onko kukaan voittanu huutopandasta jotain? olis mielenkiintosta kuulla mitä ja mihin hintaan?
huutopanda
5
257
Vastaukset
- youtupes
Itse yleensä huutelen http://www.tumeworld.com/ täältä näin.
Aina herkkuja sattuu kohdalle jos sattuu vaan auki olemaan. - taurus88
Moi! Mä en ole vielä ite käyny testaamassa,mutta kaveri väitti huuutaneensa sieltä uuden puhelimen kolmella kympillä. Olis mullakin sellaselle käyttöä,pitäisköhän itsekkin kokeilla?
- Hynnisenmika
Onko näitä taas markkinoilla?
- Läheltä seurannut
Se on hyvää viihdettä josta pitää maksaa. Hootopandan sivustolla huutajia voi viikon aikana nähdä 40 - 60 eri huutajaa, kun taas SynnySent sivustolla huutajia on vastaava määrä jo yhtä kohdetta huutamassa
eli huutopandalla huutajat koostuu pienestä ydin-ryhmästä jotka pelaavat taotta 500€ - 1000€ kerrallaan ja nähtävästi jokainen noista jotakin voittaa.
Eniten voittoja huutopandan sivustolla on kuitenkin jaettu yhden huudon tehneiden kesken. Onnekain lienee yhdellä huudolla 600€ lahjakortin voittanut.
Ja vielä yksi tärkeä fakta, eniten voittoja (168) keränneen saldo on miinuksella. Joten jos pelaat pidä sijoitukset kurissa älä intoile, häviät varmasti kuitenkin pelasit miten pelasit - Kusetusta1111
Huutopandalla ynnämuilla senttihuutofirmoilla on omat huutajat siellä korottamassa hintaa ja huutelemassa.. Aivan läpinäkyvää touhua, kunnon rikolliset kusettaa rehtejä ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1151626
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988