YLEISTÄ KESKUSTELUA SARJASTA CRIMINAL MINDS.
Hahmot:
JJ (A.J.Cook)
Reid (Matthew Gray Cubler)
Morgan (Shemar Moore)
David Rossi (Joe Mategna)
Fbi-tiimin johtaja Aaron ´´Hotch`` Hotchner (Thomas Gibson)
Tietsikka tyyppi Penelope Carcia (Kirsten Vangness)
Emily Prentiss (Paget Brewster)
Criminal minds
22
766
Vastaukset
- MORGAN JA CARCIA
Vidoinki tätä!
No saadaan vihdoinki kunnon keskustelua!
Lemppari ehdottomasti Morgan ja Carcia.
Ne sopii yhteen.
Olen siis se CRIMINAL MINDS TO 21-tyyppi mut toi ei vain hyväksy sitä tai siihen liittyvää nimeä.- ANNA LUU JJ!
Olemme näköjään astuneet smaan keskusteluun MORGAN JA CARCIA!
Meidän taistelumme on vasta alkua.
Mutta et voi vihata JJ.tä ikuisesti sillä minä rakastan JJ:tä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - olen anna luu JJ
ANNA LUU JJ! kirjoitti:
Olemme näköjään astuneet smaan keskusteluun MORGAN JA CARCIA!
Meidän taistelumme on vasta alkua.
Mutta et voi vihata JJ.tä ikuisesti sillä minä rakastan JJ:tä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!olemme siis tavanneet ennen gosupermodelissa ja olemme ystäviä ja tunnemme toisemme :D
mutta meillä on tälläistä leikkimielistä keskustelua etttä hän vihaa JJ.TÄ Ja minä rakastan.mutta nyt kummatkin ovat poistaneet mallinsa gosusta ja tunnemme nyt irlissä :D
- mikävittunmimi
Anna luu JJ.
?
mikä vittu nimi.- OLENHAN ANNA LUU JJ
toi loukkasi mua.
olen siis ANNA LUU JJ.
- ANNA LUU JJ?
OLEN ANNA LUU JJ.
Morgan ja Carcia tyyppi hei eli mun best frend forever :D
TUUTKO PIAN UUDESTAAN KU OOT MEIL YÖKYLÄS JA SAAT KOHTA SEN MUN ÄITIN KONEEN PÄÄLLE :DDDD. - MORGAN JA CARCIA.
Pääsin vihoinki tänne ku kone toimii mut mennääks pian ulos hyppiin? :D
- ANNA LUU JJ..
joo tod. mennään vaik heti.
- voisitteko olla hilj
Anna luu jj ja morgan ja carcia olette molemmat lapsellisia.
tässä keskustelussa käydään keskustelua Criminal mindsistä eikä mistään teidän kaverisiteistänne.
OLKAA HILJAA JOS EI OLE JÄRKEVÄÄ SANOTTAVAA. - Kaikkionihanii
Lempparini ovat kaikki.
Pidän Morganista koska olen aina pitänyt tuosta rohkeasta tyypistä.
Pidän Reidistä koska on tuollainen sulone älykkö,joka onneksi leikkasi hiuksensa.
Pidän JJ:stä koska pidän jotenkin vaan luonteesta ja on hyvä hahmo.
Pidän Carciasta koska se on semmonen ihana ku sillä on niit karvapalloi ja se on hupsu.
Pidän Rossista koska luonne on jotenkin niin söpön ´vaarimainen´.
Pidän Aaronista koska johtajuus ja isyys tekee siitä jotenkin kiehtovan ja sulosen.
Pidän Emilystä koska on tosi nätti ja mukava ja luo paljon yhteishenkee. - SULOSIA KAIKKI!
Reid on nyt ihana ku leikkas hiuksensa nyt se on niin valloittava.
Morgan on myös niin ihana varma jokapaikanhöylä.
Emilystä olen samaa mieltä kaikkionihanii kanssa kaikista sarjan hahmoista. Henkilökohtaset lempparit on Reid (ylläripylläri) ja Morgan :) Ko Reid leikkas hiuksensa nii soli vielä paremman näköne :D Mut mie kyllä kaipailen niitä 6. kauden hiuksia, net oli paljon söpömmät D: Onneks seiska kausi alko heti kutosen perää, mien ois MILLÄÄ jaksanu oottaa...
- hyvä sarja
Morgan on ällöttävän sliipattu tyyppi liian valkaistune hampaineen (en tykkää), Reid on hyvällä tavalla hassu tyyppi (kunpa itsellänikin olisi samanlainen muisti), onneksi Emily tuli takaisin sarjaan, en pitänyt siitä häntä tuuraavasta blondista lainkaan (mihin muuten hävisi yhtäkkiä, menikö minulta jotain ohi?), Garcia on sopivan höpsö, ja kaikki muutkin ihan hyviä tyyppejä.
- CMFAN
hyvä sarja kirjoitti:
Morgan on ällöttävän sliipattu tyyppi liian valkaistune hampaineen (en tykkää), Reid on hyvällä tavalla hassu tyyppi (kunpa itsellänikin olisi samanlainen muisti), onneksi Emily tuli takaisin sarjaan, en pitänyt siitä häntä tuuraavasta blondista lainkaan (mihin muuten hävisi yhtäkkiä, menikö minulta jotain ohi?), Garcia on sopivan höpsö, ja kaikki muutkin ihan hyviä tyyppejä.
Se muistaakseni sai paikan jossain toisessa paikkaa ja lähti sinne töihi...
- Ihana Reid
Reidillä on eideettinen muisti, mikä tarkoittaa, että todellisuuteen perustuva muistikuva on hyvin todenmukainen ja hänen älykkyysosamääränsä on 187. Hän lukee 20000 sanaa minuutissa. Hän on väitellyt matematiikassa, kemiassa ja insinööritieteissä ja hänellä on tutkinnot myös psykologiasta ja sosiologiasta. Hän opiskelee filosifiaa. Sarjassa on vihjailtu, että hän on ehkä lievästi autistinen tai hänellä on Aspergerin syndrooma.
Vahinko, kun hän leikkasi hiuksensa. - asdjesamazing
HITONMAHTAVAA ETTÄ LEIKKASI HIUKSET !!!!! :-D:-D:-D:-D
- miksi kaksi?
Siis, miksi on kaksi erilaista Criminal Mindsiä? Eri näyttelijät. Tloisessa on tämä näyttelijä, joka esitti lääkäriä, olisiko Teho-osastossa joskus. En tosin katso kumpaakaan, mutta joskus odottaessani vaikkapa uutisia, katson vähän aikaa sitä vanhempaa versioita. Toista en katso yhtäänb hetkeä, en voi sietää sitä joka näytteli lääkäriä!
- Miksi
Mikä järki?!? Tänään alkaa uudet jaksot. Joita tulee hurjat 3 kpl (kausi 6). Seuraavat Criminal minds-jaksot näyttäis Nelosen sivujen mukaan tulevan joskus marraskuussa. Ja ne on jo kauden 7 loppupuolta???
- uusintaa...
Miksi kirjoitti:
Mikä järki?!? Tänään alkaa uudet jaksot. Joita tulee hurjat 3 kpl (kausi 6). Seuraavat Criminal minds-jaksot näyttäis Nelosen sivujen mukaan tulevan joskus marraskuussa. Ja ne on jo kauden 7 loppupuolta???
Mitkä uudet jaksot? Uusintojahan nuo on. Sen takia näytetään jo melkein 7. kauden loppujaksoja, koska aikaisemmat jaksot on jo esitetty tämän vuoden keväällä.
- IMDB rocks
Siis pari ensimmäistä tuotantokautta mukana olivat Jason Gideon (Mandy Patinkin) ja Elle Greenaway (Lola Glaudini). Heidät ovat "korvanneet"
Emily Prentiss (Paget Brewster) ja David Rossi (Joe Mantegna).
- VAKVA KRIISI
KRIISI. MINNE HÄVISI UUSINNAT FOXILTA. MAALIKUUSSA 2013. uusia jnelosen aksoja ei kestä erkkikään kun Morganin ääni on muuttunut sikarin polton takia ja on se kamala leikelty ämmä on Prentisin tilalla. :( millä tuotantokausilla oli vanha tiimi ja mistä niitä jaksoja saa. onko dvd:llä suomeks tekstiettynä. voit itku. elämästnäi on viety iso pala pois
- ikuinen fani
Se Prentisin tilalle tullu nainen on ihan järkky. Ei osaa kyl näytellä yhtään, eikä sovi tuohon tiimiin muutenkaan. :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583183Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama62957Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä422926Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932826On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl542056Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661941