Mitä Raamattu tarkoittaa maailman lopulla.
Aloitetaan Pietarin toisesta kirjeestä, luku 3 jae 10.
Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
Tarkoittaa: Ajattelemisen aikaa, joka on nyt. Entiset ovat menneet, niin kuin Manna, ( mieltymys) joka oli omana aikanaan miellyttävä, kertomus maailman luomisesta ja opetuksen tiestä, sellaisena kun lukijat ovat ymmärtäneet. Kansan viisaat havaitsi luetun olevan ” haisevana”, valheena se on, ” wanha taivas”. Kirkon papisto on jo kauan sitten tiennyt Raamatun HAISEVAN.
Vanhan yksinkertaisen ymmärryksen ” taivas” palaa pois, pauhinalla.
Tarkoittaa, siitä ymmärtämättömyydestä, joka oli vallinnut, puhutaan paljon. Entinen opetus on se ”maa”, joka palaa pois. > Vanha taivas käärittiin kokoon, niin kuin kirjakäärö kääritään kokoon< Tarkoittaa opetuksen sulkemista, loppumista sellaisena, kun me olemme sen ymmärtäneet.
Entisessä opetuksessa oli Luoja, Jumala ihmisten mieltymyksen mukaan kirjoitettuna, vanhan tarun henki. Entisessä opissa oli Jeesus, wanha taru vailla historiallista todistusta. Vain Uusi tastamentti todisti Jeesuksesta ja oletetuista Apostoleista, ollen kirjoittajan Fantasiaa. > Toisena päivänä Manna alkoi haista, tarkoittaa totuus paljastaa valheen. Manna on mieltymyksen sanat, Raamattu.
Olemme tulleet aikaan, jolloin Raamatun kirjakäärö on kääritty kokoon, sen maailman loppu on tullut.
Uusi taivas ( opetus) oli vielä tulematta, siis ilmoittamatta. Uusi taivas, henkinen opetus on REHELLISYYS. Totuuden hengen voitto valhekirjoituksista.
Minä kirjoittaja olin sokea, kunnes sain näköni jälleen. Luulin ymmärtäväinen olleeni, paljon Raamattua lukeneena, vertauskuvannollisen opetuksenkin laajasti ymmärtäneenä, josta olinkin ylpeä. Minun taivaani paloi pauhinalla, alkuaineet ovat kirjoitetut sanat Raamatussa.
Wanha maa ( opetus) ja taivas ovat kadonneet, eikä niille sijaa löydy enää.
Wanha taivas ja wanha maa palavat.
5
105
Vastaukset
- Jakke
Ihan puuta heinää jorinaa. Raamatun sana ei katoa eikä raukene tyhjiin. Jeesus sanoo: "Taivas ja maa katoavat, mutta minun sanani eivät katoa. " Luuk. 21:33
- Shekinah.
Valitettavasti Jakke, se mitä hän sanoo Taivaan ja maan katoamisesta, ei viittaa mihinkään yliluonnolliseen tapahtumaan jossa maailmankaikkeus häviää simpsalapim
Vaan juuri siihen mistä hän puhuu.
Itse en usko että Hoshanii on Jeesuksen uusi tulemus, mutta se mitä hän sanoo taivaan poiskäärimiseltä on juuri se mitä ilmestyskirja noilla taahtumilla tarkoittaa
Se jolla korva on, kuulkoon
- Jakke
Juu juu..
Mitä uskontoa/-kuntaa tunnustatte? Ymmärsin varmaan hieman väärin aloitusviestin.. Haisevan Raamatun, fantasiat, mannat ja muut.- Shekinah.
Minä kuulun Jedi-veljeskuntaan. Yhdyskuntamme on rekisteröity ruotsissa.
- Jakke
Aa okei.
Se selittääkin miten tiedätte Raamatusta yhtä paljon kuin minä avaruussukkuloista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768