Asensin kameran naisten pukutilaan.
olen laittanut jo webbi kameran omaan uimahallimme naisten puolelle.
Kerran sulkemisaikaan sain luvan mennä sinne, koska siellä ei ollut enää ketään ja "vaimoni" oli muka unohtanut pyyhkeensä ja shamppoon sinne. Asetin sinne hyvälle paikkaa pienen virityksen.
Nyt on kivaa kun näkee minkälaiset muodot tutuilla akoilla on!
Olen tirkistelijä
8
1556
Vastaukset
- edelläkävijä
Äh, tuohan nyt on pientä nykyaikana. Annahan kun joka koti saadaan samanlaisen vakoilun alle - saati ettei moni ole jo nyt - niin kuinkas sitten suu
pannaan. Ja sitten tietenkin teineille mahdollisuus saada käsiinsä kaikki materiaali, että pääsee sitten joka mökin ukko ja akka sänkykammaripuuhasteluineen paikallisen lähiökerrostalon valkealle seinälle
projektorilla heijastetuksi "aikuisviihdetähdeksi". Tää on kuule osalle jo täällä
todellisuutta, tätä päivää jo. Tätä tehdään jo. - omnih
Niin tehdään. Tekniikka on mennyt kovasti eteenpäin ja mahdollistaa kaiken hauskan.
EN ole homo!
Olen ajatellut heijastaa projektorilla vittumaisen naapurin makuhuoneeseen yöllä homopornoa.
Siinä olis vanhempi pariskunta ihmeissään...- TEE SE
ja ota kuva reaktioista
- j k
vai niin
- nainen7
no on mahtavaa, akat ovat akata ja niillä on omat muotonsa, tosi ihmeellistäkö??!!
- hoitaja5
ÄLÄ KUULE NÖRTTI EINARI PASKAA JAUHA .ET TAKUULLA PÄÄSE NAISTEN PUKUHUONEESEEN KAMEROITAS VIRITTELEEN PUKKAAHAN SE KAMERA HANUURIIS JA TUTKI SIELTÄ ......
- Mara 72
Pääsen mäkin naisten pukkariin vaikka heti ja saan Aina vierailla siellä on haluan ;)
- Tirkistely on in
Me nörtit on asennettu tulitikun pään kokoinen camera peppun reikään kun siivotaan laattioita naisten pukutiloissa. Kuvakulma on upee. Joku kaunis päivä julkaistaan parhaita otoksia naapurien flikoista netissä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131043
- 103977
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20737- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29580Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481