Hei! Olen todella pikaisen rahan tarpeessa. Tarvitsisin 3000-4000e riippuen jos jollakin yksityishenkilöllä olisi lainata. Varma takaisin maksu kohtuullisella korolla, laina aika 1-2vuotta sopimuksen mukaan. Minulla on asuntolaina sekä opintolaina jonka vuoksi pankki ei voi enempää myöntää nyt. Olen ollut 3vuotta vakituisessa työssä hoitoalalla joten työt eivät lopu. Vuositulot noin 31000e. Ottakaa yhteyttä jos jollakin olisi lainata. Sovitaan lainaehdoista ja takaisin maksusta paremmin sähköpostitse. Pikavippejä/pikalainoja noi suurella summalla en saa. Terv. Milla [email protected]
Yksityisiä lainantarjoajia ?
5
302
Vastaukset
- Igor
Mina voisin tarjota lainaa. Laita tietosi [email protected]
- varakas_
Takaisinmaksu ei ole varmaa, kun et pysty panttia antamaan.
- milla
tiedän sen erittäin hyvin, siitä huolimatta päätin yrittää.
- Peli lopussa?
Vakituinen työ, asuntoasiat kunnossa mutta siitä huolimatta tulee yllättävä parin kuukausipalkan suuruinen rahantarve. Pankista otettu jo se mitä sieltä voi saada. Sinulta on Milla homma karannut käsistä. Eihän vain ole jo ennestään luottokortti tapissa ja nippu pikavippejä laukeamassa lähiviikkoina?
- milla
pankista saa lainaa takaajalla. takaajaa kun ei vain ole. luottokorttia en edes omista ja vippejä ei ole olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560