Tippuuko Susanna

seuraavaksi?

On parilla viime kerralla ollu siinä tippumisuhan alla, ellen väärin muista.

Mun mielestä sais tippua seuraavaksi. En pidä hänen jokseenki narisevasta äänestä. Ja lavalla tyttö on ihan jääs, naamalla semmonen kuollu ilme koko ajan. Vakava ja kuin pitäis silmiä suurella..

21

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • idolsifani

      Olen ihmetellyt tuomareiden jatkuvia ylistyksiä. Minä en erityisemmin pidä hänen ohuesta äänestään.

    • jätkät pois!

      Kyllä kisasta lähtee ennemmin Arttu ja Heikki. En ymmärrä sitä hehkutuksen määrää, jonka tuomarit kyseisille tyypeille heittää. Kumpainenkaan ei ole laulajana kovinkaan häävi, parempia esityksiä kuulee karaokebaareissakin. Heikki on kisassa vain ja ainoastaan ulkonäkönsä puolesta, Artulla kun ei ole edes sitä, niin ihmettelen suuresti mikseivät kumpainenkin herroista ole jo tippunut pois.

      • ********** ******

        Ei Heikki minusta ainakaan mikään komea ole. Arttu kylläkin on ja osaa paremmin laulaakkin.


    • väärin muistat

      "Tippumisuhan alla" ovat olleet samalla tavalla kaikki kilpailijat, koska heidän saamiaan äänimääriä tai edes järjestystä ei ole julkaistu. Ainoastaan vähiten ääniä saanut on pudotettu.
      Susanna tulee olemaan kolmen parhaan joukossa kilpailun päättyessä. Ansaitusti.

      • ehkkk

        Ehkä tippumisuhan alla tarkotettiinki just niit kolmee-kahta jotka on vähite ääniä saannu..? ;)


      • mutkun...
        ehkkk kirjoitti:

        Ehkä tippumisuhan alla tarkotettiinki just niit kolmee-kahta jotka on vähite ääniä saannu..? ;)

        mutta kun niitä 2-3 vähiten ääniä saanutta ei ole kerrottu. Ainoastaan vähiten ääniä saanut.


      • viimeiset
        mutkun... kirjoitti:

        mutta kun niitä 2-3 vähiten ääniä saanutta ei ole kerrottu. Ainoastaan vähiten ääniä saanut.

        Toisaalta siinä on viimeisimpänä seissy ihmiset, jotka on sitte seuraavien jaksojen aikana tippunu, esim. Sini. Jotenkin vois aatella, että äänimäärien mukaan eniten ääniä saaneet poistuu ensimmäisenä syrjempään. En varma toki ole, mutta esim. Didi on varma suosikki, ja ehkä sen takia ei ole ikinä seissyt niitten viimeisten joukos, koska on saanut hyvin ääniä?

        Kai tippumisuhan alla olevat on juuri ne muutama tyyppiä, jotka siinä viimeisinä seisovat jännittämäs tuloksia.


    • ko

      Susanna on ilman muuta parhaimmistoa! Ohueksi hänen ääntään ei voi kyllä sanoa... ?

    • faani

      Tulosten julistamistapa on vähän outo, koska oikeasti ei ole mitään järjestystä. Susanna on VARMASTI kolmen joukossa! Toivottavasti tekee levyn, ainutlaatuista ääntä haluasi kuulla lisää...

      • oli joo..

        "Susanna on VARMASTI kolmen joukossa!"

        No ei ainakaa viimekertasen perusteella. Muutenhan se olis päässy Didin ja niitten muitten kans poistumaan ekana taka-alalle jatkoonpäässeenä. Oli kolmen joukossa sieltä viimesestä päästä.


      • mä vaan
        oli joo.. kirjoitti:

        "Susanna on VARMASTI kolmen joukossa!"

        No ei ainakaa viimekertasen perusteella. Muutenhan se olis päässy Didin ja niitten muitten kans poistumaan ekana taka-alalle jatkoonpäässeenä. Oli kolmen joukossa sieltä viimesestä päästä.

        Niin kuin on sanottu, kisaajat pääsevät jatkoon satunnaisessa järjestyksessä. Kisaaja joka on saanut eniten ääniä ei välttämättä ole ensimmäinen joka lunastaa jatkopaikan, vaan voi yhtä hyvin olla viimeinen joka lunastaa jatkopaikan itselleen.


    • YTKL

      SUSANA ON KYLMÄN JA KOVAN OLOINEN TYYPI,EIKÄ LAULAJANA KAAN MIKÄÄN ERIKOINEN.

    • Näin...

      Kyllä se on niin,että kun Susanna vetäisee tulemaan,niin muut ei tunnu miltään. Kaksi kertaa on tuomarit sanoneet että illan paras veto,kun on ollut enää kaksi esiintyjää jäljellä.

      http://www.youtube.com/watch?v=TjkmpLzv9qc

    • Ei tipu

      Ei Susanna tipu seuraavaksi. On siellä huonompiakin. Useita.

    • 6f7t9t988ty

      Käsittämätöntä että heikoin laulaja pelastetaan ainoalla villillä kortilla jatkoon. Nyt jää monella paremmalla se mahdollisuus käyttämättä.....tuomarit on hanurista.

      Ja Heikki, se laulaja, myös.

    • ääniala

      No kuinkas nyt te, jotka ennustitte Susannalle varmaa tippumista kun oli vähiten ääniä saaneiden joukossa? Nytkö ne enää ei tulekaan järjestyksessä äänimäärän mukaan?

      • tätsit

        Itse en ota kantaa äänimääriin. Eilisessä jaksossa Susanna sai tarpeeksi ääniä päästäkseen jatkoon. That's it.


    • Nuksuks

      Heikin esitys, eikä muutkaan ole olleet hyviä. En ymmärrä, kuinka tuon tasoiseen laulajanalkuun käytettiin tämä kortti? Arttu on nuorten tyttöjen suosikki (luulen) ja myös Torsten. Diandra on ylivoimaisen hyvä, Tiina on pirteä, ja hänellä on kaunis ääni. Ninalla on myös vahva ääni, mutta eipä ole oikein idols-tyyppinen. Susanna ok.

    • minäkin vanha

      Oikaisen sen verran, että itseni lisäksi Torstenilla on kyllä paljon keski-ikäisiä ihailijoita. Ei saa aina kuvitella, että vain pikkutytöt äänestää. Idolsia katsoo kaiken ikäiset ihmiset .

    • Susanna rules

      MKSI KISAN PARHAAN JA OMAPERÄISIMMÄN LAULAJAN PITÄISI TIPPUA. EIHÄN SIINÄ OLE MITYÄÄN JÄRKEÄ. TOSIN EI KYLLÄ JÄRKEÄ OLLUT KUN TUOMARIT PELASTIVAT HUONON LAULAJAN JATKOON.

    • Susanna on paras!

      YRittääkö Voutilainen, Nikula ja Liimatainen iskeä Heikkiä sänkyyn vai miksi tätä hyysäävät?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe