Tissien hyväily ja imeminen

vmki

Tehdään nyt alkuun pari asiaa selväksi - näiden nyt pitäisi olla selkeetä pässinlihaa jo siksi että tämän osion nimi on "Leikit ja fetissit" mutta kun aina löytyy porukkaa jonka on päästävä omaa kilpeään kiillottamaan: tämä kirjoitus on kohdistettu pääasiassa naisille. Naisille jotka pitävät rintojensa hyväilystä ja imemisestä, ja jotka ymmärtävät että tällä haetaan suhteeseen uudenlaista syvyyttä. En ole kiinnostunut kuulemaan että Jore Pohjanmaalta tykkää imeä naisten tissiä, en myöskään ole kiinnostunut kuulemaan että Anne Turusta on sitä mieltä että tissit on tarkoitettu vauvojen ruokintaan. Asia selvä, kinkkinsä kullakin.

Oon 30v mies. Hoikka, pitkä, hyvässä työssä käyvä ja saan naisilta katseita ellen ole täysin huonolla päällä ja siksi naama mutrulla :) Oon ollut upeissa ja pitkissä suhteissa mutta nyt kun ikää on alkanut tuleen alan huomaamaan että aina jokin osa-alue on jäänyt puutteelliseksi - mun fetissi on naisen rinnat.

Pidän suurista ja pyöreistä tisseistä, eikä kohdalle ole kertaakaan sattunut naista joka olisi jakanut tämän intressin. Rintojen hyväily ja imeminen on mulle ajatuksena vähintään yhtä tärkeää ja intiimiä kuin itse akti tai mikä tahansa muu osa suhdetta. Onko tää jotain miesten hullutuksia, vai onko olemassa naisia jotka kokee rintojen pitkän ja hartaan hyväilyn kiihottavana? jos on, mistä kummasta tällaisen naisen löytäisi?? ainahan noista lukee kun samoista kinkyistä pitävät ihmiset löytää toisensa ja elää elämää jossa molemmat saa suhteesta sen tyydytyksen mitä etsii mutta miten tämä nyt käytännössä onnistuu? Mieluusti kuulisin etenkin naisten kokemuksia tältä alueelta, olisi rohkaisevaa kuulla tarviiko tän fetissin kanssa pysyä kaapissa hamaan loppuun asti :D vai onko vielä mahdollisuuksia löytää samanhenkinen kumppani?

Jos joku tietää treffipalstoja tai vastaavia joilla olis mahdollista saada vastakaikua, tai jos joku nainen nyt suoraan tunnistaa tässä jotain joka osuu ja uppoo niin ota muhun yhteyttä!

Niin ja hyvää kevään jatkoa!

91

16231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KevätRINNNAT

      Mä ainakin tykkään, et mun rintoja imetään, puristellaan, näykitään ja "survotaan" hellästi. Usein saunan tai suihkun jälkeen hieron raasvalla tai hienommin sanottuna ihovoiteella rintojani ja nännithän siinä alkaa nöpöttämään hyvinkin, nannaa tekee.
      Miksi tästä "pitäisi" vaieta? Ihminen on luontaisesti seksuaalinen, hyvää tekee itselleen ja toiselle mieluummin kuin pahaa.
      Yksinkertaista, vai mitä??
      Olen eronnut, hiukan yli 50 v ja aikanaan kolme lasta synnyttänyt ja kaksi vanhempaa rintaruokinnalla ruokkinut, mutta se on aivan eri asia se.


      Tässä minun mielipiteeni asiasta. Rinnat ovat naisella kiihottavat, kun ne ovat sopivan kokoiset, pehmeät, joustavat ja nöpöttävät nännit saavat alapäänkin kastumaan, sillä tavalla miellyttävästi....mmm..

      • vmki

        Kiitti KevätRINNNAT asiallisesta vastauksesta! tosi upea kuulla kokemuksia naisnäkökulmastakin. Niin, en tiedä miksi näistä nyt pitäisi mitenkään erityisesti vaieta, itse varmaan koen asian araksi ja "eksoottiseksi" koska kohdalle on sattunut kumppaneita joita rintojen hyväily ei ole sytyttänyt lainkaan. Oohan yhteyksissä jos tarvit sinne saunaan keväällä omaa asialle vihkiytynyttä hierojaa! ;)


      • oma nipistin tänne
        vmki kirjoitti:

        Kiitti KevätRINNNAT asiallisesta vastauksesta! tosi upea kuulla kokemuksia naisnäkökulmastakin. Niin, en tiedä miksi näistä nyt pitäisi mitenkään erityisesti vaieta, itse varmaan koen asian araksi ja "eksoottiseksi" koska kohdalle on sattunut kumppaneita joita rintojen hyväily ei ole sytyttänyt lainkaan. Oohan yhteyksissä jos tarvit sinne saunaan keväällä omaa asialle vihkiytynyttä hierojaa! ;)

        oliskin ihanaa löytää mies, joka olis koko ajan rinnoissa kiinni, nipistelisi, puristelisi kipeästi nänneistä. Imisi koko suun voimalla, kiertäsi nänneistä. Ongelma on vaan kova kiihottuminen heti, ja pitäsi sitten jaksaa muutakin.


      • oma nipistin tänne kirjoitti:

        oliskin ihanaa löytää mies, joka olis koko ajan rinnoissa kiinni, nipistelisi, puristelisi kipeästi nänneistä. Imisi koko suun voimalla, kiertäsi nänneistä. Ongelma on vaan kova kiihottuminen heti, ja pitäsi sitten jaksaa muutakin.

        Kyl olis kiva auttaa sua joskus


      • espoopoi
        oma nipistin tänne kirjoitti:

        oliskin ihanaa löytää mies, joka olis koko ajan rinnoissa kiinni, nipistelisi, puristelisi kipeästi nänneistä. Imisi koko suun voimalla, kiertäsi nänneistä. Ongelma on vaan kova kiihottuminen heti, ja pitäsi sitten jaksaa muutakin.

        hehe tämmöstä miestä ei tartte kaukaa hakee mikä on mailisi tavataan heti imisin maitosi loppuun ja hoitelisin muutenkin 24h


      • valkoinen sen olla
        oma nipistin tänne kirjoitti:

        oliskin ihanaa löytää mies, joka olis koko ajan rinnoissa kiinni, nipistelisi, puristelisi kipeästi nänneistä. Imisi koko suun voimalla, kiertäsi nänneistä. Ongelma on vaan kova kiihottuminen heti, ja pitäsi sitten jaksaa muutakin.

        missä te tämmöset naiset ootte? janoan lähdettänne sekä tuplalähdettä


      • Anonyymi
        oma nipistin tänne kirjoitti:

        oliskin ihanaa löytää mies, joka olis koko ajan rinnoissa kiinni, nipistelisi, puristelisi kipeästi nänneistä. Imisi koko suun voimalla, kiertäsi nänneistä. Ongelma on vaan kova kiihottuminen heti, ja pitäsi sitten jaksaa muutakin.

        Mä voisin auttaa sua👍😍❤️


      • Anonyymi
        oma nipistin tänne kirjoitti:

        oliskin ihanaa löytää mies, joka olis koko ajan rinnoissa kiinni, nipistelisi, puristelisi kipeästi nänneistä. Imisi koko suun voimalla, kiertäsi nänneistä. Ongelma on vaan kova kiihottuminen heti, ja pitäsi sitten jaksaa muutakin.

        Täälläkin = nännikiihotusta koko aamun ja päivän harrastanut, eikä meinaa tulla loppua, Aina ku hipaiset nännejä alkaa kova kiihottuminen ja saa hienon tunteen et pidää jatkaa. Rinnat = kookkaat ja ikääkin = mummoikänen. Ihmettelen mistä moinen kova halu ja nautinnon saamiseen = noin voimakasta. Kaikki muut saa jäädä ku haluan nauttia rintojen saamasta olotilastani. Aaaah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin = nännikiihotusta koko aamun ja päivän harrastanut, eikä meinaa tulla loppua, Aina ku hipaiset nännejä alkaa kova kiihottuminen ja saa hienon tunteen et pidää jatkaa. Rinnat = kookkaat ja ikääkin = mummoikänen. Ihmettelen mistä moinen kova halu ja nautinnon saamiseen = noin voimakasta. Kaikki muut saa jäädä ku haluan nauttia rintojen saamasta olotilastani. Aaaah.

        Minä komppaan sinua, et saan monta tuntia ite puristella rintojani jotka = kovettuneet nänniin päin puristella, siitä tulee ihana olo. Vanhempana tää vasta Mul = tullut tää ite rintojen hyväilyn nautinto. Ei meinaa saada tätä kirjoitettua ku pitää välillä aina puristella. AAH tätä nautintoa!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä komppaan sinua, et saan monta tuntia ite puristella rintojani jotka = kovettuneet nänniin päin puristella, siitä tulee ihana olo. Vanhempana tää vasta Mul = tullut tää ite rintojen hyväilyn nautinto. Ei meinaa saada tätä kirjoitettua ku pitää välillä aina puristella. AAH tätä nautintoa!!!

        Gynsäkin sanoi vastaanotolla, onpas kookkaat rinnat!!! Meinasin viel jatkaa et ne haluaa ihan sikana puristelua nännien imua, Aaah sitä nautintoa minkä niistä saa.


    • Tosi tissifani

      Niin minäkin olen innokas tissifani, mutta minulle nainen on kuitenkin kokonaisuus, jossa luonne on se tärkein ja sitten vasta tulee kaikki muu.
      Nätit kasvot ihanat rinnat ja se pillukin on myös,joka kuuluu asiaan, mutta ne tissit ovat tärkeimmät näistä ruumiinosista,kasvoja lukuunottamatta.
      Siis luonne,kasvot ja tissit,sitten muut..

    • jtjtyj

      Miksi tämä on fetissipalstalla? Jokainen heteromies pitää isojen rintojen kourimisesta.

      • palloppää

        no fetissihän on pakkomielle? kyllä runsaas b kuppikäy mutta ei laiha b :)

        jotain rasvaa pitää olla.

        ja vielä kun tulis maitoa. synnytyksen jälkeenän sitä voi ylläpitää 2-3v tai kuin kauan jaksaa imeä


    • retsikka

      Viimeisimmän kohtaamani tissifetististin tissien kohtelu oli lähinnä nyppimistä, suoranaista rusentelua, nännien pureskelua ja onnetonta vatkaamista. Mikä helvetti siinä on että naisen rintoja ei osata "lukea". Toki joku haluaa kovaa käsittelyä, mutta itse rakastan viivytteleviä pitkiä rintojen hieromisia, nännien maistelua ja kielellä pyörittelyä, pehmeää näykintää huulien välissä. Mua kiihottaa työntää rinnat esille kosketeltavaksi, mutta myös se, että voin ottaa kalun rintojeni väliin. Nautin siitä että voin käyttää rintojani ja näen kuinka kumppani nauttii niistä. Joskus jopa kadulla kulkiessa käy mielessä ajatus siitä, miten ihanaa olisi kohdata keskellä päivää mies joka haluaisi helliä rintojani...siis helliä eikä vain kopeloida ja kouria.

      • rapu

        Tuo Retsikan toive on kyllä suoraan fantasioistani....tulisitpa joskus kadulla vastaan.....


      • etsin vaan löydänkö?

        Samaa mieltä minäkin kuin retsikka. En tiedä mitään kamalampaa kuin liian kovakourainen mies, joka ei vielä sanomisesta usko ja ymmärrä lopettaa. Unelmissani onkin löytää mies, joka osaisi hyväillä rintojani hellästi ja nauttisi siitä mitä tekee.


    • Pikkutissi

      Minulla on nätit, pienet ja pyöreät rinnat, ja lähes aina nöpöttävät nännit.
      Nännit, ainakin minulla, ovat äärimmäisen herkät, ja niistä tuntuukin olevan suora hermotus alapäähän.

      99% miehistä ei vaan tunnu olevan kovin kiinnostuneita, vaan skippavat tissit kokonaan.. :(

    • itse imijä

      Kaikki naiset tykkää rintojen ja nännien hyväilyistä sekä imemisestä.Sun kohdalle on vain osunut huonoja naisia!

    • -

      Oon nainen ja tykkäisin moisesta käsittelystä kovasti. Harmi vaan, että mulla on pienehköt rinnat eikä ne kai juuri siitä syystä huomiota osakseen juurikaan saa. Melkeen pyytää pitäs erikseen, eikä se sitten enää tunnu samalta.

      • Anonyymi

        Mä pidän naisesta jolla on pienet rinnat kun hieton niitä nännit kovettuvat ja nainen saa melkein orgasmin voin hieroa sun pienet rinnat jos haluat t pienten rintojen fani mies👍😍👍


    • tosi tissifani

      Pienehköt rinnat ovat erkoisesti minun mieleeni eli ne parhaat, mutta tykkään myös isoista, jos ne ovat ruhdikkäät,eikä silikoonit..
      Älkää nyt pienirintaiset olko huolissanne, kyllä teille ihailijoita löytyy,.

    • Tissineiti

      Kyllä minä ainakin kostun heti, jos tissini saavat kunnon hoitelun, eli kourimista, näykkimistä, imemistä ja muuta ihanaa. Kiima on taattu! Unelma mies on sellainen, joka on kokoajan tisseissä kiinni (okei, ei ihan kokoajan)! Sun fetissisi on ihan unelmallinen.

      • Anonyymi

        Mä rakastan kun saan hieroa ja nuolla naisen rintoja jos haluat voin nuolla sunkin ihana nainen rinnat että saat orkut t.mies👍😍👍


    • kisu

      Minä miehen päällä, kulli pimpsassa ja orgasmi lähellä. Sitten rinta / rinnat miehen suuhun ja toinen käteen ja uskomaton nautinto on taattu hetken panemisen jälkeen.

    • xlnainen28E90

      Minä taas nautin kun miestä kiinnostaa hyväillä ja imeä rintojani, koska itsekkin kiihotun siitä. Varsinkin jos mies innostuu osoittamaan muutenkin huomiota rintoihini päivän aikana normiaskareissa...se sytyttää. Minä pidän rinnoistani, paljon.... Toivoisinkin miehen itse aktin aikanakin hiplaavan rintojani. Tykkään paljastella rintojana mahdollisuuksien mukaan.

      Sen vuoksi kuvailemasi huomio rintoihin tuntuisi hienolle.

    • imua..aaa

      monesti alkanut nukkuun ja samalla imenyt naiseni rintaa, nukahtanut sitten.kova erektio kun kyljellään on naisen vieressä. häntä kyllä kiihottaa rintojensa imeminen koska hän hyväilee omaan piillua.joskus hän kääntyy niin päin että saa laitettua siittimeni sisällensä.

    • Nautitaan...mutta...

      Moi vmki!

      Useampi isotissinen nainen on raportoinut mulle, että heillä ei ole rinnoissaan juuri mitään tuntoa. Vaikuttaisikohan rasvakudos asiaan. Itselläni on hyvin pienet rinnat, ja ne ovat hyvin, hyvin tuntoherkät. Välttämättä olemukseni ei vain houkuttele niitä tisseillä pelaamisesta eniten pitäviä miehiä. Harmi sinällään. Jossakin on silti oltava myös isotissisiä, rintojen hyväilyistä pitäviä naisia. Onhan asian kiihottavuus kiinni myös aivoista eikä vain hermopäätteistä. Kyllä on asiat taas luontaisesti mallillaan, jos on näin, että pikkutissit nauttivat enemmän rintojen hyväilystä, mutta rintojen hyväilystä innostuneet miehet jahtaavat juuri isotissejä, jotka sitten puolestaan hiljaa kärsivät miehen tempuista ja ajattelevat mielessään kuin se "Anne Turusta",että tissit on vain vauvoille varattu hupi.

      • etsin vaan löydänkö?

        Ei pidä paikkaansa, Nautitaan... mutta...

        Itselläni on F-kupin rinnat jotka ovat äärimmäisen tuntoherkät. Uskon, että asia on pikemminkin naisen korvien välissä ja sekin saattaa vaikuttaa, että ei ole koskaan kohdannut miestä, joka osaa hyväillä oikein. Itsekin olin aiemmin tällainen "tunnoton" joka ei pitänyt lainkaan rintojensa hyväilystä. Erottuani minulla oli lyhyt suhde, joka muutti mieleni täysin. Vika ei ollut siinä, että olisin ollut tunnoton vaan siinä, että eksäni oli taitamaton ja itsekäs sängyssä.


    • Nomnom!

      Oman kokemukseni mukaan naiset menee aikalailla puoliksi niin että jotkut kiihottuu todella paljon rintojen ja nännien nuolemisesta ja toisilla se ei saa aikaan yhtään mitään!

      Yksi musta isorintainen nainen sai ihan tajuttomat kiksit kun nuolin hänen rintojansa ja nänniä. Innon huomasi siitä kun hän painoi päätäni rintaa vasten suht voimakkaasti ja suorastaan pakotti nuolemaan :D Myös kaksi muutakin B-C rintaista naista on saanut todella kovat kiksit nännien hyväilemisestä ja nuolemisesta. Näistä toinen taisi jopa laueta kesken nuolennan ja näykinnän.

      Sit on suunnilleen saman verran ollut niitä naisia jotka ei saa siitä suorastaan yhtään mitään. Eli varmaan aika 50-50 menee tämäkin asia ja sillä ei välttämättä ole paljoakaan tekemistä rintojen koon kanssa. Toki jättirinnat voi olla erikseen.

    • rinnat mukaan

      Nuorempana en erityisesti pitänyt rintojeni hyväilystä, koska rintani olivat lähes jatkuvasti kipeät. Ne olivat arat jo siitä asti, kun ne pikkutyttönä alkoivat kasvaa. Lieko liikaa ollut estrogeeniä?

      Nyt viisissäkymmenissä tilanne on muuttunut. Olen löytänyt rintojeni erotiikan! Nautin kovasti seksistä ja siitä, kun kumppani hivelee ja imee rintojani. Ne kun eivät ole enää kipeät. Ikääntymisessä on puolensa :)

      Ehkä muillakin naisista rinnat voivat olla melkein puolet kuukaudesta niin kipeät, ettei niihin halua kosketettavan. Ja jos ovatkin välillä ihan ok, niin silloin ei niitä sitten enää muista helliä.

      Rintojen arkuus voi johtua ehkäisypillereistäkin ja minusta se on kovasti sääli ja väärin, että naiset joutuvat näin menettämään ison osan nautinnostaan.

      • Nomnom!

        No noin itsetietoisen naisen rintoja olisi ihana nuolla, näykkiä ja imeä! :) Tietenkin ensin pitää kiusata kiipeämällä hitaasti huipulle sitä koskaan saavuttamatta! :D


    • minun mielipiteeni

      En kyllä usko, että rintojen koolla on mitään merkitystä tuntoherkkyyteen tai siihen, pitääkö niiden hyväilemisestä.

      MInulla on isot ja erittäin herkät rinnat. Voi että kun löytyisikin mies, joka jaksaisi niitä pitää hyvänä. :D

      • Kosketus, se kosketus!


      • n50,

        Naisena tykkään näyttää ja antaa nänniä suuhun, siinä rupee heti nännit seisoo ja nuoremmallakin pojalla alkaa jalkojen välissä seisoo kovana. Sitten saa nauttia kunnolla että isot lollot heiluu tahdissa, kiva imettää samalla..joka paikka.


      • Anonyymi
        n50, kirjoitti:

        Naisena tykkään näyttää ja antaa nänniä suuhun, siinä rupee heti nännit seisoo ja nuoremmallakin pojalla alkaa jalkojen välissä seisoo kovana. Sitten saa nauttia kunnolla että isot lollot heiluu tahdissa, kiva imettää samalla..joka paikka.

        Kuulostaa ihanalta sinä nainen joka nyt olet kohta 60 v milloin voimme tavata ja tehdä tämä olisi ihana nuolla sun rintoja samalla kun mun vehje seisoo ylöspäin t.mukava mies👍😍👍


    • Mimmi_48v.

      Mielestäni minun rintani eivät ole mitenkään isot, rintsikat ovat kokoa 85D, Joten jokainen päätelkööt itse. Malli on kylläkin pyöreä. Olen ihan aina pitänyt rintojeni hyväilystä, jo ihan esiteininä. Myös kauniit rintaliivi ovat minulle tärkeitä.

      Hyväilen itse rintojani useasti päivässä, ja pidän myös siitä, että mies tai miksei nainenkin hyväile niitä. Nimenomaan hyväile: hiero hellästi, ime, pyörittele nännejäni ja muuta mukavaa. Mistään kovakouraisesta puristelusta en pidä. Kerran jouduin sellaiseen kohteluun, että rinnoissa oli mustelmia ja se oli hirveää. Ei todellakaan kiihottanut!

      Minäkin kiihotun myös siitä, että hieron rintoihini voidetta tai öljyä. Hyvin kiihottavaksi koen rintojeni imemisen. Voin "imetää" vaikka tunnin kerralla.
      Rintojeni hyväily saa minulle aikaan uskomattoman hyvän olon tunteen. Alapäässä alkaa välittömästi kihelmöidä ja kouristella. Kohtuni tuntuu hyppäävän voltteja volttien perään. Kaiiki lihakseni koko lantion seudullani kouristelevat, jopa näkyväsi. Saan tällä tavoin uskomattoman pitkän orgasmin. Koko alapääni kostuu, kastuu, turpoaa, ja pehmenee. Klitorikseikin nousee pystyyn, kuin pikkuinen penis :) Hyväilen joskus rintojani niin, että istun jalat levällään tuolilla, kokovartalopeilin edessä, ja nautin itsestäni.

      Toisen tekemän rintojeni hyväilyn seurauksena minulla ovat molemmat reiät niin avoinasia, että vaikka ne muuten ovakin hyvin tiukkoja, niihin on melko helppoa tunkeutua. Parasta onkin, jos pitkän rintojen hyväilyn jälkeen, minuun tunkeudutaan ensin etureikääni, ja lopuksi peräreikääni. Silloin tunnen todella saavuttaneeni kaksi asiaa: tyydytyksen itselleni ja toisen kumppanilleni.

      Olen joskus lukenut, että tälla tavoin kanssani herkkiä naisia olisi vain 5 prosenttia. Ja kaiksta naisista vain 2% voisi saada orgasmin pelkästään rintoja hyväilemällä. Tiedä sitten miten tuokin on tutkittu.

    • kalu sojossa

      Kuinka moni nainenn tykkää ottaa kalun tissien väliin ja runkata ?

      • Anonyymi

        Minä ainakin tykkään,se on nautinto. Ja samalla voi nuolla kullinpäätä ja puristaa rintojen väliin.
        Oi että...kiihottaa tosi paljon. Itsellä on tupla D tissit joten sinne väliin kyllä mahtuu kulli...


    • CurvyKate36E

      Olen kirjoitellut eroottisia sähköpostiviestejä itseäni 15 vuotta nuoremman miehen kanssa. Olemme myös lähettäneet kuvia toisillemme. Erityisesti olen lähettänyt hänelle kuvia rinnoistani ja hän on kommentoinut niitä. Viestejä lukiessani nännini kovettuvat välittömästi ja minun on pakko kosketella rintojani. Alapää kostuu ja nänniorgasmi on ollut lähellä.

      Haaveilen, että kohtaisin livenä samanlaisen miehen, kun tää mun meilikaveri. Kukaan mies tähän mennessä ei ole ollut yhtä kiinnostunut rinnoistani kuin tuo meilikaveri, 32-vuotias. Harmi, ettei hänellä ole pokkaa tavata - saisin varmaan sen nänniorgasmini.

      • Duddu

        Itse olen 24 ja olisi kiva kohdata välillä naisia joiden rintoja voisi vain nuolla ja imeä. Keksikää mikä vain psykologinen syy sille tai miten hyvänsä, mutta olisi kiva törmätä enemmän naisiin joiden rintoja voisi vain helliä ja nuolla.
        Eli ei yhdyntää, vain rintojen hyväilyä. :)


      • töttöröö

        Voi täältä kyllä löytyisi sellainen mies joka rakastaa isoja rintoja..kun vain saisin jotenkin sinuun yhteyden...


      • Anonyymi
        töttöröö kirjoitti:

        Voi täältä kyllä löytyisi sellainen mies joka rakastaa isoja rintoja..kun vain saisin jotenkin sinuun yhteyden...

        Moi tättärää tässä mies joka rakastaa kun saa nuolla naisen ihania rintoja ja nännejä👍😍👍


    • herkät 95G:t

      Miten ihanaa olisi löytää mies joka vilpittömästi pitää rintojen käsittelystä; niiden sivelemisestä hellin sormin, nännien kiusoittelusta ensin hellästi ja sitten hieman kovemmin aina kohtuullisen kovaan nipistämiseen asti, jonka jälkeen niitä hyväiltäisiin suulla, kielellä nänniä nuollen, ja sitten imeminen… ja kun toista imee niin toista voi käsitellä sormilla, ja sopivasti vaihtaen… todella ihanalta tuntuu myös itse rintojen imeminen (ns. fritsujen imeminen rintoihin).

      Rintojen ”oikeaoppinen” käsittely saa pillun valumaan… ja jos oikein sattuu oikeanlainen käsittelijä ja sopiva panetus, pystyn jopa saamaan orgasmin rintoja käsittelemällä… mutta ehdottomasti pidän kun rintoja pidetään hyvänä. Upea lisä on tietenkin pillun nuoleminen ja nännien hierominen samanaikaisesti… vau millaisen orgasmin siitä voi saada, varsinkin kun mies osaa vielä sopivalla hetkellä orgasmin tullessa työntää sormen tai pari pilluun klittaa nuollessaan.

      Harvinaista herkkua, pari sellaista miestä on tähän ikään (47v) mennessä osunut kohdalle jotka halunneet ja osanneet imeä ja käsitellä rintoja pitkään.

      • Duddu

        Kuulostaisiko vielä hyvältä, että ottaa molemmat nännit suuhun ja imee näitä samaan aikaan? :D


    • Herr Lederhose

      Tähän mennessä olen tavannut vain yhden naisen, joka ei tykkää rintojaan hyväiltävän. Mun otoksella lopputulos on, että 98% naisista tykkää rintojaan hyväiltävän. Muutama on saanut siitä orkutkin. Yksi kamunaiseni sanoikin olevansa valmis maksamaan osaavasta rintojensa hyväilystä.

    • Hmm...

      Rintojen hyväily, nännien näykintä ja imeminen kostuttaa kyllä minut heti, riittää jo pelkkä ajatus.
      Seksiin olen valmis heti, jos mieheni hipaiseekin rintojani, nännit kovettuvat ja alapää muuttuu märkäksi. Hän tekee sen esim tiskatessani silloin rakastelemme usein keittiön tuolilla, istun hänen päälleen ja ratsastan, mies puristelee rintojani, nännejäni imien ja näykkien, ihanaa.
      Samaa tapahtuu saunassa, telkkaria katsoessa, aamulla saatan herätä siihen, että nännejäni kutitellaan kielenkärjellä ja siitähän seuraa aina ihanaa aamuseksiä.
      Minulla on onni olla miehen kanssa, joka rakastaa rintojen hyväilyä yhtä paljon kun minä.
      Ja taas, pelkkä ajatuskin kovetti nännit ja...

    • zira

      Rakastan kun rintojani hyväillään, tykkään kun mies nuoleskelee nännejäni, kiusaa kielellään, puraisee, imee...tykkään kauniista alusvaatteista ja kiihotun hyvin helposti jo sovituskopissa kun näen kauniit ja seksikkäät liivit ylläni. Leikittelen rinnoillani ja hyväilen niitä, saan helposti itseni märäksi niin. Joskus haluaisin kokea, miltä toisen naisen huulet tuntuvat...ajatus kiihottaa...

      • Lollo 123

        Olen vanhempi akka ja sovituskopissa katselen ja vielä näyttävät hyvältä rinnolta. Jos huomaa naapuri kopissa peilin kautta katselee ja nuori runkkaa niin otan omatkin housut pois. Kun mälli lentää niin vilautan käyntikorttini lattialle. Aina on joku soittanut ja käynyt.


    • Nappula

      Rintojen hyväily on ihanaa miehen tai vain pelkän mielikuvan tekemänä. Nännit kovettuvat, pillu kastuu, mahan pohjassa kutittaa.
      Pyydän mieheltäni usein rintahierontaa, hieron niitä myös itse päivittäin, lukiessani puristelen nännejä, ihan missä tilanteessa vain. Jos ei voi kosketella, niin kuvittelen nännien olevan miehen suussa imettävänä, tulos sama nännit kovettuvat ja pillu kastuu, tämä on minulle lähes pakkomielle.
      Rinnat ja nännit ovat start-nappula seksiin ja orgasmiin.

    • Toivetta vain

      Mistä löytäisi tuollaisen miehen? Ihanaa jos mies tekisi muutakin kuin vain rutistaisi rintoja, hyväilisi, imisi, nuolisi ja ooh... Tekisi kaikkea ihanaa!!

      • antakaa osoitetta

        olen nuori poju joka haluaa tyydyttää himonne ;) itse pidän kun saan hipelöidä tissejä ja työnnellä niisen väliin


    • arongaron

      Olen isojen rintojen ihailija.Onnekseni olen hyvännäköinenkin, joten olen ollut myöskin tekemisissä isorintaisten naisten kanssa.Kaikki ovat nauttineet-kovastikkin-rintojensa hyväilemisestä ja ihailusta.Olen yhdeltä ammatiltani ollut hieroja, joten jo siitäkin syystä olen hyvin herkkä tietämään miten koskea milloinkin..On mukava saada kehuja asiassa josta itse pitää :) Omaan makuuni rinnat eivät voi olla liian suuret..tietysti koko on vain yksi tekijä,kaunis pulleanpyöreä muoto kuuluu asiaan.Isojen rintojen myös kuuluu roikkua eikä uhmata painovoimaa.Harmi että jotkut naiset eivät pidä suuria rintojaan kauniina koska ne "roikkuvat". Isorintaiset naiset vaikuttavat olevan harvinainen laji,sillä näihin "supernaisiin" törmää valitettavan harvoin.Pelkäänpä että tässäkin ketjussa on muutama feikki joka vain tykkää kirjoitella seksikkäitä juttuja.

    • tidditön

      Kyllä mä ainakin nauttisin hirveästi tuosta kuvailemastasi rintojen hyväilystä. Ei vaan ole olleet kumppanit koskaan niin innstuneet asiasta :/
      Sinänsä en luultavasti kävisi sinulle, sillä rintani EIVÄT ole suuret ja pyöreät :D

    • BoobsDD

      Nam tissit (oYo)

    • Jore Pohjanmaalta

      Kyllä se tissin imeminen vaan on kivaa.

    • 1tre

      Pidän vähän rajuimmista otteista rintojeni suhteen. Harva osaa olla raju ja taitava. Kuppikokoni on ...K! Luomurinnat, pienehköt nännit.

    • arongaron

      Se onkin harmi jos rinnat ovat kovin kipuherkät ja joutuu ylivaromaan.Mukavaa jos tykkää kovemmistakin otteista. K on melkoisen upea koko :)

    • ime-mua

      Zira, täällä on myös nainen, joka haluaisi tuntea toisen naisen huulet rinnoillaan...

    • Tämä on paras aihe!

    • LateThePilvi

      Jore Pohjanmaalta tykkää imeä naisten tissiä
      LateThePilvi kuittaa

    • käpägtrtrg

      Isot on parhaat

    • Vanhempi nainen

      Olen 42 vuotias nainen ja rakastan kun rintojani hyväillään, imetään, nipistellään ja purraan varovasti..ilmassa kokoajan tietty kihelmöinti mitä mies tekee seuraavaksi. Minulla on todellakin luomurinnat mutta kuten tuolla aiemmin joku miehistä sanoi, niin en ole niistä ylpeä kun roikkuvat kun D kokoa ovat ja isot nänninpihat. Minulla ollut jos jonkin sortin imijää ja seksikaveria mutta orgasmia en ollut ikinä saanut!! Nykyinen mieskaverini sai minussa muutoksen aikaan ja nyt saan orgasmin melkein aina kun hän jo pelkkiä rintoja koskettelee ja yhdynnässä saan joka kerta vähintään 4-5kpl :) välillä orkkuja tulee sarjana :)

    • Jore Pohjanmaalta

      On se vaan aina niin ihanaa imeä tissiä.

    • tuliko pöks

      Itse tykkään erittäin paljon naiseni rintojen hyväilystä, erityisesti suulla käsittelystä tykkään : )

      Onneksi naiseni tykkää rintojensa hyvälystä, mikään ei ole parempaa kuin se, että näkee miten hän nauttii siitä : )

    • Leikki

      Rinnoilla leikki on ihanaa, jo näitä juttuja lukiessa nännit kovettuu. Istun tässä sohvalla odottaen miestäni, avasin juuri paitani ja pullautin rinnat liiveistä, hieron vähän nännejäni, luen näitä kirjoituksia.
      Muutama hetki ja nämä kaksi kovettunutta nänniä tuntee kostean suun kosketuksen, käsien kosketuksen.
      Pidän äärettömästi rintojen ja nännien hyväilystä, puristelusta, imemisestä, nuolemisesta ja näykkimisestä.
      Mikään ei ole kiihottavampaa, kun vaikka leffaa katsoessa mies hivelee nänniä tai puristelee sitä paidan läpi, leffa kyllä jää. Nousen silloin mielelläni miehen syliin ja ratsastan hänellä, samalla kun hän imee nännejäni ja puristelee rintojani.
      Onneksi enää pari minuuttia......

    • hot or not?

      Mulla on b kupin rinnat ja ihan kivat ne on, mutta ongelma on isot nännipihat, ei mitekään friikin isot, mutta tarpeeksi isot saamaan minut epävarmaksi niistä. Haittaako se miehiä vai onko se päinvastoin -hot vai not?

      • kirjailija2

        Isot nännipihat on ehdottomasti HOT!


    • Anonyymi

      H­­­e­­­i! Ku­ts­­­um­­me sinut kä­­ym­­­ään u­­­ude­­­ss­a cha­­tis­sa! Meitä on yl­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://6522333.com/H/oK7a 👈

    • Anonyymi

      On aivan ihana tunne kun mies hyväilee esim. Sängyllä levätessämme rintoja,lämmiittää niitä hyvälilyllä,ottaa kunnolla liiveistä pois ja pyörittelee nännin kovaksi ja nuolee ja imeskelee tissin päätä, ja heiluttaa tissiä kädellään ja vähän leipoo,ottaa molemmat rinnat pois liivestä ja imee hiukan pumppaamalla ja välillä terävämminkin,riisuu paidan ja liivit kun on nännit kunnolla kovat ja imee muualtakin tisseistä ,mutta keskittyy koko ajan tisseihin,kunnon otteet ei kuitenkaan niin että kipeää tekisi vaan jatkaa välillä kaulaan päin suutelua mutta silti on käsi koko ajan tisseillä,kunnon imuja välillä kunnes riisutaan ja naidaan.

      • Anonyymi

        Tuo on niin mukavaa touhua, tykkään leikkiä rinnoilla pitkään. Melkein koko ajan olen rinnoissa kiinni kun naisen kanssa kahden pääsen. Niitä on niin ihana helliä, puristella ja pyöritellä. Nännejä tykkään nuolla ja imeä, yleensä tykätään kun kieleni juoksee ympäri nänniä.
        Fetissinä minulla on että vielä joskus saisin maitoakin rinnasta imeä ja sillä leikkiä.

        tissihoito


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on niin mukavaa touhua, tykkään leikkiä rinnoilla pitkään. Melkein koko ajan olen rinnoissa kiinni kun naisen kanssa kahden pääsen. Niitä on niin ihana helliä, puristella ja pyöritellä. Nännejä tykkään nuolla ja imeä, yleensä tykätään kun kieleni juoksee ympäri nänniä.
        Fetissinä minulla on että vielä joskus saisin maitoakin rinnasta imeä ja sillä leikkiä.

        tissihoito

        Turun suunnalta oli ilmoitus jossa pääsi mahdollisesti imemään maitorintoja. Maksaa siitä toki piti mutta itse ajattelin kokeilla jos ilmoittaja vaan ihan ok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turun suunnalta oli ilmoitus jossa pääsi mahdollisesti imemään maitorintoja. Maksaa siitä toki piti mutta itse ajattelin kokeilla jos ilmoittaja vaan ihan ok

        Kyselin häneltä kerran kun itsekin olen Turun suunnalta. Homma keskittyy pääasiassa siihen maidon imemiseen eikä rinnoilla saisi pahemmin muuten leikkiä. Minulle maito on kiva lisä rinnoista nauttiessani.
        Siinä kun rintojen kanssa touhutaan niin halut syntyvät myös alakerran suuntaan.

        tissihoito


      • Anonyymi

        Näin se on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyselin häneltä kerran kun itsekin olen Turun suunnalta. Homma keskittyy pääasiassa siihen maidon imemiseen eikä rinnoilla saisi pahemmin muuten leikkiä. Minulle maito on kiva lisä rinnoista nauttiessani.
        Siinä kun rintojen kanssa touhutaan niin halut syntyvät myös alakerran suuntaan.

        tissihoito

        Itse olen kysellyt myös , oli joo maitoimut pääasia mutta sopivalla summalla siisti herrasmies saa leikkiä tisseillä ja runkata samalla. Kun summa nousee niin kyllä siinä.jo kosketustakin saa, arvokasta mutta ymmärrän ettei ota kuin varakkaita herrasmiehiä hoidettavaksi


    • Anonyymi

      Nyt ku luin tota juttuasi,. Heti piti ite hilata rintojani ku nautin niiden koskettelusta. AAH,

    • Anonyymi

      Kiihottaa kun nainen nauttii rintojensa hyväilystä. Löytyykö Turusta päin nautintoa haluavia? M50+

    • Anonyymi

      Tampereella 42-v mies ottaisi mielellään naisen rinnat hyväilyyn.

    • Anonyymi

      Et ole tosiaankaan yksin asian kanssa.
      Mä olen alle 30 vuotias nainen ja olen haaveillut jo vuosia miehestä, joka olisi pitkin päivää tissillä - muutaman tunnin välein 🥰 salainen haave olisi, että alkaisi myös maitoa herua säännöllisen tissittelyn myötä

      • Anonyymi

        Mistä päin olet?


    • Anonyymi

      Kivalta tuntuu ottaa kova rinta käteensä ja puristellä sitä nänniin päin. Siitä tulee hyvä alku nautinto!!!

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3040
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2194
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1604
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      73
      1067
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      921
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      894
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      805
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      746
    Aihe