Tuusulan terkkarin päivystys

kävijä

Miksi siellä annetaan juoppojen terrorisoida muita asiakkaita.
Tai saattoi olla huumeissakin nyt viikolla. Vai onko niin että huumehörhöt siellä on tarpeellisia asiakkaita.

Karpoko tutkimaan asiaa.

5

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • coodi1a

Ne on tärkeitä ihmisiä kunnantalon herroille, ja miksei sossun tädeillekkin. Nuo surkeat luuserijuopot ja narkit saa sossuihmiset tuntemaan itsensä tarpeellisiksi ja auttaviksi laupeuden lähettiläisiksi. Tavis töissäkäyvä ei heitä kiinnosta. Koko Tuusulan sossu miljoonineen pyörii muutaman narkki/juoppo perheen ja heidän lastensa ympärillä, niitä on vain 25-30 perhettä ja heitä hoitaa 150 henkeä. Tavikset ei tästä touhusta paljon tiedä mutta minä tiedän kun tuttu on sossutäti. Joskus se sanoo " Jos tietäisitte mitä tuola kaupungintalolla/sossus touhutaan, ette kyllä veroja viitsis maksaa". Elikkä kiteytettynä " Ei hörhöjä, ei sossutädillä töitä" , ja tuon takia niitä paapotaan, ettei ne vaan rupeaisi kunnon kansalaisiksi.

• kuka vasutussa

Nyt ymmärrän miksi vakiokansalainen ei merkite mitään?

Miksi ollaan tässä pisteessä?

• Einari555

Jotain mätäähän Tuusulan tk-päivystyksessä on, kun sinne usein joutuu (terveempien lisäksi) vanhat ja sairaat ihmisetkin jonottamaan jopa 3-5 tuntia! Ja sitten usein saa jonkun keikkalääkärin tai nuoren kokemattoman lääkärin kirjoittamana vähän buranaa vaivasta riippumatta ja sairaslomaa kirjoitetaan tarkoin harkiten. Esimerkiksi Peijaksen päivystykseen jonotus on monesti vain 2 tuntia, missä siis Tuusulassa vika?
      Tietenkin joukkoon mahtuu Tuusulassa(kin) PARI hyvääkin lääkäriä, mutta.......

• JasmineRich

Ihan kaaoksessa koko Tuusulan terkkari muutenkin. Aikoja ei saa. Aina ohjataan päivystykseen jossa jonossa saa istua 3-4 tuntia. Tämä on tosi hienoa esim. 39c kuumeessa olevan lapsen kanssa.

Mitään noin aikojakaan eivät pysty päivystyksessä antamaan: jos antavat, joudut käytännössä aina jonon hännille. Eli lupauksia ei kuitenkaan pidetä. Kävin aamulla ilmoittautumassa, jolloin jonoa arvioitiin olevan pari tuntia. Hoitsu sanoi, että voisin tulla sitten uudelleen ja käydä kotona lepäämässä. Tulin 2 tunnin kuluttua, mutta jouduinkin jälleen odottamaan kaksi tuntia! Aamulla samaan aikaan odottaneet olivat menneet, mutta minä olin jälleen jonon perällä.

• gkdi4d

Jos kunnantalo ja terveuskeskus purettaisiin matalaksi, säästyneillä rahoilla sairaat vois mennä oikeelle lääkärille, ja fyrkkaa jäis vielä ylikin. No, jos ne pakkoliitokset tulee voimaan, sitten puretaan vaikka Keravan ja Tuusulan kunnantalot, ja virkamiehet kortistoon, ja näin säästyy n. 600 miljoonaa euroa. Sillä saa aika monta lääkäriä ja lastenhoitajaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      120
      4540
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      66
      2619
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      80
      1665
    4. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1146
    5. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      872
    6. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      853
    7. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      41
      835
    8. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      120
      833
    9. Yhteen hiileen velanottoveljet V P K

Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N
      Pyhäjärvi
      67
      807
    10. Olisin valmis tutustumaan uudelleen

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.
      Ikävä
      50
      789
    Aihe