtaisiin tuula oliko sulla käynyt pikku vahinko?
        Tänään pistän vaipan housuihin työpaikalla.
        Eräs työkaveri sanoi pissanneensa housuun kerran työaikana.


      • tuula38v
        tuula38v kirjoitti:

        Mun pomoni kysyi kun vaihdoin vaatteet puhtaisiin tuula oliko sulla käynyt pikku vahinko?
        Tänään pistän vaipan housuihin työpaikalla.
        Eräs työkaveri sanoi pissanneensa housuun kerran työaikana.

        Mieheni ja tyttäreni yllätti mut eilen illalla kotoa vaipassa.


      • tuula38v kirjoitti:

        Mieheni ja tyttäreni yllätti mut eilen illalla kotoa vaipassa.

        mitkä oli kommentit puolisolta ja tyttäreltä?


      • tuula38v
        hombrecojito kirjoitti:

        mitkä oli kommentit puolisolta ja tyttäreltä?

        Ei tuomittu oikein lainkaan.
        Mieheni ollut tietoinen harrastuksestani jo vuosia ja halusi koittaa miltä vaippa tuntuu päällä.


      • kuvaa kaipaava
        tuula38v kirjoitti:

        Ei tuomittu oikein lainkaan.
        Mieheni ollut tietoinen harrastuksestani jo vuosia ja halusi koittaa miltä vaippa tuntuu päällä.

        sinusta kuvia vaipossa oisko missään esillä?


      • tuula38v
        kuvaa kaipaava kirjoitti:

        sinusta kuvia vaipossa oisko missään esillä?

        Ei ole.


    • Bogeri

      Parasta mitä olen nähnyt on kun serkkutyttö pissasi housuun Tuomikirkon portailla. Hän oli 12v vanha. Hänellä oli hame päällä ja pikkuhousut. Hän istui sillai, että hame ei ollut pyllyn alla. Siinä hän teki virheen kun nosti polvet koukkuun. Pienestä etuviistosta huomasi kun pissaa alkoi tulemaan. Housut kastui täysin, mutta silmin nähden näki, että serkkutyttö halusi pissata vain koska oli hätä.

    • Minä näin viime kesänä Tallinnassa kun alle 30v ihan hyvännäköinen ja muotoinen nuori nainen käveli vanhankaupungin kadulla tiukat farkut jalassa ja reisien sisäpintaa pitkin tipahteli pisaroita kadulle.. Farkut eivät olleet perinteistä farkkukangasta vaan jotain sellaista läpipäästävää, ehkä strech-farkkua tjs.. mutta mukavaahan tuo oli seurata likan kävelyä kun vähän väliä pysähteli ja katseli ympärilleen pissan valuessa kadulle. Ehkä tarkoituksella tai vahingossa lirautteli..paha sanoa en mennyt juttusille.

    • Rurrer

      Ihme juttuja!!! Kun mä kotia tulen ,saatikka jouran niin jos otan liian paljon kaljaa niin mullakin menee vellit ja puurot sekaisin elikkä, pissat menee kyllä housuun,vaikka kotia ei ole kuin kaks kukonaskelta.Ts. liikaa viinaa,ei muista edes käyrä vessassa ennenkuin Oma eukko Määrää....!!!!

    • jeah

      Kyllä pissattaa, niikin kovin....

    • too much

      Tarpeeksi kun sitä shiideriä juopi tahi lonkeroa, niin kyllä alkaa pissattamaan =) ;)

    • halolla päähän

      Minusta tuntuu et hiema sickkiä väkee tääl... tuntuu silt että läppää suurinosa heittää, jumalauta paskoo housuun kassalla?! Järveen? hyi vittu, sitten tulee lapsia leikkimään: jee mutaa ja heittelee toisten päälle, tosi kiva.. Aikuiset ihmiset?

      • MiaT

        Palstan nimihän on leikit ja fetissit. Housuun, tai järveen kakkaaminenkin on fetissi. Jos tuntuu rankalle, voithan aina mennä lukemaan datsuninkorjauskeskustelupalstaa.


      • MiaT kirjoitti:

        Palstan nimihän on leikit ja fetissit. Housuun, tai järveen kakkaaminenkin on fetissi. Jos tuntuu rankalle, voithan aina mennä lukemaan datsuninkorjauskeskustelupalstaa.

        Niinpä! Ei kait näitä ole pakko lukea


    • vaippakeisari

      tuula38v mistä ostit vaipat?

    • poika12345

      Tänään päätin kokeilla tätä kiksiä. Siis ei muuta kuin jalkaan mustat muovipöksyt ja niihin taittelin valkoisesta froteesta vaipan. Pikkuhousut siihen päälle ja päällyshoust jalkaa. Sitten annoin tulla, ja mikä ihan olo, ovat nyt olleet siis märkä vaippa jo parituntia jalassa. Ihanaa..

    • pissäpökä

      Moi...

      tässäpä on 37v kundi joka tykkää myös pissata housuihin.. usein ennen kuin lähden töistä juon pari litraa vettä ja bussimatkalla rupeaa pissattamaan kamalasti.

      haaveena olisi päästää pissat housuun jo dösässä.. tähän asti olen tehnyt sen vasta koti portaissa tai hississä.. jos espoossa ois asiasta kiinnostuneita naisia niin laittakaahan meili osoitetta vastaukseen tai etsikää tuolta deitin puolelta mun ilmoitus nimimerkillä masterman 74..

    • Anonyymi

      Naisilta menee niin herkasti kusi housuun ja miksei paskakin

      • Anonyymi

        Sää mää ja bää tietää buaahaa


    • Anonyymi

      Olen mies ja tykkään kusta housuun kun ei viitsi mennä vessaan, kyllä kesä kuivaa minkä kastelee

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minä haluaisin syliini istumaan naisen joka pissaa housuihinsa, tai ilman housuja pissaa minun syliini.

      • Anonyymi

        Mie voisin tulla syliin ja pussata, mistä päin oot? N50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie voisin tulla syliin ja pussata, mistä päin oot? N50v

        Mistäpäin sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpäin sinä?

        Melkein Imatralta. N50v


    • Anonyymi

      Minä kusen aina panohommissa naisen päälle, joskus turautin paskapötkyjä ja hieron ne naisen rintoihin

    • Anonyymi

      H­­­ei! Ku­­­tsum­­­me sinu­­­t kä­­ym­­­ään u­ude­ss­a cha­tis­sa! Mei­tä on yl­­i miljo­­­ona! 👉 http://amisagroup.net/H/I4t2N6

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10596
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2839
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1878
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1636
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1438
    Aihe