Huono käyttytyminen bussissa.

ainatylsistynyt

Törmään joka päivä aina häiriköiviin matkustajiin, jotka eivät näköjään itse tiedosta häiritsevänsä muiden matkarauhaa.

1.
Joka koulupäivä ainakin yksi ihminen puhuu hetken (tai jopa pitkänkin aikaa) kännykkäänsä KOVALLA ÄÄNELLÄ. Niin, että varmasti koko bussimatkustamo kuulee. Minusta on kiva tietää, mitä lainoja olette ottamassa ja miten viikonloppunne kännäysreissu meni.

2.
Hajuvesien suihkuttelu bussissa. Hei oikeesti nyt, ihmiset. Tänään taas oli ihminen, joka päätti kaivaa laukustaan hajuveden esiin ja suihkautella sitä vähän itseensä. Ja samassa koko bussi sai uuden "ihanan" aromikkaan tuoksun. Piti sitten laittaa kaulahuivi hengittämisen suojaksi, sillä minulla on astma, eikä voimakkaat hajut tee minulle hyvää. Tämä on vähän sama asia, kuin söisit pähkinöitä ja sylkisit niitä pähkinäallergikon naamaan.

3.
Liian kovaa musiikkia kuuntelevat ihmiset. En ole kiinnostunut tärykalvojenne hyvinvoinnista, mutta olisitte edes kiinnostuneita sitä, etteivät kaikki ihmiset välttämättä pidä teidän örinä-beibi-musiikkimaustanne.

4.
Kovaan ääneen juttelevat ihmiset. Päätäsärkevää on, kun vaikkapa Jonne päättää istua bussin oikealle puolelle ja Anna vasemmalle hieman taaemmas. Ja sitten he käyvät keskustelua "huutaen" penkkien välistä koko matkan ajan.

5.
Äänekkäät pälättäjät. On sitten niitäkin, jotka puhuvat koko ajan, näytti kello mitä tahansa. Kerran aamuseitsemältä väsyneessä bussimatkustamossa istui mies, joka puhui koko puolituntisen matkan ajan. Hän oli max. 5 sekuntia hiljaa ja jatkoi taas puhumista. Ainoa ääni bussissa, joka kuului. Kaikilla oli varmasti hauskaa kuunnella, miten komponentti x laitetaan komponentti yyhyn.

6.
Kun ruuhkabusseissa on vielä tilaa istua, niin kahdelle penkille levittäytyneet kanssamatkustajat eivät tee elettäkään sen eteen, että viitsisivät ottaa laukkunsa tai reppunsa pois toiselta penkiltä. Saan usein tylyn katseen, kun kysyn, että voiko tähän istua. :(

7.
Wannabe-kovikset. He, jotka kiroilevat ja huutavat.

8.
Bussissa syövät ihmiset. Välillä on niitä, jotka vetävät jotain ihme kerroshampurilaisia "salaa" bussin takaosassa - ja haju on taas taattu.

Tätä tapahtuu kaikissa ikäluokissa. Itse olen 21 ja olen ehkä vahingossa kerran itse erehtynyt häiriköimään kuuntelemalla musiikkia liian lujaa. Että mikään pyhimys itsekään olen, mutta ottaa silti PÄÄHÄN nämä ihmiset, joita kiinnostaa vain oma napanöyhtänsä. Ihan ok mokailla, mutta sitten jos nämä ovat ihan päivittäisiä tapoja joillakin ihmisillä... D:

2

96

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainatylsistynyt

      Ja otsikossa nätti virhe. :)

    • ´´``´´

      Lehdessä oli juttua parisen vuotta sitten kun joku oli huomauttanut bussissa ryypiskelevälle ja metelöivälle pissislaumalle ja häntä heitettiin kaljapullolla... että tällaista nuorisoa. Lasin kanssa voi käydä vaikka kuinka huonosti ettäs tiedätte mukakovikset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe