Ranskan murhamies oli kuulemma ihan tuikitavallinen, maallistunut, bailaava, jalkapalloa seuraava länsimaahan muuttanut algerialainen, siis islamin uskosta luopunut entinen muslimi. Siis samanlainen, kuin esim. Suomen algerialaiset tai marokkolaiset ovat. Ihan vaaraton kaveri.
...
Ranskan sarjamurhaajan elämä päättyi torstaina päähän ammuttuun luotiin Toulousen lähiössä maan eteläosassa yli 30-tuntisen piirityksen jälkeen.
Merah ehätti piirityksen aikana jo kertaalleen luvata, että hän antautuu. Miehen mieli muuttui myöhemmin, ja hän ilmoitti haluavansa kuolla kunnon uskonsoturin tavoin ase kädessä.
–Jos kuolen, niin ikävä juttu, mutta pääsen paratiisiin. Jos te kuolette, pahempi juttu teille, Merah kertoi Pariisin syyttäjälaitoksen edustaja Francois Molinsin mukaan.
Meratilla oli asunnossaan runsaasti aseita, muun muassa Uzi-konepistooli ja Kalashnikov-rynnäkkökivääri. Hänellä oli kuollessaan päällään luotiliivit.
Islamistinen Jund al-Khilafah -ryhmä ehätti heti Merahin kuoleman jälkeen ilmoittamaan internetissä olevansa murhasarjan takana.
–Veljemme suoritti operaation, joka järkytti sionististen ristiretkeläisten perusarvoja ja täytti heidän sydämensä pelolla. Olemme vastuussa tästä teosta. Israelin rikokset eivät jää rankaisematta, viestissä uhottiin.
Merah oli aikaisemmin syyllistynyt pikkurikoksiin, ja hän oli suojelupoliisin tarkkailussa. Mikään ei kuitenkaan viitannut siihen, että hän suunnittelisi rasistisia hyökkäyksiä. Merahin tuttujen mukaan mies ei ollut erikoisen uskonnollinen, vaan piti lähinnä jalkapallosta ja juhlimisesta.
Merah tunnusti piirityksen aikana ampuneensa kolme juutalaista lasta ja opettajan sekä kolme ulkomaalaistaustaista sotilasta. Hän sanoi halunneensa kostaa palestiinalaislasten puolesta.
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/ranskan-sarjamurhaaja-jos-te-kuolette-pahempi-juttu-teille/art-1288457070175.html
Ranskan "rasistimurhaaja" oli tavallinen ihminen.
106
152
Vastaukset
- Erkki Tuomioja
ei ole elänyt turhaan!
- Niin,
noissa kuumaveristen marokkolaisten, algerialaisten jne. asuttamissa Etelä-Euroopan maissahan on aina ollut tapana, että jos virkavalta ampuu jonkun rikoksen poluille hairahtuneen heikäläisen, niin ne muut maltilliset muslimit pistävät sen johdosta koko kaupungin palamaan, ja murhaavat viattomia ohikulkijoita ja parikymmentä poliisia siinä sivussa, ennen kuin tilanne rauhoittuu, ja imaamit pääsevät taas telkkariin puhumaan siitä, kuinka islam on rauhan uskonto.
- Najis Kafir
"Mikään ei kuitenkaan viitannut siihen, että hän suunnittelisi rasistisia hyökkäyksiä."
MOVER! Mene heti näpäyttämään Iltasanomia! Ne tunarit luulee, että Mohammed oli rasisti!- Moverin sivupersoona
Myös Ranskan viranomaiset ja presidentti pitää saada vastuuseen moisesta valehtelusta! Eihän muslimi voi koskaan olla rasisti, vain rasismin uhri, ettekö te sitä tajua!!
- Najis Kafir
Moverin sivupersoona kirjoitti:
Myös Ranskan viranomaiset ja presidentti pitää saada vastuuseen moisesta valehtelusta! Eihän muslimi voi koskaan olla rasisti, vain rasismin uhri, ettekö te sitä tajua!!
Se oli USKONVAINOA! ;D
USKOKAA NYT, IHMISET! Moverin sivupersoona kirjoitti:
Toki voi muslimikin olla rasisti - sinänsä ei pienintäkään epäilystä!
Mutta eikö kaveri sanonut kuuluvansa Al Qaidaan - käsittääkseni tämä viittaisi uskonnollisuuteen?Toki voi muslimikin olla rasisti - sinänsä ei pienintäkään epäilystä!
Mutta eikö kaveri sanonut kuuluvansa Al Qaidaan - käsittääkseni tämä viittaisi uskonnollisuuteen?- haluastko videoita?
Mover kirjoitti:
Mutta eikö kaveri sanonut kuuluvansa Al Qaidaan - käsittääkseni tämä viittaisi uskonnollisuuteen?Muslimi on uskonnollinen jarjesto !
-eiko moveri tieda eses sita?
-paaseeko SDPn hommiin ja seriffiksi tietamaton ja kouluttamaton?
(sita mina olen arvellut jo pitkaan..) -se on niita kunniavirkoja..
Muslimin on nimenomaan uskottava allahiin ja muhamedin opetuksiin, muuten paa poikki. varmuuden vuoksi katkaistaan myos muslimeista kaantyneilta paa tai kivitetaan tai hirtetaan..ja lapset raiskataan ja otetaan sexiorjiksi..
eiko mover tieda edes tata? -se etta olet ateisti, ei saasta sinun henkeasi, eika toveriesi. - suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Mutta eikö kaveri sanonut kuuluvansa Al Qaidaan - käsittääkseni tämä viittaisi uskonnollisuuteen?eiviittaa,eika se mihinkaan gaidaan kuulunut kunhan leuhkii.
hanoli yksilo jonka mielesta tappaminen on hauskaa,niitahan loytyy kaikki eivat toteuta haaveitaan.
loytyy niita meiltakin,joka syksy lahtee varttimiljoona hyvinvarustettua urhoa muutamaa hirvea ja sorsaa jahtaamaan.
jos hyysayspolitiikka ei muutu he ehka loytavat toisen kohteen,maakuntakomppanioissa jynssataan rynkkyja ja ollaan valmiina sisaisiin uhkiin. haluastko videoita? kirjoitti:
Muslimi on uskonnollinen jarjesto !
-eiko moveri tieda eses sita?
-paaseeko SDPn hommiin ja seriffiksi tietamaton ja kouluttamaton?
(sita mina olen arvellut jo pitkaan..) -se on niita kunniavirkoja..
Muslimin on nimenomaan uskottava allahiin ja muhamedin opetuksiin, muuten paa poikki. varmuuden vuoksi katkaistaan myos muslimeista kaantyneilta paa tai kivitetaan tai hirtetaan..ja lapset raiskataan ja otetaan sexiorjiksi..
eiko mover tieda edes tata? -se etta olet ateisti, ei saasta sinun henkeasi, eika toveriesi.Sitähän juuri sanon(!)
Kun on kysymys uskonnon perusteella tapahtumasta vainosta, ei puhuta rasimista, vaan uskon vainosta.suomi suomalaisille kirjoitti:
eiviittaa,eika se mihinkaan gaidaan kuulunut kunhan leuhkii.
hanoli yksilo jonka mielesta tappaminen on hauskaa,niitahan loytyy kaikki eivat toteuta haaveitaan.
loytyy niita meiltakin,joka syksy lahtee varttimiljoona hyvinvarustettua urhoa muutamaa hirvea ja sorsaa jahtaamaan.
jos hyysayspolitiikka ei muutu he ehka loytavat toisen kohteen,maakuntakomppanioissa jynssataan rynkkyja ja ollaan valmiina sisaisiin uhkiin.Eli islam ei ollut motiivi?
- 2+2
Mover kirjoitti:
Eli islam ei ollut motiivi?
Tottakai islam on motiivi, mutta ei se tietenkään tarkoita, etteikö islam voisi olla rasistinen uskonto.
- 7+20
Mover kirjoitti:
Mutta eikö kaveri sanonut kuuluvansa Al Qaidaan - käsittääkseni tämä viittaisi uskonnollisuuteen?On se kumma. Kun islamkriitikko sanoo al-Qaidan ideologian pohjautuvan islamiin, te hyysärit tyrmäätte moisen yhteyden välittömästi. Nyt islamin ja al-Qaidan yhteyden viittaaminen sopii sinulle.
- iso d
Mover kirjoitti:
Sitähän juuri sanon(!)
Kun on kysymys uskonnon perusteella tapahtumasta vainosta, ei puhuta rasimista, vaan uskon vainosta.kun puhutaan mustien sosiaalipummien vieromisesta, ei puhuta rasismista, vaan maksumiehen kyllästymisestä roskaväen maksumiehenä toimimiseen.
iso d kirjoitti:
kun puhutaan mustien sosiaalipummien vieromisesta, ei puhuta rasismista, vaan maksumiehen kyllästymisestä roskaväen maksumiehenä toimimiseen.
Iso d.
Kenenkä tahansa vierominen on syrjintää.
Nimenomaan mustien vierominen on rasismia.2+2 kirjoitti:
Tottakai islam on motiivi, mutta ei se tietenkään tarkoita, etteikö islam voisi olla rasistinen uskonto.
Voiko uskonto olla rasistinen?
Minun mielestäni ei.
Uskonto voi olla syrjivä - mutta sen rasismiksi kutsuminen ei tunnu mielekkäältä...?- voi kauhistus
Mover kirjoitti:
Iso d.
Nimenomaan mustien vierominen on rasismia."Nimenomaan mustien vierominen on rasismia."
Siinä se sitten tuli, muuverin möläytys, joka täysin paljasti, että rasismivouhotus on ainoastaan väristä kiinni.
Tämän jälkeen on kaikenlainen rasismi-ininä todistettu täydeksi paskanjauhamiseksi. - ei tietenkään,
Mover kirjoitti:
Minun mielestäni ei.
Uskonto voi olla syrjivä - mutta sen rasismiksi kutsuminen ei tunnu mielekkäältä...?kun kyse on islamista.
Muut ismit ovat rasismia, kuten natsismi, mutta muuverin mielestä islam ei ikinä.
Eiköhän nyt viimeistään kaikki ymmärrä, miten heikolla pohjalla muuveri ja hänen hengenheimolaisensa ovat? 7+20 kirjoitti:
On se kumma. Kun islamkriitikko sanoo al-Qaidan ideologian pohjautuvan islamiin, te hyysärit tyrmäätte moisen yhteyden välittömästi. Nyt islamin ja al-Qaidan yhteyden viittaaminen sopii sinulle.
Siis.
Islamhan on uskonto.
Kuka meistä on sanomaan, kuka itseään muslimiksi kutsuva ei sitä olisi?
Itse olen tällä palstalla nimenomaan pyrkinyt tuomaan näkökulmaa, jonka mukaan islamilaisuutta on monenlaista.
Minut ovat monet kuitenkin tämän suhteen tyrmänneet.
Hyvä, jos sinä olet asiasta samaa mieltä.- kai sitä islamia
Mover kirjoitti:
Siis.
Islamhan on uskonto.
Kuka meistä on sanomaan, kuka itseään muslimiksi kutsuva ei sitä olisi?
Itse olen tällä palstalla nimenomaan pyrkinyt tuomaan näkökulmaa, jonka mukaan islamilaisuutta on monenlaista.
Minut ovat monet kuitenkin tämän suhteen tyrmänneet.
Hyvä, jos sinä olet asiasta samaa mieltä.on monenlaista, mutta en mielelläni haluaisi tutustua niihin kiihkomuslimeihin, jos kerran tämäkin Muhammed oli niitä suvaitsevaisia.
kai sitä islamia kirjoitti:
on monenlaista, mutta en mielelläni haluaisi tutustua niihin kiihkomuslimeihin, jos kerran tämäkin Muhammed oli niitä suvaitsevaisia.
Mitä ihmettä tarkoitat Mohammed Meran suvaitsevaisuudella??
voi kauhistus kirjoitti:
"Nimenomaan mustien vierominen on rasismia."
Siinä se sitten tuli, muuverin möläytys, joka täysin paljasti, että rasismivouhotus on ainoastaan väristä kiinni.
Tämän jälkeen on kaikenlainen rasismi-ininä todistettu täydeksi paskanjauhamiseksi.Parahin "voi kauhistus"...!
Mikä tekee värin perusteella syrjimisestä keskustelun peen jauhamiseksi?
Iso D käytti perusteenaan sitä - ja minusta se on käsittämätöntä?
Hyväksytkö sinä värin perustella syrjimisen?Mover kirjoitti:
Parahin "voi kauhistus"...!
Mikä tekee värin perusteella syrjimisestä keskustelun peen jauhamiseksi?
Iso D käytti perusteenaan sitä - ja minusta se on käsittämätöntä?
Hyväksytkö sinä värin perustella syrjimisen?Moni ei hyväksy värin perusteella syrjimistä, mutta uskonnon verukkeella sinä hyväksyt monet syrjimiset..
ei tietenkään, kirjoitti:
kun kyse on islamista.
Muut ismit ovat rasismia, kuten natsismi, mutta muuverin mielestä islam ei ikinä.
Eiköhän nyt viimeistään kaikki ymmärrä, miten heikolla pohjalla muuveri ja hänen hengenheimolaisensa ovat?Natsismi ei pohjaudu uskontoon - vaan johonkin hämärään yhteiskunnalliseen juttuun. Niin kuin rasistisuus yleensäkin, Sen vuoksi sitä mielestäni tulee kutsua rasismiksi.
Ja älkäämme nyt hyvänen aika tehkö tästä(kin) nyt jotain eipäs-juupas juttua.
USKONNOLLINEN VAINO ON IHAN YHTÄ TUOMITTAVAA KUIN RASISMI.
No doubt.Mover kirjoitti:
Minun mielestäni ei.
Uskonto voi olla syrjivä - mutta sen rasismiksi kutsuminen ei tunnu mielekkäältä...?sama.se kirjoitti:
Moni ei hyväksy värin perusteella syrjimistä, mutta uskonnon verukkeella sinä hyväksyt monet syrjimiset..
En todellakaan...!
Mistä näitä käsityksiä minun suhtaumisistani sikiää???- ¢
Mover kirjoitti:
En todellakaan...!
Mistä näitä käsityksiä minun suhtaumisistani sikiää???aina olet inttämässä että muslimot ovat kiltti maail,ankuskonto, baikka lyse on maailmaa valloittavasrya terroristijöärjestöstä.
- ¢
Mover kirjoitti:
Minun mielestäni ei.
Uskonto voi olla syrjivä - mutta sen rasismiksi kutsuminen ei tunnu mielekkäältä...?aivan mielettömiä nuo sun jutut. Katso åeiliin ka tree pasrannissad.
¢ kirjoitti:
aina olet inttämässä että muslimot ovat kiltti maail,ankuskonto, baikka lyse on maailmaa valloittavasrya terroristijöärjestöstä.
Eiköhän tuolla perustella pitäisi kieltää kaikki maailmanuskonnot - ja kaikki muutkin instituutiot?
Missä on siis tyystin syrjintävapaa iso yhteisö?- lue aloitus
Mover kirjoitti:
Mitä ihmettä tarkoitat Mohammed Meran suvaitsevaisuudella??
"Ranskan murhamies oli kuulemma ihan tuikitavallinen, maallistunut, bailaava, jalkapalloa seuraava länsimaahan muuttanut algerialainen, siis islamin uskosta luopunut entinen muslimi. Siis samanlainen, kuin esim. Suomen algerialaiset tai marokkolaiset ovat. Ihan vaaraton kaveri."
Ei tuo miltään kiihkomuslimilta vaikuta, joten eikö suvaitsevainen ole sitten sopiva adjektiivi? - 18+17
Mover kirjoitti:
Natsismi ei pohjaudu uskontoon - vaan johonkin hämärään yhteiskunnalliseen juttuun. Niin kuin rasistisuus yleensäkin, Sen vuoksi sitä mielestäni tulee kutsua rasismiksi.
Ja älkäämme nyt hyvänen aika tehkö tästä(kin) nyt jotain eipäs-juupas juttua.
USKONNOLLINEN VAINO ON IHAN YHTÄ TUOMITTAVAA KUIN RASISMI.
No doubt.Islamkaan ei pohjaudu uskontoon, vaan se on ensisijaisesti rasistis-fasistinen poliittinen ideologia. Itse asiassa on äärimmäisen todennäköistä, että arabihallitsijat kehittelivät islamin ideologian uuden imperiuminsa "liimaksi". Tämä selittää sen, miksi arabirasismi ja -imperialismi ovat islamin tunnusmerkkejä.
- iso d
Mover kirjoitti:
Iso d.
Nimenomaan mustien vierominen on rasismia.ahaa. eli jos vieron raiskaajia, se on syrjintää, ja jos raiskaaja on musta, olen rasisti?
sama juttu vaikkapa pahoinpitelijöiden kanssa?
mieti nyt vähän, mitä tänne kirjoitat.
vai onko niin, että vain sosiaalipummeja ei saa vieroa, mutta pahoinpitelijöitä ja raiskaajia saa?
ja jos saa, niin saako jos ne on mustia?
kaipaan hiukan täsmennystä perseilyysi iso d kirjoitti:
ahaa. eli jos vieron raiskaajia, se on syrjintää, ja jos raiskaaja on musta, olen rasisti?
sama juttu vaikkapa pahoinpitelijöiden kanssa?
mieti nyt vähän, mitä tänne kirjoitat.
vai onko niin, että vain sosiaalipummeja ei saa vieroa, mutta pahoinpitelijöitä ja raiskaajia saa?
ja jos saa, niin saako jos ne on mustia?
kaipaan hiukan täsmennystä perseilyysiHyvä.
Vierominen ei mielestäni vain terminä yllimalkaan sovi yhteiskunnan mekanismeja kuvaamaan.
Yhteiskunta vastaa niin rikollisten kuin sosiaalipummien toimintaan säädetyllä tavalla. "Vieromiset" ja syrjinnät ovat ainakin minulle tuo mieleen "kadun oikeudet" - jotka itsessään ovat rikollisuutta.18+17 kirjoitti:
Islamkaan ei pohjaudu uskontoon, vaan se on ensisijaisesti rasistis-fasistinen poliittinen ideologia. Itse asiassa on äärimmäisen todennäköistä, että arabihallitsijat kehittelivät islamin ideologian uuden imperiuminsa "liimaksi". Tämä selittää sen, miksi arabirasismi ja -imperialismi ovat islamin tunnusmerkkejä.
Semanttista vatkaamista.
Tiedämme kaikki, että islam muslimeille on uskonto.
Se, että sitä joskus valjastaa oman valtansa tukemiseen, niin kuin massaliikeiden suhteen osin aina tehdään, on oma lukunsa.lue aloitus kirjoitti:
"Ranskan murhamies oli kuulemma ihan tuikitavallinen, maallistunut, bailaava, jalkapalloa seuraava länsimaahan muuttanut algerialainen, siis islamin uskosta luopunut entinen muslimi. Siis samanlainen, kuin esim. Suomen algerialaiset tai marokkolaiset ovat. Ihan vaaraton kaveri."
Ei tuo miltään kiihkomuslimilta vaikuta, joten eikö suvaitsevainen ole sitten sopiva adjektiivi?Ei - suhteutettuna hänen tekoonsa.
- Mutta...
Mover kirjoitti:
Semanttista vatkaamista.
Tiedämme kaikki, että islam muslimeille on uskonto.
Se, että sitä joskus valjastaa oman valtansa tukemiseen, niin kuin massaliikeiden suhteen osin aina tehdään, on oma lukunsa...se, että muslimit palvovat Allah-nimistä jumalolentoa, ei tarkoita, etteikö islam voisi olla rasistinen. Vai onko mielestäsi rasismi vain ei-muslimien yksinoikeus?
- iso d
Mover kirjoitti:
Hyvä.
Vierominen ei mielestäni vain terminä yllimalkaan sovi yhteiskunnan mekanismeja kuvaamaan.
Yhteiskunta vastaa niin rikollisten kuin sosiaalipummien toimintaan säädetyllä tavalla. "Vieromiset" ja syrjinnät ovat ainakin minulle tuo mieleen "kadun oikeudet" - jotka itsessään ovat rikollisuutta.voisitko sitten vetää jotkut rajalinjat asioista, mitkä ovat rikollisuutta.
siis mielestäsi.
sillä jos minun, tai ystävieni kimppuun käydään, en haaskaa virkavallan aikaa, varsinkaan jos tekijä on "herrakansaa"
ainoa keino saada oikeutta on se "kadun oikeus".
ja se on ainoa, joka tehoaa ennaltaehkäisevästi. iso d kirjoitti:
voisitko sitten vetää jotkut rajalinjat asioista, mitkä ovat rikollisuutta.
siis mielestäsi.
sillä jos minun, tai ystävieni kimppuun käydään, en haaskaa virkavallan aikaa, varsinkaan jos tekijä on "herrakansaa"
ainoa keino saada oikeutta on se "kadun oikeus".
ja se on ainoa, joka tehoaa ennaltaehkäisevästi.On tärkeää olla nyt laittamatta näitä käytännön toimia suhteessa lakiin sekaisin:
Itsepuolustaminen, hätävarjelu toki on tyystin laillista - ja tarpeen vaatiessa välttämätöntä toimintaa.
Valitsemalla tarkoituksellisen, laittoman väkivallan
1. itse myös siirrytään rikollisten tasolle - ja menetetään lain suoja.
2. ainoastaan ruokitaan väkivaltaa, ei sitä ehkäistä.
Elämme oikeusvaltiossa, jossa systemaattinen väkivalta aina vääjäämättä törmää lakiin ja sen seurauksiin.
Rikollisliigojen sisäinen normisto ja sen jakamat "tuomiot" kertovat, millaista on kun irrottaudutaan yleisestä oikeusjärjestyksestä.Mutta... kirjoitti:
..se, että muslimit palvovat Allah-nimistä jumalolentoa, ei tarkoita, etteikö islam voisi olla rasistinen. Vai onko mielestäsi rasismi vain ei-muslimien yksinoikeus?
Ei toki - mutta se ei myöskään automaattisesti kuulu muslmiuteen.
- Värin peruste
Mover kirjoitti:
Eiköhän tuolla perustella pitäisi kieltää kaikki maailmanuskonnot - ja kaikki muutkin instituutiot?
Missä on siis tyystin syrjintävapaa iso yhteisö?Hyväksytkö sinä värin perusteella suosimisen, minä en.
Värin peruste kirjoitti:
Hyväksytkö sinä värin perusteella suosimisen, minä en.
En tokikaan - miten niin?
- iso d
Mover kirjoitti:
On tärkeää olla nyt laittamatta näitä käytännön toimia suhteessa lakiin sekaisin:
Itsepuolustaminen, hätävarjelu toki on tyystin laillista - ja tarpeen vaatiessa välttämätöntä toimintaa.
Valitsemalla tarkoituksellisen, laittoman väkivallan
1. itse myös siirrytään rikollisten tasolle - ja menetetään lain suoja.
2. ainoastaan ruokitaan väkivaltaa, ei sitä ehkäistä.
Elämme oikeusvaltiossa, jossa systemaattinen väkivalta aina vääjäämättä törmää lakiin ja sen seurauksiin.
Rikollisliigojen sisäinen normisto ja sen jakamat "tuomiot" kertovat, millaista on kun irrottaudutaan yleisestä oikeusjärjestyksestä.1. en kaipaa, enkä tarvitse "lain suojaa". jos tekijänä on herrakansan edustaja, en saa sitä kuitenkaan.
2. jeesus kehoitti kääntämään toisen posken. mutta hän ei kehoittanut tekemään sitä toista kertaa...
et ottanut kantaa ennalta ehkäisevään vaikutukseen? saattaisi vanhusten ryöstelykin hieman vähetä ainakin paikkakuntakohtaisesti, rasikauksista puhumattakaan, jos siitä seuraisi palkintomatka letkuihin teho-osastolle.
ihan esimerkkinä muille, joilla on taipumusta kyseiseen toimintaan. iso d kirjoitti:
1. en kaipaa, enkä tarvitse "lain suojaa". jos tekijänä on herrakansan edustaja, en saa sitä kuitenkaan.
2. jeesus kehoitti kääntämään toisen posken. mutta hän ei kehoittanut tekemään sitä toista kertaa...
et ottanut kantaa ennalta ehkäisevään vaikutukseen? saattaisi vanhusten ryöstelykin hieman vähetä ainakin paikkakuntakohtaisesti, rasikauksista puhumattakaan, jos siitä seuraisi palkintomatka letkuihin teho-osastolle.
ihan esimerkkinä muille, joilla on taipumusta kyseiseen toimintaan.Otin kantaa. Väkivalta lisää väkivaltaa.
Sinun "pelotteesi" on 150 vuotta vanhaa puukkojunkkarimaisuutta, barbaarista rikollisuutta, joka korkeintaan innostaa joitain samanalsiat häröporukkaa siihen vastaamaan.
A l k e e l l i s t a .
Et antanut nyt itsestäsi sankarin kuvaa.- iso d
Mover kirjoitti:
Otin kantaa. Väkivalta lisää väkivaltaa.
Sinun "pelotteesi" on 150 vuotta vanhaa puukkojunkkarimaisuutta, barbaarista rikollisuutta, joka korkeintaan innostaa joitain samanalsiat häröporukkaa siihen vastaamaan.
A l k e e l l i s t a .
Et antanut nyt itsestäsi sankarin kuvaa.siis mikä hlvetin sankari kuva nyt pitäisi luoda?
olen yrittänyt jo liikaakin kommentoida epäloogisia sekoilujasi. ei hyvyydessaä, yms. lässytksessä ole mitään pahaa. jos asuu kiva kiva-maassa
tästä lähin kommetoin vain yhtä kirjoitustasi, joka paljastaa ajatuksesi, ja vakaumuksesi.
sellon tapahtumat, ja se, että tällä palstalla kirjoitit itse pahimman asian olevan rasismin lisääntyminen, ja albaanien tuskan.
en muista kertaakaan, että olisit julkisesti vaatinut muslimeita sanoutumaan irti rasismista ja väkivallasta.
naisten alistamisesta, ja suomalaisten kohtelemisesta "vääräuskoisina koirina ja huorina" iso d kirjoitti:
siis mikä hlvetin sankari kuva nyt pitäisi luoda?
olen yrittänyt jo liikaakin kommentoida epäloogisia sekoilujasi. ei hyvyydessaä, yms. lässytksessä ole mitään pahaa. jos asuu kiva kiva-maassa
tästä lähin kommetoin vain yhtä kirjoitustasi, joka paljastaa ajatuksesi, ja vakaumuksesi.
sellon tapahtumat, ja se, että tällä palstalla kirjoitit itse pahimman asian olevan rasismin lisääntyminen, ja albaanien tuskan.
en muista kertaakaan, että olisit julkisesti vaatinut muslimeita sanoutumaan irti rasismista ja väkivallasta.
naisten alistamisesta, ja suomalaisten kohtelemisesta "vääräuskoisina koirina ja huorina"Ovatko kantasuomalaiset "irtisanoutuneet" vaimon hakkaamisesta ja muusta väkivallasta?
- Rasismikaan-
Mover kirjoitti:
Ei toki - mutta se ei myöskään automaattisesti kuulu muslmiuteen.
-ei automaattisesti kuulu natsiuteen?
- Najis Kafir
Mover kirjoitti:
En tokikaan - miten niin?
Etkö siis kannata maahanmuutajien suosimista työhaastatteluissa? Kyllä sinä tässä ihan vähän aikaa sitten kannatit sitä... Mikä se oli... Positiivinen erityiskohtelu? Mamu voidaan palkata vaikka se ei olisi yhtä pätevä kuin koulutettu suomalainen. Tällä kuulemma sitten mamut olisivat "samalla lähtöviivalla", eikä moinen aiheuta ollenkaan suuttumusta eikä johda rasismin lisääntymiseen...tai niin ne hyysärit ainakin haluavat asiaa meille suomalaisille kaupitella.
Najis Kafir kirjoitti:
Etkö siis kannata maahanmuutajien suosimista työhaastatteluissa? Kyllä sinä tässä ihan vähän aikaa sitten kannatit sitä... Mikä se oli... Positiivinen erityiskohtelu? Mamu voidaan palkata vaikka se ei olisi yhtä pätevä kuin koulutettu suomalainen. Tällä kuulemma sitten mamut olisivat "samalla lähtöviivalla", eikä moinen aiheuta ollenkaan suuttumusta eikä johda rasismin lisääntymiseen...tai niin ne hyysärit ainakin haluavat asiaa meille suomalaisille kaupitella.
Joo, mutta väri ei ole sovelias kriteeri positiiviseen syrjintään - eikä mihinkäään muuhunkaan yhteiskunnalliseen toimeen.
- iso d
Mover kirjoitti:
Joo, mutta väri ei ole sovelias kriteeri positiiviseen syrjintään - eikä mihinkäään muuhunkaan yhteiskunnalliseen toimeen.
mutta entäs jos sen värin perusteella kannattaa varoa?
vai voitko väittää ettei kannata???milloin te alatte tunnustaa tosiasiat???
montako pikkutyttöä täytyy uhrata? - iso d
Mover kirjoitti:
Ovatko kantasuomalaiset "irtisanoutuneet" vaimon hakkaamisesta ja muusta väkivallasta?
ei saatana. ÄÄÄÄHH. missähän kulttuurissa ja uskonnossa naisilla on vähiten sanottavaa? savolaisillako? eli jos joku kaheli suomalainen hakkaa vaimoaan(itse olen kyllä pitänyt todella hyvänä) niin se on ok. että kivikautiset puoliapinat saavat harrastaa menojaan aivan vapaasti??? käypäs kertomassa heille siitä kuuluisasta yhdenvertaisudestasi, todennäköisesti eivät ole siitä kuulleetkaan...
iso d kirjoitti:
mutta entäs jos sen värin perusteella kannattaa varoa?
vai voitko väittää ettei kannata???milloin te alatte tunnustaa tosiasiat???
montako pikkutyttöä täytyy uhrata?Humalaisia kantiksia siis et katso tarpeelliseksi siis tässä suhteessa edes mainita?
- ¢
Mover kirjoitti:
Humalaisia kantiksia siis et katso tarpeelliseksi siis tässä suhteessa edes mainita?
onko nekin eri rotua ja tuontitavaraa?
iso d kirjoitti:
ei saatana. ÄÄÄÄHH. missähän kulttuurissa ja uskonnossa naisilla on vähiten sanottavaa? savolaisillako? eli jos joku kaheli suomalainen hakkaa vaimoaan(itse olen kyllä pitänyt todella hyvänä) niin se on ok. että kivikautiset puoliapinat saavat harrastaa menojaan aivan vapaasti??? käypäs kertomassa heille siitä kuuluisasta yhdenvertaisudestasi, todennäköisesti eivät ole siitä kuulleetkaan...
Yritäpä käyttäytyä.
Sinä viittaat maahanmuuttajien suhteen poikkeustilanteisiin - mutta et hyväksy sitä, että teen sen kantisten suhteen?
Minä olen lukenut, että 20 % kantasuomalaisista parisuhteessa elävistä naisista on kokenut perheväkivaltaa.
Vaatimukset muiden "omien" - niin kantasuomalaisten kuin maahanmuuttajien - käytöksen parantamisesta ovat silkkaa huttua:
Tarkoitatko, että Katainen menisi telkkariin ennen joulua erityisessä uutislähetyksessä "vakavasti vaatimaan" suomalaisia perheenisiä pidättäytymään väkivallan käytöstä.
Menetkö sinä naapurin isännälle saomaan, että "nyt on niin, että meidän suomalaisten miesten on ryhdistäydyttävä ja lopetettava kotona riehuminen - niin kuin sinä viime yönäkin teit".
Tiedät hyvin mitä kaveri vastaisi sinulle. Kutsuisi sinua samalla nimellä kuin sinä kutsuit edellisessä kommentissa mamuja ja toivottaisii sinut jonnekin.
Yhdenvertaisuus on - kaikille sitä , että on pelisäännöt, jonka mukaan tasan varmaan jokainen heimopäällikökin tanssii täällä Suomessa. Sen mukaan - ja vain sen - mukaan mennään.
Ja niin tanssivat myös kantasuomalaisiin kuuluvat rikolliset kuten rasistit.¢ kirjoitti:
onko nekin eri rotua ja tuontitavaraa?
Ei. He ovat syntyneet rauhan aikana, saaneet - ainakin periaatteessa - peruskoulutuksen ja ymmärryksen siitä, että ihmiset ovat samanarvoisia lähtökohdista riippumatta.
- ¢
Mover kirjoitti:
Ei. He ovat syntyneet rauhan aikana, saaneet - ainakin periaatteessa - peruskoulutuksen ja ymmärryksen siitä, että ihmiset ovat samanarvoisia lähtökohdista riippumatta.
ja silti huutelevat törkeyksiä mustille kunniakansalaisille.
- ¢
Mover kirjoitti:
Yritäpä käyttäytyä.
Sinä viittaat maahanmuuttajien suhteen poikkeustilanteisiin - mutta et hyväksy sitä, että teen sen kantisten suhteen?
Minä olen lukenut, että 20 % kantasuomalaisista parisuhteessa elävistä naisista on kokenut perheväkivaltaa.
Vaatimukset muiden "omien" - niin kantasuomalaisten kuin maahanmuuttajien - käytöksen parantamisesta ovat silkkaa huttua:
Tarkoitatko, että Katainen menisi telkkariin ennen joulua erityisessä uutislähetyksessä "vakavasti vaatimaan" suomalaisia perheenisiä pidättäytymään väkivallan käytöstä.
Menetkö sinä naapurin isännälle saomaan, että "nyt on niin, että meidän suomalaisten miesten on ryhdistäydyttävä ja lopetettava kotona riehuminen - niin kuin sinä viime yönäkin teit".
Tiedät hyvin mitä kaveri vastaisi sinulle. Kutsuisi sinua samalla nimellä kuin sinä kutsuit edellisessä kommentissa mamuja ja toivottaisii sinut jonnekin.
Yhdenvertaisuus on - kaikille sitä , että on pelisäännöt, jonka mukaan tasan varmaan jokainen heimopäällikökin tanssii täällä Suomessa. Sen mukaan - ja vain sen - mukaan mennään.
Ja niin tanssivat myös kantasuomalaisiin kuuluvat rikolliset kuten rasistit.alkaa selvitä miksi haluat raiskata ja tappaa SuomiNeidon.
- Helppo vastaus
Mover kirjoitti:
Missä on siis tyystin syrjintävapaa iso yhteisö?somaliassa.
- Sitten myös
Mover kirjoitti:
Kylläpä kuuluu.
voidaan sanoa, että kusipäisyys kuulluu muslimiuteen.
¢ kirjoitti:
ja silti huutelevat törkeyksiä mustille kunniakansalaisille.
Jo toinen peilaus aivan todellisesta elämästä - mistä niitä on nyt syntyy?
¢ kirjoitti:
alkaa selvitä miksi haluat raiskata ja tappaa SuomiNeidon.
Minä haluan suoda Suomi-neidolle suudelman ja tarjota hänelle illallisen.
- kerro,
Mover kirjoitti:
Jo toinen peilaus aivan todellisesta elämästä - mistä niitä on nyt syntyy?
ketkä ovat mustia kunniakansalaisia, kun ne ovat mielestäsi tosielämästä?
Aiemmin olet väittänyt kaikkien olevan yhdenvertaisia. - Sittenhän
Sitten myös kirjoitti:
voidaan sanoa, että kusipäisyys kuulluu muslimiuteen.
voidaan sanoa, että sinä olet muslimi.
- iso d
Mover kirjoitti:
Humalaisia kantiksia siis et katso tarpeelliseksi siis tässä suhteessa edes mainita?
en. enkä mielisairaita kantiksiakaan. nyt puhuttiinkin "kunniakansalaisista"
tämä ei ole alkoholiongelma-palsta, eikä myöskään mielenterveyspalsta.
täällä pitäisi keskustella muunmuassa rasismin syistä.
ulkomailta elätettäväksi tullut roskaväki on mielestäni sellainen. - No mutta hei neiti
Sittenhän kirjoitti:
voidaan sanoa, että sinä olet muslimi.
sinähän taidat olla muslimi.
- no mutta
No mutta hei neiti kirjoitti:
sinähän taidat olla muslimi.
sinähän taidat olla neiti
- niin olisin
no mutta kirjoitti:
sinähän taidat olla neiti
jos olisin sinä.
kerro, kirjoitti:
ketkä ovat mustia kunniakansalaisia, kun ne ovat mielestäsi tosielämästä?
Aiemmin olet väittänyt kaikkien olevan yhdenvertaisia.Minulle kaikki ihmiset ovat kunniakansalaisia - vaikka jotkut saattavat tehdä kunniattomia tekoja.
iso d kirjoitti:
en. enkä mielisairaita kantiksiakaan. nyt puhuttiinkin "kunniakansalaisista"
tämä ei ole alkoholiongelma-palsta, eikä myöskään mielenterveyspalsta.
täällä pitäisi keskustella muunmuassa rasismin syistä.
ulkomailta elätettäväksi tullut roskaväki on mielestäni sellainen.Onko se hyväksyttävä syy?
- himomurhaaja x
..joo, tavallinen sossulainen muslimi..vasemmistolainen ammattiliittolaisaktivisti varaluottamusmies..
-pakolainen, mamu, joka pakeni parempaan ja turvallisempaan mahan
paastakseen eroon muslimeista.. mutta kirous seuraa muslimeja paratiiziin asti..
http://www.youtube.com/watch?v=2O15DXv3Vwg
http://gatesofvienna.blogspot.com/2012/03/shoot-boer-again.html - kuyrtuyf
Ranskan murhamies oli kuulemma ihan tuikitavallinen, maallistunut, bailaava, jalkapalloa seuraava länsimaahan muuttanut ranskalaisten verorahalla loisiva paskakasa.
- Juha82222222
Breivikiin verrattuna terveemmän oloinen koska ei ollut edes syrjäytynyt.
Mutta kaikki syrjäytynbeet eivät ole tietenkään psykopaatteja lol. - iso d
hei muffe, mitäs luulet, oliko kova kaveri tanssimaan merenkueta?
- päin vastoin
Mover kirjoitti:
Erittäin typerä kommentti.
Jos se ylimalkaan oli huumoriksi tarkoitettu.Itsehän moneen kertaan suitsutit, että tuntemasi muslimit ovat täysin suvaitsevaisia ja sopeutuneet yhteiskuntaan niin, että tanssit niiden kanssa merengueta aamuun asti.
Nyt vaan sattui yksittäistapaus, että vastaava henkilö tappoi uskonkiihkossaan eräitäkin viattomia pikkulapsia ja aikuisia. päin vastoin kirjoitti:
Itsehän moneen kertaan suitsutit, että tuntemasi muslimit ovat täysin suvaitsevaisia ja sopeutuneet yhteiskuntaan niin, että tanssit niiden kanssa merengueta aamuun asti.
Nyt vaan sattui yksittäistapaus, että vastaava henkilö tappoi uskonkiihkossaan eräitäkin viattomia pikkulapsia ja aikuisia.Niin. Eli mitä sitten?
Mover kirjoitti:
Niin. Eli mitä sitten?
kysymys: **Nyt vaan sattui yksittäistapaus, että vastaava henkilö tappoi uskonkiihkossaan eräitäkin viattomia pikkulapsia ja aikuisia. **
mover vastaus: *Niin. Eli mitä sitten? *
Vai mitä tarkoitit?sama.se kirjoitti:
kysymys: **Nyt vaan sattui yksittäistapaus, että vastaava henkilö tappoi uskonkiihkossaan eräitäkin viattomia pikkulapsia ja aikuisia. **
mover vastaus: *Niin. Eli mitä sitten? *
Vai mitä tarkoitit?Kysyin, mitä "päin vastoin" halusi kommentillaan viestiä...?
- sitä, että
Mover kirjoitti:
Kysyin, mitä "päin vastoin" halusi kommentillaan viestiä...?
kun tuomitsit deen viestin typeräksi, ilmaisin olevani päinvastaista mieltä asiasta.
- suomi suomalaisille
Mover kirjoitti:
Niin. Eli mitä sitten?
niinmita sitten,vuodat krikodiilin kyyneleita kun tehokas valkoinen mies teilaa kaheksankymmenta , hyssyttelet merenkuekaveriasi joka ei missiossaan onnistunut.
kumpikin taus ei liity mitenkaan uskonnon piiriin,osoittaa vaan etta valkoinen mies on parempi kun toimeen tartutaan. - iso d
Mover kirjoitti:
Erittäin typerä kommentti.
Jos se ylimalkaan oli huumoriksi tarkoitettu.mitä ruikutat? eikös kyseinen kaveri ollut sellainen maallistunut ja kiva äh-dullah, niinkuin ystäväsikin?
eipä tastäkään tapauksesta olisi kuulemma uskonut.
muffe ilmeisesti luulee, että terroristit yleensä tapaavat mainostaa olevansa sellaisia.
me taas TIEDÄMME, että he tanssivat merenkueta. sitä, että kirjoitti:
kun tuomitsit deen viestin typeräksi, ilmaisin olevani päinvastaista mieltä asiasta.
Yhtä hyvin oltaisiin voitu yhdistää merenque porukka ko. kaupunginosan ihmisiin tai sellaisen auton omistajiiin, jolla he tulivat tai vaikkapa kaikkiin muihin rannallaolijoihin.
Tästä juuri rasitisuudessa on kysymys: Langetetaan varjo viattomien ihmsten päälle.
Se on turhaa - oksettavaa ja äärimmäisen typerää.suomi suomalaisille kirjoitti:
niinmita sitten,vuodat krikodiilin kyyneleita kun tehokas valkoinen mies teilaa kaheksankymmenta , hyssyttelet merenkuekaveriasi joka ei missiossaan onnistunut.
kumpikin taus ei liity mitenkaan uskonnon piiriin,osoittaa vaan etta valkoinen mies on parempi kun toimeen tartutaan.Mitä ihmettä sinä höpötät?
Rannalla merenqueta tanssivilla ei ole minkään valtakunnan yhteyttä sen enempää Merahiin kuin Shkupolliinkaan.iso d kirjoitti:
mitä ruikutat? eikös kyseinen kaveri ollut sellainen maallistunut ja kiva äh-dullah, niinkuin ystäväsikin?
eipä tastäkään tapauksesta olisi kuulemma uskonut.
muffe ilmeisesti luulee, että terroristit yleensä tapaavat mainostaa olevansa sellaisia.
me taas TIEDÄMME, että he tanssivat merenkueta.Tarkoitatko, että kun länsimaalaisetkin ovat yleensä aika maallistuneita, niin hekin - kuka tahansa meistä - saattaa ryhtyä tuollaiseen tekoon?
- iso d
Mover kirjoitti:
Yhtä hyvin oltaisiin voitu yhdistää merenque porukka ko. kaupunginosan ihmisiin tai sellaisen auton omistajiiin, jolla he tulivat tai vaikkapa kaikkiin muihin rannallaolijoihin.
Tästä juuri rasitisuudessa on kysymys: Langetetaan varjo viattomien ihmsten päälle.
Se on turhaa - oksettavaa ja äärimmäisen typerää.hei kuuppajumi, älä taas yritä hysse-tyyliin vääntää asiaa päälaelleen.
itse kerrot, kuinka maallistuneita ja kivoja kaverisi ovat. koeta nyt takoa kalloosi, että vääräuskoisille saa valehdella ja heitä saa harhauttaa.
heidän kansaan voi vaikka tanssata merenkueta... iso d kirjoitti:
hei kuuppajumi, älä taas yritä hysse-tyyliin vääntää asiaa päälaelleen.
itse kerrot, kuinka maallistuneita ja kivoja kaverisi ovat. koeta nyt takoa kalloosi, että vääräuskoisille saa valehdella ja heitä saa harhauttaa.
heidän kansaan voi vaikka tanssata merenkueta...Tarkoitat siis sitä, että kaikki Suomessa oleskelevat maahanmuuttajat (paitsi tietysti korkeakoulutetut tekniiikan- ja johto tehtäviin tulleet) ovat epäilyttäviä - ja heitä tulee "vieroa"?
- iso d
Mover kirjoitti:
Tarkoitat siis sitä, että kaikki Suomessa oleskelevat maahanmuuttajat (paitsi tietysti korkeakoulutetut tekniiikan- ja johto tehtäviin tulleet) ovat epäilyttäviä - ja heitä tulee "vieroa"?
ÄÄÄHHH!!!
eikö se nyt prkle ole jo tullut kertomani puisto-esimerkin myötä selväksi?
pannaan sitten paremmaksi. jos pankkiautomaatilla selän takana seisoskelee somali, tai romani, suosittelen jättämään rahan noston sikseen.
jos selän takana seisoo japanilainen, nosta vaan.
jos puistossa seisoskelee ruhmä somaleita/afgaaneita/irakilaisia, älä mene läpi, vaan kierrä se. se päätös voi olla loppuelämäsi kannalta hyödyllinen, varsinkin jos olet nainen/tyttö.
jos puistossa on japanilaisia, voit kulkea sen läpi rauhassa.
VOITKO MUFFE KIISTÄÄ?
ja jos ja kun et voi, niin miksi te hysset ette voi myöntää tosiasioita? - iso d
iso d kirjoitti:
ÄÄÄHHH!!!
eikö se nyt prkle ole jo tullut kertomani puisto-esimerkin myötä selväksi?
pannaan sitten paremmaksi. jos pankkiautomaatilla selän takana seisoskelee somali, tai romani, suosittelen jättämään rahan noston sikseen.
jos selän takana seisoo japanilainen, nosta vaan.
jos puistossa seisoskelee ruhmä somaleita/afgaaneita/irakilaisia, älä mene läpi, vaan kierrä se. se päätös voi olla loppuelämäsi kannalta hyödyllinen, varsinkin jos olet nainen/tyttö.
jos puistossa on japanilaisia, voit kulkea sen läpi rauhassa.
VOITKO MUFFE KIISTÄÄ?
ja jos ja kun et voi, niin miksi te hysset ette voi myöntää tosiasioita?jos tosiasioista puhuminen niitten oikeilla nimillä on teidän (mokuttajien) mielestä väärin, niin kertokaa nyt sitten, mikä on mielestänne oikein???
iso d kirjoitti:
jos tosiasioista puhuminen niitten oikeilla nimillä on teidän (mokuttajien) mielestä väärin, niin kertokaa nyt sitten, mikä on mielestänne oikein???
Minulle sopii ihan sangen mainiosti, että ihmiset ottavat olosuhteet huomioon. Sen vuoksihan meidän iskämme ja äiskämme ovat eläneet meitä siittämään.
Toivon silti myös, että lisäät listaasi humalaiset kantikset - jotka käsitykseni mukaan ovat huomattavasti suurempi riski?
Oletko eri mieltä?- Lyhyemmin sanottuna
Mover kirjoitti:
Se on turhaa - oksettavaa ja äärimmäisen typerää.Se on neegeröintiä.
- Paitsi, että
Mover kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä höpötät?
Rannalla merenqueta tanssivilla ei ole minkään valtakunnan yhteyttä sen enempää Merahiin kuin Shkupolliinkaan.ovat muslimimurhaajia.
- Sinä saatat
Mover kirjoitti:
Tarkoitatko, että kun länsimaalaisetkin ovat yleensä aika maallistuneita, niin hekin - kuka tahansa meistä - saattaa ryhtyä tuollaiseen tekoon?
itseasiassa on ihme jollet ole vielä pommia viritellyt päiväkotiin, kuten kunnon muslimin tulee tehdä.
- Et kai
Paitsi, että kirjoitti:
ovat muslimimurhaajia.
ole tosissasi noin tyhmä?
- iso d
Mover kirjoitti:
Minulle sopii ihan sangen mainiosti, että ihmiset ottavat olosuhteet huomioon. Sen vuoksihan meidän iskämme ja äiskämme ovat eläneet meitä siittämään.
Toivon silti myös, että lisäät listaasi humalaiset kantikset - jotka käsitykseni mukaan ovat huomattavasti suurempi riski?
Oletko eri mieltä?jos humalainen kantis tulee kimppuuni ja isken sen maahan, minua ei tuomita viharikoksesta.
tuskin tuomitaan lainkaan.
se siitä "yhdenvertaisuudesta". - Najis Kafir
Mover kirjoitti:
Tarkoitatko, että kun länsimaalaisetkin ovat yleensä aika maallistuneita, niin hekin - kuka tahansa meistä - saattaa ryhtyä tuollaiseen tekoon?
Ei, vaan kun maallistunutta elämää elänyt muslimi herää ns. "synnin tuntoon" ja palaa islamiin, Koraani ja perimätieto antavat hänelle ohjeet, miten paratiisiin pääsy varmistetaan.
Najis Kafir kirjoitti:
Ei, vaan kun maallistunutta elämää elänyt muslimi herää ns. "synnin tuntoon" ja palaa islamiin, Koraani ja perimätieto antavat hänelle ohjeet, miten paratiisiin pääsy varmistetaan.
Onko kivaa keksiä tarinoita pelkästään valjastaakseen niitä muslimivihalle?
iso d kirjoitti:
jos humalainen kantis tulee kimppuuni ja isken sen maahan, minua ei tuomita viharikoksesta.
tuskin tuomitaan lainkaan.
se siitä "yhdenvertaisuudesta".Roskaa!
Täällä tasan KAIKKI väkivalta tavattaessa noteerataan ja tuomitaan - ja hätävarjelu huomioidaan - oli se ketä vastaan hyvänsä.- iso d
Mover kirjoitti:
Roskaa!
Täällä tasan KAIKKI väkivalta tavattaessa noteerataan ja tuomitaan - ja hätävarjelu huomioidaan - oli se ketä vastaan hyvänsä.ääh. ja sit mä heräsin, ja päästin kissan ulos.
- iso d
ääh.
- SDPn neuvosto
RANSKAN RASISHAAJA TIMURJAANI oli tavallinen sossulainen,
ammattiliittolainen ja luottamusmiesehdokas.
omena ei pudonnut suuhun niin han paatti ottaa sen..
meinasi viela napata kolme muuta.. mutta leuaT JAI AUKI..- PARIISI.
Onneksi tämäkään murhamies ei onnistunut tavoitteeessaan eli vihan ja epäluulojen kylvämisessä: ne eurooppalaiset olemme liian tietoisia siitä mitä sellaisesta seuraa.
Pariisissa järjestetään sunnuntaina hiljainen marssi rasismia ja terrorismia vastaan. Juutalais- ja muslimiyhteisöt päättivät yhteisestä marssista Toulousen veritekojen jälkeen.
Al-Qaidan jäseneksi itseään väittänyt Mohamed Merah tunnusti ampuneensa maanantaina neljä ihmistä juutalaisen koulun luona Toulousessa. Sitä ennen hän oli surmannut kolme maahanmuuttajataustaista sotilasta, joista kaksi oli muslimeja.
- iso d
äh-dullah on tikittävä aikapommi, vaikka maailman halaajat marssisivat maailman tappiin asti. ei tarvita kuin pilakuva, tai poliisit ampuvat jonkun rikollisen pikkup askiaisen, niin johan autot palavat, ja ne kivat ja maallistuneet perheenisät jättävät merenkuen väliin ja kiljuvat parta kuolassa kaduilla kuolemaa vääräuskoisille koirille.
- Pariisissa
näkyy homma menevän ihan toisin. Niin kuin Norjassakin. Ja se on hyvä.
- Pariisin hommat
Pariisissa kirjoitti:
näkyy homma menevän ihan toisin. Niin kuin Norjassakin. Ja se on hyvä.
näkyy seuraavassa videossa. Haluatko Norjan hommia?
www.youtube.com/watch?v=yo7dhp5_u0c
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433404Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172622Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762516Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811740- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26771Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4724