Jos minä olisin selvänäkijä

....

Käyttäisin kykyjäni ilmaiseksi. Haluaisin oikeasti auttaa ihmisiä. Minua jo se, että rupeaa jumalan itselleen antamaa kykyä käyttämään hyväkseen niin että rahastaa sillä. On moraalisesti hyvin arveluttavaa. Ja pistää myös kovasti epäilyttämään onko kyseessä oikea näkijä

16

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No minäpä kerron sinulle tuosta kyvystä hieman.
      on mukavaa auttaa ihmisiä ja sitä mukaa kun auttaa, sen enemmän niitä autettavia ilmaantuu lisää. sana kiertää nopeasti.

yhtäkkiä huomaat, ettet enää ehdi tehdä mitään muuta kuin auttaa pulassa olevia.
      pitäisi tehdä omat työt ja kotityöt, harrastukset jäävät vähiin ja siinä kaikessa touhussa unohtuu jo omatkin tarpeet.

Ylin, jota sinä jumalaksi kutsut, pitää siitä, että hänen lahjojaan käytetään. hän todellakin pyytää ihmistä käyttämään taitojaan. siksihän ne on saatu.

no, sitten tulee eteen se päivä, jolloin on päätettävä ketä tulee auttaa ja kuinka paljon. on laitettava asiat tärkeysjärjestykseen jokapäiväisessä elämässä.
      ja vaikka kuinka haluaisin, en voi maksaa laskujani ilmaistyöllä, enkä auttamisenhalullani.

jotkut ymmärtävät pointtini, toiset eivät. ihmisellä on vapaa tahto.

terveisin Keskiyö

• ♣+♠+♦+♥

Hei, niin minäkin auttaisin muita jos olisin selvänäkijä. Mielestäni olisi tärkeempää ihmisten mielenrauha, kuin rahan heittäminen kaivoon.

Paljon on ihmisiä joita haluaisin auttaa enemmäkin jos tietäisin vastaukset heille.

• Brina

Jokaisella on joku taito, kyky. Sinullakin on varmasti sellainen ja oletettavasti käytät sitä ainakin jossain määrin elämässäsi esim. työssäsi. Teetkö työtä ilmaiseksi? Jaatko kykyäsi kaikille ilman, että saat mitään itsellesi tilalle. Kyky on energiaa, joka pysyy toimivana ja lisääntyykin vain, jos sen energia laitetaan kiertämään eikä vain jakoon. Jos ei itse saa mitään tilalle, tulee pian eteen nollataso ja loppu...sinullekin!Kaikilla aloilla itsekkyys ja ahneus (sekin, että 'haluaa ilmaiseksi' on ahneuden muoto) ovat negatiivista, energiaa kuluttavaa toimintaa ja ennen pitkää niistä seuraa automaattisesti energian/kyvyn lopahtaminen monine erilaisine seurauksineen (esim. sairaus tai jopa kuolema.).

• sivusta seurannut.

No huh huh. Siinäpä oli aikamoinen perustelu sille miksi pitää olla ahne eikä voi auttaa ihmisiä hyväntahtoisuuttaan ja siksi kun jumala on sen kyvyn sen takia antanut eikä rahan takia. Tuollainen ahneus se ihmisen turmelee. Ja se ei ole ahneutta jos joku vaikeassa tilanteessaan haluaa saada jostakin apua. Täällä näkijät vastailevat joillekin ja joillekin ei. Ja eivät todellakaan valikoi sen mukaan että mitä isompi ongelma niin vastataan vaan hypitään röyhkeästi niiden vaikeimmissa elämäntilanteissa olevien yli. Tuo energiahöpötys nyt on energiahöpötystä ja vielä valheellista sellaista. Mutta näillä ihmisillä voi olla elämästä ja kuolemasta kiinni saavatko vastauksia vai eivät

• ...

Onko käynyt edes mielessäkään että nämä ihmiset voivat sairauksiensa takia olla niin vähävaraisia että ei ole varaa mennä ennustajalle/selvänäkijälle, joka maksaa. Mutta ahneet mukamas näkijät ja oikeat näkijät näiden yli tuntuvat täällä skippailevan ihan kylmän viileästi. Mutta tietyille ihmisille vastataan

• ....
        ... kirjoitti:

Onko käynyt edes mielessäkään että nämä ihmiset voivat sairauksiensa takia olla niin vähävaraisia että ei ole varaa mennä ennustajalle/selvänäkijälle, joka maksaa. Mutta ahneet mukamas näkijät ja oikeat näkijät näiden yli tuntuvat täällä skippailevan ihan kylmän viileästi. Mutta tietyille ihmisille vastataan

tai no. eivätpä kyllä todellakaan taida olla oikeita näkijöitä vaan rahanahneita huijareita kun vaikeimpiin kysymyksiin jätetään vastaamatta mihin oikeasti tarvittaisiin selvänäkötaitoa

• ninakallio...
        .... kirjoitti:

tai no. eivätpä kyllä todellakaan taida olla oikeita näkijöitä vaan rahanahneita huijareita kun vaikeimpiin kysymyksiin jätetään vastaamatta mihin oikeasti tarvittaisiin selvänäkötaitoa

Hei

Minä olen selvännäkijä. Teen päivätyökseni ihan "normaalia" työtä. Iltaisin ja viikonloppuisin sitten tulkintoja.
        Minulla oli joskus myös numero johon asiakkaat soittelivat ja se tuli asiakkaille kalliiksi.
        Nykyisin ainoastaan sähköpostitse. Se on asiakkaalle halvin tapa sekä myös siitä jää muistoksi mitä olen hänelle nähnyt. Kun asiakas soittaa puhelimella niin hän voi unohtaa jonkun asian esimerkiksi.
        Mutta todellakin kysyn asiakkaan nimen ja syntymävuoden, että saan jostain kiinni.
        Tulkinnan tekemiseen menee 1-1,5 tuntia ja veloittamani 20e ei ole kallis siitä ajasta.
        Kiitän myös asiakkaitani palautteesta. Mutta huhut että otan puolenvuoden tulkinnasta 50e on puppua.
        Kotisivuni ovat vanhat ja ne tarvitsisi päivittää.
        Sen verran kerron, että kun saan asiakkailta sähköpostia niin minulle tulee heti näkyjä toisille en näe, se riippuu ihmisen aurasta.
        Myös olen asiakkaille sanonut, että vastaan jos jokin askarruttaa. Mutta toisilta tulee todellakin kymmeniä sähköposteja.
        Vaikka minulla on tämä lahja, niin ei aikani riitä ilmaistyöhön.
        Myöskään en itseäni sen enempää mainosta, koska meillä näkijöilläkin on ne normaalit kotityöt, lapsia jne.

Kaikella lämmöllä: Nina

• ...

No sinun toimintasi kuulostaa järkevältä. Sitä samaa sinulle. T: Toni

• huuhaata kaikki

Olen kovan luokan työssä käyvä kanava ja näkijä.

Otin vastaan asiakkaita pilkkahintaan jonkin aikaa, mutta kuten täällä on kirjoitettu, aikaa meni töissä ennen asiakkaan tuloa (henkinen epämukavuus), sitten kanavointia asiakkaan miesasioista (eroaako tämä naimisissa oleva vai ei) ja sitten yöunien menetys sen jälkeen, kun asiakas oli mennyt, koska iltarauhaa ei ollut.

Minulla ei ole velvollisuutta auttaa ihmisiä niin, että oma mielenrauhani ja terveyteni on vaakalaudalla. Kun se auttaminen oli pitkälti sitä, että tapaanko hänet ensi viikonloppuna, onko hän se oikea, eroaako hän -tyyppistä kysymistä. Eivät asiakkat kysyneet apua mielestäni todellisiin ongelmiin, joihin olisin voinutkin vastata. Kaikki kysyminen oli Regina-luokkaa, ja jos mies- ja naisasioista ei selviä ilman ennustajaa, niin olkoon niin.

Minulla on suuri taito, mutta en vastaa mitättömään. Se on näkijänä oikeuteni.

• ...

Näyttää tosin olevan juuri toisinpäin että niihin todellisiin isoihin ongelmiin ei täällä vastata

• Sääliksi vain käy?

Voit olla kovankin luokan meedio, mutta kyllä monet noista asiakkaistakin kärsivät ja menettävät yöuniaan ja jopa vuosia kärsivät vain kun joskus hulluuttan ovat erehtyneet teille näkijät.
      Ja valitettavasti, juuri nuo epätoivoisesti rakstuneet naiset ovat teidän riistaanne. Juuri itsekkin tuossa latelet noita tyypillisä tuneenpurkauksia, joiden kanssa nuo höpsäsisaremme teitä taakoittavat?

• Pimpeli-pom

Ihan pakko vastata kaikille valittajille!

Entisen työni (myyjä) kautta näin sitä jokapäiväistä itsekkyyden määrää, josta ei koskaan tullut loppua. Kunhan minä-, koska minä-, minun vuoro-, minun kiire- , minun tärkeys jne näkökulmat olivat jokaisen päällepäsmärin vakiolauseita. On todella helppoa kokea omat asiat tärkeämmiksi sen sijaan, että priorisoisi omat tarpeensa muiden rinnalla pienemmiksi. Suurimmat epäoikeudenmukaisuuden valittajat ovat niitä, joille pitäisi kaikki antaa ilmaiseksi ja mieluiten heti. Jos minä olisin-, minä ainakin-, mun paremmuus-, minun ihanuus ja minun jalous ihmisillä riittää sitä sydäntä ihan uupumukseen asti ja loppuunpalaneina vasta huomaavat, ettei oma minuus riitä kattamaan maailmanparannusta.

Mitä nuorempi sitä itsekeskeisempi. Voin hyvin ymmärtää, että pienet sydänsurut, viikonlopun treffit, pienen parisuhderiidan kokeneet, mustasukkaiset ja ynnämuut pikkukysymykset turhauttavat ajan mittaan. Jos haluat vastauksia, maksa siitä. Kysy isompia kokonaisuuksia ja lakkaa murehtimasta parin päivän tapahtumia.

Olen teettänyt joitakin ennustuksia eri elämän vaiheissa ja voin kyllä sanoa, että jokainen on omalla tavallaan onnistunut siinä. Jokainen on nähnyt eri tavalla ja jokaisella on mennyt aikajaksot pieleenkin, mutta mikään enne ei ole toistaiseksi jäänyt kokonaan toteutumatta. Ne tulee sitten vuosien päästä tajuttua, että tätähän se tarkoitti ja sehän tapahtui suunnilleen siihen aikaan jne.. Ja jos näkijällä ei ole riittävää pohjatietoa, niin hänen on vaikeampi liittää näkyjään ihmisiin, tapahtumiin tai vaikka aikaan.

Pysähtykää miettimään, kuinka paljon olisit vapaa-ajastasi valmis antamaan hyväntekeväisyyteen? Voisitko laupiaana hoitaa naapurin lasta joka ilta ilman palkkaa tai tekisitkö työpaikallesi ilmaiseksi töitä, koska sillä ei ole varaa resurssoida palkkaasi, mutta kuitenkin tarvitsee sinua. Eihän kukaan hullu ilmaiseksi tee tässä kalliissa maailmassa enään mitään ilmaiseksi. Ja juuri varsinkaan juuri sinulle. On minullakin kädentaidot annettu, mutten kuuna päivänäkään ilmaiseksi ompelisi ilmaiseksi vaatteita.

Ennustajan tehtävä ei ole sanella elämääsi. Se tulee sinun itse elää ja sinun tulee siitä kantaa vastuu. Älä odota, että ennustaja näkee sitä mitä toivot, hän näkee mitä näkee, kertoo sen ja on ihan sinun oma päätös uskotko niihin vai et. Toinen laittaa rahansa kolehtiin toinen ennustuksiin ja kolmas joululahjoihin.

Kenenkään ei ole pakko tulla tänne pahoittamaan mieltään, ei pakko hankkia ennustusta eikä pakko tosiaan elää negatiivista elämää.

• ninakallio

Pimpeli-pom: Kirjoituksesi on todella hyvä ja asiallinen.

Itse tämän näkijän lahjan saaneena voin hieman valaista asioita myös.
        Saan päivittäin tulkintapyyntöjä joissa pyydetään ilmaista tulkintaa, nämä vetoavat, että olisinko niin sydämmellinen ja katsoisin. Ei mitään muuta.

koska en tee enää puhelimessa (kerroin sen jo edellisessä kirjoituksessa miksi en) niin tarvitsen ihmiseen jolle katson jonkun kosketuksen. Syntymäaika, nimi.Ennen se oli ääni, mutta tulee asiakkaalle todella kalliiksi. Toisaalta minulla myös ihmisenä on päiviä jolloin en näe. Onneksi. Koska se tulisi henkisesti todella raskaaksi. Toisten kohdalla näen hyvinkin selvästi.

En myöskää tee tulkintaa kertomalla puuta heinää, asiakas ei välttämättä halua kuulla mitä näen. Silloin tulkinta ei ole heille mieleen.

Muutama vuosi sitten ystävä pariskunta meni naimisiin ja kaikki näytti hienolta. Kuukausi häiden jälkeen näin unen että tämä morsian itki minulle ja kertoi että hänen miehensä oli kuollut ja kertoi että madot olivat syöneet hänen sisäkalunsa, Me olimme omakotitalon pihalla talo oli valmis mutta piha oli vielä savinen. Tästä unesta meni noin 2kk ja tämä ystävä minulle soitti että hänen mieheltään löydettiin suuri syöpäkasvain, eikä mitään toivoa annettu. Tiesin jo mitä puhelu koski kun se soi.... Tämä lahja ei aina ole niin iloinen asia kun monet luulee. Onneksi myös näin että kaikki päättyy hyvin, joten minulla oli toivetta antaa ystävilleni

Kun teen asiakkaalle tulkintaa niin monesti käy niin että näen asiakkaasta vielä viikon kahdenkin päästä asioita, silloin otan aina asiakkaaseen yhteyttä.

Minulle tulkinnan tekeminen on raskas prosessi siksi otan siitä omasta mielestäni kohtuullisen korvauksen, joko puoli vuotta sen 20e tai vuosi 40e. Koskaan asiakkaaseen tulkinta ei pääty siihen yhteen katsantoon, vaan jatkuu välillä jopa kuukaudenkin.

Minulle tämä "lahja" on annettu jo lapsena. Odotin koulukavereiden kanssa linja-autoa koulun jälkeen. 20km kotoa. Ohi ajoi ambulanssi eikä siinä ollut pillit päällä. Serkkuni oli samalla luokalla ja sanoin hänelle, että tuolla ambulanssissa on vaari. En tiennyt sitä mutta silti tiesin sen ja kotiin päästyäni isäni sanoi minulle että vaari sai sydänkohtauksen.

Moni voi nyt ajatella, että olen sydämmetön kun en käytä lahjaani ja auta muita, mutta tämä ei aina ole lahja. Jos ymmärrätte.

Aurinko kaikille: Nina

• tod. tyytyväinen..
        ninakallio kirjoitti:

Pimpeli-pom: Kirjoituksesi on todella hyvä ja asiallinen.

Itse tämän näkijän lahjan saaneena voin hieman valaista asioita myös.
        Saan päivittäin tulkintapyyntöjä joissa pyydetään ilmaista tulkintaa, nämä vetoavat, että olisinko niin sydämmellinen ja katsoisin. Ei mitään muuta.

koska en tee enää puhelimessa (kerroin sen jo edellisessä kirjoituksessa miksi en) niin tarvitsen ihmiseen jolle katson jonkun kosketuksen. Syntymäaika, nimi.Ennen se oli ääni, mutta tulee asiakkaalle todella kalliiksi. Toisaalta minulla myös ihmisenä on päiviä jolloin en näe. Onneksi. Koska se tulisi henkisesti todella raskaaksi. Toisten kohdalla näen hyvinkin selvästi.

En myöskää tee tulkintaa kertomalla puuta heinää, asiakas ei välttämättä halua kuulla mitä näen. Silloin tulkinta ei ole heille mieleen.

Muutama vuosi sitten ystävä pariskunta meni naimisiin ja kaikki näytti hienolta. Kuukausi häiden jälkeen näin unen että tämä morsian itki minulle ja kertoi että hänen miehensä oli kuollut ja kertoi että madot olivat syöneet hänen sisäkalunsa, Me olimme omakotitalon pihalla talo oli valmis mutta piha oli vielä savinen. Tästä unesta meni noin 2kk ja tämä ystävä minulle soitti että hänen mieheltään löydettiin suuri syöpäkasvain, eikä mitään toivoa annettu. Tiesin jo mitä puhelu koski kun se soi.... Tämä lahja ei aina ole niin iloinen asia kun monet luulee. Onneksi myös näin että kaikki päättyy hyvin, joten minulla oli toivetta antaa ystävilleni

Kun teen asiakkaalle tulkintaa niin monesti käy niin että näen asiakkaasta vielä viikon kahdenkin päästä asioita, silloin otan aina asiakkaaseen yhteyttä.

Minulle tulkinnan tekeminen on raskas prosessi siksi otan siitä omasta mielestäni kohtuullisen korvauksen, joko puoli vuotta sen 20e tai vuosi 40e. Koskaan asiakkaaseen tulkinta ei pääty siihen yhteen katsantoon, vaan jatkuu välillä jopa kuukaudenkin.

Minulle tämä "lahja" on annettu jo lapsena. Odotin koulukavereiden kanssa linja-autoa koulun jälkeen. 20km kotoa. Ohi ajoi ambulanssi eikä siinä ollut pillit päällä. Serkkuni oli samalla luokalla ja sanoin hänelle, että tuolla ambulanssissa on vaari. En tiennyt sitä mutta silti tiesin sen ja kotiin päästyäni isäni sanoi minulle että vaari sai sydänkohtauksen.

Moni voi nyt ajatella, että olen sydämmetön kun en käytä lahjaani ja auta muita, mutta tämä ei aina ole lahja. Jos ymmärrätte.

Aurinko kaikille: Nina

Mä olin epäileväinen nina kun otin sulta tulkinnan viime syksynä, mutta kaikki asiat toteutuneet. Vieläkin kyl en tiedä luotanko tuohon mieheen, mutta niin kuin sanoit, luoton palaaminen vie hetken. Kiitos sinulle.

Mä näin tän keskustelun vasta nyt ja voin sanoo että aika halpaa hintaa tulkitsijat pyytää kun ajattelee että mitä ne näkee. mä olen kyl valmis maksamaan että saan näinkin tarkan tulkinnan

• JK

NINKÖ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      149
      3233
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      109
      2644
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2601
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2268
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      490
      2159
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      111
      1930
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      253
      1913
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1754
    9. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      112
      1702
    10. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1657
    Aihe