Tässä taas yksi tutkimus joka jakaa ihmiset älykkäisiin ja tyhmiin. http://www.iltalehti.fi/terveys/2012032815380933_tr.shtml
Paljonko sinulla on ystäviä?
9
178
Vastaukset
- Turhat tutkimukset
Enpä jaksa klikata linkkiä, vastaan suoraan tähän pelkän kirjoituksesi perusteella. Itse en moisia tutki tai ole edes ajatellut, tuskinpa se on edes tarpeellistakaan alkaa miettimään, onko joku ystävä tyhmä vai älykäs. Tärkeintä on hyvä seura. =)
- Puhurix
Siinä oli kysymys siitä että alykäämmillä saattais olla laajempi ystäväpiiri. Turhaa tutkimusta sinänsä.
Just tommoset tyhjänpäiväiset tutkimukset lisäävät erottelua varsinkin nuorilla, taas yksi mistä voi koulukiusata jotain yksinäisempää, ei hyvä juttu :/
Niin? Että kuka haluaa tyhmiä ystäviä, ei kai oikeasti kukaan?
Toisaalta tyhmistä saa helpolla ystäviä. Eli riippuu motiiveista.- jk
ei yhtään
pz.n kirjoitti:
No hittolainen, me ollaan sitte kohtalotovereita.
No ainakin siinä mielessä että teillä on palstaystäviä. Misäs oot piileksiny?
Zone kirjoitti:
No ainakin siinä mielessä että teillä on palstaystäviä. Misäs oot piileksiny?
No on ollu olevinaan niin kiire, ettei oo konettakaan ehtiny juuri avata. Onhan mulla toki kännykässäkin netti, mutta ei oo tullu poikettua, ku lähinnä iltalehden sivulla lukemassa uutisia. :D Nyt taas vähän tilanne on rauhottunu pääsiäisen aikana.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 234067
- 942025
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa931372Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681321- 591191
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561085Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941040- 47953
- 61942
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M184900