Joko kreationisteja on varoitettu divetyoksidin vaaroista ja kaikesta mihin sille altistuminen johtaa?
Divetyoksidin vaarat
3
976
Vastaukset
Vaaroista huolimatta divetymonoksidia käytetään usein:
teollisena liuottimena ja jäähdytysaineena.
ydinvoimaloissa.
styroksin valmistuksessa.
sammutusaineena.
erilaisissa julmissa eläinkokeissa.
Divetymonoksidi:
tunnetaan myös nimellä hydroksyylihappo, happosateiden tärkeä aineosa.
lisää "kasvihuoneilmiötä".
kontakti kaasumaiseen muotoon saattaa aiheuttaa vakavia palovammoja.
lisää maaperän eroosiota.
aiheuttaa korroosiota ja ruostumista useille metalleille.
saattaa tuhota sähkölaitteita ja alentaa jarrujen tehoa autoissa.
on löydetty usein kuolemaan johtavista syövistä sairastuneilta potilailta poistetuista kasvaimista.
pitkitetty kosketus kiinteään muotoon aiheuttaa vakavia soluvaurioita.- kasvattaja
Divetyoksidi eli H2O eli suomeksi sanottuna vesi on todella monille vaarallinen aine. Sitä juovat yleisesti eniten uskovaiset, koska heille ei sovi ko aine laimennettuna esimerkiksi alkoholilla.
Joskus vedestä eli H2O käytetään myös systematiikassa nimikettä divetymonoksidi, mutta aine on sama, yhtä vaarallinen esimerkiksi ateisteille, jotka sitä käyttävät laimennettuna esimerkiksi alkoholilla.
Divetyoksidi (tai kemiallisena yhdisteenä veden systemaattinen nimi on divetymonoksidi) on vanhin voitehista, myöskin elävän solun tärkeitä ainesosia.
Joillekin se aiheuttaa kyllä ravintolaseurueessa vihaisia tunteita, koska monille se ei sellaisenaan sovi ja sellaisen nauttijoita pidetään ilon pilaajinakin. - asianharrastaja
Haisi vähän naftaliinilta avauksesi, olisi pitänyt tuulettaa kauemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606634- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262740- 212408
- 271943
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251660
- 321498
- 491482
- 111442