Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Minä pidän irstaudesta ja synnistä

Jumala sanoi minulle

Ja teen niitä niin kauan kuin niillä en kenellekään mitään pahaa ole tehnyt. Ja tiedän että olen jumalan valtakunnassa kuoltuani. Murhaajat jotka ovat tulleet uskoon mutta eivät kadu tekojaan ja homot ym tuomitsevat kiihkouskovaiset taas palavat siellä helvetin tulessa

3

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jumala sanoi minulle

      En tarkoittanut että homot palavat helvetin tulessa. Vaan esim heidät tuomitsevat kristinuskovaiset. He ovat tuominneet homot ym vedoten jumalan sanaan ja se on paha synti, paljon pahempi kuin mitkään minun synneistä joilla minä en ole kenellekään mitään pahaa tehnyt. ps olen itse hetero. Näin jumala sanoi minulle viime yönä

      • eikiihkis

        Oletko Jeesuksen veroinen, kun et ole tehnyt mitään pahaa? Miten voit uskoa omalla kohdallasi kaikki syntisi anteeksi Jeesuksen uhrikuoleman tähden, jos et tunne tehneesi elämässäsi mitään pahaa? Vai oletko paatunut? Jeesus sanoi ettei kukaan voi tulla sisälle Jumalan valtakuntaan muutoin kuin Hänen kauttaan!
        Ilman pyhitystä (tietoinen parannuksen teko ja syntielämän hylkääminen) ei kukaan ole näkevä Herraa!


    • munin ja höyhenin

      Minäkin pidän kivasta, ja se on paljolti sellaista jonka uskonnollinen yhteisö Raamattua tulkitessaan(omien tarkoitusperiensä mukaisesti) leimaa synniksi. Noh, ennen Raamattua immeiset tekivät samoja asioita, päihdyttivät itseään ja ottivat seksistä kaiken irti. Jumalan älykkyys on monta kertaa ollut kummasteluni aihe: miksi luoda ihmiselle kyky tuntea mielihyvää kännistä tai seksistä jollei niistä saisi nauttia? Taitaa ukko olla levännyt useamman kuin seitsemännen päivän ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe