Äläkään nyt vaan sano että akku ja akkukaapeli ei ole BMW osa!
http://www.iltalehti.fi/autot/2012032715375340_au.shtml
BMW on hyvä auto?
16
227
Vastaukset
- xcdf41
Tässä mun Fiatis on vaikka kuinka paljon vikoja, mutta ei suostuta ilmaiseksi korjaamaan, kuten tuo BMW vika. Useita sähkölaitteita ei toimi kostealla ilmalla, ja maahantuoja ei halua vikoja takuuseen korjata. "Kosteus ei ole Fiat autojen maahantuojan syy, vaan johtuu säistä". Kun sais edes tuon näytön toimimaan, sähköikkunoista ei niin väliä.
- Arkipäivästä on.
No Fiat ei valmista releitä eikä kuparijohtoa joten virheet ei löydy Fiatista vaan kompponettien valmistajista.
- arkipäivää
No Bmw ei valmista akkuja, eikä kaapeleita.
Jokusista yksilöistä on löytynyt virheellinen asennus joka tarkastetaan ja korjataan jos asennus on virheellinen. Normaalia toimintaa kaikilla merkeillä. - ihmr se
Itse asiassa ei ole BMW:n valmistamia osia. Että silleen.
- Vai niin?
Elikkä BMW onkin Fiat koska se on tehty Fiat osista? Ei ihme että on huono auto!
- sartf
Vai niin? kirjoitti:
Elikkä BMW onkin Fiat koska se on tehty Fiat osista? Ei ihme että on huono auto!
No eipä ne ole fiatinkaan osia vaan komponenttien valmistajan osia, kuten joku jo edellä mainitsi. Taidat olla aika tietämätön asioista tai muuten vaan tyhmä.
- mikä ihmeen kansi?
Akkukaapelin kansi on viallinen - mahdollisesti - bemarissa.
Siis mikä ihmeen kansi?
Onkos tuosta osasta kuvaa jossain? - 330d ja hajis
Haista perse!
- Nissan Micra.
VOI VOI paha takaisku Saksantuontiautoille! Kuinka moni suomalainen on ostanut paloBMW;n ?
Viiden vuoden päästä vanhat bemarit ovat suomessa ongelmajäte koska kukaan ei haluaa tuollaista bensahörppöö. - hajotkaa köyhät
Oleellista tuossa uutisessa on se, että korjaus on ilmaista. BMW:n ostaneella kun ei olisi vara maksaa siitä mitään; viimeisetkin sentit valuvat autolainan lyhennyksiin ja korkoihin.
- Premium BMW
Jaahas, taas köyhä narisee.
- Kaikki köyhiä täällä
Premium BMW kirjoitti:
Jaahas, taas köyhä narisee.
Mistä tiedät? Luulen että täällä Suoli24 ei rikkaat paljon kirjottelee?
- Lekurijäpä-78
Juu kyllä lyhennyksiin menee sellaiset 350 €/kk. Ihan kun ei viitsinyt koko summaa maksella käteisellä. 25k€ käsirahana ja loput 35 k€ osissa. Kohta menee 45 tkm ajettu F10 vaihtoon, kun väri alkaa kyllästyttämään. Muuten on ollutkin upea auto. Onneksi lääketieteen tutkinto takaa hyvän liksan jopa täällä savossa.
- Iskä--
Kaikki köyhiä täällä kirjoitti:
Mistä tiedät? Luulen että täällä Suoli24 ei rikkaat paljon kirjottelee?
Kai sitä internettiä saa varakkaampikin käyttää.
eikä BMW:n omistaakseen tarvitse mikään miljonääri olla. Itselläni on 520d mallia 2008, enkä koe itseäni kovin rikkaaksi.
Ja kyllä minulla saattaisi olla varaa tuo korjauskin maksaa, mutta erittäin ystävällistä BMW:ltä, että ei tarvitse. - jotain aivan muuta
Lekurijäpä-78 kirjoitti:
Juu kyllä lyhennyksiin menee sellaiset 350 €/kk. Ihan kun ei viitsinyt koko summaa maksella käteisellä. 25k€ käsirahana ja loput 35 k€ osissa. Kohta menee 45 tkm ajettu F10 vaihtoon, kun väri alkaa kyllästyttämään. Muuten on ollutkin upea auto. Onneksi lääketieteen tutkinto takaa hyvän liksan jopa täällä savossa.
Olet siis vain tavallinen palkkatyöläinen. Säälittävää.
- ue75
Ihan pazka rimpula koko bimmeri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483