Peruskouluaikainen luokkakaverini on näköjään tehnyt jättitiliä pikavippibisneksellä. Ei olisi uskonut. Mormoni ja aikamoinen narsisti ja aina heikompia kiusaamassa. Ei vissiin mormoneita moraali paljoa paina eikä kusi tyhmäksi tee.
Laiska jätkä ja aina haistelemassa miten pääsisi toisen siivellä elämään. Oli kyse sitten karkin ostamisesta peruskouluiässä. Nyt se jätkä asuu Thaimaassa tosi leveästi.
Vähän ärsyttää. Toivottavasti ei palaa tänne retostelemaan...
Koulukaverini rikastui pikavippibisneksellä
6
346
Vastaukset 6
- Kaverisi2
Olen kyllästynyt siihen että köyhät vikisee joten siksi muutin Thaimaaseen. Älä ole murheellinen, en tule retostelemaan sinne. No mut nyt pitää mennä hierontaan ja sen jälkeen lekottelemaan rannalle. Palaillaan!
- Sipen
Ai siellä Thaimaassa Ä.t on toiminnassa, ei kyllä viimeks ollut :D BUSTED
- kittt
mikähän sen pikavippi puljun nimi :D hyvää mainosta jos itse lafkan pyörittäjä toi kaverisi2 !
- Keevo Pattunen
Taitaa olla kyseessä Risicum. Kettusen Paavohan leveili aikanaan twitterissä golflomillaan Floridassa ja kuinka porsche pitäisi vaihtaa uudempaan.
- luottotiedotonrtrtrt
jos ne nyt sais kuriin tuon jakkutakki porukan
- kuravettapaalle
Hötöhöpö juttuja. Kukaan rahoitusyhtiö ei rupee jonkun koulupojan rahoittajaksi. Pitää olla koulutus ja sivistystä kun ruvetaan aikusten maailmassa pyörimään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1561441Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1281160Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216859- 64782
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus58668- 41617
- 48613
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187558En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä
Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o29552