Ylihuomenna rantapallot lentää ässille!

gud bye

Vaikka tänään olikin synergialla tiukka vääntö, on 3-0 tilanteesta todella nihkeää lähteä nousemaan, jos tänään olisivat voittaneet tilanne olisi 2-1 ja aivan toisenlainen ote lähteä pelaamaan poriin kotiyleisön edessä, silloin suurempi todennäköisyys olisi ollut että ässät olisi tasoittanut puntit, mutta tällaisessa tilanteessa ässillä ei kovin paljoa ole mahkuja pystyä vastaamaan jypin "kuumille" tähtipelaajille. Hieno oli nähdä myös perrinin tekevän yhden osuman. Toivotaan että keskiviikkona porissa Perrin saisi tehtyä ainakin yhden ja sitäkautta saisi maalihanat isommalle että niitä nähtäisiin kun tästä eteenpäin mennään. Toivottavasti Jokerit tiputtaa IFK:N, IFK kovempi vastus olisi jypille kuin naamapellet.

2

136

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gud bye

ja mitähän minä sanoin 2 päivää sitten? "ylihuomenna rantapallot lentää ässille"

BUHAHAHAHAHA ässät on vain sikaa pelaava joukkue joka ei osaa niellä nöyrää häviötä .. ei tämän katkerampaa voisi enään olla, muahahahahahah :D:D:D

• golukko

Ihan mukavaa tääkin oli lukko voitti enemmän pelei kun ässät playoffsseis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      600
      1518
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      837
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      473
      713
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      652
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      38
      580
    6. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      42
      576
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      500
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      156
      471
    Aihe