appelsiineja, tänään vois viettää appelsiinin päivää ja syödä niitä parikiloa per lärvi!
Ajatelkaa paljonpaljon vitamiineja, ja massu täyttyy eikä rasvasta vaan kuidusta ja vitamiinesta. Sillon jaksaa juosta kortelia ympäri tai laulaa karaokea, kun on c vitamiinia posket pullollaan.
Syökää naiset appelsiineja tänään appelsiinin päivänä. Nostakaa appelsiini korkealle, ja hiiohoi, kaikki tykkää.
Hyvät naiset! Nyt syömään
3
83
Vastaukset 3
- kaaliva, lantuva
Appelsiinit on niin makeita, että ne saa aikaan vain veren sokerin heilahduksen korkealle ja piinaavan näläntunteen hetken kuluttua. Eikä ne ole edes lähiruokaa, joten ovat epäekologista syötävää...
- ....
Meillä ainakin on kirpeitä appelsiineja, jotka eivät ole lainkaan makeita. Se on ihan lajikeesta riippuvaista oavtko makeita. Myös happamia olen maistanut.
- sata kiloa syöty
Mä ostan aina 50 appelsiinia joka kerta kun käyn kaupassa. Sitten teen niistä suuren suuria pihvejä, jotka maustan sipulilla ja pippurilla.
Appelsiinista on moneksi. Kun peset pään sillä mehulla, voit uskoa että tuoksu on ihana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371