Kukkolanmäellä kävi viime yönä (sunnuntain ja maanantain välisenä) rosvoja.
Veivät huppuimurin kun ei muuta varastettavaa ollut.
Edellisenä iltana tuli viereiseltä rivitalotyömaalta virolainen auto ja alkoi kuvata taloa.
Luuli ettei siellä ketään ole.
Kuvaajalla oli komea järjestelmäkamera ja kuvasi avonaisesta auton ikkunasta.
Omistaja sattui kuitenkin olemaan tiivistämässä ikkunoita ja huomasi tulijan.
Kun hän meni ulos niin kamera katosi ja auto lähti kovaa vauhtia karkuun.
Seuraavana yönä kävi varkaat.
Eikö ole aika mielenkiintoinen "sattuma".
En väitä syyllisiksi enkä syytä virolaisia, mutta ihmettelen tuota "sattumaa".
Toivotaan, että jää viimeiseksi.
Lakia tuntevat, kertokaa millaisilla keinoilla on laillista varjella tuollaista rakennustyömaata.
En ole tuo varkauden uhriksi joutunut, mutta pääsin paikan päällä tutustumaan tapaukseen muuta kautta.
Rosvoja omakotityömaalla
81
651
Vastaukset
- Laasonportista
Joo jäljet johtavat sylttytehtaaseen. Nuo muutamat kiertelee ympäri Lempäälää rakennustyömaita seuraamassa. Ja tavaraa häipyy.
- Verikoirat irti
Jos meiltä varastaa,on kuoleman oma.
- notta
akku, liiketunnistin ja sireeni on kätevä keino omakotityömaillekin.
- luoti auttaa
Istu kivääri sylissä rapuilla silloin tällöin niin viron rosvot näkee sinun olevan tosissaan
- rosvoja tulee
Lempäälän uusia a
- rosvoja tulee
Miksei viesti tullut kokonaan. Lempäälän uusia asuntoalueita rakentaa lähinnä vain virolaiset. Urakoitsijat palkkaa heitä vaikka ympäristöstä häviää tavaraa. Ottakaa vaan rosvoja lisää
- kodit turvaan
rosvoja tulee kirjoitti:
Miksei viesti tullut kokonaan. Lempäälän uusia asuntoalueita rakentaa lähinnä vain virolaiset. Urakoitsijat palkkaa heitä vaikka ympäristöstä häviää tavaraa. Ottakaa vaan rosvoja lisää
Sama meno ympär Lempäälää. Onko virolaiset saaneet jonkun erikoisluvan tyhjentää Suomea. Kyllä tarvittais kodinturvajoukkoja
- rosvot pois maasta
eikö rakennusliikkeillä ole minkäänlaista vastuuta kun tuovat rosvoja tänne töihin.ottasivat edes jollakin tavalla selvää työntekijöidensä taustoista
- Kiltit vain katselee
Se on niinkuin entisen kalavarkaan selitys. Tämä selitys tuli kun pojat oli minun katiskaa kokemassa. En me oteta me vaan katotaan. Eli ensin selvitetään paikka ja sitten otetaan kun kukaan ei näe.
- juuret virossa
Hei rasisti. Miksi virolaiset ei saisi varastaa. ei ihmisten perusoikeuksia pidä alkaa rajoittaa sen takia jos on virolainen. muutama sata virolaisrosvo ei tunnu suomen mittakaavassa mitään. on meillä niin hyvä elintaso. antaa poikien touhuta
- juuret suomessa
kerro missä sinä asut niin ohjaamme kaikki virolaisvarkaat sinne.me huolehditaan sit suomalais rosvoista,kais sukulaisistas huolen pidät
- juuret virossa
juuret suomessa kirjoitti:
kerro missä sinä asut niin ohjaamme kaikki virolaisvarkaat sinne.me huolehditaan sit suomalais rosvoista,kais sukulaisistas huolen pidät
olen putkassa joten tänne vain jokainen heimoveli
- kunnon transit
juuret virossa kirjoitti:
olen putkassa joten tänne vain jokainen heimoveli
Minulla himmeet välineet ja tykkään tehdä kaikkea kivaa.
- juuret suomessa
malta pysyä siellä kohta heimopataljoona tulee. älkää varastako kaltereita
- virolainen ros....
romusoini maksaa raudasta hyvin joten virolaiset laitetaan puukaltereiden taa koska niitä ei kannata varastaa. rosvoon rosvo vaikka viimejouluisissa kinkunrasvoissa paistaisi
- juuret virossa
minä teen valituksen YK:n ihmisoikeusneuvostoon ja EU tuomioistuimeen jos meiltä virolaisilta kielletään suomalaisen omaisuuden siirto viroon.
- juuret suomessa
minä teen valituksen YK:n ihmisoikeusneuvostoon ja EU tuomioistuimeen jos meiltä virolaisilta kielletään suomalaisen omaisuuden siirto viroon.
Palauttakaa edes Maammelaulu kun senkin veitte meiltä. Muun romun voitte pitää.
Hyvää Pääsiäistä myös kaikille omaisuuden siirtäjille. Rohmusitteko kananmunatkin kun nekin on kaupasta loppu. - juuret virossa
Palauttakaa edes Maammelaulu kun senkin veitte meiltä. Muun romun voitte pitää.
Hyvää Pääsiäistä myös kaikille omaisuuden siirtäjille. Rohmusitteko kananmunatkin kun nekin on kaupasta loppu.Ei varmana paluteta maammelaulua ennenkuin te palautatte meille NARVANMARSSIN jonka rohmusitte meiltä. Kanamunia ei keritty viedä kun liettualaiset ehti ensin. Joulunaikana vei voin venäläiset. Siksi me raukat joudutaan tekemään raskasta työtä ja viemään vain rakennuksilta.
- juuret suomessa
Ei varmana paluteta maammelaulua ennenkuin te palautatte meille NARVANMARSSIN jonka rohmusitte meiltä. Kanamunia ei keritty viedä kun liettualaiset ehti ensin. Joulunaikana vei voin venäläiset. Siksi me raukat joudutaan tekemään raskasta työtä ja viemään vain rakennuksilta.
voi voi oot kyllä erehtynyt ei se tarkota viron narvaa vaan VESILAHDEN NARVAA.sen takia turha luulo että luovutetaan sitä.
Hävettää noitten suomalaisten poliisien puolesta kun ovat niin rasisteja ja ymmärtämättömiä. Tänäänkin kaksi tarmokasta virolaista yrittäjämiestä vietiin raudoissa pois kun he vain auttoivat kaupassa olevia ihmisiä irroittamalla sillä aikaa autoista talvirenkaat pois ettei ihmisten tarvitse itse käsiään liata.
Kyllä hävettää suomen poliisien rasismi ja yrittäjävastaisuus. - juuret virossa
voi voi oot kyllä erehtynyt ei se tarkota viron narvaa vaan VESILAHDEN NARVAA.sen takia turha luulo että luovutetaan sitä.
Hävettää noitten suomalaisten poliisien puolesta kun ovat niin rasisteja ja ymmärtämättömiä. Tänäänkin kaksi tarmokasta virolaista yrittäjämiestä vietiin raudoissa pois kun he vain auttoivat kaupassa olevia ihmisiä irroittamalla sillä aikaa autoista talvirenkaat pois ettei ihmisten tarvitse itse käsiään liata.
Kyllä hävettää suomen poliisien rasismi ja yrittäjävastaisuus.oletteko te onnettomat varastaneet meidän Narvan. Me viedään teiltä Kotka niin saadaan tuota luontoa elävämmäksi ja rottalaumat pis kun niitä tulee tuolta itärajan ja etelärajan takaa. ei teille suomalaisille viron poika näköjään parjaa , Narvankin veitte ja vielä vesilahdelle toitte. Olisitte vieneet vaikka Helsinkiin.
- juuret suomessa
oletteko te onnettomat varastaneet meidän Narvan. Me viedään teiltä Kotka niin saadaan tuota luontoa elävämmäksi ja rottalaumat pis kun niitä tulee tuolta itärajan ja etelärajan takaa. ei teille suomalaisille viron poika näköjään parjaa , Narvankin veitte ja vielä vesilahdelle toitte. Olisitte vieneet vaikka Helsinkiin.
saatte sen kotkan ja annetaan vielä hankokin .jos kotka ei ehdi hoitaa kaikkia rottia niin hanko on hyvänä apuna.Epäilen että niitä rottia on tullut virolaisten rakennusmiesten mukana ja tekeevät tuhojaan nyt täällä.Ja virolaiset saa syyt niskoileen.
- juuret virossa
saatte sen kotkan ja annetaan vielä hankokin .jos kotka ei ehdi hoitaa kaikkia rottia niin hanko on hyvänä apuna.Epäilen että niitä rottia on tullut virolaisten rakennusmiesten mukana ja tekeevät tuhojaan nyt täällä.Ja virolaiset saa syyt niskoileen.
Nyt meni elinkeino kun auto on romuna. Millä minä nyt kierrän rakennuksilla laittamassa turvaan huolimattomien suomalaisten jättämiä arvotavaroita. Tuo Hanko oli tosi loistava lupaus, sitä tarvitaan rottien kurissa pitämiseen.
Mitä luulet olisiko joku hylännyt autonsa rakennustyömaalle niin voisin viedä sen turvaan. Olen tuossa piilotellut eilen hankeen niitä tavaroita niiltä rotilta, mutta kun lumet sulaa niin ne tulee esiin ja joku voi vaikka varastaa ne. Veisin vain romut turvaan viroon. - juuret suomessa
Nyt meni elinkeino kun auto on romuna. Millä minä nyt kierrän rakennuksilla laittamassa turvaan huolimattomien suomalaisten jättämiä arvotavaroita. Tuo Hanko oli tosi loistava lupaus, sitä tarvitaan rottien kurissa pitämiseen.
Mitä luulet olisiko joku hylännyt autonsa rakennustyömaalle niin voisin viedä sen turvaan. Olen tuossa piilotellut eilen hankeen niitä tavaroita niiltä rotilta, mutta kun lumet sulaa niin ne tulee esiin ja joku voi vaikka varastaa ne. Veisin vain romut turvaan viroon.Älä hyvä veli mene rakennustyömailta autoo hakemaan.ne on velkasia ja köyhiä ja niillä on huonot autot.Mene autoliikkeiden takapihalta hakemaan,sieltä löydät hyvän auton.Ja ei huolta lunta on luvattu lisää kyllä tavarat siellä lumen alla säilyy vielä pitkän aikaa.Ja sitäpaitsi rajalla on niitä rasistisia poliisia ne ottaa ne pois sinulta.Mutta Virohan on ollut kauan sosialistinen tasavalta siellähän on kaikki yhteistä ota sieltä rikkailta venäläisiltä niin säästät pensa kuluissakin eikä tarvii pelätä suomen tosikkoja poliisia.Virossakun vilautat muutamaa euroo ...... nenän alla niin saat rauhassa pitää tavaras.Suomessa on kaikki tavarat Kiinasta tuotuja laatu on heikko.Venäjällä on kaikki parempaa .
- Juuret virossa
Älä hyvä veli mene rakennustyömailta autoo hakemaan.ne on velkasia ja köyhiä ja niillä on huonot autot.Mene autoliikkeiden takapihalta hakemaan,sieltä löydät hyvän auton.Ja ei huolta lunta on luvattu lisää kyllä tavarat siellä lumen alla säilyy vielä pitkän aikaa.Ja sitäpaitsi rajalla on niitä rasistisia poliisia ne ottaa ne pois sinulta.Mutta Virohan on ollut kauan sosialistinen tasavalta siellähän on kaikki yhteistä ota sieltä rikkailta venäläisiltä niin säästät pensa kuluissakin eikä tarvii pelätä suomen tosikkoja poliisia.Virossakun vilautat muutamaa euroo ...... nenän alla niin saat rauhassa pitää tavaras.Suomessa on kaikki tavarat Kiinasta tuotuja laatu on heikko.Venäjällä on kaikki parempaa .
Vaikka juuresi on Suomessa niin olet melkein yhtä järkevä kuin virolaisjuuriset. Miksi minulle ei ennen tullut nuo autoliikkeet mieleen. Juu lunta on tullut niin etten viime yönä löytänyt sieltä lumesta niitä tavaroita. Täyty hakee uusia.
Kiinalaisia kamoja en rupea rahtaamaan viroon se on selvä. Taidan palauttaa nuo varkailta suojaan ottamani kamat. Vai on venäläisillä parempaa kaikki. Painankin heti pääsiäisen jälkeen tarkastamaan Pietarin rakennustyömaita. Olen ammatiltani rakennustarkastaja. Teen töitä pimeesti, siksi tarkastan rakennuksia vain yöaikaan.
Kiitti vinkeistä. Pelastin yhden auton ruostumasta sieltä autoliikkeen takapihalta. - juuret suomessa
Juuret virossa kirjoitti:
Vaikka juuresi on Suomessa niin olet melkein yhtä järkevä kuin virolaisjuuriset. Miksi minulle ei ennen tullut nuo autoliikkeet mieleen. Juu lunta on tullut niin etten viime yönä löytänyt sieltä lumesta niitä tavaroita. Täyty hakee uusia.
Kiinalaisia kamoja en rupea rahtaamaan viroon se on selvä. Taidan palauttaa nuo varkailta suojaan ottamani kamat. Vai on venäläisillä parempaa kaikki. Painankin heti pääsiäisen jälkeen tarkastamaan Pietarin rakennustyömaita. Olen ammatiltani rakennustarkastaja. Teen töitä pimeesti, siksi tarkastan rakennuksia vain yöaikaan.
Kiitti vinkeistä. Pelastin yhden auton ruostumasta sieltä autoliikkeen takapihalta.Kiinni jäit. Sinut on tunnistettu.Sinun juures ei heimotakkaan Viroon päin.Olet pesun kestävä savolainen.
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ja kevättä - Juuret Virossa
Kiinni jäit. Sinut on tunnistettu.Sinun juures ei heimotakkaan Viroon päin.Olet pesun kestävä savolainen.
HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ ja kevättäErehdyt pahasti. En minä kestä pesua. Minulla on vesikauhu. Pari kertaa vuodessa rapsutan pahimmat liat jollain lastulla pois. Kyllä juuret on virossa kun on niin juureton olo Suomessa. Heti kun pääsen Tallinaan niin tuntuu kuin omistaisi puoli maailmaa. Sitten kun rahat loppuu niin taas takaisin Lempäälään rakennuksille töihin.
Harmi kun noita riistakameroita myydään yksityisille. Viime rakennustarkastus keikalla pukeuduin pandakarhuksi niin saapahan rakentaja ihmettelyn aihetta kun tutkii luontokuviaan.
Ei minula ole mitään yhteyttä Savoon, mitä nyt isän ja äitin suku on Siilinjärveltä, mutta ei muuta. Pakko oli lapsuuskin olla siellä siihen asti kun karkasin kotoa 46 vuotiaana kun isä ja äiti eivät saaneet minulle enää tarhapaikkaa.
Vilkasta Pääsiäistä sinullekin. Koeta joskus osaatko imeä mämmiä pillillä. Minä anna aina vieraille pillin niin ei mene niin paljon mämmiä. - Ohjelmahankkija
Juuret Virossa kirjoitti:
Erehdyt pahasti. En minä kestä pesua. Minulla on vesikauhu. Pari kertaa vuodessa rapsutan pahimmat liat jollain lastulla pois. Kyllä juuret on virossa kun on niin juureton olo Suomessa. Heti kun pääsen Tallinaan niin tuntuu kuin omistaisi puoli maailmaa. Sitten kun rahat loppuu niin taas takaisin Lempäälään rakennuksille töihin.
Harmi kun noita riistakameroita myydään yksityisille. Viime rakennustarkastus keikalla pukeuduin pandakarhuksi niin saapahan rakentaja ihmettelyn aihetta kun tutkii luontokuviaan.
Ei minula ole mitään yhteyttä Savoon, mitä nyt isän ja äitin suku on Siilinjärveltä, mutta ei muuta. Pakko oli lapsuuskin olla siellä siihen asti kun karkasin kotoa 46 vuotiaana kun isä ja äiti eivät saaneet minulle enää tarhapaikkaa.
Vilkasta Pääsiäistä sinullekin. Koeta joskus osaatko imeä mämmiä pillillä. Minä anna aina vieraille pillin niin ei mene niin paljon mämmiä.Juuret Suomessa ja Juuret Virossa.
Te olette molemmat tämän kuivan ja kuolleen lempäälän sivun elävöittäjät. Mistä teillä riittää tuota huumoria niin loputtomasti.
Teidät pitäisi saada kumpi hyvänsä tai mieluumin kumpikin yhdessä joihinkin yleisötilaisuuksiin Stand-up koomikoiksi. Te olisitte aivan käsittämättömän loistava huumoripari.
Voisitte alkaa vaikka ammattilaisiksi, senverran sujuvasanaisia oloette molemmat.
Edustan erästä ohjelmatoimistoa. - Kesäjuhlaan
Ohjelmahankkija kirjoitti:
Juuret Suomessa ja Juuret Virossa.
Te olette molemmat tämän kuivan ja kuolleen lempäälän sivun elävöittäjät. Mistä teillä riittää tuota huumoria niin loputtomasti.
Teidät pitäisi saada kumpi hyvänsä tai mieluumin kumpikin yhdessä joihinkin yleisötilaisuuksiin Stand-up koomikoiksi. Te olisitte aivan käsittämättömän loistava huumoripari.
Voisitte alkaa vaikka ammattilaisiksi, senverran sujuvasanaisia oloette molemmat.
Edustan erästä ohjelmatoimistoa.Meillä myös olisi firman kesäjuhlat ja pikkujoulu talvella.
Tuollaisille olisi käyttöä ja korvaus olisi kunnollinen.
Tietäsi vain miten saisi yhteyttä. vosiko sopia jonkun paikan, esim. firman toimiston jossa voi käydä ilmoittautumassa. - Juuret Virossa
Kesäjuhlaan kirjoitti:
Meillä myös olisi firman kesäjuhlat ja pikkujoulu talvella.
Tuollaisille olisi käyttöä ja korvaus olisi kunnollinen.
Tietäsi vain miten saisi yhteyttä. vosiko sopia jonkun paikan, esim. firman toimiston jossa voi käydä ilmoittautumassa.Kahta en vaihda, rakennushommia ja yötyötä. Rakennustöissä tulee oikein hyvä mieli kun saa tuntea olevansa tarpeellinen.
Ajattele nyt jos rosvot veisi niiltä rakentajilta kaiken sen mitä ne on unohtaneet sinne. Nyt ei vie kun minä vien ne turvaan Viroon. Eikä ne jää käyttämättä kun jakelen niitä niille köyhille siellä (tietysti he vastineeksi antavat minulle vanhat homehtuneet setelinsä säilytykseen).
Saisivat Lempäälän jätehuollosta vastaavat olla kiitollisia minulle kun ei tule rakentajien työmailleen hylkäämää romua heille.
Nyt kyllä en ehtisikkään tänne mihinkää kesäjuhliin enkä pikkujouluihin kun vaihdoin sinne Pietarin rakennuksille. Lempäälässä näkyy olevan vain kiinalaista romua, ei mitään kunnollista.
Pääsiäisen aikaan pelastin erään kuorman Pietarilaisen rakennustyömaan pihalta joka oli postin virheen takia joutunut sinne. Paketeissa luki Kallaveden Kalakukkoyhdistyksen Päämajan rakennustyömaa. Posti oli tuonut koko autolastin vahingossa Pietariin.
En lähtenyt turhaan tuomaan niitä Suomeen vaan vein Viipurin torille ja myin siellä. Rahat palautan Suomeen varmuuden vuoksi omalle tilille.
Yötyöstäkään en luovu. En nimittäin ole kymmeneen vuoteen tehnyt päivääkään töitä. Yöllä on paljon mukavampi toimia rakennustarkastajana.
Hei juuret Suomessa. Ilmoita missä esiinnyt niin varmasti tulen taputtamaan paitsi jos se on päivällä niin silloin nukun. Yötyö on niin raskasta kun heti kotoa karattua jouduin töihin enkä saanut kunnolla aikaa totutella työelämään.
Lempäälän sossukin suostui elättämään minua vain 4 vuotta. Jouduin heti viiskymppisenä rankaan työelämään. - juuret suomessa
Juuret Virossa kirjoitti:
Kahta en vaihda, rakennushommia ja yötyötä. Rakennustöissä tulee oikein hyvä mieli kun saa tuntea olevansa tarpeellinen.
Ajattele nyt jos rosvot veisi niiltä rakentajilta kaiken sen mitä ne on unohtaneet sinne. Nyt ei vie kun minä vien ne turvaan Viroon. Eikä ne jää käyttämättä kun jakelen niitä niille köyhille siellä (tietysti he vastineeksi antavat minulle vanhat homehtuneet setelinsä säilytykseen).
Saisivat Lempäälän jätehuollosta vastaavat olla kiitollisia minulle kun ei tule rakentajien työmailleen hylkäämää romua heille.
Nyt kyllä en ehtisikkään tänne mihinkää kesäjuhliin enkä pikkujouluihin kun vaihdoin sinne Pietarin rakennuksille. Lempäälässä näkyy olevan vain kiinalaista romua, ei mitään kunnollista.
Pääsiäisen aikaan pelastin erään kuorman Pietarilaisen rakennustyömaan pihalta joka oli postin virheen takia joutunut sinne. Paketeissa luki Kallaveden Kalakukkoyhdistyksen Päämajan rakennustyömaa. Posti oli tuonut koko autolastin vahingossa Pietariin.
En lähtenyt turhaan tuomaan niitä Suomeen vaan vein Viipurin torille ja myin siellä. Rahat palautan Suomeen varmuuden vuoksi omalle tilille.
Yötyöstäkään en luovu. En nimittäin ole kymmeneen vuoteen tehnyt päivääkään töitä. Yöllä on paljon mukavampi toimia rakennustarkastajana.
Hei juuret Suomessa. Ilmoita missä esiinnyt niin varmasti tulen taputtamaan paitsi jos se on päivällä niin silloin nukun. Yötyö on niin raskasta kun heti kotoa karattua jouduin töihin enkä saanut kunnolla aikaa totutella työelämään.
Lempäälän sossukin suostui elättämään minua vain 4 vuotta. Jouduin heti viiskymppisenä rankaan työelämään.Kiitos mämmivinkistä.Yhden ropeen ostin ja siitäkin sain laittaa pakkaseen ens pääsiäistä varten.Oiskohan sinun syytä vaihtaa se pandakarhun asu johonkin muuhun,et huomaakkaan kun häkki kolahtaa ja puret bambua korkeasaaressa.Sepe suden asu varmaan ois hyvä sehän niitä taloja puhaltaa.
Älä turhaan raaputa niitä likoja pois tuleepa paksumpi nahka.Ainoo haitta on että sinut tunnistetaan hajun perusteella.
Ilmankos yks tuttu sano että joku hölmö virolainen myi viipurin torilla suomesta pöllittyä kiinalaista kamaa.Nekin siltä miliisit otti omaan käytöönsä.
Enkä minä mihinkään esiintymään kerkiä minulla on kymmenen kakaraa hoidettavana
siinä on teatteria tarpeeks.
Sekin oli täyttä potaskaa että et päässyt päiväkotiin minun veli on 49v ja saa olla vielä siellä.
Kyllä Lempäälän sossu on tunnettu kurjana laitoksena laittaa lapsetkin töihin.
Valita siitä eun ihmisoikeus tuomioistuimeen - Ken
Ei varmana paluteta maammelaulua ennenkuin te palautatte meille NARVANMARSSIN jonka rohmusitte meiltä. Kanamunia ei keritty viedä kun liettualaiset ehti ensin. Joulunaikana vei voin venäläiset. Siksi me raukat joudutaan tekemään raskasta työtä ja viemään vain rakennuksilta.
Eikös se Ken vienyt sen kesävoin?
- Super kyttä.
Onko varkaat saatu jo kiinni? ja jos ei ,niin mistä tiedetään että ovat Virolaisia?. Turha ennen hutkia,kun varkautta ei ole tutkittu. Ja aloittajalle tiedoksi,selvitä varkaissakäynti poliisin kanssa,äläkä täällä itke. Jaa niin aloituksesta käy ilmi että asianomistaja et olekkaan sinä,vaan joku muu henkilö. Mistä näitä rasisteja ja salapoliiseja oikein sikiää?.
- Alkuperäinen,,,
Hei virolainen. olisiko sinun syytä käydä joku suomen kielen kurssi, että ymmärtäisit lukemaasi. Taso 2 voisi riittää.
Näin siinnä lukee.
"En väitä syyllisiksi enkä syytä virolaisia, mutta ihmettelen tuota "sattumaa".
Kuvaaja auto on virolainen ja mies joka kuvasi on hänen työnantajansa mukaan virolainen. Sinäkö täysin sivullisena tiedät ettei ollut virolainen.
Oletko mahdollisesti virolainen vai hänen naisystävänsä kun noin hysteerisenä puolustat.
Selvästi olet toinen näistä vaihtoehdoista.
Asia on poliisilla joten lepää rauhassa.
En ole rasisti vaan tasa-arvon kannattaja. Olen sitä mieltä, että yhtä monta rosvoa kuin Virosta tulee tänne niin täältä pitäisi lähettää Viroon.
Ai niin eihän se ole mahdollista ettei vankiloiden henkilökunta jää työttömäksi.
- Yrittäjä Suomesta
Kyllä Suomessa olisi jäänyt monta pirttiä rakentamatta,jollei olisi ollut Virolaisia rakentajia apuna.
- Kyllikki Virolainen
Niinkö ne virolaiset rakensi 1945 - 1948 rintamamiestalot? Suuri kiitos heille siitä kun tekivät tuolloin hyvää työtä.
- suomalainen rakenta
Yrittäjälle Suomessa.
Ei yhtään pirttiä olisi jäänyt rakentamatta, mutta vähemmän suomalaisia rakennusmiehiä olisi ollut työttömänä.
Nämä viron väki syö suomalaisten rakentajien leivän. - niukkarinen
suomalainen rakenta kirjoitti:
Yrittäjälle Suomessa.
Ei yhtään pirttiä olisi jäänyt rakentamatta, mutta vähemmän suomalaisia rakennusmiehiä olisi ollut työttömänä.
Nämä viron väki syö suomalaisten rakentajien leivän.Viron poika tekee edullisemmin paremman työn kuin suomalainen jäsenkirja pelle, hinnoitellut itsensä pihalle, mutta saahan se 500 päivää liiton rahoja, ja painaa pimeetä hommaa sen ajan, taas sen verran töitä että pääsee liiton rahoille ja sama homma jatkuu
- nalkkiinjää
Osta riistakamera ja asenna se piiloon niin, että kuvaa ympäristön kattavasti.
- Ketjun aloittaja
Hyvä idea, kiitos.
- raino eestipoik
Tere, soomi ehitus mees!
Teillä on laiskat rakennus meehet, 500 päivää liiton rahaa, ja pimeitä hommia painetaa se aika, ehitetaan kaverin majaa, tupla tulot.
Onneksi Eestin poik, hakee rahat täältä, meillä eestis kaik paremp, edullisempi elintaso, edullisemmat ruoka, asuminen, autot, firma vero ja paljon kauniimmat naiset, siis ilusat naiset, soomi nainen on ku tukkijätkä ja halpa sängyssä
Älkää jättäkö tavaroitanne pitkin poikin, viisaampi tekee bisnestä niillä, soomi poika on tyhmä aisa mees, me armstelemme teeidän naaiset, ja viemme rahar ja tavarat, parem käyttöön- Tallinki
Voi sinua reppanoffia. On tainnut olla pienenä kireä hiippalakki ja palavan kiven murut leluina. Et osaa tarpeeksi viroa että olisit uskottava. Liikaa virheitä. Sääliksi käy tuollaiset.
- Vatasen mummo
Tallinki kirjoitti:
Voi sinua reppanoffia. On tainnut olla pienenä kireä hiippalakki ja palavan kiven murut leluina. Et osaa tarpeeksi viroa että olisit uskottava. Liikaa virheitä. Sääliksi käy tuollaiset.
Olet sie oikea salapoliisi. Oikia sherlokki.
- Tere tulemast
Suomalainen remonttiReiska sanoo jos tarjoo pikku keikkaa niin kovan hinnan,että mielummin teetän sen Eestin pojilla.
- 500pvn apuraha kingi
Lempäälän rakennustyömaat,vastaan Virolaiset rakentajat,kumpi voittaa?. Tämä oletettu varkaus jonka tekijäksi,on nyt lynkkaus metodilla, vain ja ainoastaan leimattu ei Suomalainen,vaan Virolainen. Mutta te jotka olette niin varmoja asiasta,niin muistakaa tämä vanhankansan sanonta.
VARKAAT PELKÄÄ VARKAITA.- Rosvot ulos maasta
Jopas kovaa älähdit.
Vanha suomalainen sananlasku sanoo "Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa", että silleen.
Nyt taisi kalahtaa suoraan vai mitä.
- Elämä vaan on!
Housussas sulla rosvo on. Multakin vietiin vuonna -93 autosta bensat,mutten siitä silloin näin suurta numeroa viitsinyt tehdä.
- rosvot ulos
Moro vaan virolaisrosvo. Antaa heittää takaisin sinne lahden taa.
- Vatasen Mummo
Varmaan vitu**i, kun eivät vieneet sitä ruosteista Hondanpaskaa samalla? Epäilen, ettei bensaakaan varastettu. Haihtui vaan taivaan tuuliin, kun niin paska oli tuo autosi, että bensakorkkikin oli puhki.
- ...
Viime yönä on rosvoja pyörinyt Lempäälän keskustan alueella. itseltä vietiin puutarhakalusteiden pöytä ja naapurilta kesärenkaat. Olivat samalla tehneet myös muuta pientä ilkivaltaa
- Kerjäläiset pöllii
Mistä ne vei ne tavarat,pihasta vai lukitsemattomasta varastosta?
- ...
pihasta veivät
- 35444
viime yönä oli taas rosvot liikkeellä lemääläss mutta eri alueella, pitäiskö kokeila korpilakia
- Yö työ helppoo rahoo
Mikinkähän tästä ensi yönä lähtisi hakeen ansiota?
- rihlat kireellä
Yö työ helppoo rahoo kirjoitti:
tuu meille vaan mullon haulikko valmiina, ai ku olis kiva kun tulisit
- mustamaija
Yö työ helppoo rahoo kirjoitti:
Mitähä jos kokeilisit poliisilaitosta,sieltä saisit ilmasen yö sijankin
- Tallinan-Taavi
mustamaija kirjoitti:
Mitähä jos kokeilisit poliisilaitosta,sieltä saisit ilmasen yö sijankin
No sieltä putkasta käsin minä niitä hommia teenkin. Ei kukaan arvaa tulla sieltä etsimään. Mennessä ottaat työkalut säilöön ja lähtiessa saan ne taas käteen.
Hei Maija oletkos sinä Afrikasta kun olet kerran musta. Oletko niitä Lempäälän mamuja. - mustamaija
Tallinan-Taavi kirjoitti:
No sieltä putkasta käsin minä niitä hommia teenkin. Ei kukaan arvaa tulla sieltä etsimään. Mennessä ottaat työkalut säilöön ja lähtiessa saan ne taas käteen.
Hei Maija oletkos sinä Afrikasta kun olet kerran musta. Oletko niitä Lempäälän mamuja.Enhän mie Lempäälästä oo .Lieksastahan mie oon.Satuin kaatamaan yhen talon porakaivon sillon.tuli mamulle äkkilähtö.Turvallisimpiin maisemiin.
Jos tarviit yöllisillä keikoilla apua niin minä voisin auttaa kun kukaan ei erota minua mustassa yössä. - Kerrostaloasukki
rihlat kireellä kirjoitti:
tuu meille vaan mullon haulikko valmiina, ai ku olis kiva kun tulisit
Onko sulla haulikossa rihlat Ok? Ootko sama tyyppi joka rakensi halvalla ok-talonsa ja nyt vartioittee sitä että muut ei varasta sitä? Muistatko kuinka halvalla kerroit sen tehneesi ja paljonko käytït työnantajan aikaa omin luvin?
Muista kattoo niitä rihloja siitä haulikon piipusta vähän tarkemmin..... - Tallinan Taavi
mustamaija kirjoitti:
Enhän mie Lempäälästä oo .Lieksastahan mie oon.Satuin kaatamaan yhen talon porakaivon sillon.tuli mamulle äkkilähtö.Turvallisimpiin maisemiin.
Jos tarviit yöllisillä keikoilla apua niin minä voisin auttaa kun kukaan ei erota minua mustassa yössä.Hurraa nyt iskettiin kultasuoneen. Erikoisesti porakaivojen reijillä on kova kysyntä Virossa. Siellä ei ole yhtään tekijää niin valmiit reijät on kovissa hinnoissa.
Sellainen haitarimalli on helpoin viedä. Pistää kasaan ja pakettiautoon niin, a vot reikä vaan suoraksi ja kaivo on valmis. Pumppuja siellä kyllä löytyy.
Rullattavat mallitkin käy.
Suorat on vähän hankalia kun ne ensin pitä viedä katkasuasemalle pätkittäväksi ja sitten kun laittaa sen jonkun pihaan niin joutuu saumat liimaamaan.
Kun sulla on kerran tuo kaivonkaato tekniikka hallussa ja väri noihin yötöihin sopiva,niin eiköhän perusteta yhtiö.
Mainostettaisiin valmiita suomalaisia porakaivon reikiä. Kyllä Virossa luotetaan suomalaiseen laatuun oli se vaikka kyse käytetystä vessapaperista.
Vai Lieksasta tuli lähtö. Ei ne taida mamuja oikein sulattaa muuta kuin paistinpannussa, eikä sielläkään kuin voissa paistaat erästä itäistä kansaa.
Minä laitan heti mainoksen Tallinan Sanomiin.
Valmis suomalainen porakaivon reikä 1800 € kappale pihaan tuotuna ja satamasta haettuna 1500 €. - KusPiä
Tallinan Taavi kirjoitti:
Hurraa nyt iskettiin kultasuoneen. Erikoisesti porakaivojen reijillä on kova kysyntä Virossa. Siellä ei ole yhtään tekijää niin valmiit reijät on kovissa hinnoissa.
Sellainen haitarimalli on helpoin viedä. Pistää kasaan ja pakettiautoon niin, a vot reikä vaan suoraksi ja kaivo on valmis. Pumppuja siellä kyllä löytyy.
Suorat on vähän hankalia kun ne ensin pitä viedä katkasuasemalle pätkittäväksi ja sitten kun laittaa sen jonkun pihaan niin joutuu saumat liimaamaan.
Kun sulla on kerran tuo kaivonkaato tekniikka hallussa ja väri noihin yötöihin sopiva,niin eiköhän perusteta yhtiö.
Mainostettaisiin valmiita suomalaisia porakaivon reikiä. Kyllä Virossa luotetaan suomalaiseen laatuun oli se vaikka kyse käytetystä vessapaperista.
Vai Lieksasta tuli lähtö. Ei ne taida mamuja oikein sulattaa muuta kuin paistinpannussa, eikä sielläkään kuin voissa paistaat erästä itäistä kansaa.
Valmis suomalainen porakaivon reikä 1800 € kappale pihaan tuotuna ja satamasta haettuna 1500 €.Teleskooppireiät ja kokoonrullattavat holetsut ovat niitä kysytyimpiä. Sitten on niitä 2-värisiä ja kromattuja, joista saa hyvän hinnan Tarton sivumarkkinoilla.
- mustamaija
Hurraa nyt iskettiin kultasuoneen. Erikoisesti porakaivojen reijillä on kova kysyntä Virossa. Siellä ei ole yhtään tekijää niin valmiit reijät on kovissa hinnoissa.
Valmis suomalainen porakaivon reikä 1800 € kappale pihaan tuotuna ja satamasta haettuna 1500 €.tuo yritys ajatus on kyllä hyvä.Mutta kun oon alerginen työlle.Jo sana työ tekee näppylöitä.
Mutta voit vapaasti käyttää kaivontekoo omaksi hyödyksi.
Minä oon suunnitellut lähtee hiihtäen gröölanttiin jääkarhuja kesyttämään.
Siellä menee varmaan mukavasti aika.Ja eihän sitä tiedä vaikka siellä löisin rahoiks reikientekemisellä.
Menestystä vaan yrityksellesi. - Tallinan Taavi
mustamaija kirjoitti:
tuo yritys ajatus on kyllä hyvä.Mutta kun oon alerginen työlle.Jo sana työ tekee näppylöitä.
Mutta voit vapaasti käyttää kaivontekoo omaksi hyödyksi.
Minä oon suunnitellut lähtee hiihtäen gröölanttiin jääkarhuja kesyttämään.
Siellä menee varmaan mukavasti aika.Ja eihän sitä tiedä vaikka siellä löisin rahoiks reikientekemisellä.
Menestystä vaan yrityksellesi.Sinulla on sentään lievät allergiaoireet. Minun maha menee heti ripulille kun vaan näenkin työläisiä.
Ei sinun kannata Grönlantiin mennä. Tuo sinun värisi on vähän huono metsästykseen. Eskimot voi ampua sinut merimetsona kun nekin on mustia.
Hiihto voi olla paikoin hankalaa, kun siellä voi vesikelit yllättää matkalla.
Jos siellä tarvitaan reikiä niin minä toimitan niitä halvalla. Pistän vaan moottoriveneen perään hinaukseen ja keulan kohti Grönlantia. - mustamaija
Sinulla on sentään lievät allergiaoireet. Minun maha menee heti ripulille kun vaan näenkin työläisiä.
Ei sinun kannata Grönlantiin mennä. Tuo sinun värisi on vähän huono metsästykseen. Eskimot voi ampua sinut merimetsona kun nekin on mustia.
Hiihto voi olla paikoin hankalaa, kun siellä voi vesikelit yllättää matkalla.
Jos siellä tarvitaan reikiä niin minä toimitan niitä halvalla. Pistän vaan moottoriveneen perään hinaukseen ja keulan kohti Grönlantia.Ei väri ole ongelma,öljyän ensin itseni ja sitten kieriskelen vehnäjauhoissa avot kukaan ei tunnista minua mamuksi.
Ja hiihtoo varten oon varannut mukaan vesisukset on ainakin luistava keli.
Minä en oikein luota sinuun ,jos tuot reikiä grölantiin niin pistät kumminkin rahat omaan taskuun. aatelet että mamuja on hyvä huijata.
Paras on kun hoidan ite pisnekseni. - Tallinan-Taavi
mustamaija kirjoitti:
Ei väri ole ongelma,öljyän ensin itseni ja sitten kieriskelen vehnäjauhoissa avot kukaan ei tunnista minua mamuksi.
Ja hiihtoo varten oon varannut mukaan vesisukset on ainakin luistava keli.
Minä en oikein luota sinuun ,jos tuot reikiä grölantiin niin pistät kumminkin rahat omaan taskuun. aatelet että mamuja on hyvä huijata.
Paras on kun hoidan ite pisnekseni.Tuon öljy ja vehnäjauhokäsittelyn jälkeen olet paistoa vaille valmis munkki.
Sinusta voisi tulla oikein hittituote MAMUMUNKKI.
Joo kyllä keli voi olla luistava, mutta laita vähän pitookin ettei lipsu kun Gröönlannin ranta alkaa häämöttää.
Olin siellä viime kesänä myymässä eskimoille uima-asuja. Olivat aika nuivaa porukkaa, eivät ostaneet yhtään.
Vai et luota minuun. En minä ole ikinä varastanut keltään mitään.
Se ensimmäinen lainaus jonka tein oli aikoinaan niin laitoksella naapurisängyn vauvalta nappasin tutin. Kätilö kehui, että mikä tuosta pojasta vielä tulee kun kasvaa. Käski äitini leikata kynteni joka viikko ettei kasva pitkiksi.
En ole pitkäkyntinen.
Minä vaan lainaan niitä tavaroita. Voit luottaa että sijoittaisin hyvin yhteisen bisneksen tuoton. Ostaisin Kreikan valtion sakkeita.
Jos sinulla tulee omissa bisneksissä rahansijoitusongelmia niin tavoitat minut öiseen aikaan Lempääsän rakennuksilta. - Mustamaija
Tuon öljy ja vehnäjauhokäsittelyn jälkeen olet paistoa vaille valmis munkki.
Sinusta voisi tulla oikein hittituote MAMUMUNKKI.
Joo kyllä keli voi olla luistava, mutta laita vähän pitookin ettei lipsu kun Gröönlannin ranta alkaa häämöttää.
Olin siellä viime kesänä myymässä eskimoille uima-asuja. Olivat aika nuivaa porukkaa, eivät ostaneet yhtään.
Vai et luota minuun. En minä ole ikinä varastanut keltään mitään.
Se ensimmäinen lainaus jonka tein oli aikoinaan niin laitoksella naapurisängyn vauvalta nappasin tutin. Kätilö kehui, että mikä tuosta pojasta vielä tulee kun kasvaa. Käski äitini leikata kynteni joka viikko ettei kasva pitkiksi.
En ole pitkäkyntinen.
Minä vaan lainaan niitä tavaroita. Voit luottaa että sijoittaisin hyvin yhteisen bisneksen tuoton. Ostaisin Kreikan valtion sakkeita.
Jos sinulla tulee omissa bisneksissä rahansijoitusongelmia niin tavoitat minut öiseen aikaan Lempääsän rakennuksilta.voi Taavi parka.etkö tajua ettei minusta voi tulla munkkia,kun oon Maija.
Sinullaoli vääränmallisia uimapukuja,siksi ei mennyt kaupaksi,.
Siellä on tällähetkellä hitti tuoteena pingviini malliset uikkarit.
Olen ajatellut ottaa koko sukuni mukaan ja perustaa sinne mamulandian.
Ja jos sinulta lopuu rakennukset Lempäälästä niin tervetuloa kiertämään ikluja sieltä löytyy varmasti valaanrasvaa jota voit myydä viroon kovalla hinnalla. - Tallinan-Taavi
Mustamaija kirjoitti:
voi Taavi parka.etkö tajua ettei minusta voi tulla munkkia,kun oon Maija.
Sinullaoli vääränmallisia uimapukuja,siksi ei mennyt kaupaksi,.
Siellä on tällähetkellä hitti tuoteena pingviini malliset uikkarit.
Olen ajatellut ottaa koko sukuni mukaan ja perustaa sinne mamulandian.
Ja jos sinulta lopuu rakennukset Lempäälästä niin tervetuloa kiertämään ikluja sieltä löytyy varmasti valaanrasvaa jota voit myydä viroon kovalla hinnalla.Tiedätkös mitä minulla on nyt suu täynnä.
Ensi kertaa näillä Suomi24-palstalla olen jauhot suussa.
Pakko luovuttaa.
Onnittelen, ansaitset mitallin.
Sain juuri pakettiautoni tyhjksi viime yön valvontamatkasta.
Nyt pidän yhden yön vapaata ettei joudu salaman suuhun. - Stand-up komiikka
Tiedätkös mitä minulla on nyt suu täynnä.
Ensi kertaa näillä Suomi24-palstalla olen jauhot suussa.
Pakko luovuttaa.
Onnittelen, ansaitset mitallin.
Sain juuri pakettiautoni tyhjksi viime yön valvontamatkasta.
Nyt pidän yhden yön vapaata ettei joudu salaman suuhun.Oletteko te kaksi ajatelleet sitä tarjousta tulla kesäjuhlille.
Jos kiinnostaa niin sanon paikan mihin voi ilmoittautua. - Tallinen-Taavi
Stand-up komiikka kirjoitti:
Oletteko te kaksi ajatelleet sitä tarjousta tulla kesäjuhlille.
Jos kiinnostaa niin sanon paikan mihin voi ilmoittautua.Minut tavoittaa päivisin Lempäälän putkasta, öisin rakennustyömailta.
Keikkaa pukkaa, kysyntä on kova. Tyydyn hauskuuttamaan Lempäälän poliisinressukoita. - Anonyymi
Tallinen-Taavi kirjoitti:
Minut tavoittaa päivisin Lempäälän putkasta, öisin rakennustyömailta.
Keikkaa pukkaa, kysyntä on kova. Tyydyn hauskuuttamaan Lempäälän poliisinressukoita.Sepä vaan, että Lempäälä on periferiaa. Siksi Lempäälässä ei ole edes putkaa.
- Ootteko mänttejä vai
Miten Lempäälä palstalle kuuluu Viron asiat,sitä varten on oma Eestifoorumi suomi24 . Ei kiinnosta teidän typerät juttunne,joten kirjoittakaa asiaa.
- Viroska
Etkös tiedä, että Viro on Lempäälän ystävyyskunta.
- mäntti
sinähän voit aloittaa asiapalstan.Eihän tätä ole pakko lukee jos ottaa noin kovasti päähän.
- monttumieäs
mäntti kirjoitti:
sinähän voit aloittaa asiapalstan.Eihän tätä ole pakko lukee jos ottaa noin kovasti päähän.
tuohan on ollut täyttä asiaa mistä nuo on puhuneet. kun nyt nokia kaatuu niin tarvitaan uusia ideoita talouden nousuun.
tuo yks tiukkapipo ei tajuu kuin tämä nostaisi suomen taloutta.
voishan sinne viroon viedä niitten porakaivon reikien lisäksi vaikka valmiita rakennuksenmonttuja.
tuotanto kannattasi keskittää haminaan kun siellä on vapaata teollisuustilaa eikä tarvitse niitä monttuja kuljettaa maanteitä pitkin saa suoraan laivaan.
- montut viroon
Monttumiehelle! Ei tarvi viedä Haminaan laivattavaksi, Ideaparkin pihaan kuulemma tulee satama, ne montut voi kuskata sitäkautta, nythän se Ideaparkin piha näyttää Aral järven rannalta
- Tallinan Taavi
Oli hyvä kun kerroit siitä satamasta. Minä olen jo nimittäin tehnyt kauppaa siitä montusta Narvassa. Käsirahakin on taskussa.
Tekisköhän ne uuden montun jos entinen häviää jonain yönä. - Laasonportti
Oli hyvä kun kerroit siitä satamasta. Minä olen jo nimittäin tehnyt kauppaa siitä montusta Narvassa. Käsirahakin on taskussa.
Tekisköhän ne uuden montun jos entinen häviää jonain yönä.Jos et jätkä heti lopeta niin minä tulen ja vedän sinua turpaan niin että tukka lähtee. Meiltä ei varasteta mitään eikä viedä viroon. Haulikko odoottaa sinua rosvoa. Tervetuloa könsikäs.
- lääkäri
Laasonportti kirjoitti:
Jos et jätkä heti lopeta niin minä tulen ja vedän sinua turpaan niin että tukka lähtee. Meiltä ei varasteta mitään eikä viedä viroon. Haulikko odoottaa sinua rosvoa. Tervetuloa könsikäs.
sulla ei taida olla kaikki ruuvit tallella,kannattas mennä hoitoon vai ookko unohtanut ottaa lääkkees.
- Vai vielä turpaankin
Laasonportti kirjoitti:
Jos et jätkä heti lopeta niin minä tulen ja vedän sinua turpaan niin että tukka lähtee. Meiltä ei varasteta mitään eikä viedä viroon. Haulikko odoottaa sinua rosvoa. Tervetuloa könsikäs.
Etkö satiainen ole kuullut sellaista sanontaa,joka sopii juuri sinuun haupitsiääliö. Tässä, VARKAAT PELKÄÄ VARKAITA.
- Tallinan-Taavi
Laasonportti kirjoitti:
Tere tere Laasonportti. Taidat olla niitä entisiä lehmälaitumen porttivahteja. Päästit mansikit lypsylle illoin aamuin.
Se on siitä kurja homma kun ei ne Mansikit maksa tippiä. Kais imaisit aina vähän maitoa kun ne ohitti sinut.
Ei ihme että olet niin kärttyisä ja uhkaat lehmiä lyödä turpaan. Lehmillä on turpa.
Se lehmien perässä tuleva joka ei ammu vaan huutaa ptruuuiii on karjakko eikä sonni. Älä sitä ammu sillä haulikollasi.
Kyllä lehmät pitää ammunnasta huolen AMMUUUU
- Anonyymi
123
- Anonyymi
Kannattaa huolehtia heikompiosaisille riittävä sosiaaliturva, niin eivät kuljeksi varastelemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83276MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681838Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758