Olen aloitteleva tamperelainen harrastaja, ja olen kiinnostunut Krav Magasta.
Minkälaisia seuroja Tampereella toimii, mihin kannattaisi mennä treenamaan?
Krav Magan harrastaminen Tamperaalla
14
415
Vastaukset
- ruutana gant
Sanoisimme ,että nelkkua hervannasta ei ainakaan luetteloida oikeaksi,viralliseksi krav maga seuraksi.Muutenkin sentteri ohjaajat ovat epätavallisen heikkoja tietämykseltään ja koulutustasoltaan.Hiukan erikoista toimintaa heillä mutta mitä ja millaista toimintaa hajet kaikki riippuu siitä.....
- tietoa oikeesti
Minä taas vastaisin aloittajalle, että jätä omaan arvoonsa tuon yhden ja saman idiootin kirjoittelu, joka häiriköi koko palstaa. Mene sen sijaan etsimään tietoa muualta, joko muilta kamppailupalstoilta tai googleta seuroja chitalada, sknit, K4 center, tulee näin heti mieleen.
Niistä saat tietoa, ja unohda fighter defence academy:)
- Arttu111111
Mikä se Saukonpuiston yliopisto on jossa Ikurin virhe on ollut?
- intteri
Ikurin jantterilla tuppaa alvariinsa sekoittumaan oman ja muiden seurojen asiat. Eihän siellä ole kahta vaan yksi puupökkelö.
- Erkki Natri
Saukonpuiston yliopistoksi sanottiin Saukonpuistossa toiminutta apukoulua.
- ArttuA
Armeijastakin virheen poisheitti, kun pää on niin sekaisin.
- Saukonpuisto.
Kuulin, että Ikurin virhe oli saukonpuiston a-koulun jälkeen potkittu pois armeijastakin ja krav magassa ei ole käynyt edes alkeiskurssia. Näin Fifter Def Ikurissa, oma laji, oma lupa, mittään ei osaa, mutta ei myönnä.
- Nyrkkeilijä Tre.
Ainakin Hervannassa toimii hyvä seura K 4 Center, siellä käy huippuopettajia, mm. nyrkkeilijä Amin Asikainen veti kovan leirin ja kehui K Nelosen tasoa, samoin oppia otetaan muiltakin alojen huipuilta, itse K nelosen vetäjillä on pitkä tausta krav magasta, niin suomessa kuin ulkomaan leireillä.
Ikurissa toimii joku Fighter Defense Akatemia, jonka kaveri käy kurkkimassa muiden seurojen treenejä kun ei ole itse käynyt edes alkeiskurssia ja itse keksinyt oman lajinsa tekniikat.
Koska olette nähneet Ikurissa ta aiemmassa Nhb budoclubissa jonkun huippuopettajan tai edes jonkun oikean opettajan? Hah, haha, hah, sitä saa odottaa, saahan tuolla jumpalla paidan ja housut märäksi, mitään muuta ei Ikurissa opi. - Markku ja Satu
Jaaha, taitaa taas ikurin pelle eitellä satuja. Amin kun kävi vetämässä K Nelosessa kovat nyrkkeilytreenit, niin kehui seuran tasoa ja Amin antoi kiitosta ohjaajien sparraus ja lyöntitaidoistakin. Siellä myös keskusteltiin tästä Ikurin virheestä, jossa ei osata edes kuntonyrkkeilyn alkeita saati krav magaa. Oli värikästä puhetta, leirillä oli pari kaveria, jotka olivat käyneet Ikurin virheen entisessä seurassa nhb budossa ja kertoivat alaarvoisesta tasosta ja opettajan itse keksitysitä tekniikoista, joita joskus joku ulkopuolinen aloittelija kävi joskus neuvomassa.
Kannattaisi tämän Ikurin Virheen Fighter defense pojankin mennä lajin alkeiskurssille itse, niin olisi jotain pohjaa edes. - Kamppailija tre.
Olen kuullut kanssa, että Hervannan Nelosessa on hyvää krav magaa ja siellä käy kovia vierailevia ohjaajia eri lajeista. Ikurissa käytiin katsomassa ja täyttä shittiä, kaveri osannut yhtään tekniikkaa ja näkin, että salilla ei ole käynyt.
Treenaisin Chitaladassa aiemmin magaa ja siellä oli kanssa oikein hyvää toimintaa ja eiksös ne Hervannan kaveritkin olleet Chitaladassa aikaisemmin ja myöskin Suomen kM-liiton ohjaajina toimineet, ei kokemusta löytyy.
Tampereen seudulla on siis oikeita hyviä itsepuolustus seuroja Nokialla Streetwise, Tampereella Snikt, Chitalada ja K 4 Center ja tampereen jujutsukoulu, näissä seuroissa on kokemusta ja aidot opettajat, sitten on tämä yhden miehen show Ikurisssa fifgter defense a, jossa ei ole mitään kokemusta msitään lajista. - Moron nyrkki
Hervannassa on kova taso ja kokeneet vetäjät, , mutta Ikurin Fighter Janteri ei osaa mitään, homma on hikijumppaa ilman osaavaa ohjaajaa, Konttausasennossa ohjaaja salilla ja pari nörttiä neuvoo että tee noin. Miksi tämä Ikurin virhe ei ole käynyt edes alkeiskurssia lajissa itse?
- Km-ammatt.
Hervannassa on aitoa krav magaa kun sen ohjaajat treenannanneet lajia vuosia. Ikurissa on tämmöinen yhden miehen yritys fighter D A jonka vetäjä ei ole käynyt edes aljin alkeiskurssia, ei osannut edes alkeellsita torjuntaa ja ei tiennyt mitään msitään 360 asteen torjunnoista, eikä putkinäön rikkomisesta, kyseli oppilailta, etä miten toi tehdään. Yritin nääshallissa aikoinaan neuvo tätä Ikurin virhettä, että menis alkeiskurssille ja opetin yhden alkeistekniikan hänelle, ei muistanut sitä enään 5 minuutin jälkeen. Tämmöinen mies perustaa oman seuran ja nimeää itsensä opettajaksi, on kateellinen Hervannan Centerin menestykselle, kun siellä osataan ja ei alettu häntä ilmaiseksi opettamaan, alkeiskurssille ei kehdannut tulla vaan persuti oman seuran tyhjin housuin ja alkoi haukkumaan oikeita krav maga ohjaajia. Aika erikoista. Jokainen voi kysä Ikurin virheeltä dilpomit ja opettajien nimet ja suosittelijat, niitä ei löydy, kun ei ole koko lajiakaan siellä, vain pelkkää jumppaa trikoot päällä.
- Taikuri Luttinen
Yhdessä oppimisen iloa = oppilaat opettaa opettajaa. Opettaja kerää rahat ja jättää laskut maksamatta = nhb budoclub = Ikurin virhe.
Ketjusta on poistettu 40 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255