taitaa olla tämä.eikö sen voi katsoa olevan jo toisten häirintää ja aliarvioimista, kun aina on vain suolen toiminnasta juttua.Vaan onhan se tietenkin hyvä kun saa toteuttaataa omia fantasioitaa olemalla julkkis.eiköhän ole olemassa sivukin missä voi keskustella kiloistaan kohtaloovereidensa kanssa.Lisäksi kun kirjoittaja kommentoi jokaisen kirjoitukseen ja on lyttäämässä toisten aloituksia kannustus joukkojensa kera.
pillerin pyörittäjän sivu
31
163
Vastaukset
- tasapäiset:))
Joo, täällä tuntuu olevan oma, sisäänlämpiävä yhteisönsä, johon ei juuri muilla ole asiaa, tai ainakin heidät yritetään häätää mahd. pian pois.
- Se siitä taikasanana
Taidat olla melkonen timpuri, kun osuit aivan naulan kantaan. :)
Minäkin olen tätä palstaa käynyt kurkkaamassa josko täällä olis jotain sellaista kirjoittelua mihin voisi ottaa osa, vaan kovinpa on hakusessa "hengenheimolaiseni".
Aloitukset ovat kuin väkisin leivottuja pakkopullia suurimmaksi osaksi.
Saas nähdä tekeekö nyt takatalven.... vai pitääkö odottaa syksyn ruskaa pakkasessa
Ilimojan tuo pitelee, ja kohta alka suvi suloinen, kun kauniisti joka paikaa koristaa kukkanen.
Sää on varmaankin yleisin keskustelun aihe ja avaus kahden ihmisen kohtaamistapahtumassakin, saati sitten kun on useampi ihminen koolla niin onkohan se sitten se säärintama.
Aika hauskahti murjaisi tässä yhtenä päivänä säätoimittaja, jotta on odotettavissa keikkuvaa säätä. Eli kevät keikuen tulevi, mutta minkälainen se mahtaanee olla säänä, ja pitääkö silloin pelätä merisairaita kasvoja?
Niin jotka ovat kaduilla kun tuulee, ja puklaavat ulos pienestä kojusta miehen myymät makkarat.
Itse olen kovin välinpitämätön säidenkin suhteen, en pidä edes välihousuja.
Välistävedoistakaan en oikein pidä, ja siksi minua tuo nykytoiminta otaakin pattiin, kun ahneus on saanut vallan.
Pitäisiköhän joka kotiin asentaa sellainen hätäjarru, jollainen oli ainakin entisajan junissa, näistä nykyisistä en tiedä, onko näissäkään enää sellaista edes VR:n ketkuja varten.
Niin tai palopilli olikin olisi hyvä, jota kansa voisi astua kadulle puhaltaman, kun nuoiden päättäjien tunteet oikein kuumiksi kävisivät, tai ammattiliittojen.
Kellojen kilkattamistakin voisi mennä kaduille suorittamaan jos noiden päättäjiemme omat hälytyskellot näyttäisivät olevan epäkunnossa. Niin tai sitten jälestäs.
Nyt kun on tuo pääsiäinenkin tulosssa, niin voi kirkokellojen soiton tauoilla moukuttaa omia kellojaan, merkiksi esim. hallitukselle, että jos ette kohta päästä kansaa ikeestä, niin teidät päästetään vapauteen koko eduskunnasta.
Tuskinpa me noita ryöväreitä nyt ristiin alkaisimma naulaamaan Päivi Räsäsen kahtapuolta, vaikka kyllä aihetta olisi moiseenkin touhuun.
Nyt kun nuo maaseudun ryöstäjät ovat rankoin joukoin liikeellä, niin sellainen kilometrin mitainen jalkapuu olisi kyllä paikallaan moisille roikaleille rakentaa, ja pahimmat ketaleet laittaa niihin laskemaan vaikka liikennettä, tai muuten seuraamaan kuin onnelista on kun vain saa maalla asustaaaa.aaaaa lauloi myöskin joku kuopion Petri brasseineen..jotenkin tuohon tyyliin kuitenkin.
Mikä laulaen tuleee, se viheltäen menee...sanovatten.
tiedä sitten, kun ei ole tuota ääntäkään kuin yksi, ja sitäkään ei saa käyttää kuin äänestäessään. Niin kun muutoin toiset kaikkoaa, jos sitä meinaa lauluksi muuttaa - sunnuntain sulaa
Se siitä taikasanana kirjoitti:
Taidat olla melkonen timpuri, kun osuit aivan naulan kantaan. :)
Minäkin olen tätä palstaa käynyt kurkkaamassa josko täällä olis jotain sellaista kirjoittelua mihin voisi ottaa osa, vaan kovinpa on hakusessa "hengenheimolaiseni".
Aloitukset ovat kuin väkisin leivottuja pakkopullia suurimmaksi osaksi.
Saas nähdä tekeekö nyt takatalven.... vai pitääkö odottaa syksyn ruskaa pakkasessa
Ilimojan tuo pitelee, ja kohta alka suvi suloinen, kun kauniisti joka paikaa koristaa kukkanen.
Sää on varmaankin yleisin keskustelun aihe ja avaus kahden ihmisen kohtaamistapahtumassakin, saati sitten kun on useampi ihminen koolla niin onkohan se sitten se säärintama.
Aika hauskahti murjaisi tässä yhtenä päivänä säätoimittaja, jotta on odotettavissa keikkuvaa säätä. Eli kevät keikuen tulevi, mutta minkälainen se mahtaanee olla säänä, ja pitääkö silloin pelätä merisairaita kasvoja?
Niin jotka ovat kaduilla kun tuulee, ja puklaavat ulos pienestä kojusta miehen myymät makkarat.
Itse olen kovin välinpitämätön säidenkin suhteen, en pidä edes välihousuja.
Välistävedoistakaan en oikein pidä, ja siksi minua tuo nykytoiminta otaakin pattiin, kun ahneus on saanut vallan.
Pitäisiköhän joka kotiin asentaa sellainen hätäjarru, jollainen oli ainakin entisajan junissa, näistä nykyisistä en tiedä, onko näissäkään enää sellaista edes VR:n ketkuja varten.
Niin tai palopilli olikin olisi hyvä, jota kansa voisi astua kadulle puhaltaman, kun nuoiden päättäjien tunteet oikein kuumiksi kävisivät, tai ammattiliittojen.
Kellojen kilkattamistakin voisi mennä kaduille suorittamaan jos noiden päättäjiemme omat hälytyskellot näyttäisivät olevan epäkunnossa. Niin tai sitten jälestäs.
Nyt kun on tuo pääsiäinenkin tulosssa, niin voi kirkokellojen soiton tauoilla moukuttaa omia kellojaan, merkiksi esim. hallitukselle, että jos ette kohta päästä kansaa ikeestä, niin teidät päästetään vapauteen koko eduskunnasta.
Tuskinpa me noita ryöväreitä nyt ristiin alkaisimma naulaamaan Päivi Räsäsen kahtapuolta, vaikka kyllä aihetta olisi moiseenkin touhuun.
Nyt kun nuo maaseudun ryöstäjät ovat rankoin joukoin liikeellä, niin sellainen kilometrin mitainen jalkapuu olisi kyllä paikallaan moisille roikaleille rakentaa, ja pahimmat ketaleet laittaa niihin laskemaan vaikka liikennettä, tai muuten seuraamaan kuin onnelista on kun vain saa maalla asustaaaa.aaaaa lauloi myöskin joku kuopion Petri brasseineen..jotenkin tuohon tyyliin kuitenkin.
Mikä laulaen tuleee, se viheltäen menee...sanovatten.
tiedä sitten, kun ei ole tuota ääntäkään kuin yksi, ja sitäkään ei saa käyttää kuin äänestäessään. Niin kun muutoin toiset kaikkoaa, jos sitä meinaa lauluksi muuttaaMinäkin olen huomannut, että täällä on tämä "yhtäköyttäyhdistys" ja siksi yleensä vain lueskelen, harvoin kirjoitan.
Ihmettelen kuitenkin sitä, että arvostelet aloituksia. Miksi odotat, että joku tekee aloituksen, joka uppoaa Sinuun? Voithan tehdä sen myös itse.
Pitää muistaa, että me ihmiset emme ole samasta muotista. Se aihe, joka miellyttää minua, ei välttämättä miellytä naapuria. - Se siitä......
sunnuntain sulaa kirjoitti:
Minäkin olen huomannut, että täällä on tämä "yhtäköyttäyhdistys" ja siksi yleensä vain lueskelen, harvoin kirjoitan.
Ihmettelen kuitenkin sitä, että arvostelet aloituksia. Miksi odotat, että joku tekee aloituksen, joka uppoaa Sinuun? Voithan tehdä sen myös itse.
Pitää muistaa, että me ihmiset emme ole samasta muotista. Se aihe, joka miellyttää minua, ei välttämättä miellytä naapuria.No pitihän sitä nyt jotain rustata, kun tiedän, että teikäläisiä, eli lukijoita pyörii, van kokevat etteivät sekan tahdo sopia.
Tokihan se muotoutuu noille vakiasukkaille oma kuppikuntansa, joka sitten oppii toisensa tuntemaan, kun itsestään hiemaan valotttelevat asioitaan.
kovin yksityiskohtaisestihan noita moitteita ei pidä ottaa jos niitä yleensä on, ja jättää vaikka niihin vastaamatta.
No se hommahan on yleensä niin, että ne jotka tuntee niistä suuria tähtiä olevansa, niin ekana hyökkää tuollaiset tulijat ja avaajat toivottamaan hevon kuuseen, koska me olemme meitä ja sinä olet vain sinä.
Narsismin kukka on vaarallinen kukka, eikä sitä mokomaa sa kitkettyä pahimmillakaan myrkyillä, kun siihen ei myrkyt tehoa, vaan se myrkytää yleensä koko maiseman/alueen.
Se on on kyllä hyvä, ettei me olla samanlaisia, minä en ainakaan kauaa jaksaisi "itsekseni" höpöttää.
Monestihan se napurin puolisko on himoittavampi kuin oma.....
ja aina täällä tuntuu olevan niitä kirjoittajia jotka kirjoittavat kerta toisensa jälkeen jostain sisäänlämpiävästä yhteisöstä mää en oo vielä sitä löytäny vaikka oon täällä jo aika kauan kirjoitellu.
- siinä paras, missä m
Läheltä ei näe kauaksi.
siinä paras, missä m kirjoitti:
Läheltä ei näe kauaksi.
nää on just näitä minkä takia täällä tulee vähän valikoivaksi kelle vastaa ja kelle ei jos ei asia ole kovin kiinnostava mun mielestä sääkin olisit voinu jättää piikkiis pois.
- siinä paras, missä m
tiinaex kirjoitti:
nää on just näitä minkä takia täällä tulee vähän valikoivaksi kelle vastaa ja kelle ei jos ei asia ole kovin kiinnostava mun mielestä sääkin olisit voinu jättää piikkiis pois.
Tuostahan aloittaja juuri kirjoitti ja oikeaan osui. Meni varmaan ohi, mikä on ymmärrettävää, kun läheltä ei.......
siinä paras, missä m kirjoitti:
Tuostahan aloittaja juuri kirjoitti ja oikeaan osui. Meni varmaan ohi, mikä on ymmärrettävää, kun läheltä ei.......
en näe aiheelliseks jatkaa...
Miten pillerit ja laihdutus kuuluu suolen toimintaan. Julkkista ei täällä sillä tule vaikka joku keskustelu vetääkin lukijoita ja keskustelijoita puoleensa.
Sellainen aloittaja on hyvä keskustelija joka jaksaa vastata jokaiselle vastaajalle.
Jos joku lyttää toisen aloituksen "joukkojensa kera" niin kannattaisiko miettiä missä alotus meni pieleen tai jättää tälläisen arvostelijan oman onnensa nojaan ja sivuuttaa tyystin.- * * *
Ei mene ihan jakeluun, mistä olet katkera.
Minusta on vaihteeksi ihan mukavaa, että on syntynyt ketjuja, joiden päällimmäinen tavoite ei ole ikuinen nokkapokka ja sanasota, joita todellisuudessa, uskon, moni inhoaa, vaikka tosin tuntuu olevan paljon kannattajiakin.
Riiteketjuillahan näyttää oleman mahti saada pituutta ja paksuutta.
Mitkä vaikutteet sitten siihen ajavatkin?
Mukava on nikittömänkin tulla joidenkin huomioimaksi.
Monihan toki tuntuu täällä ajavan toisiaan savuna tuuleen, sanoin tai sanomattomuuksin.
Muu ei lopulta ole ihmiselle tärkeämpää, kuin mikä menee alas, ja mikä tulee ulos.
Siinä lopputulos elämän kestävistä saikkinoista. - huolehdi itsestäsi
Kiitos kun poikkesit ja näkemiin.
- ostettu taivaspaikka
Piiloviestintä, kieputtaako sormesi hiuksiasi tai toista sormeasi samalla kun mahtipontisesti ja vakuuttavasti esität juttuasi?
Mielen manipulointi - ja vaikutukset tuntuvat kehossa, voi yököttää, nielet ilmaa ja joskus suoletkin tuntuu menevän solmuun..?
Joillakin ihmisillä vanhassa työpaikassani oli tollaista toimintaa, myös lahkolaisilla.
Tunsivat olevansa hyväntekijöitä kun edistivät suolentoimintaa parantavien pillerien kauppaa ja vapauttivat ihmisiä vatsavaivoista. Tietysti eri maksusta.
Jokin omistusoikeus toisen kehoon?
Laitoksissa missä vanhusten vatsat sai toimia kerran viikossa, ryhmän johtajalla oli tapana sanoa, että jos syö paljon, tulee paljon p....
Niinpä ei tarvittu suuria annoksiakaan, lopulta ei mitään.
Kuonoon tuli niille, jotka haikailivat normaaliuden ja ihmisyyden perään.
Olet vain naiseutesi menettänyt homohutsu, sanoi eräskin. Vaieten sai häpeäänsä kantaa koko kööri.
Kyllä kuuskymppisten elämään mahtuu vielä paljon muutakin kuin suolentoimintaan ja -sisältöön keskittyvät asiat.- saas nähärä
Niin pitäisikin kuulua,mutta miksi samoja ketjuja vedätetään vaikka väkisin viikosta toiseen?
- kaikella hintansa
Asiat saavat hyvin monimerkityksisen luonteen,
kun viestintä on ristiriitaista,
lopulta se syvin ristiriita on ihmismielessä ja -kehossa.
Siinäkö asian ydin? "Aina vain samoja juttuja samoista aiheista" -ajatus, näkyy toistuvan täällä usein. En ymmärrä miksi se on joillekin ongelma. Suosittelen valikoivaa lukemista ja kommentointia. Ei kaikkia juttuja ole pakko lukea. Kiinnostavat ketjut voi valita otsikon perusteella.
Jos jonkun nikin kirjoittelu ärsyttää, eikö niitä voi sivuuttaa lukematta? Jos jokin asia tuntuu jo moneen kertaan käsitellyltä, eikö ketjua voi sivuuttaa kommentoimatta?
Kaikki eivät lue kaikkia juttuja, ja varmaan palstalle tulee uusiakin kirjoittajia.
Jokainen voi itse vaikuttaa palstakeskustelujen laatuun. Jos haluaa mielenkiintoisia aiheita, voi tehdä omasta mielestään mielenkiintoisen aloituksen.;)
Jos haluaa rakentavampaa keskustelua, kannattaa katsoa peiliin ja komentaa sitä ainoaa henkilöä, jonka kirjoitteluun voi vaikuttaa. ;)
Annetaan kaikkien kukkien kukkia, ja iloitaan siitä, että palstakeskusteluun osallistuu paljon erilaisia ihmisiä. Myös sellaisia, joita ei muualla kohtaisi.- meeriamanda
Tämä on 60v palsta, me kirjoittelemme mikä meitä milloinkin kiinnostaa. Jos ei anti miellytä voi tehdä mieleisensä aloituksen tai pysyä katkeruudessaan muualla kärvistelemässä.
Lyttääminenkin on parempi vaihtoehto kuin tuollainen halveksunta mitä sinun aloituksesi huokuu. Pashaakos poikkeilet ellei anti miellytä? - Luen mieluummin
Kyllä aloituksessa on vähän perää. Mutta eihän palsta toimisi ilman vakituisia kirjoittajia.
Heillä kun on omanlaisensa jutut joihin sivullinen ei pääse sisään.
Ei se minua haittaa, olen yrittänyt joskus sanoa jotain sekaan mutta ei minua ole huomioitu kuin erään henkilön taholta, kirjoitan kuulemma tyhmästi:)- meeriamanda
Rekkaudu, ja ala kirjoittelemaan. Sillain tulee tutummaksi :))
- L*
@ Luen mieluummin
Minä kirjoitan aina tyhmästi ja omituisesti. Mietin liian kauan sanomaani, joten siitä tulee sekava suolto.
Kirjoittelehan rohkeasti, kyllä asia on useimmille tärkein.
Sisälle pääsee kaikkeen, jos on halua.
Mikä kumma on, jos samat nikit klikkiytyvät, niinhän on livessäkin.
Ei haittaa, ainakaan miuta.
Hyi sinua! Väität meitä sittiäisiksi.
Olen kyllä lapioinut ja hangonnut lantaa mutta sontapallon pyörittely ilman apuvälineitä menee jo liian pitkälle.- :)
Älähän hernettä nenuusi hörppää.
Sittisontiainen, eli scarabee oli pyhä pillerinpyörittäjä muinaisessa Epyktissä.
Jumalan eräs ilmentymä.
Olemme siis kovin korkealle kunnioitettuja, vielä kun joku kutsuisi Bastetiksi. - hih.
keikkanaaru hymijö huomiostasi.
- he antoivat kaikkens
Surun aihe voi olla
myös raaka väkivalta
jota monet, nuoretkin sekä tytöt että pojat, joutuu kokemaan.
patologin lausunnot ruumiinavauksen jälkeen on joskus varsin karua luettavaa.
- revennyt perna, haima ja maksa,
- hoitamaton sappikivitauti,
- tyrät l.a ( mol. puolilla vatsalihaksissa, kuin palleassa, )
- ruokatorven suonikohjut, vatsahaavat
- revennyt sydänpussi, lihasvauriot, arpia sydämessä . Arpia myös aivoissa.
Ainoa kipulääke, jonka lääkäri vuosikausien ajan kirjoitti, oli Panadol 1000 mg/pv.
Hän oli veljeni, ahkera työmies, säteilysairaus oli myös, kaverinsa kanssa naapurimaan posahtaneen ydinvoimalan korjaustyöhön osallistunut.
Noita poikia ei enää ole, kuoleman kautta kirkkauteen he ovat menneet. Niin kuin monet muutkin.
Miksi osana oli syvä kärsimys -- tunnoton ihminen hän ei koskaan ollut.
Malja elämälle, hän sanoi. Viina oli ainut, joka tuskaa välillä vähän lievitti.- *
Surullinen on näky hänen elämäänsä.
Miksi toisille annetaan vain tuskaa ja kärsimystä.
Muistan erään, nyt jo itsekin manan majoille menneen, psykiatrin virkkaneen, että sairaalapaikat eivät riittäisi, jos eivät ihmiset tuskaansa lääkitsisi alkolla.
Tiedä sitten pitemmän päälle, kuin on asia.
Niistä ajoista ainakin sairaansijoja on hurjasti vähennetty. - Pirre*
* kirjoitti:
Surullinen on näky hänen elämäänsä.
Miksi toisille annetaan vain tuskaa ja kärsimystä.
Muistan erään, nyt jo itsekin manan majoille menneen, psykiatrin virkkaneen, että sairaalapaikat eivät riittäisi, jos eivät ihmiset tuskaansa lääkitsisi alkolla.
Tiedä sitten pitemmän päälle, kuin on asia.
Niistä ajoista ainakin sairaansijoja on hurjasti vähennetty.Nuorten ja lasten psykiatriset pakkohoitopaikat ovat täynnä..mikä saa lähes lapsen mielen murtumaan, nekö kippaavat- vai vain omasta hyvästä pitävät vanhemmat.
- .
nekö kippaavat- vai vain omasta hyvästä pitävät vanhemmat<
Sanoit naulan kantaan. Sellaisiakin vanhempia on, oli minullakin.
Olin liikaa, sain kuulla siitä päivittäin. Nälkä oli kun ei aina ollut ruokaa kuin aikuisille, rakkauden puutteesta puhumattakaan.- Pirre*
Tulipa ihan paha mieli puolestasi, en ymmärrä ettei lapsille ole ruokaa jos aikuiset syö..se on jo pahuutta, olen pahoillani.
Me saatiin syödä aina samassa vanhempien kanssa, ja vaikka ruoka nyt ei aina ollut mitään hääviä, ei nälkääkään nähty....ja kun ei paremmasta tiedetty hyvää oli..rakkaudesta en tiedä..ei kai osanneetkaan sen kummemmin.
- RosaLiiin
Hitsi vie kun kiloista ja suolentoiminnasta juttelu kuuluu ihmisen elämään kuusikymppisenä, miksi sitä väheksymään. MIksi pitäisi puhua vain jollain suolentoimintapalstalla jos haluaa ikäisiltään kokemuksia asiasta. Sitä paitsi huomaat kun vanhenet se aihe muuttuu yhä tärkeämmäksi, he hee.
Monipuolisuus on palstan rikkaus.
Pakkokos sitä on nenänsä asiaan kuin asiaan tunkea jos jo haju tuntuu epämiellyttävältä, sama pätee täälläkin, vapaa maa, vapaa palsta, lukea ja kirjoittaa.
Eniten ihmettelen kun joku kommentoi, että tälläinen aloitus tai kirjoitus oli jo silloin ja silloin, en minä ainakaan vilkaise kun auki olevan sivun ja niihin sitten sen yhden kirjoituksen laitan.
Kuvittelen, että kun ensi kerran tänne tulee ja tekee aloituksen ja saa siihen vastauksen, että kuule asia jo kirjoitettiin viime vuonna tai viime kuussa, miksi taas samaa kyselet, niin kokee, että enpä ollut tervetullut, kun heti lytätään.
Kyllä vuosia kirjoitelleilta odottaisi hieman suvaitsevaisempaa suhtautumista. Haitanneeko tuo mitään jos samasta aiheesta tulee kymmenes aloitus, ainahan joku voi kokea juuri noilla sanoilla kirjoitetun aloituksen itselleen läheisemmäksi kun ne yhdeksän aikaisempaa.
Jos aihe tuntuu mielenkiintoiselta niin miksei sinne voi omaa kommenttiaan lykätä, jos siihen ei kukaan vastaa niin ei se tarkoita, ettei sitä ole kukaan lukenut. Aina ei vain osaa sanojaan laittaa niin, että innostuisi vastailemaan.
Useinkin mielipiteet, jotka eivät ole pitkissä ketjuissa ovatkin mielenkiintoisempia, asiallisempia, ei kukaan jatkuvaa toistensa kehumista jaksa lukea, ehkä se on juuri sitä jutustelua, joka koetaan usein sisäpiirikeskusteluna.
Joku hieno keskustelupalstan ideologia lienee joittenkin mielestä olemassa mutta kuitenkin elävässä elämässäkin keskustelijoita on hyvin erilaisia, toiset tarttuvat jokaiseen juttuun ja toiset vain harvoihin valittuihin oman mielensä mukaan. Kummallakin porukalla on yhtä suuri oikeus olla myös täällä 60 palstalla.
Saattaahan olla erilaisia rajoitteita käydä täällä, kone on käytössä rajoitetun ajan, ehkä joku kirjoittaa kirjastossa jne.
Olla julkkis keskustelupalstalla, ei varmaan mitään kadehdittavaa, he, hee.
Jokaisella omanlaisensa pillerin pyöritys, tälläinen tänään täällä ruusutarhassa."RosaLiiin"
Tämä ketju on erityisen hauska.
Ihmiselle tekee aina hyvää kun saa purkaa tuntojaan, kaikenlaisia tuntojaan.
Yhtä painaa kilot, toista kirot ja kiroukset.
Kolmatta rassaa neljännen saamat kehut ja se ettei itse saa kehuja.
60 on kiva paikka, kuten olet huomannut, kaikki saavat tänne kirjoittaa ja yleensä kaikki saavat ainakin yhden vastauksen tai kommentin.
Ainahan se ei ole kehu, kylläkään.
Mutta tjooo.. minä noista muista meidän julkkiksistamme osaa sanoa, mutta itselläni ainakin on hauskaa, varsinkin kun luen jonkun epätoivoisia yrityksiä saada minut loukkaantumaan tai suuttumaan.
Aikasti paljon uskon että jos minut tuntisivat, kadehtisivat minua kyllä vieläkin enemmän, sen verran suruton poika olen.
Lyhyessä ketjussa kannattaa pysytellä, siellä huomataan paremmin, tai ainakin huomaa itsensä helpommin :)
Pieni varoituksen poikanen:
Ensi keväänä tulee varmaan taas kevätaloitus.
Kesän mittaan tulee sitten taas monta akka/ukko kuoli, olen epätoivoissani jne. aloitusta.
Kevätaloitusta lukuunottamatta varmaan taaskin monotonisella, tylsällä, mielikuvituksettomalla tavalla, joihin sit vastataan: Koeta jaksaa... multakin meni...ymmärrän sinua.. voi voi...
H.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122246- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251095Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki5944Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573