Bongasin Youtuben kommentista - aika osuva :)
Religion is like a penis. You can have one. You can be proud of it even. But don't whip it out in public and don't shove it down children's throats.
Eräs määritelmä uskolle
3
83
Vastaukset
Olen nähnyt saman kommentin joskus aiemmin. Tosiaan aika osuva.
Jos "whip it out in public" tarkoittaa vaikkapa katusaarnaamista, tai työntämistä brosyyriä postiluukkuun, niin onko sitten yhtään sen oikeampaa mainostaa ideologiaansa, oli se mikä hyvänsä, julisteilla, tai esim. T-paidoilla?
Tyyliin "vaatteet on mun aatteet"? Tai homoparaatilla?Tässä yhteydessä termi tarkoittaa sitä että kun päätetään yhteisistä asioista niin voisi jättää sen "jumala haluu näin"-jargonin pois ja perustella mielipiteensä faktoilla. Ei ole ihan sama asia marssia aatteensa puolesta kuin alkaa pakottaa ihmisiä käyttäytymään jollain tavoin koska joku lammaspaimen pronssikaudella on sortunut jonkinlaiseen hallunisointiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113617
- 663257
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342724- 832543
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422154- 972113
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501792Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121716