Ketä mielestänne kuuluu kolmen parhaan joukkoon kisaamaan voitosta ja miks?
Omasta mielestä:
-Didi
-Tiina
-Niina
Yksinkertaisesti siks, koska noil on hyvä ääni, osaavat esiintyä, ovat lämpimiä olemukseltaan. Ja se olemus kera laulutaidon tulee yleisöön asti!
Kolmen kärki?
17
331
Vastaukset
- 56755
Diandra, Susanna ja pahaa pelkään että Torsten....siis Torsten ei mielestäni sinne kuulu mutta jostain käsittämättömästä syystä porskuttaa vaan....
- en lämpene torstenil
Pelkään pahoin, että Niina saa poistua liian aikaisin ja Torsten vaan porskuttaa.
Ja hieman ihmettelin eilistä villin kortin heittämistä? Kuvittelin jo, että se käytettäisi vasta kun joku ehdottomasti kolmen parhaan joukkoon kuuluva yllättäen putoaisikin... kuten Diandra... Niina, Susanna, ehkä Tiinakin...
- vaikka näin.
Mielestäni:
- Didi
- Niina
- Susanna tai Tiina - nää kyl
Dianda
Torsten
Niina - OBMAR
DIANDRA
?????????
????????? - llllx
Diandra
Tiina
?????????? - Tytteli2
1. Didi
-----
2. Niina
3. Susanna- Gulliwer3
Kyllä tämä on oikea järjestys!. Täytyy sanoa ,että Tytteli2:lla on hyvä musiikin tuntemus!.
- hannelie
1.susanna
2.diandra
3.hmm.. itselleni Heikki, mutta veikkaan Torstenia tai Arttua. - up-date
Diandra, Susanna ja.... ????????
- unienne
1. Diandra
2. Susanna
3. ?- kolmen kärki
OIkein olisi nuo kaksi ja kolmas Heikki. On sitten ihme jos Torsten pääsee kolmoseksi.. ei sellaista karismaa ja taitoo kuin Heikillä ja Heikki osoitti taitonsa eilen, vakuutti monet epäilijät.
- ööööliiiii
Minä en tykkää vieläkään Heikistä.
- idolgirl14
mä en vaan voi tajuta, mitä se Torsten siellä tekee. Tyyppi ei ees osaa laulaa. American idolissa se ois potkittu pihalle jo koelauluissa. Kolmen kärki toiv.Didi, Heikki ja Susanna
- kuusinollayksi
Heikki ei kylläkään osaa laulaa. Olisi pitänyt tippua jo alussa. Ei mitään persoonallista koko ihmisessä. Sopisi paremmin teatteriin huutamaan.
- Kesori
Tuo Torsten voi olla tämän vuoden
-juntti-eemeli-, joka voittaa koko kisan. - tyyyyteliiii
Minä pidän Torstenista. Hänellä on erikoinen ja persoonallinen ääni. Erottuu sen vuoksi muista mieslaulajista. Nuori kyllä on ja se vähän vielä vaikuttaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657385Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142708Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk532027Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141491Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901395Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.611234Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271169- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631143- 1141081