Jännäkakka

turkulaiset fanit

No niin. Tutut kevään ennusmerkit ovat jälleen toteutuneet. Tuo isänmaallinen jännäkakkaremmi lähti sitten rantalomalle. Hifukat eli Håkanit Ilman Fyysistä Kuntoa on ansaitulla lomalla. Toivotaan, että takatalvi ei iske nyt liian lujaa, sillä nuo isänmaalliset tsadin kingit tarvitsevat aurinkoa ja siitä saatavaa d-vitamiinia, jotta mieli virkistyy.
Olikohan tämä jälleen se Kaikkien Aikojen Mestari ryhmä?

4

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ifk petti taas!!

      VOUI BUGGY-POJUA TAAS KERRAN! Kerran siis yhden ***tun kerran on punaiset kisut saaneet miljoonille Euroilleen rahan täytettä ja se kerran sattui viime keväänä. 12 siis todellakin KAHDENTOISTA VUODEN jälkeen tuli mestaruus suurella budjetilla jälleen kerran rakennetulle joukkueelle. No tänävuonna se tuttu taaperrus taas jatkuu. Kyllä hävettää BUGGY-pojun horinat jostain talvisodasta ja isänmaallisuudesta kun ruåtsalais-kisut niihin häpeällisesti yhdistää! BRÄNDI,niin tuo sana jota Buggy-poju viljelee laajalti jutuissaan on jälleen kerran näyttänyt todellisen arvonsa. Ei mitään ei kertakaikkiaan mitään taaskaan pleijareissa. Oli supertähtiä oli rahaa ja oli BRÄNDI,heheh mikä vitsi! Buggy-poju saa taas varmaan seuraavat 13 vuotta sheivata latinonsa sääri-ja viiksikarvoja ennenkuin taas MAHDOLLISESTI miljoonat Eurot saavat kasaan joukkueen jolla on senverran miehistä selkärankaa että mestruuden voittavat. Nykyiset sutturat ja kuvioluistelijat eivät omaa sellaista särmiä ja asennetta että ensivuodenkin saa toiveissa heittää taas kerran romukoppaan. Btw,next 13 year is coming....

    • Ilmalan Tarzan

      Joo. Buggi rakentaa meille taas pian sen isänmaallisen Leijona ryhmän, jossa IFK-taustaiset garjut tuovat meille mainetta ja kunniaa.
      Ihmetyttää tosin se, että Ilmaveivi Granlund on menettänyt taitonsa ihan tyystin.
      Nyt pitää Jukka Jalosen pitää pää kylmänä ja tehdä oikeat johtopäätökset. Grani pois joukkueesta ja Peltosen Viljamista ei kai tässä yhteydessä kai kannata edes puhua.

      • VillePois

        Todella, Peltonen on entinen.


      • Stadin Gubbe
        VillePois kirjoitti:

        Todella, Peltonen on entinen.

        Joopa joo. Perinteinen ratkaiseva jännäkakka pösähti Kingien pöksyyn niin, että paukku pääsi.
        Tää on ollut useimpina keväinä varmin merkki siitä, että kesää kohti ollaan menossa.

        Mun mielestäni pitäisi tehdä muutama korjausliike ja ensimmäisenä pitäis potkia valkku l. Matikainen. Sitten Ville. Toi Ville alkaa oleen aikamoinen riippakivi brändille. Verratkaapa vaikka Jarkko Ruudun panokseen. Nyt pelimerkkejä likoon, jotta saadaan Jakke Nordikselle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe