Ydinvoima jyllää

täälläpäin oikea

Teen klapuja kirveellä 30 kuutiota vuodessa. Olen periaatteessa 100% invalidi astman ja nivelrikkojen takia. Ihmettelen miksi tarvitsemme ydinvoimaa kun puuta riittää ja tekeehän terve mies tuon määrän klpuja parissa päivässä.
Mikään metsäteollisuus ei minua pysäytä ydinvoimaloillaan. Vaikka voimalat kaikki räjähtäisivät niin minä jatkan näin ilman katkoja. Eikä tule vilu. Sähköstä viis.

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valheenpaljastin

Sinulla on onni omistaa metsää, missä kasvaa puuta ja sinulla on terveyttä tehdä niistä puista klapeja. Kaikki eivät ole syntyneet kultalusikka suussa niinkuin sinä.

Haluaisinpa nähdä sen terveen miehen, joka tekee klapeja 30 kuutiota parissa päivässä kirveellä.

Taidat valehdella nyt niinkuin aina ennenkin.
      Häpeä!

• Amazing

Miten pääset nettiin ilman sähköä?

• Mottitalkoot

Sota-aikana tekivät ihmiset mottitalkoita,jolloin heidän piti saada aikaan määrätty määrä haloiksi hakattua puuta.Oliko se yksi motti/henkilö.Motti=pinokuutiometri.Riuskimmat miehet saivat aikaan 2 mottia.Kaikesta nykyaikaisesta tekniikasta kieltäytyvä joutuu siis käyttämään kirvestä ja pokasahaa.Aloittaja käyttänee kissan hankaussähköä nykyaikaiseen nettikeskusteluun.

• klaputtaja

" Teen klapuja kirveellä 30 kuutiota vuodessa."
      " Ihmettelen miksi tarvitsemme ydinvoimaa"

Suomessa taitaa olla parisen miljoonaa mottimetsään soveliasta miestä. Jos heistä kukin tekisi 30 mottia vuodessa se olisi yhteensä 60 miljoonaa mottia vuodessa.
      Montakohan vuotta menisi, että kaikki Suomen metsät olisi hakattu klapuiksi?

• Tasa-arvokysymys

Tasa-arvoministeri vaatisi myös 2 miljoonaa naista mottitalkoisiin.Yhteensä 4 miljoonalla pitäisi olla omaa metsää klapeiksi hakattaviksi.Viljelijät tuskin päästävät tukkimetsiään ja tuettuja puuenergiametsiään tuhoamaan.Eli mistä metsät 4 miljoonalle huuhaa urakoitsijalle.Soininvaaran tyyppiset cityvihreät saisivat kauhukohtauksen luonnossa,kun ei ole ratikoita lähellä.Kyllä ehdottajia on palstalla moneen junaa ja ratikkapysäkille jää osa.

• Puu ei riitä

Suomen kaikkien metsien vuotuinen kasvu energiaksi muutettuna vastaa n. 42% Suomen vuotuisesta energian kulutuksesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka vanha kaivattusi on?

Gallup teille kaikille
      Ikävä
      152
      1667
    2. Taas puukotus yläristillä!

Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!
      Pieksämäki
      55
      1594
    3. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin

Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka
      Grillaus
      69
      1182
    4. Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella

Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r
      Ikävä
      110
      1136
    5. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      110
      982
    6. Ihana juhannusperinne

Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa
      Lieksa
      55
      918
    7. Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa

Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s
      Suomussalmi
      89
      862
    8. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      57
      753
    9. Mä muuten kerroin puolisolle susta

Nimeä mainitsematta....
      Ikävä
      59
      725
    10. La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta

La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt
      Tv-sarjat
      9
      724
    Aihe