minä olen rakastunu aikuiseen mieheen enkä tiedä mitä pitäs tehdä. tää asia vaivaa, koska ajattelen sitä miestä koko ajan ja kuvittelen olevani sen kanssa. enkä haluaisi haasakata aikaa tällaseen.tää tuntuu jo aivan sairaalta oikeesti. se ei ikinä tietäis kuvitella, että mie ajattelen siitä näin. mitä pitäis tehdä? olen 14v
rakastunu aikuiseen
59
4210
Vastaukset
- immagirl
rakkaus on sokea. pystyt unohtamaan hänet vielä.
- immagirl
Tomegle kirjoitti:
Sanoi pedofiili lapselle.
pedofiili? minäkö? oikeastaan tyttö -96 :) haha xP
- Ppladyainavaan
Voi tyttö pieni. Yritä jotenkin ottaa järki käteen. Kyllähän nuorella tunteita on ja saakin olla, mutta tunteiden kohteen pitäisi olla kaikin puolin suht koht samalla tasolla.
Jos nyt tunnustaisit tunteesi, voi olla, että hän nauraisi sinulle. Tai olisi olevinaan myös kiinnostunut sinusta ja huijaisi sinua.
Sinulla on vielä aikaa löytää sopiva rakkauden kohde, jolta voi odottaa saavansa samantasoista rakkautta. Ihastusta usein luullaan rakkaudeksi.- rakastunut6-0
Minä en nauranut,olin 30v mies ja tyttöystäväni 13v(10 vuotta yhdessä).
Ja ollaan molemmat rakastuneita edelleen.
Mites nyt suu laitetaan suppuun.Ei kaikki ole pelkästään pillun perässä,kyllä aikuinen mieskin voi aidosti pitää huolta rakastaa nuorta tyttöä,tosin taitaa olla aika harvinaista.
Minä olen vissiin poikkeus tapaus.
Eli nyt olen 40v ja tyttöni 23v ja edelleen yhdessä,hän kävi lukion ja kauppiksen
ja on nyt Yo merkonomi,autoin häntä opiskeluissa.
Mitäs tähän sanotte!!!!On muuten vakityö firmassani. - rakastunut6-0
rakastunut6-0 kirjoitti:
Minä en nauranut,olin 30v mies ja tyttöystäväni 13v(10 vuotta yhdessä).
Ja ollaan molemmat rakastuneita edelleen.
Mites nyt suu laitetaan suppuun.Ei kaikki ole pelkästään pillun perässä,kyllä aikuinen mieskin voi aidosti pitää huolta rakastaa nuorta tyttöä,tosin taitaa olla aika harvinaista.
Minä olen vissiin poikkeus tapaus.
Eli nyt olen 40v ja tyttöni 23v ja edelleen yhdessä,hän kävi lukion ja kauppiksen
ja on nyt Yo merkonomi,autoin häntä opiskeluissa.
Mitäs tähän sanotte!!!!On muuten vakityö firmassani.Niin lisäys! Tarkoitin rahallista muuta tukea.
Hänen ei tarvinnut ottaa mitään opintolainaa ja asui kanssani uudehkossa omakotitalossa.Niin ja asuu edelleen.
Ei tarvinnut syödä mitään purkkihernekeittoa.
Hänen koulukaverit olivat aikoinaan kateellisia,kun avokkini kertoi asuvansa n.220 neliöisessä kämpässä........
- pelle.pellenen
kohta sun ukkos joutuu vankilaan, jos sun vanhemmat saa tietää.
Haluutko sitä?- kalle 1370
Ei kannata kertoa mitään,ennenkuin olet varma tämän miehen aikeista.
Voi olla jopa tosisaan,mutta yleensä ei.Vanhemmille ei parane sanoa mitään,jos ovat tiukkana näistä asioista.
Mutta muista,että suurin osa on vaan nuoren pillun perässä.
Harvoin näistä vankilaan joutuu,jos kyseessä ei ole raiskaus,niinkuin mamut tekee...
- mkalle
Ihan normaalia tuntea ja ajatella noin kuin teet, mutta on väärin toteuttaa niitä. Se on lainvastaista ja aiheuttaisit itsellesi myös emotionaalisia vaurioita, koska et ole vieleä henkisesti kypsä aikuisten välisiin asioihin. Tuntemuksesi ja ajatuksesi kuuluvat kypsymiseen, et ole mitenkään sairas tai epänormaali. Anna niiden vaan olla. Ne menee aikanaan ohi ja tapaat seusrustelun merkeissä sitten oman ikäisiä poikia.
- ..................
No, eipä ilmeisesti ole tullut mitään henkisiä vaurioita, kun homma tuntuu toimivan noissa muissa maissa, joissa suojaikäraja on alhaisempi, kuin Suomessa. Jos siitä jotain suurta haittaa olisi, luulisi näiden nostaneen sitä rajaa ylemmäs jo aikapäivää sitten. Jos joku tämän asian tiimoilta henkisiä vaurioita antaa, niin se on yhteiskunnan vallitseva asenne tätä asiaa kohtaan. Ihmisille opetetaan, että on sairasta jos joku vanhempi kiinnostuu teini-ikäisestä. Ja jos jotain peliä on ollut ja se tulee ilmi, niin tämä asenne pitää kyllä huolen, että tälle nuoremmalle osapuolelle taotaan sinne kalloon, että hänelle on nyt tehty jotain saa-tanan pahaa, ja kuinka häntä on tasantarkkaan käytetty hyväksi ja kuinka hänen pitäisi jo melkein tuntea itsensä saastaiseksi tuon takia. Jos asenne olisi hyväksyvämpi, ei olisi tällaisia "uhreja", jotka olisivat kokeneet "sairaita" asioita, jonka takia sitten mielenterveyden pitäisi järkkyä.
- iififififififififiif
.................. kirjoitti:
No, eipä ilmeisesti ole tullut mitään henkisiä vaurioita, kun homma tuntuu toimivan noissa muissa maissa, joissa suojaikäraja on alhaisempi, kuin Suomessa. Jos siitä jotain suurta haittaa olisi, luulisi näiden nostaneen sitä rajaa ylemmäs jo aikapäivää sitten. Jos joku tämän asian tiimoilta henkisiä vaurioita antaa, niin se on yhteiskunnan vallitseva asenne tätä asiaa kohtaan. Ihmisille opetetaan, että on sairasta jos joku vanhempi kiinnostuu teini-ikäisestä. Ja jos jotain peliä on ollut ja se tulee ilmi, niin tämä asenne pitää kyllä huolen, että tälle nuoremmalle osapuolelle taotaan sinne kalloon, että hänelle on nyt tehty jotain saa-tanan pahaa, ja kuinka häntä on tasantarkkaan käytetty hyväksi ja kuinka hänen pitäisi jo melkein tuntea itsensä saastaiseksi tuon takia. Jos asenne olisi hyväksyvämpi, ei olisi tällaisia "uhreja", jotka olisivat kokeneet "sairaita" asioita, jonka takia sitten mielenterveyden pitäisi järkkyä.
onhan se osittain sitäkin että ne vauriot syntyvät täällä suomessa myös sen takia, että kun ympäristö tuomitsee tuollaiset suhteet, niin sitten jos asia tulee ilmi, siitä puhutaan ja tuomitaan ja sen paineen alla on vaikea olla. Jos asiaan suhtauduttaisiin niin kuin joissakin maissa hyväksyen, olisi tilanne tietysti toinen. En Mielestäni Suomen laki on hyvä ja asia kuuluukin tuomita.
- ...............
iififififififififiif kirjoitti:
onhan se osittain sitäkin että ne vauriot syntyvät täällä suomessa myös sen takia, että kun ympäristö tuomitsee tuollaiset suhteet, niin sitten jos asia tulee ilmi, siitä puhutaan ja tuomitaan ja sen paineen alla on vaikea olla. Jos asiaan suhtauduttaisiin niin kuin joissakin maissa hyväksyen, olisi tilanne tietysti toinen. En Mielestäni Suomen laki on hyvä ja asia kuuluukin tuomita.
Perusteles, minkä takia kuuluu tuomita asia, josta ei ole ollut haittaa kenellekään monessa Euroopan maassakaan?
http://fi.wikipedia.org/wiki/Suojaikäraja#Ik.C3.A4rajat_Euroopassa
Jos joku jää kiinni 14-15-vuotiaan kanssa pelehtimisestä, niin hän on toki rikkonut Suomen lakia, mutta se, että tuosta asiasta tehdään jotain äärimmäisen sairasta ja kerätään jo lynkkausporukkakin kasaan, on helvetin tekopyhää.
Muutama vuosi sitten tapahtui jenkeissä niin, että parikymppinen jäbä jäi kiinni, koska hänellä oli paria viikkoa vajaa 16-vuotias tyttöystävä, jonka kanssa hän oli harrastanut seksiä, ja osavaltiossa oli 16 vuoden suojaikäraja. Pari oli kumminkin seurustellut jo pidemmän aikaa, mutta tuo parin viikon vaje tytön iässä kärähdyshetkellä johti vankilatuomioon, ja vankilassa tämä jäbä tapettiin, koska oli niin "sairas". Murhamiehet ja todelliset pahantekijät tappoivat ihmisen, joka ei ollut tehnyt mitään pahaa. Rikkoi kyllä osavaltion lakia, mutta niin rikkovat kaahailijat ja rattijuopotkin ja he sentään altistavat monia sivullisia jopa kuolemalle. Oikeuskin olisi voinut käyttää maalaisjärkeä. Tällaista tapahtuu vain ja ainoastaan, koska ihmiset ovat tekopyhiä typeryksiä, eivätkä ymmärrä mistään mitään.
Täällä Suomessakin on ihmisiä, jotka luulevat, että alle 18-vuotiaaseen ei saa koskea. He meuhkaavat sitä, kuinka sairas ihminen on kyseessä, jos joku panee 16-17-vuotiasta. Heille kun mainitsee, että se ikäraja on itse asiassa 16, niin johan turpa menee kiinni, eikä ilmeisesti asia enää olekaan sairasta. Samalla tavalla suhtaudutaan Suomessa tähän Euroopan korkeimpaan suojaikärajaan. Naurettavaa.
- 9876ty7890
no ei siinä mitään menetäkkään et anna mennä vaan
- teinirakkaus koettu
Ole ihan rauhassa rakastunut. Haaveile aj unelmoi. Älä silti ryhdy mihinkään sen enempään. Vaikka tuntuu nyt, että tämä rakkaus on elämän pituinen, se ei kuitenkaan ole. Mutta rakastumisen tunnehan on aivan ihana ja vaikka se joskus lopuu, voit silti muistella ensirakkauttasi. Edellyttäen että et mene sen rakkautesi kanssa sen pitemmälle. Koska se voi koitua tässä vaiheessa tuhoisaksi. Olethan vielä alaikäinen.
Itse olen rakastunut 15-vuotiaana 35-vuotiaaseen mieheen. Rakkaus roihusi molemmin puolisena. Mutta jälkeenpäin se tuntui siltä että haaskasin parhaat teinivuoteni vanhaan mieheen. Miehellä olisi kuulunut olla vastuuta enemmän. Jätin hänet sitten, kun olin kasvanut aikuiseksi, eli 18-vuotiaana.- KäsitteetHaltuun..
18-vuotias ei ole aikuinen millään saraa. Täysi-ikäisyys ei ole sama kuin aikuinen.
- on kiva lukea
näitä pedofiilien tarjoamia neuvoja pienelle lapselle.
Jatkakaa samaa rataa, kyllä siitä hyvä heiluu......
Ite oon 6wee ja haluaisin nussia 87wee tytsyn kanssa.
Tunteet ovat molemminpuolisia hehehehhh.- iloinen asia
no sehän on vaan hyvä asia :)
- Turist87
Suosittelen unohtamaan koko miehen, ei siitä yleensä koskaan seuraa mitään hyvää jos nuori plikka alkaa styylaa vanhemman miehen kanssa, onhan se varmasti omasta mielestä kivaa kun sun poikakaverillas on auto minkä kyydissä pääsee ajelee pillurallia pitkin kylää, ja sun poikakaveris ostaa sulle tupakkaa ja alkoholia yms. mut muuta se sulta ei haluu kun pilluu, se on karu tosiasia, ja ei teidän tunne taso muutenkaan kohtaa mitenkään paitsi jos tää sun jätkäs on henkisesti jälkeen jääny :) et anna vaan ihastuksen mennä ohi ja seuraavaks oman ikäistä seuraa
- sairasta
sori mut tou on kaikki luonnonvastaista ja lapsellista ihastusta.etsi nuoremmista söpöistä pojista seuraa
- pena 20cm
Lisään vielä,että kestän sen 30-50minuuttia helposti per laukaus.
Ennätys oli 4 tuntia,kun olin vähän ottanut,ja lopulta lensi(tämän 16v tytön kanssa).Eikä valittanut,vaan halusi jatkaa seuraavana päivänä.
Olen niin tottunut siihen.Ei 14v pojat pysty siihen yleensä. - Lämmintä/turvaa
pena 20cm kirjoitti:
Lisään vielä,että kestän sen 30-50minuuttia helposti per laukaus.
Ennätys oli 4 tuntia,kun olin vähän ottanut,ja lopulta lensi(tämän 16v tytön kanssa).Eikä valittanut,vaan halusi jatkaa seuraavana päivänä.
Olen niin tottunut siihen.Ei 14v pojat pysty siihen yleensä.Voi köyhyys, jos joku tosiaan näkee aloittajan mietteet vain seksisuhteen toiveena. Säälittävän ja naurettavan väliltä ylläolevat "kehut".
- katienmeno
mä oon kuustoista kahen kuukauven päästä ja mulla on iiiiiiiiiiiihana viiskymppinen poikakaveri. Me ollaan yhessä usein ja ajellaan sen autolla ja syödään hampurilaisia. rakkautta on molemmilla puolilla ja vaik sillä on perhe, niin en mie siitä pulttia oo ottanu.
- aikuinen ihminen
14-vuotias ei edes rakastu, vaan ihastuu. Tuon ikäinen ei vielä tiedä rakkaudesta. Mutta unohda koko juttu, katsele ikäisiäsi. Normaali mies ei kakaroita katsele, mietippä sitä.
- joopajoo
Mä ihastuin 16-vuotiaana yhtee mua n. 10 vuotta vanhempaan. Olin sen kans samassa työpaikassa. Mun miielestä meillä synkkas aika hyvinki. Noh meni n. 2 vuotta. Täytin 18-vuotta. Tykkäsin siit vielä sillonki. Loppuen lopuks kuuulin siltäki, et se tykkää must... en ikin olis uskonu... täs vaan tuli pienii mutkii matkaan matkan varrel, ja huomasin et ei täst ehk pitemmän pääl tulis mitää. Se kaikki meijän ns. kissahiiri leikki.... oli ihan kivaa, mut me ollaa nii erilaisis elämäntilanteis, et ei siit tuu mitää. Mä tykkään kyl siit vielki, mut aina ei voi voittaa ja saada kaikkee mitä haluu. Mut silti ne tunteet oli tosi tosi ihanii ja samoin muistot.
Ton ikäsenä ei ehkä kanata alkaa tekee mitää asial, mut oota se 4 vuotta vaikka lisää. Ni ei tuu ainakaa mitää hankaluuksia kenellekkää. Ehit kyl näkee sen sit et onko hän sulle se oikee vai ei. tossa iässä se 4 vuotta saattaa tuntuu pitkältä, ut loppuen lopuks se menee aika äkkiä. :) Koita uudestaa 4:n vuoden päästä :) - odotavain
Älä hätäänny. :) On ihan normaalia ihastua itseään paljon vanhempaan. Itsellenikin kävi niin, vaikka tiedostin koko ajan ettei siitä tulisi mitään sen enempää. Rakkaus vain on sokea. Älä pakota itseäsi unohtamaan ihastusta, vaan elä tunteet silloin kun ne ovat päällä - et voi niille mitään! Aikansa se ottaa ja aikansa se myös satuttaa, kun ymmärtää suhteen olevan mahdottomuus. Mutta usko pois, tämäkin kokemus kasvattaa sinua. Ja vaikket voisi juuri tällä hetkellä kuvitella kumppaniksesi ketään muita kuin hänet, olen varma, että tulet vielä kohtaamaan sinulle mm. iältään paljon sopivamman pojan/miehen - ja olet varmasti silloinkin ainakin yhtä ihastunut kuin nyt! Tsemppiä! :)
- Kaukiska
Teini-ikäisen on ihan normaalia olla ihastunut esim. opettajaan, idoliin tai muuhun aikuiseen. Itsekin olin ihastunut komeaan liikunnanopettajaan yläasteella. En edes uneksinut koskaan asialle mitään tekeväni, ja jos olisin tunnustanutkin tuskin siitä mitään olisi syntynyt, koska normaali aikuinen ei ymmärrettävästi ole 13-vuotiiaasta kiinnostunut ja hyvä niin. Minusta sinun ei tarvitse tehdä mitään, voit minusta ihan hyvillä mielin olla rakastunut, ainoastaan jos mies näyttää vastaavan tunteisiisi pitäisi hälytyskellojen soida. Sinun tunteesi eivät ole sairaita, mutta aikuisen miehen kiinostuminen alaikäisestä olisi. Ymmärrän, että voi tuntua turhauttavalta olla rakastunut saavuttamattomaan kohteeseen, mutta se on monien ikäistesi kohtalo joka tapauksessa, vaikka tunteiden kohde olisi samanikäinenkin. Ihastuminen menee kyllä ohi ajan kanssa, siihen asti ei auta kuin kärsiä ne perhoset vatsassa.
- vierestä katsonu
mites 21v typy ja 32v mies? naikkosella menossa kovimmat bilevuodet ja miehellä jo hyvin maksetut asuntolainat yms..normaalia?
- vanhan aikainen
Jotkut ovat aikuisia 21-vuotiaana. Eivät enää teini-ikäisiä bilettäjiä, vaan vastaavat elämisestään, itsestään ja lapsistaan, jos heitä on jo "siunaantunut".
Itselläni oli jo kaksi lasta 21-vuotiaana. ei minusta siinä ollut mitään kummaa. Ei edes tehnyt mieli bilettämään. Aloin kylläkin opiskella kun lapset olviat vähän isompia. En silloinkaan bilettänyt teinityttöjen tapaan.
Olen kai outo, en ole bielttänyt juuri koskaan. Nykyisin harrastan lavatansseja mieheni kanssa.
- moikka kaikille
Ite olin 13wee, kun ihastuin 79-vuotiaaseen herrasmieheen.
Hän lupasi mulle kuun taivaalta, ES:ää Siwasta ja uusimman
Cosmon. Täytyy kyllä myöntää, että silloin ritsa kostui ihan kybällä.
Ollaan vieläkin yhteydessä (lue, yhdynnässä).
Nyt olen 27wee ja hän 93wee.
Rakkaus ei näe rajoja ihanaaaaa!!! - Näin
"Mitä tehdä, kun nuori (14v) rakastuu aikuiseen? "
Ensin kaivetaan kehityspsykan kirja esiin ja todetaan, että 14v on lapsi. Ihastumiset ikäisiin kuuluvat siihen kehitysvaiheeseen. Aikuisena rakastutaan.
Sitten soitetaan poliisille ja käräytetään pedofiiliäijä.
Sitten vankilanjohtajalle terveiset, ettei heti päästä petoa liskolle. - marika-girl
Mulla oli myös yläasteikäsenä tollasia (ykspuolisia) ihastuksia paljon vanhempiin miehiin. En ikinä tehnyt mitään aloitteita tai edes kertonut näille miehille ihastuksistani. Sinun tunteissasi ei ole mitään väärää/vikaa, samanlaista on varmasti monilla muillakin :)
- vai niin...
"mites 21v typy ja 32v mies? naikkosella menossa kovimmat bilevuodet ja miehellä jo hyvin maksetut asuntolainat yms..normaalia? "
Hahahaa. Vai on "kovimmat bilevuodet menossa".
No ei todellakaan ! XD 21v typy on vielä teinipissis verrattuna 30v NAISEEN jolla on kovimmat bilevuodet menossa ja pääsee yökerhoon rikkaampienja komeampien pariin, sen sijaan 21v pissis leikkii vielä amispoikien kanssa :D:D
totuus on kylläkin tämä!
Taitaa olla niin että 21v pissis haluaisi 32v miehen mutta ei saa koska 32v on naimisissa saman ikäluokan kauniin naisen kanssa ja tästä 21v on katkera !
He heh hehe!
eli ei muuta ku bilettämään XD Jos nyt opiskelurahat riittää...- teini-pissis-xD
Mikäs itse sitten ole, pissikset käyttää sanoja pissis, typy yms, merkkejä XD yms. Huh Huh! Itsellä ainakin vakaa elämä, menossa naimisiin 30vuotiaan kanssa, asuntoa ostamassa ja perhettä perustamassa. Ai niin, olen 21-vuotias.
Ei se ikä sinusta aikuista tee, vaan sisin.
- täytyy todeta
tässä vanha viidakon sananlasku: munaa pilluun ah ah
- Pihtari nuija
Oota et oot 16. Niin ja huolehdi ehkäisystä...
- KolmikymppinenN
Ole rauhassa ihastunut omassa hiljaisuudessasi, mutta älä yritä tätä miestä. Kukaan normaali aikuinen ei ala suhteeseen sun ikäises kanssa, koska tuossa iässä ihminen on vielä lapsi, vaikka tuntuisi kuinka aikuiselta. Vanhempana ymmärrät tämän.
Jos mies osoittaa kiinnostuksen merkkejä, ota jalat alle.
Tuollaisessa tilanteessa on hyvät mahdollisuuden miehen käyttää sinua seksuaalisesti ja henkisesti hyväksi. Toivon, ettet joudu tuollaiseen tilanteeseen. Tsemppiä ja elä elämäsi oman ikäistesi seurassa. Niin on parasta. Tiedän mistä puhun, sillä ihastuin teininä kymmen vuotta vanhempaan. Mies huomasi tämän ja käytti hyväkseen. Lopputuloksena on, että käyn edelleen, kolmekymppisenä, terapiassa. En toivoisi tätä kenellekään. - neitsyyden vienyt1
Ei tuossa ole mitään pahaa,esim hollannissa suojaikä on 12v.
Turha puhua mistään laista,kun pitää huolen,että molemmat ovat suostuvia,eikä käytä pelkästään hyväkseen.Vaan että molemmat nauttivat,niin ei tarvitse mennä terapeutille.
Itse olin 30v mies,kun tapasin tällaisen 13v tytön ja se oli menoa sen jälkeen molemmin puolin ja edelleen ollaan yhdessä oltu jo 10 vuotta!
Tytön vanhemmat aluksi olivat vastaan,mutta ei enää,kun näkivät oikeasti asian laidan.Tyttö piti puolensa vanhempiaan vastaan,ja tässä tulos.Eli olin tosissani,enkä pelkästään pillun perässä,vaikka sitäkin tuli riittävästi.
Vein hänen neitsyytensä aikoinaan kauniisti ja hellästi ja tyttö halusi heti lisää aikoinaan......
Nyt on yksi lapsi ja ollaan onnellisia toisistamme.Tietenkin ikäero huolettaa joskus,mutta ei avokkini mielestä.- ...
Hyi, älkää vain välittäkö näistä pedofiili(e)n propagandaviesteistä, samanlaisia tyrkyttävät aikuistenkin puolella. Ilmoitetaan ylläpitoon...
- Uskoo ken tahtoo
Voi hellan duudeli sentään :D
- pena 20cm
... kirjoitti:
Hyi, älkää vain välittäkö näistä pedofiili(e)n propagandaviesteistä, samanlaisia tyrkyttävät aikuistenkin puolella. Ilmoitetaan ylläpitoon...
Niin voihan ne ilmoittaa ylläpitoon,ja pois totuus,joista ns.Kukkahattutädit eivät
ymmärrä/tiedä mitään.
Tajuavat asioista saman verran,kuin sika atomipommista...... - pena 20cm
pena 20cm kirjoitti:
Niin voihan ne ilmoittaa ylläpitoon,ja pois totuus,joista ns.Kukkahattutädit eivät
ymmärrä/tiedä mitään.
Tajuavat asioista saman verran,kuin sika atomipommista......Minä en arvosta väljää lorttoa yhtään.He ovat vaan kateellisia tammoja,joista saa kaikki taudit kaupanpäälle....Kyllä nuori neito on kauneimillaan 14-16 vuotiaana
Ilmankos ahistaa,kyllä minuakin ahdistaisi,jos maan vetovoima on ottanut vallan.
Eli vatsamakkarat riipputissit,niin ilmankos....Silikoonit pelastavat hetkeksi,mutta lopputulos on karmeaa katsottavaa. - ...............
... kirjoitti:
Espanjassa, muuten, on suojaikäraja 13 vuotta. Kauhistus, mitä "pedofiilejä"!
- 14-vuotias
Moi!
Minulla oli tässä lähiaikoina ihan sama. täytän siis tänävuonna 14. Ja mies täyttää 19 vuotta. Olin iihastunut häneen ja hän minuun olemme tunteneet toisemme jo melki 5 vuotta. Suunnittelimme jo että alettaisiin seurusteleen, mutta emme voineet sillä sehän olisi ollut vastoin lakia. Olin hänen luonaan jo pari kertaa, mutta äitini sai tietää siitä eikä siitä seurannut hyvää.... Mutta se aika meni ohitse eli kannattaa ihan katsella ihan omna ikäsiä. Vuosi tai kaksi ei ole niin paha kuin viisi vuotta. Ihan kokemuksen kannalta varoitan ! (: - Tämmöistä näin.
Eihän tuossa mitään tarvitse tehdä. Sitten kun olet aikuinen, olet varmaan jo unohtanut koko miehen. Tai jos olet vielä silloinkin rakastunut häneen, niin sitten voit tehdä asialle jotain.
- mka
niinpä
- kyllä nää pellet
on sairaita, jotka tukee ihan täysillä kakaraan sekaantumista.
Mitäs nää pellet tuumaa, jos joku keski-ikäinen röhnö äijä
panisi heidän lastaan??????
Varmaan tsemppaisivat ihan tosissaan.....- ikujhyg
Hei, eihän iällä pitänyt olla väliä!
- Lougan
Hetkonen.. Ei se, että alaikäinen on ihastunut täysi-ikäiseen, tee tästä täysi-ikäisestä pedaria.. :D
Varsinkaan jos ei edes tiedä koko ihastuksesta :D
Järki käteen..
Ja ikä on pelkkiä numeroita. Sanoi laki mitä tahansa.
Kyllä rakastua/ ihastua voi keneen tahansa..
Henkinen ikä on kaikkein tärkein ja sen mukaan jokaisen pitää tehdä päätöksiään.. Jos 18 ei ole aikuinen, ei siis 14 ole lapsi.
Sehän riippuu ihan kehityksestä.- mka
aivan
- ihmettelee900
Mä en tajua noita miehiä, mitä he näkevät jossain 14v pikkutytössä?
Toki semmoinen duckface pissi on varmaan ihan söpö pikku leikkikalu, mutta mitä muuta? Eihän semmoisen kanssa voi mennä mihinkään baariinkaan.
Ite oon 21v nuori nainen, enkä voisi kuvitellakaan seurustelevani jonkun 15v mopopojan kanssa! Vaikka olisi kuinka söpö tahansa. Eihän tommoista boytoyta kehtais ees esitellä kavereille :D
Kai noilla miehillä on sit vaikeuksia löytää oman ikäistä aikuista seuraa, kun pitää vikitellä hyväuskoisia pikkutyttöjä. Aikuisen kanssa seurustelu on heille niin vaikeaa...- ihmettele pois
No naisenahan itseäsi kiinnostaa kokenut panomies, jolla ei ole enää pikkupojan pili. Jos homma menisikin niin, että miehen mulkku ja kestävyys olisi huipussaan 10-15 ikävuoden välillä, niin tasantarkaan naisia rupeaisi kärähtämään enemmän alaikäisen kanssa vehtaamisesta. Nythän se on hyvä yrittää mollata miehiä, jotka ihailevat söpöjä, kukkeimmassa nuoruudessaan olevia, ihania tyttöjä (aikuiset naisethan eivät voi olla ihania, koska he ovat kieroja, käytettyjä, horoja), ja sanoa heitä jopa sairaiksi, kun ei itse tekisi teinipojalla mitään tämän kokemattomuuden takia (miehenhän täytyy osata tyydyttää muija).
Sen lisäksi, et tietenkään kehtaisi esitellä mopopoikaa kavereille, koska te naiset olette materialisteja ja te kiinnostutte miehissä vain siitä, mitä he pystyvät teille tarjoamaan (rahalla saa ja rahalla pääsee) Mopopojallahan ei ole vielä omaisuutta, joten hänellä ei olisi mitään tarjottavaa, etkä pääsisi edes nelipyöräisen ikkunasta kamuillesi heiluttamaan. Miehet kiinnostuvat taasen naisista itsestään, joten onko se ihme jos suloisuus voittaa oman edun tavoittelun?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 803659
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302434Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä852060Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201597- 281441
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261429Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71384Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671347Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531095