Pölhölän virkapuku

Pois ja lujaa!

Täällä on paljon keskusteltu pölhölän liikenteen virka-asusta. Valkoinen paita, tiukkaan sidottu kravatti ja puna-lila eli violetti kirkuvan värinen takki ja villatakki.
Kuka instanssi on suunnitellut linja-autonkuljettajille moiset sirkusvaatteet?
Vaatteiden väri ja malli kuin sukupuolisesti poikkeavien kevätjuhlista.
Toisin sanoen violetti väri on miesvaltaisella alalla työpuvun värinä kauhistus ei komistus. Pölhölällä pidetään armaijahenkisesti vaateratsioitakin ja auta armias, jos ei kravatti ole suorassa tai punanuttu silitetty, voi sitä kuljettaja parkaa.

Kaupungilla yleisesti nauretaan Pölhölän Liikenteen asuille, on kuin joku marionetti tai koulutettu apina kävelisi violetti puku päällään, pieni manun lakki vielä päähän
niin koulutettu paviaani on täydellisesti alistettu.
Olisiko jo aika Pölhölän apinoiden nousta kapinaan pääkonttorille vaan punapuku päällä ja pieni sirkusesitys banaaneiden kera, niin havahtuisi jo johtokin.
Tänä päivän kuljettaja alistetaan tiukkoihin aikatauluihin ja ylipitkiin päiviin, miksi vaatteillakin pitää kiusata rääkättyjä miehiä?
Minä kävin apinasirkusessa kolmen kuukauden ajan ja huokaisin helpoituksesta kun työsuhteeni loppui koeaikana, enempää en olisi kestänyt kulkea violetin värin alla, rupesi jo tulemaan mielenterveydellsiä ongelmia.

68

712

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DIAMOND O ROSSI

      Jaaha tais olla virkapuvun värissä vikaa kun ei koeaikaa edes pystytty ajamaan? ja nyt sitten katkera tunteem purkaus kun kengän kuva tuli perseeseen. Niin se vain on että kaikista ei ole linja-autonkuljettajaksi.Ei musta eikä susta mut haukkumaan meistä on ja hampaankolossa violetin väriset vaatteet. Mä en aikoinaan päässyt edes pohjolan portista sisälle kun sieltä joku jo huusi ettei tämä ole mikään korkeasaari ja mene pois apina !!!

      • DIAMOND O ' ROSSI

        TAPUTTAKAA MULLE KUN OLEN IDIOOTTI !


      • Anonyymi
        DIAMOND O ' ROSSI kirjoitti:

        TAPUTTAKAA MULLE KUN OLEN IDIOOTTI !

        Autoveron uudistus Totaali valvonta kokeilu jossa Suomi EU -koemaa.
        Kansaan ollaan kohdistamassa totalitaarista valvontaa uuden valmisteilla olevan GPS valvonnan kera. Suomi on EU -koe alue jossa jatkuvan vainonnan tehoa kokeillaan ihmiskuntaan.


    • Sivari

      No pitääkö sinne pölhölälle ängetä jos tietää mikä meininki? Se on armeijan evp-kapiaisille ja maanpuollustushenkiselle sopiva työpaikka siis tuo paikkuriosasto.

      • DIAMOND O ' ROSSI

        POHJOLANLIIKENTEELLÄ HYVÄ MEININKI. Hyvät autot. Siisti virkapuku. Ei kapiaisia duunissa. Harmittaa kun en päässyt sinne jo 70 luvun alussa ja jouduin katuojaan vinettopullo seuranain.


      • Missikisat Pölhöläss
        DIAMOND O ' ROSSI kirjoitti:

        POHJOLANLIIKENTEELLÄ HYVÄ MEININKI. Hyvät autot. Siisti virkapuku. Ei kapiaisia duunissa. Harmittaa kun en päässyt sinne jo 70 luvun alussa ja jouduin katuojaan vinettopullo seuranain.

        Paras paviaani palkitaan ja lisäpisteitä saa hameenkäytöstä. Se lienee tulossa tiukka kisa , sillä siitä päätellen sen lähes jokainen siellä kiltisti tekee. Silkkihuivi kesälläkin ja päähän manun lakki. Mutta muistettava että ennen oli kiellettyä puukengät. Nyt on ollut pakko kieltää siellä myös korkokengät.


      • Herrasmieskuski
        Missikisat Pölhöläss kirjoitti:

        Paras paviaani palkitaan ja lisäpisteitä saa hameenkäytöstä. Se lienee tulossa tiukka kisa , sillä siitä päätellen sen lähes jokainen siellä kiltisti tekee. Silkkihuivi kesälläkin ja päähän manun lakki. Mutta muistettava että ennen oli kiellettyä puukengät. Nyt on ollut pakko kieltää siellä myös korkokengät.

        ottaapa jotakin tyyppiä pattiin kun ei edes koeaikaa pystynyt ajamaan bussia kunnolla. No parempi kun potkivat mädän omenan ulos talosta et taso säilyy.


    • Eipä hurraamista

      Muilla yhtöillä virkapuvun malli on kopioitu suoraan paskakuskin virkapuvusta.

    • Nobinan kuljettaja.

      Muiden yhtiön kuljettajien työpuvut ovat fiksut ja sen näköiset kun työasusteen kuuluu ollakin. Pölhölän puku on kauhea, oikea irvikuva, esitetään violettia herraa ja kravatti kaulassa. Pukumiehet on eriksee, ne istuu toimistossa ja paremmalla palkalla. Pölhölän neiti keikarit nauttii hikisessä työssään krvatista ja perverssin värisestä violetista työpuvustaan- Sirkukseen noilla Pölhölän vaatteilla pääsis heti, matkustajatkin nauraa pölhölän apinakuskeille Olette alan häpeä.
      Violetti puku on kuin hinttien mainoskuva
      Reppu selkään ja narulakki päähän ja Pölhölän apina on valmis kiertämään väen edessä kuppi kourassa keräämässä lantteja ja pähkinöitä.
      Hyiv Helvatti, että hävettää olla alalla kun tuommoiset violetit klovnit pilaa muidenkin maineen, ajaa körötelläänkin kävelyvauhtia kun paviaanit kyttää polttoaineen kulutusta.
      Eikö teillä ole sen vertaa häpyä, että nostaisitte metelin, noista sirkusvaatteista ja vaatisitte pölhölältä kunnon vaatteet. Pölhölän sateenkaari komppania, tämän on yleinen iskulause ja siellä PKL:n puolellahan pitää olla maanpuolustushenkeäkin kun Paviaani kyttää maastopuku päällä onko apina violetissa puvussa ajassa..

      Sateekaari, riemun kirjava Violetti väri, Yksi Pölhölän apina kehui linjalla 23 että aikataulu on niin kireä, että pitää olla kusipullo mukana, tää simpanssinäytteli sitä pulloakin Rt:n taukotiloissa, on nää yksinkertaisia, älä muuta sano.

      • mammamia

        Mitähän idiootteja Nobinalla on oikein kun niiden touhuja seurailee.


      • Haku-Niilo
        mammamia kirjoitti:

        Mitähän idiootteja Nobinalla on oikein kun niiden touhuja seurailee.

        Menkää seuraamaan huomenna perjantaina Kontulan ostarille niin ehkä näette pari kappaletta illansuussa.


    • Nobina Paras

      Pölhölän virkapuku on oksettavan näköinen, meinaa laatta lentää kun näkee..
      Kyllä noi rytkyt kun päälleen vetää saa olla ihmsten pilkan kohteena. violetti työpuku miehellä, onko puvun suunnittelijat femakkoja vai Transvisiittejä.
      tuskin kukaan pölhölän kuskikaan pitää sirkusvaatteita asiallsina, tai sitten ovat täysiä apinoita, mikä kyllä tulee välillä mieleen kun katysoo tuota pintakaasulla rullailua ja tiukkaa kravatti ilmettä. liikenteen tukkona ne on noi Pölhölän apinat ja mua ainakin rupeaa väkisin naurattamaan kun näen ton reikuvan violetin asun, että ihminen alistetaan pelleksi, Onko nää niin tymiä etteivät tajua, kuinka työnantajakin nauraa heille.

      • diamond o`rossi

        Ne on niin saamarin yksinkertaista porukkaa ettei muualla nähty vaikka tullut nuorempana ajeltua ulkomaillakin Raine Pynnösen aikaan. Ainoa reilu isäntä muuten. Etenkin täällä kirjoitteleva REKKAVAIMO lienee pukujen suunnittelija sekä transvisteetti number one , koska niin tarmokkaasti niitä kukkamekkoja puolustaa ja kehuu. Rekkavaimo tuskin tietää ilman mistään katsomatta mitä tarkoitti TIR-charnet. Meillä oli siihen aikaan tyylikkäät nahkarotsit kun ulkomaille lähdettiin täys mälli päällä. Rekkavaimot sun muut päänaukojat olivat niihin aikoihin korkeintaan itse jonkinlaisena mällinä pienessä kurtussa nahkapussissa.


      • DIAMOND O 'ROSSI
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Ne on niin saamarin yksinkertaista porukkaa ettei muualla nähty vaikka tullut nuorempana ajeltua ulkomaillakin Raine Pynnösen aikaan. Ainoa reilu isäntä muuten. Etenkin täällä kirjoitteleva REKKAVAIMO lienee pukujen suunnittelija sekä transvisteetti number one , koska niin tarmokkaasti niitä kukkamekkoja puolustaa ja kehuu. Rekkavaimo tuskin tietää ilman mistään katsomatta mitä tarkoitti TIR-charnet. Meillä oli siihen aikaan tyylikkäät nahkarotsit kun ulkomaille lähdettiin täys mälli päällä. Rekkavaimot sun muut päänaukojat olivat niihin aikoihin korkeintaan itse jonkinlaisena mällinä pienessä kurtussa nahkapussissa.

        Mä hävisin missikisat vaikka olin varma voitosta. Nyt kohta on suomussalmella paskanpuhumisen suomen mestaruuskisat jospa ne voitan. Olen jo tällä palstalla harjoitellut paskanpuhumista.


      • Rautalanka Martti
        DIAMOND O 'ROSSI kirjoitti:

        Mä hävisin missikisat vaikka olin varma voitosta. Nyt kohta on suomussalmella paskanpuhumisen suomen mestaruuskisat jospa ne voitan. Olen jo tällä palstalla harjoitellut paskanpuhumista.

        Olisi vain jossakin Suomus-tai vaikka Juovussalmessakin, otsaanlyöntikilpailut , niin uskaltaisin lyödä vaikka miten suuren summan vetoa siitä että Rossi ,vaikkakin veteraanisarjassa on , peittoaa teidät , joilla tuskin vielä synnytyksenne jäljiltä korvantakusenne kunnolla edes kuivuneet. Sitten ainakin vähintään keskeytyisi paskanjauhamiset joka palstalla.


      • GOLJAT
        Rautalanka Martti kirjoitti:

        Olisi vain jossakin Suomus-tai vaikka Juovussalmessakin, otsaanlyöntikilpailut , niin uskaltaisin lyödä vaikka miten suuren summan vetoa siitä että Rossi ,vaikkakin veteraanisarjassa on , peittoaa teidät , joilla tuskin vielä synnytyksenne jäljiltä korvantakusenne kunnolla edes kuivuneet. Sitten ainakin vähintään keskeytyisi paskanjauhamiset joka palstalla.

        2 satusetää palstoilla rautalanka karhunlankapoika ja rossin poika ovat näköjään yksi ja sama idiootti. Mut kun mun GOLJATIN nyrkit puhuu niin sen jälkeen soi kirkonkellot ja puhuu pappi.


      • Rautalanka Martti
        GOLJAT kirjoitti:

        2 satusetää palstoilla rautalanka karhunlankapoika ja rossin poika ovat näköjään yksi ja sama idiootti. Mut kun mun GOLJATIN nyrkit puhuu niin sen jälkeen soi kirkonkellot ja puhuu pappi.

        No sehän olis mukava nähdä ja kokea. Missä ja milloin tällainen tapahtuma olisi?
        Tullaan kyllä molemmat. Uskallan luvata kaverini Urpon puolesta jo nyt. Minä otan tommosen Jattatytön vastaan koska vaan ja missä vaan. Vaikka ikämies jo minäkin.


      • Ivegomies
        Rautalanka Martti kirjoitti:

        No sehän olis mukava nähdä ja kokea. Missä ja milloin tällainen tapahtuma olisi?
        Tullaan kyllä molemmat. Uskallan luvata kaverini Urpon puolesta jo nyt. Minä otan tommosen Jattatytön vastaan koska vaan ja missä vaan. Vaikka ikämies jo minäkin.

        täällä pohjolanliikenteellä on hieno virkapuku ja hyvät autot ajettavana. Ja mulla aamuvuoro 5-12 ja iltavuoro 15-21. Ja palkkakin ihan passeli 60000 euroa vuodessa. Aikataulut hyvät ei tarvi ajella kuin 25-30km/h. Kyllä pohjolanliikenne on paras koko suomessa.


      • Rautalanka Martti
        Ivegomies kirjoitti:

        täällä pohjolanliikenteellä on hieno virkapuku ja hyvät autot ajettavana. Ja mulla aamuvuoro 5-12 ja iltavuoro 15-21. Ja palkkakin ihan passeli 60000 euroa vuodessa. Aikataulut hyvät ei tarvi ajella kuin 25-30km/h. Kyllä pohjolanliikenne on paras koko suomessa.

        Ellei suorastaan koko maailmassa ja ainoa auringon alla.


      • Maisteri äo 162
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Ne on niin saamarin yksinkertaista porukkaa ettei muualla nähty vaikka tullut nuorempana ajeltua ulkomaillakin Raine Pynnösen aikaan. Ainoa reilu isäntä muuten. Etenkin täällä kirjoitteleva REKKAVAIMO lienee pukujen suunnittelija sekä transvisteetti number one , koska niin tarmokkaasti niitä kukkamekkoja puolustaa ja kehuu. Rekkavaimo tuskin tietää ilman mistään katsomatta mitä tarkoitti TIR-charnet. Meillä oli siihen aikaan tyylikkäät nahkarotsit kun ulkomaille lähdettiin täys mälli päällä. Rekkavaimot sun muut päänaukojat olivat niihin aikoihin korkeintaan itse jonkinlaisena mällinä pienessä kurtussa nahkapussissa.

        Diamond o rossi ei läpäissyt pohjolan älykkyystestiä. Ja ei päässyt duuniin sinne. Mut eihän rusinan kokoisissa aivoissa älyä voi ollakaan.


      • MAISTERIÄO162.
        Rautalanka Martti kirjoitti:

        No sehän olis mukava nähdä ja kokea. Missä ja milloin tällainen tapahtuma olisi?
        Tullaan kyllä molemmat. Uskallan luvata kaverini Urpon puolesta jo nyt. Minä otan tommosen Jattatytön vastaan koska vaan ja missä vaan. Vaikka ikämies jo minäkin.

        Näin älykkäänä ihmisenä äo 162 omaavana totean et osa täällä kirjoittelevistä on täysiä spedejä kuten tuo rossi. Ja osa yrittänyt velliä keittää ja tullutkin puuro ja siinä hässäkäs jäänyt lääkkeetkin ottamata.


      • maisteriäo162
        DIAMOND O 'ROSSI kirjoitti:

        Mä hävisin missikisat vaikka olin varma voitosta. Nyt kohta on suomussalmella paskanpuhumisen suomen mestaruuskisat jospa ne voitan. Olen jo tällä palstalla harjoitellut paskanpuhumista.

        DIAMOND O ROSSI OLI VOITTANUT PASKANJAUHAMISEN SUOMEN MESTARUUDEN. JA SILLÄ HYVÄ MAHDOLLISUUS VOITTAA MISSIKISAT KUN LAITTAA PEKKAPUUPÄÄ HATUN JA PUNAISET STRINGIT JALKAANSA EI MITÄÄN MUUTA.


      • diamond o`rossi
        maisteriäo162 kirjoitti:

        DIAMOND O ROSSI OLI VOITTANUT PASKANJAUHAMISEN SUOMEN MESTARUUDEN. JA SILLÄ HYVÄ MAHDOLLISUUS VOITTAA MISSIKISAT KUN LAITTAA PEKKAPUUPÄÄ HATUN JA PUNAISET STRINGIT JALKAANSA EI MITÄÄN MUUTA.

        Mutta kun ei se tämä Rossi sitä tee vaikka mitä maksettais ja millä uhattais.
        Pistelee Maistelija vaan itte yllensä ne mainitsemansa kuteet ja painattaa yläkertaan kyselemään josko voisi arvon ykköspaviaani hiukan pyllistää että saisi hieman suklaatia naamalle kun näin päisiäinenkin lähestyy.
        Missikisat jatkuu vielä...


    • Mikä on muka

      vikana pohjolanliikenteen virkapuvun yläosassa, eli takissa tai liivissä? Tuo luumunpunainen väri on mukava lisä muutoin niin synkkiin tummansinisiin virka-asuihin, joita muut yhtiöt käyttävät. Taitaa olla niin, että sekä aloittaja että tukijansa ovat saaneet kielteisen vastauksen töihin pyrkiessään tai sitten saaneet potkut, ja siten ovat katkeria ja lapsellisuuttaan mollaavat ihan asiallisennäköisiä työasuja.

      • HERRASMIESKULJETTAJA

        Ei pohjolanliikenteen työvaatteissa ole mitään vikaa. Vaan vika on panettelijoiden korvien välissä. Esimerkiksi diamond rossin ja kaverinsa karhulankamartin! ! Kumpaakaan ei ole otettu töihin pohjolanliikenteelle kun ei kumpikaan muistuta muuta kuin simpanssia.


    • Nobinan Väreissä.

      Hienoa, että joku näkee tuon luumunpunaisen eli violetin asun kauniina, onhan niitä pervoja moneen lajiin...
      Kyllä Violetti Luumunpuna väri on naisten mallistoa, miehen päällä se on koomisen näköinen, suorastaan kuvottava. Ajoin vähän aikaa Pölhölällä ja meinasi laatta lentää kun luumunpunaisen asun veti päälleen, sain kuunnella ihmisten naureskelua, sain myös tarpeeksseni polttoaineen kulutuksen seurannasta ja kyttäyksestä.
      Pölhölän kuskit häpeää itsekin asuaan, kyllä sen huomaa, näkee kyyryn asennon ja pälyilevän katseen, kuin alistettuja apinoita tarhassa.
      Pölhölän kuskeilla on paha olla, se näkee jo luumunpunaisesta puvusta, ja hirttonarusta kaulassa, marakatin lakki vaa päähän ja torille viihdyttämään ihmisiä, säälin teitä.
      Minä otin itse lopputilin vuoden jälkeen, sen vuoden istuin Pölhölällä ja riitti ei koskaan enään..

    • Volvo Kuski.

      Naisellisen värinen se puku on , sanokoon joku luumunkannattaja mitä haluaa, mutta akkojen vetimet ne on Pölhölällä, vanha roskakuski ei neitivaatteita päälleen vedä. kaiken lisäksi valkoinen kauluspaita ja solmio, siis helteelläkin, On nää apinoita ihna johdosta alkaen, kuljettajia tuossa alistetaan neideiksi ja narreiksi.

      • diamond o`rossi

        Varmasti oli itse Herrasmieskuljettaja kun korkokengissä sipsutteli Herttoniemen terminaalialueella ja metroaseman ovensuussa notkuvat humalikot viheltelivät perään ja kehuivat että onpa söpöt asusteet. Kyseinen kuljettaja suuttui heille , mutta kaverit vaan nauroivat että älä tule lähelle tai tulee pyllyreikäsikin kipeäksi.


      • Missikisat Pölhöläss
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Varmasti oli itse Herrasmieskuljettaja kun korkokengissä sipsutteli Herttoniemen terminaalialueella ja metroaseman ovensuussa notkuvat humalikot viheltelivät perään ja kehuivat että onpa söpöt asusteet. Kyseinen kuljettaja suuttui heille , mutta kaverit vaan nauroivat että älä tule lähelle tai tulee pyllyreikäsikin kipeäksi.

        No mutta siellähän oli missikisaraati paikalla ja herraskaiskuljettajasta leivottiin ensimmäinen perintöprinsessa juhlallisin fanfaarein , niiden vihellysten kera.
        Kunhan kesä saa , lienee uimapuku ja stringikierroskin paikallaan , ja yleisönä , myös raatinakin voi toimia kilpailevien , kunnoliset työvaatteet henkilökunnalleen tarjoavien yritysten kuljettajat.
        Onnittelut Herrasmieskuljettajalle ja muista ripustaa hame kuivumaan.


    • Ap-Pölhölä

      Jos kerran Pölhölän luumunpunaiset miesten vaatteet on naisellisen kauniit, niin miksi Pölhölän kuljettajat kulkevat pää alaspäin ja hartiat köyryssä, aivan kuin häpeäisivät kaunista ja somaa luumunpunaista vaatekertaansa. Naisille asu kyllä sopii, mutta ilmeisesti Pölhölän miekuskit ovat Femakoita, muuten vaikea selittää perverssiä mieltymystä naisten vaatteisiin.

      • diamond o`rossi

        Herrasmies-huorasmieskuljettaja antaa varmasti siihen luotettavan selventävän , tai onnettoman tyhjentävän vastauksen.


      • REKKAREINO.
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Herrasmies-huorasmieskuljettaja antaa varmasti siihen luotettavan selventävän , tai onnettoman tyhjentävän vastauksen.

        Diamond o ' rossia se jaksaa potuttaa kun ei päässyt pohjolanliikenteelle duuniin. Ja nyt mollaa ja panettelee kyseistä firmaa kaikin tavoin. Mut lapset on terveitä kun ne leikkii ja heittää huulta. Ja joka ilta samaan aikaan sama loru tänne ilmestyy rossin toimesta. Keksi jotain uutta. Vai lieneekö aivot narikassa.


    • Nob. Kulj.

      Ei kehuttavia ole noi Pölhölän violetit työvaatteet, ei tiedä kumpaa esittää herraa vai rouvaa, vai narria?
      Neitimäiset noi vaatteet on, näin ulkopuolisena tarkastellen ihan kauhean väriset.
      Kyllä tuossa luumunpuna/violetissa värissä joku syvällisempi tarkoitus on, lienee kenio alistaa kuljettajat, kun violetti väri vituttaa kuskeja joka ainoa päivä, niin kusisen pitkät päivät ja muut pölhölän huono työkulttuuri ja vähemmän tarkastelun osalle. Pölhölän kuljettajat kulkevat kusikupla päässään violetissa puvussaan.

    • pitäisiköhän tuo

      aloitus lukea poistu ja lujaa, sillä sun kaltaisia ei firmassa tarvita. Sossu on luspereita varten, ei oikeat työpaikat. keinotekoisia esitelmiä työasuista tai muusta vst. on helppo heittää, kun ei saanut duunia , vaikka kyselemässä kävi. No kun jokatalosta on fudut saanut, niin ei kait mikään työnantaja moisia riesoja ota vastaan. Menkää vaan takapellonpojat takaisin sinne turnipsipelloillenne nyhräämään, sillä ei teistä ole kaupunkilaisiksi saati oikeisiin hommiin. Kyllä se kepu teille aina jotain tukiaisia järkkää niille kylmille asutustiloille, joilla ootte tähänkin asti yhteiskunnan varoja huijanneet. Jätkistä ei ole ku uuninpankolla itseään räpläämään ja sitte ottaa asiakseen ruveta sepustamaan tarinoita työpuvuista tai armeijakurista, joilla ei ole kuitenkaan todellisuus pohjaa. PL.n kuteet on ihan ok. eikä niitä normimies häpee yhtään. jk. väritys on itseasiassa hyvinkin trendikäs, jos uuninpanko poika ymmärtää mitä se merkitsee.

      • diamond o`rossi

        Kyllä kaukana olet normimiehestä jos noita kuteitasi pidät mielestäsi hyvinkin trendikkäinä. Tuleppas itse vaan alas sieltä peräkammarin uuninpankolta itseäsi räpläämästä ja käy katsomassa vähän toisten työnantajien henkilökunnalleen järjestämää vaatetusta. Moni mielellään ottaakin fudut jo ennemmin kuin alkaa kantaa poikkeavan pojan mainetta , vielä julkisilla paikoilla ja liikennevälineen kuljettajana kaikkien kaupunkilaisten ja jopa kehyskuntalaistenkin irvittävänä.


      • MAISTERIÄO162
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Kyllä kaukana olet normimiehestä jos noita kuteitasi pidät mielestäsi hyvinkin trendikkäinä. Tuleppas itse vaan alas sieltä peräkammarin uuninpankolta itseäsi räpläämästä ja käy katsomassa vähän toisten työnantajien henkilökunnalleen järjestämää vaatetusta. Moni mielellään ottaakin fudut jo ennemmin kuin alkaa kantaa poikkeavan pojan mainetta , vielä julkisilla paikoilla ja liikennevälineen kuljettajana kaikkien kaupunkilaisten ja jopa kehyskuntalaistenkin irvittävänä.

        Diamond on katkera kun ei päässyt pohjolanliikenteellä töihin ja joutui hoidettavaksi kun alkoi korvien välissä lyödä tyhjää. Ja mollaa pohjolan vaatteita sen takia ja lääkitystä liian vähän.


    • MAISTERI ÄO162

      Nyt oli goljat tänään pyyhkinyt diamond rossin naamaan kengänpohjat. Ja oli tullut kauneuspilkkuja naamaan.

      • diamond o`rossi

        Maisteli kun tänään meni tarha-alueella tippakannu kourassa josseen pomon perässä koppiin ja yritti kielellään maistella ja pyyhkäistä tämän takapuolta , olikin ollut torstai sekä hernekeittopäivä joten tippikseltä kun pääsi "tuskan parahdus" , niin jopas oli Maistelijan naama pisamia täyteen.
        Riitti sitä violetinväriselle rinnuksellekin ja sekös harmitti.


      • HERRASMIESKUSKI
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Maisteli kun tänään meni tarha-alueella tippakannu kourassa josseen pomon perässä koppiin ja yritti kielellään maistella ja pyyhkäistä tämän takapuolta , olikin ollut torstai sekä hernekeittopäivä joten tippikseltä kun pääsi "tuskan parahdus" , niin jopas oli Maistelijan naama pisamia täyteen.
        Riitti sitä violetinväriselle rinnuksellekin ja sekös harmitti.

        kysymys diamond rossille! Miksi haukut pohjolanliikennettä ja henkilökuntaa koko ajan? Onko pääsi täynnä kusta? Olet tosi naiivi tyyppi jolle mielellä ostan hameen. Kerro vaan koko.


      • diamontti
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Maisteli kun tänään meni tarha-alueella tippakannu kourassa josseen pomon perässä koppiin ja yritti kielellään maistella ja pyyhkäistä tämän takapuolta , olikin ollut torstai sekä hernekeittopäivä joten tippikseltä kun pääsi "tuskan parahdus" , niin jopas oli Maistelijan naama pisamia täyteen.
        Riitti sitä violetinväriselle rinnuksellekin ja sekös harmitti.

        sä oot kyl ihan pimee tyyppi. Katkera reppana, joka olettaa saavansa jotain sympatiaa noilla lapsellisilla kirjoituksillaan ja PL.n mollauksillaan. Typerä tyyppi, ei voi muuta todeta.


      • diämönd öä ryssä
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Maisteli kun tänään meni tarha-alueella tippakannu kourassa josseen pomon perässä koppiin ja yritti kielellään maistella ja pyyhkäistä tämän takapuolta , olikin ollut torstai sekä hernekeittopäivä joten tippikseltä kun pääsi "tuskan parahdus" , niin jopas oli Maistelijan naama pisamia täyteen.
        Riitti sitä violetinväriselle rinnuksellekin ja sekös harmitti.

        On se mukava että on kesä ja diamond rossin sukulaiset ovat saapuneet romaniasta tänne. Ovat kuulemma rossin sukua koko sakki ja käytöstavatkin ihan samat.


    • Noniin pikkupojat

      Menkääpä lääkäriin uusimaan lääkeresptit kun nykyisillä lääkkeillä ei ole enää vaikutusta. Jutut alkaa muistuttaa idiootttien kirjoituksia.

      • diamond o`rossi

        Huorasmiehelle , shemalelle , mulla olisi rypistymätön vyötärökuminauhalla varustettu sopivasti violetinvärinen minipituinen hamonen joka siis mahtuu isommalle ja pienemmällekin tyttelille. Se olisi vielä halkiohame josta pomotkin tykkäisivät kun kuljet niille terveisiä viemässä Maistelijan kanssa pisamianne naamaanne hankkimassa.


    • PL-vakikuljettaja

      Ihan spede toi pohjolan hakkuja täällä! Ei ole ilmeisesti päässyt huonoajotavan ja huonon asiakaspalvelun ja huono bussikuskiksi sopivvuden vuoksi duuniin yhteen suurimpaan yhtiöön? Otetaan osaa ja toivotaan menestystä kelan ansioissa ;)
      Tällä alla ei pärjää kuin vahvat ja hyvä kuljettajat,heikoille ei ole töitä.Kannattaa hakea jollekkin muulle alalle missä saattaisi olla pontenttiaalia menestyä jos ei asiakaspalvelu ja autollaajotyössä sitä ollut!
      Surrullista on että jälkikäteen itketään ihan sitä mitä ei itse pystytä tekämään ja täyttämään mitä ko.ammatti vaatii.
      Ei tähän muuta voi sanoa kuin että otappa opiksi kun muut opettavat sen mitä et itse älynnyt.

    • Lumen ajuri.

      Juttelin yhden Pohjolan kuljettajan kanssa ja kertoi olevansa aika kypsä vaatteiden väriin ja pitkiin päiviin, voihan olla että tää oli spede tää kuljettaja, mutta ainakin hän oli tätä mieltä.

    • Vappu-teku.

      Mitä onko totta, että tässä puheena olevassa yhtiössä mieskuljettajilla violetit vaatteet? Onko toi totta, vai jonkun vappuhuumoria?

      • Totta mooses...

        On ollut jo 15v ja vain villatakki/talvitakki ovat tuon väriset.
        Tiedättekö edes minkä takia ne ovat tuon väriset?


    • diamond o`rossi

      Tehdä huomiota herättävän näköiseksi ja kiusaksi hetero kuljettajille.

    • P.P. Apu

      http://www.royalkestot.fi/apina-punapinkki-trikoo-p-6074.html

      Aiheeseen liittyen tai liittymättä, niin bussinkuljettajan virka-asuun voi kuulua nämä ihan vakiona, koska alahan on sellainen, että välittömään Wc-tarpeeseen ei aikataulu riitä ja kyseinen tuote sopii virkapuvun väriin ja olemukseen mainiosti.

    • valtionkaari

      Miksi ihmiset on siellä töissä kun tuommoiset työasut, ei siellä varmaan pakko ole kenenkään olla töissä, sotilaskuri yms...aikanaan meinasin mennä sinne hommiin, ilmalan varikolla liikennepäällikkö moltohvi sanoi "tänne ei tulla lusmuilemaan" tämä on tiukka talo, sotilaskuri hierarkineen, jossain lapussakin luki palvelukseenastumislomake...sotilasmeininkiä juu ei kiitos vihaan skappareita ja aamukasoja jo muutenkin ja 330 vrk sai riittää joten poistuin takavasemmalle enkä ole harmitellut asiaa....vieläköhän tuo molotohvi siellä on liekkö jokin entinen kapiainen vaikutti siltä??

      • AAPELI

        Kylläpäs valtionkaaren miestä ottaa nuppiin kun et päässyt pohjolanliikenteelle töihin. Ja heti alkoi valehteliminen kyseistä firmaa kohtaan aivan kuten diamond rossillakin. Mene helbille sinne pääsee huonot kuskit.


      • diamond o`rossi
        AAPELI kirjoitti:

        Kylläpäs valtionkaaren miestä ottaa nuppiin kun et päässyt pohjolanliikenteelle töihin. Ja heti alkoi valehteliminen kyseistä firmaa kohtaan aivan kuten diamond rossillakin. Mene helbille sinne pääsee huonot kuskit.

        Ei mitään valehtelua vaan sen nyt voi jokainen käydä itse toteamassa minkälaista sotilasmeininkiä se siellä on. Sotilasmanttelit vaan on elokuvateattereiden hylkytavaraa entisiä vahtimestareiden , niinkutsuttujen tampuuriapinoiden sotisopia. Väri jo niin kulunut puheenaihe ettei sitä viitsi enää mainita mutta erottuvat kyllä epäedukseen toisista asusteista. Ihan juuri niin kuten valtionkaari mainitsi. Aapeli , ota vaan pähkinä ja painu baanalle palttoinesi.


    • Kom Mari

      Noi Aapelit on ihan hulluina violetin perään. Tänäänkin yksi heistä toljotti niin tiukasti violetinväristä minihamettani ettei huomannut kun jätin lippuni leimaamatta 58.lla. Pähkinän sekaista kuolaa valui suupielistä ja matka jatkui.

      • Missikisat Pölhöläss

        Siellä ensimmäinen perintöprinsessa varmasti tekee aloitetta saman asukokonaisuuden saamiseksi koko porukalle. Onhan se matkustajistakin mukavaa kun on sievä kuljettaja hamosissa vaikka parta rattiin sotkeentuis.
        Häijy näky , mutta sitähän siellä haetaan.


      • ****
        Missikisat Pölhöläss kirjoitti:

        Siellä ensimmäinen perintöprinsessa varmasti tekee aloitetta saman asukokonaisuuden saamiseksi koko porukalle. Onhan se matkustajistakin mukavaa kun on sievä kuljettaja hamosissa vaikka parta rattiin sotkeentuis.
        Häijy näky , mutta sitähän siellä haetaan.

        Ottakaahan taas ne lääkkeet niin helpottaa:D


      • diamond o`rossi
        **** kirjoitti:

        Ottakaahan taas ne lääkkeet niin helpottaa:D

        Kohtahan kun Helbin porukka saapuu pölhölään , loppuu tai vähintäänkin keskeytyy misseily kun joutuvatkin miesten kanssa tekemisiin ja tosinaisten.
        He eivät noin vaan hyväksy pitsipöksyjä eikä vääränvärisiä reteleitä , vaan oikeita työvaatteita ja kunnon rehtiä kohtelua eikä mitään armeijameininkiä. Turhaa uhitella vero , eikä muillakaan korteilla , sillä he eivät kuvia kumartele. Autot jää seisomaan jos kaikille annetaan verokortti takaisin. Sen saatte nöyristelijät nähdä.


      • goljat
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Kohtahan kun Helbin porukka saapuu pölhölään , loppuu tai vähintäänkin keskeytyy misseily kun joutuvatkin miesten kanssa tekemisiin ja tosinaisten.
        He eivät noin vaan hyväksy pitsipöksyjä eikä vääränvärisiä reteleitä , vaan oikeita työvaatteita ja kunnon rehtiä kohtelua eikä mitään armeijameininkiä. Turhaa uhitella vero , eikä muillakaan korteilla , sillä he eivät kuvia kumartele. Autot jää seisomaan jos kaikille annetaan verokortti takaisin. Sen saatte nöyristelijät nähdä.

        Jaaha hertsikan punanaama ruipelo täällä uhoaa jaaha mut nyt taitaakin olla nallebubis kaltaistensa seurassa.


      • Herää jo
        diamond o`rossi kirjoitti:

        Kohtahan kun Helbin porukka saapuu pölhölään , loppuu tai vähintäänkin keskeytyy misseily kun joutuvatkin miesten kanssa tekemisiin ja tosinaisten.
        He eivät noin vaan hyväksy pitsipöksyjä eikä vääränvärisiä reteleitä , vaan oikeita työvaatteita ja kunnon rehtiä kohtelua eikä mitään armeijameininkiä. Turhaa uhitella vero , eikä muillakaan korteilla , sillä he eivät kuvia kumartele. Autot jää seisomaan jos kaikille annetaan verokortti takaisin. Sen saatte nöyristelijät nähdä.

        Tulet vain itse huomaamaan sen asian ,ettei se noin mene muuta kuin sinun kuvitelmissasi.


      • diamond o`rossi
        Herää jo kirjoitti:

        Tulet vain itse huomaamaan sen asian ,ettei se noin mene muuta kuin sinun kuvitelmissasi.

        Kollijatta vaan Hertsikkaan ja katsotaan kenenkä naama se punottaa.


    • Trani

      Enpä usko että tulee niitä Pölhölän neitivaatteita päälle vedettyä kenenkään meistä Transdev kuljettajista.
      Me kyllästyttiin jo punanuttuihin ja nyt pidämme kunnon miesmäisiä vaatteita tullessamme sinne.
      Kas niin suuri määrä tarvitaan, että autot jää seisomaan jos emme kelpaa miehisine ryysyinemme ajamaan.
      Me perustamme uuden vaatetryöryhmän tarvittaessa.

    • Talkoo-Taavetti

      Kyllä se siitä järjestyy koska ei ole varaa niin suurta määrää autoja laittaa seisomaan samantien ja pistää juuri tullutta porukkaa pihalle.
      Perustakaa vaatetyöryhmä, on oikea menettely.
      Myös meidän ruuttaryhmä, on tarvitessa tukenanne.

    • Kurionoltava

      Meillä Pohjolan Liikenteellä pidetään huoli että kuljettajamme pukeutuvat juuri niinkuin KÄSKETÄÄN. Tästä ei ole mitään poikkeusta. Transdevin retkusakkikin tulee tämän kyllä huomaamaan. Meillä on säännöt ja määräykset, niihin sitoudutaan samalla kun työsopimus allekirjoitetaan.

      • Partajugi

        Taidat olla isännän neitejä ?
        Pahoin pelkään että se retusakiksi kutsumasi Transdevin porukka vähät välittää sun mielivaltaan perustuvista määräyksistä. Esim Nobinalla meillä ei tartte kravattia pitää ja saa pitää vaikka omaa turbaania jos haluaa. Siitä on oikeuden päätös.
        Laki menee aina sun ja kaltaistesi "mukamas" sopimusten edelle.
        Niin ja autot jäävät seisomaan jos kaikki kuljettajat pistätte pihalle jotka kritisoivat.
        Sun kurilles haistatettais pitkät Nobinalla !!!
        -tulehan joku kerta Helmeen kaljalle, niin kerron enemmän.


      • Anonyymi
        Partajugi kirjoitti:

        Taidat olla isännän neitejä ?
        Pahoin pelkään että se retusakiksi kutsumasi Transdevin porukka vähät välittää sun mielivaltaan perustuvista määräyksistä. Esim Nobinalla meillä ei tartte kravattia pitää ja saa pitää vaikka omaa turbaania jos haluaa. Siitä on oikeuden päätös.
        Laki menee aina sun ja kaltaistesi "mukamas" sopimusten edelle.
        Niin ja autot jäävät seisomaan jos kaikki kuljettajat pistätte pihalle jotka kritisoivat.
        Sun kurilles haistatettais pitkät Nobinalla !!!
        -tulehan joku kerta Helmeen kaljalle, niin kerron enemmän.

        Noh...mitenkäs siellä , joko Transdev punakoneet pistäneet naistenvaatteet boikottiin ?
        Miten uusi vaatetyöryhmänne toimii ?
        Siellä sentään vaatteet talon puolesta,mutta täällä pikkufirmassa joutuu farkuissa ajelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh...mitenkäs siellä , joko Transdev punakoneet pistäneet naistenvaatteet boikottiin ?
        Miten uusi vaatetyöryhmänne toimii ?
        Siellä sentään vaatteet talon puolesta,mutta täällä pikkufirmassa joutuu farkuissa ajelemaan.

        Kaikki me pukeuduimme yhtiön virkapukuun kun tulimme keravalle ajamaan. Olemme kaikki ylpeitä pohjolan liikenteen LINJA-AUTONKULJETTAJIA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki me pukeuduimme yhtiön virkapukuun kun tulimme keravalle ajamaan. Olemme kaikki ylpeitä pohjolan liikenteen LINJA-AUTONKULJETTAJIA.

        Olettehan myöskin ylpeitä maanantaina kun lakko alkaa ja pysytte poissa, ettekä luusereita rikkureita jotka joutuvat kusiruuttamme tulilinjalle jos lakkoportista sisään pyrkii !!!

        Talkoo-Taavetti


    • Anonyymi

      Onkohan siellä joitakin vallanvaihdoksia tapahtunut tai ne hinttarivaatesuunnittelijat joko eläköityneet tai menneet ja jääneet pitämään pidennettyä pridekuukautta, kun on nähty ja kuultu olevan jo miesmäisempiä vaatteita Pölhölänkin kuskeilla yllään.
      Shortsit ja paita ilman kragaa, se jo selvä edistys . Puhumattakaan että violetti naistentakki korvataan tummemmalla päällystakilla eikä niitä puristavia stringejäkään tartte enää pitää.
      Oikein hyvä että viimein siellä tyttöilystä ollaan päästy.
      Nyt voisin sinnekin hakeutua töihin kun silloin niin kovasti pyytelivät, siis mua on aina pyydetty jo öljyrekka-ajoista lähtien duuneihin, mutta en ole koskaan hyväksynyt hepeniä päälleni.

      Diamond o`Rossi

    • Anonyymi

      Aika hyvin portit piti siitä huolimatta että partioitamme ei riittänyt ihan joka portille.Mutta maanlaajuisesti sujui 95 % siis vai vaivaiset 5% oli rikkureita ja heitä uiteltiin siellä täällä lakkoporteilla kautta maan.
      Yhdet munat tärpätillä voideltiin ja juoksi näkymättömiin sen operaation jälkeen.

      Talkoo-Taavetti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe