Juuri tähän on tultu, kuten oli odotettavissakin, lepsujen kasvatusmenetelmien ja aikauisten välinpitämättömyyden vuoksi:
http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/2012032604467344_v0.shtml
Pennut tekevät jo toisten kotiportailla mitä haluavat, kun kukaan ei laita niitä fyysisesti kuriin, kuten tapahtui ennen.
Liika vapaus ja laumasieluinen ääliömäisyys teettää juuri tällaista yksinkertaisilla ihmisillä, että käyvät sen heikoimman kimppuun ... ja porukalla tietenkin, kun yksinään ei uskalleta liikkua missään saati tehdä mitään.
Noista kus´päisistä penikoista sitten "kasvaa", ainakin fyysisesti aikuisia, jotka kiusaavat myös töissä muita. Totaalisen luuseimaista sakkia ... tosin eivät edes sitä älyä itse.
Lasten älytön laumakäyttäytyminen !!!
Todentaja
0
166
Luetuimmat keskustelut
- 100812
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361750Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38576- 63548
- 30546
- 45533
- 66526
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48517Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27512En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.24511