Niinan työpaikkaromanssi

adele4204

Mun mielestä on tosi herkullinen juonen käänne, että Niina ihastui siihen Pilkamaan, joka ensin vaikutti tosi hankalalta jörrikältä.
Silti käsikirjoitus ei mennyt kuten jenkkileffoissa, että heti hotellihuoneen oven sulkeuduttua he repivät vaatteet toistensa päältä....
Jännä seurata miten käy.....

11

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hill st.

Ei ole Niina mikään luotettavuuden perikiuva. Koukkaa jo toistamiseen vierasta.

• piudipaudi

Tämä Niina oikeassakin elämässä liikemiehiä katsastaa aikas paljon..Helsingin yössä.

• namupalaja

Pilkama on siis namujen namu. En muista näytteliän nimeä, mutta ehdottomasti Suomen seksikkäimpiä miesnäyttelijöitä. Ihana.

• Ari-Pekka K.

Pekka Valkeejärvi esittää Pilkamaa.

• Pilkamaa ja Teemu

Mutta jos valittavana olisi Ville Keskilä(Teemu) ja Pilkamaa(Pekka Valkeejärvi)
      Valitsisin taatusti ensimmäisen.Joskaan sarjassa ei Luotolan Teemun vaimot ei ole pysyvää sorttia.Eikä Keskiläkään kaljuineen mikään komistus ole.Muutenkin melko jähmeän oloinen ja tönkkö mies.

Minulle on tainnut jäädä jotakin vastemielisiä aikaisempia roolimuistoja tästä "Pilkamaasta"
      Pekka Valkeejärvestä esim. hulluna kumihanskagansterina Kari Hietalahden kanssa Vares leffassa.Muutamista muistakin rooleista, joissa ei näyttele kovin miellyttävää tyyppiä.Ei sillä, etteikö hän olisi ihan etevä ja hyvä näyttelijänä, mutta ei mitenkään minunlaistani naista kiehtova näyttelijä.

• adele4204

Pilkama on jotenkin sexy mies.... hänessä on särmää... Toisin kuin Teemussa, joka on liian kiltti. Ei ihme, että Niina on kyllästynyt häneen.

• höpöhöö.......

Ei ole uskottava juonenkäänne, mutta eihän siellä mikään ole ollut viimeaikoina. Muija just selvinnyt edellisestä sotkusta ja mitään ei ole muka oppinut?

• adele4204

Tosi tyhmää, että Pilkama kuoli :(

• no oho.

Ensin kirjoitettiin pitkästä aikaa kiinnostava, toimiva ja karismaattinen roolihahmo juonikuvioon (Pilkama) - sitten kirjoitettiin hahmo ulos.
        Olipa pettymys.

Kotikatu kuitenkin laatudraamaa ja näyttelijät erinomaisia.

• Tuli liian kiire
        no oho. kirjoitti:

Ensin kirjoitettiin pitkästä aikaa kiinnostava, toimiva ja karismaattinen roolihahmo juonikuvioon (Pilkama) - sitten kirjoitettiin hahmo ulos.
        Olipa pettymys.

Kotikatu kuitenkin laatudraamaa ja näyttelijät erinomaisia.

En allekirjoita arvioitasi roolihahmosta. Joka tapauksessa käsikirjoittajat lienevät heränneet siihen tosiasiaan, että tässä vaiheessa on liian myöhäistä ryhtyä kirjoittamaan sarjan kantahahmo Teemun huorahtavaa vaimoa toiselle miehelle, sillä se merkitsisi samalla, että Teemulle pitäisi joko löytää uusi vaimo tai vaihtoehtoisesti jättää tämä yksinhuoltajaksi, mikä olisi monen mielestä sääli. Tulee liian kiire kaikkeen tuohon soppaan, sillä sarjahan kestää enää ensi syksyn ajan. Nyt keskitytään siihen, että palautellaan entisiä suhteita ja asemia.

• JK

NIINKÖ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe