Krav Magan harrastaminen Tamperaalla

mansemagaa

Olen aloitteleva tamperelainen harrastaja, ja olen kiinnostunut Krav Magasta.

Minkälaisia seuroja Tampereella toimii, mihin kannattaisi mennä treenamaan?

14

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ruutana gant

      Sanoisimme ,että nelkkua hervannasta ei ainakaan luetteloida oikeaksi,viralliseksi krav maga seuraksi.Muutenkin sentteri ohjaajat ovat epätavallisen heikkoja tietämykseltään ja koulutustasoltaan.Hiukan erikoista toimintaa heillä mutta mitä ja millaista toimintaa hajet kaikki riippuu siitä.....

      • tietoa oikeesti

        Minä taas vastaisin aloittajalle, että jätä omaan arvoonsa tuon yhden ja saman idiootin kirjoittelu, joka häiriköi koko palstaa. Mene sen sijaan etsimään tietoa muualta, joko muilta kamppailupalstoilta tai googleta seuroja chitalada, sknit, K4 center, tulee näin heti mieleen.
        Niistä saat tietoa, ja unohda fighter defence academy:)


    • Arttu111111

      Mikä se Saukonpuiston yliopisto on jossa Ikurin virhe on ollut?

    • intteri

      Ikurin jantterilla tuppaa alvariinsa sekoittumaan oman ja muiden seurojen asiat. Eihän siellä ole kahta vaan yksi puupökkelö.

    • Erkki Natri

      Saukonpuiston yliopistoksi sanottiin Saukonpuistossa toiminutta apukoulua.

    • ArttuA

      Armeijastakin virheen poisheitti, kun pää on niin sekaisin.

    • Saukonpuisto.

      Kuulin, että Ikurin virhe oli saukonpuiston a-koulun jälkeen potkittu pois armeijastakin ja krav magassa ei ole käynyt edes alkeiskurssia. Näin Fifter Def Ikurissa, oma laji, oma lupa, mittään ei osaa, mutta ei myönnä.

    • Nyrkkeilijä Tre.

      Ainakin Hervannassa toimii hyvä seura K 4 Center, siellä käy huippuopettajia, mm. nyrkkeilijä Amin Asikainen veti kovan leirin ja kehui K Nelosen tasoa, samoin oppia otetaan muiltakin alojen huipuilta, itse K nelosen vetäjillä on pitkä tausta krav magasta, niin suomessa kuin ulkomaan leireillä.
      Ikurissa toimii joku Fighter Defense Akatemia, jonka kaveri käy kurkkimassa muiden seurojen treenejä kun ei ole itse käynyt edes alkeiskurssia ja itse keksinyt oman lajinsa tekniikat.
      Koska olette nähneet Ikurissa ta aiemmassa Nhb budoclubissa jonkun huippuopettajan tai edes jonkun oikean opettajan? Hah, haha, hah, sitä saa odottaa, saahan tuolla jumpalla paidan ja housut märäksi, mitään muuta ei Ikurissa opi.

    • Markku ja Satu

      Jaaha, taitaa taas ikurin pelle eitellä satuja. Amin kun kävi vetämässä K Nelosessa kovat nyrkkeilytreenit, niin kehui seuran tasoa ja Amin antoi kiitosta ohjaajien sparraus ja lyöntitaidoistakin. Siellä myös keskusteltiin tästä Ikurin virheestä, jossa ei osata edes kuntonyrkkeilyn alkeita saati krav magaa. Oli värikästä puhetta, leirillä oli pari kaveria, jotka olivat käyneet Ikurin virheen entisessä seurassa nhb budossa ja kertoivat alaarvoisesta tasosta ja opettajan itse keksitysitä tekniikoista, joita joskus joku ulkopuolinen aloittelija kävi joskus neuvomassa.
      Kannattaisi tämän Ikurin Virheen Fighter defense pojankin mennä lajin alkeiskurssille itse, niin olisi jotain pohjaa edes.

    • Kamppailija tre.

      Olen kuullut kanssa, että Hervannan Nelosessa on hyvää krav magaa ja siellä käy kovia vierailevia ohjaajia eri lajeista. Ikurissa käytiin katsomassa ja täyttä shittiä, kaveri osannut yhtään tekniikkaa ja näkin, että salilla ei ole käynyt.
      Treenaisin Chitaladassa aiemmin magaa ja siellä oli kanssa oikein hyvää toimintaa ja eiksös ne Hervannan kaveritkin olleet Chitaladassa aikaisemmin ja myöskin Suomen kM-liiton ohjaajina toimineet, ei kokemusta löytyy.

      Tampereen seudulla on siis oikeita hyviä itsepuolustus seuroja Nokialla Streetwise, Tampereella Snikt, Chitalada ja K 4 Center ja tampereen jujutsukoulu, näissä seuroissa on kokemusta ja aidot opettajat, sitten on tämä yhden miehen show Ikurisssa fifgter defense a, jossa ei ole mitään kokemusta msitään lajista.

    • Moron nyrkki

      Hervannassa on kova taso ja kokeneet vetäjät, , mutta Ikurin Fighter Janteri ei osaa mitään, homma on hikijumppaa ilman osaavaa ohjaajaa, Konttausasennossa ohjaaja salilla ja pari nörttiä neuvoo että tee noin. Miksi tämä Ikurin virhe ei ole käynyt edes alkeiskurssia lajissa itse?

    • Km-ammatt.

      Hervannassa on aitoa krav magaa kun sen ohjaajat treenannanneet lajia vuosia. Ikurissa on tämmöinen yhden miehen yritys fighter D A jonka vetäjä ei ole käynyt edes aljin alkeiskurssia, ei osannut edes alkeellsita torjuntaa ja ei tiennyt mitään msitään 360 asteen torjunnoista, eikä putkinäön rikkomisesta, kyseli oppilailta, etä miten toi tehdään. Yritin nääshallissa aikoinaan neuvo tätä Ikurin virhettä, että menis alkeiskurssille ja opetin yhden alkeistekniikan hänelle, ei muistanut sitä enään 5 minuutin jälkeen. Tämmöinen mies perustaa oman seuran ja nimeää itsensä opettajaksi, on kateellinen Hervannan Centerin menestykselle, kun siellä osataan ja ei alettu häntä ilmaiseksi opettamaan, alkeiskurssille ei kehdannut tulla vaan persuti oman seuran tyhjin housuin ja alkoi haukkumaan oikeita krav maga ohjaajia. Aika erikoista. Jokainen voi kysä Ikurin virheeltä dilpomit ja opettajien nimet ja suosittelijat, niitä ei löydy, kun ei ole koko lajiakaan siellä, vain pelkkää jumppaa trikoot päällä.

    • Taikuri Luttinen

      Yhdessä oppimisen iloa = oppilaat opettaa opettajaa. Opettaja kerää rahat ja jättää laskut maksamatta = nhb budoclub = Ikurin virhe.

    Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4266
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2199
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1704
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1390
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1116
    10. 22
      1076
    Aihe