Mistä tietää onko Kondylooma virus vai talirauhaset esillä? kun on terskan takan miljuunia pienen pieniä valkoisia "finnejä" kun kattoin netistä kondylooma kuvia niin nehän oli helkkarin isoja patteja penikses ympäri ämpäri. Nua vaan kiertää systemaattisesti peniksen ympäri. Tosin ne on ollut jo ainakin 4v eivät vaivaa mitenkään kuhan ovat ,mutta ei ne kyllä lähde pesussakaan mihinkään. Ei kellään olis mitään kuvaa missään miltä näyttää talirauhaset peniksessä kun ei netistäkään näytä löytyvän.
-kiitos etukäteen
talirauhaset vai kondylooma?
9
4576
Vastaukset
- Uni
Tali palleroita, ei tautia.
- Jorma
Kiitos uni,mutta et tiedä onko niille mitään hoitoa? vai onko se vain deal with it?
- Terveyskeskus lääkäri
Jorma kirjoitti:
Kiitos uni,mutta et tiedä onko niille mitään hoitoa? vai onko se vain deal with it?
Toteuta tarkasti ohjetta:
Aamuisin levität palleroille clerasilia ja annat vaikuttaa paljaalla peniksellä n. 30 min.
Peset varovasti pois ja sen jälkeen varovasti yrität puhkoa palloja kynsillä/neulalla.
Päiväksi pistät vauvatalkkia.
Illalla rasvaat koko peniksen icepoverilla ja imukyvyn parantamiseksi peitä rasva tuorekelmuun.
Jatka tätä noin 1kk ja jos oireet eivät katoa mene lääkäriin.
ps. ole varovainen nyppyjen puhkomisessa ettei tule arpia - järkeä
Terveyskeskus lääkäri kirjoitti:
Toteuta tarkasti ohjetta:
Aamuisin levität palleroille clerasilia ja annat vaikuttaa paljaalla peniksellä n. 30 min.
Peset varovasti pois ja sen jälkeen varovasti yrität puhkoa palloja kynsillä/neulalla.
Päiväksi pistät vauvatalkkia.
Illalla rasvaat koko peniksen icepoverilla ja imukyvyn parantamiseksi peitä rasva tuorekelmuun.
Jatka tätä noin 1kk ja jos oireet eivät katoa mene lääkäriin.
ps. ole varovainen nyppyjen puhkomisessa ettei tule arpiaOnko järkeä kirjotella tuollaisia ohjeita jotka eivät voi pitää paikkaansa? Jotain icepoveria ja vielä tuorekelmua päälle? Ei hyvä tavaton mitä juttuja jotkut keksivät tänne kirjoitella!
- g-spppot
onko olemassa jossain kuvaa miltä näyttää sellainen jos on talirauhasia, olin yhden miehen kanssa jonka kikkulin alapuoli täynnä sellaisia kohoumia näyttää ikäviltä mutta ei kuitenkaan miltään taudilta vaan ehkä juuri noilta talipalleroilta olis kiva kuitenkin tarkistaa asia ....
- Jorma
järkeä kirjoitti:
Onko järkeä kirjotella tuollaisia ohjeita jotka eivät voi pitää paikkaansa? Jotain icepoveria ja vielä tuorekelmua päälle? Ei hyvä tavaton mitä juttuja jotkut keksivät tänne kirjoitella!
Tuota lukeneena tuli kyllä kanssa mieleen et helkkari tuo ei voi toimia. Tai ainakin sattuu pirusti jos siihen on tuo hoito keinona.
- kaivataan
Itselläni on kanssa ollut tällaisia pieniä finnin näköisiä patteja jotka juuri kiertävät terskan tyven kokonaan. Kävin näyttämässä lääkärille ja määräsi jotain rasvaa joka ei auttanut. Sanoi että ei sukupuolitaudilta vaikuta. Pitäisi vissiin käydä uudelleen lääkärissä, kun ei auttanut tuo rasva. Niin olisi kiva itsekin nähdä kuvia näistä talipalloista että tietäisi onko itselläkin niitä. Lääkäri oli aika osaamaton kun ei tiennyt.
- Jorma
Jälleen kahlasin netin läpi moneen kertaan. Eikä kuvan kuvaa löytynyt asijasta...huoh niin turhauttavaa ja jos totta puhutaan niin en kyllä löytänyt edes mitään asijaan liittyvää... muutakun ,että tohti.fi sivuilla lääkäri tuuma ehkä ne ovat talipalleroita.
- Tuntonysty
saitilta
http://www.schering.fi/palvelu/omakeho.cfm
65. Mulla on sukuelimeni alapuolella outoja näppyjä ja tekee ylä puolelta eli ylhäältä katsottuna ringin niistä näpyistä niin mitä ne on? onko mulla jokin tauti?
Kysymyksesi on sen verran epämääräinen, että vastaaminen on hiukan vaikeaa. Missä kohtaa näppylöitä on? Peniksen varressa vai missä alapuolella? Kivespussien ympärillä? Miehen peniksessä esiintyy normaaleja näppylöitä, jotka ovat läpimitaltaan muutaman millimetrin ja yleensä ne eivät kutia eivätkä muutenkaan ole kipeitä. Ne ovat silmällä nähtävissä, vaarattomia ja kuuluvat miehen sukupuolielimiin. Ringissä olevista näpyistä tulee mieleen terskan reunaa kiertävät hennot tuntonystyt joita monilla miehillä on, ja ne ovat ihan normaaleja. Oletko ollut yhdynnässä, siis onko sukupuolitaudin mahdollisuus olemassa? Silloin syylämäiset ja kovat näppylät voivat olla kondylomaa, joka kannattaa tutkituttaa lääkärin vastaanotolla. Hygienian laiminlyönti aiheuttaa näppylöitä erityisesti nivuksiin ja kivespussien alueelle. Sukupuolielimet ja peräaukon seutu pitää pestä puhtaalla, lämpimällä vedellä päivittäin ja hikoillessa useamminkin. Mikäli et saanut vastausta ongelmaasi, ota yhteyttä koululääkäriin ja näytä hänelle näppylöitä, saat varmuuden asiaasi. Ei ole hyvä elää epävarmuudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803