Voice of Finlandissa muhii skandaali

skandaalin käryä

Pari viikkoa sitten Michael Monroe pudotti kisan räväkimmän persoonan ja kilpailussa eniten todellista tähtiainesta ja karismaa omaavan kilpailijan Krista Siegfriedsin jatkosta. Kansa oli antanut hänelle kolmanneksi eniten ääniä tässä vaiheessa, mutta Michael Monroen valinnoilla hän ei siis mennyt jatkoon neljän parhaan joukkoon joukkueessaan. Vai oliko kyseessä sittenkään Monroen aivan omat valinnat, sillä Michael Monroen vaimon mielestä "Krista näytteli "rocktähteä", esiintyminen ei ollut luonnollista".
Samaan aikaan jo levyttänyt ja aiemmin mm. euroviisukarsinnoissakin esiintynyt ja kuulemma miehensä kanssa levy-yhtiön omistava Saara Aalto porskuttaa edelleen mukana kisassa. Kuinka ollakaan Monroen vaimon mielestä "Saara Aallossa ei ole mitään teennäistä. Hän on aidosti ja rehellisesti oma itsensä."
Tuleva ilta tuleekin olemaan hyvin mielenkiintoinen. Jokainen voi itse päätellä kuinka aidosti Saara Aalto esittää rocktähteä verrattuna Krista Siegfriedsiin, kun hän tänä iltana esittää tämän Heart -yhtyeen rokkaavan Barracuda -kappaleen http://www.youtube.com/watch?v=4bt_-R5LInU
Kimmo Härmän Hopeinen Kuu tulkinta taannee sen että hän on tänään se, joka menee suoraan jatkoon yleisön äänillä, ellei sitten Mikko Herranen. Jäljelle jääneistä kolmesta Monroe valitsee jatkoon 2. Jos Saara Aalto menee edelleen jatkoon tänään niin luulenpa että näistä asioista on keskusteltu kotona ja rouva Fagerholmilla on ollut vahvasti osuutta asiaan. Skandaali olisi valmis.

5

368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • S vs A 100 - 0

      Mä taasen ihmettelen kovasti miksi ihmeessä Amanda Löfman pääsi edelleenkin jatkoon? Se naikkonen olisi joutanut pudota jo edellisellä kerralla raiskattuaan Queenin kappaleen ja nyt viimeksi Madonnan, ei vain taidot riitä. Itse asiassa eilisessä lähetyksessä Idolsin Susanna esitti samaisen Madonnan kappaleen sata kertaa paremmin kuin Amanda Voicessa.

    • ikuisestiko?

      Miksi Saara Aalto on pysynyt pimennossa vaikka yrittänyt useissa kilpailuissa päästä pinnalle? En usko että pääsee nytkään....Moni muistaa saaran ikuisena yrittäjänä

      • bree_____

        Vaikuttaa käytökseltään ylimieliseltä ja leuhkalta. Olisiko tässä se syy.


    • Ela on noloin!

      Elastinen on ihan pelle Amerikan ihailuineen. Eveliina on ollut aivan loistava laulaja kun on vetänyt omaa linjaansa. Nyt Elastinen oli pistänyt sen laulamaan jotain räppihumppahömppädiskoa ja Eveliina putos kisasta. Ennen ollut ihan omaa luokkaansa kun on laulanut omalla tyylillään oman tyylistään musaa! Nyt biisi oli sellainen, että sitä ei ole kukaan kuullut koskaan aikaisemmin, eikä kukaan haluaisi moista roskaa kuulla uudestaan. Kun ei edes kyseessä mikään oikea sävellys vaan joku diskohokema. Kauheeta sontaa.

      • hjkilo

        Samaa mieltä tuosta Elastisen hommasta. Tosin en tiedä kumpiko niitä kipaleita on siihen halunnut, mutta täysin yhdentekeviä biisejä pari viikkoa peräjälkeen, ei ihme että sitten tippui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe