Sinä ökyrikas,miljonääri taikka ylimääräistä rahaa omistava. Täällä kirjoittaa äiti,jolla kaksi pientä tytärtä. Miehen mukana meni rahat ja omaisuus, jäljelle jäivät jumalattomat velat ja laskut. Jos sinulla olisi paljon rahaa,voisit miettiä lahjoittamista oman maan köyhille perheille. niitä täällä maassa riittää,eikä sekään auta että verot ja ruoka nousee ,kun nytkään ei rahat riitä perheiden asumiseen saatikka kauppaan.
Hei
minä ja tytöt
3
116
Vastaukset
- minä vain
piti painaa tykkää eikä ei tykätä,mutta vahingossa näin meni,olen samaa mieltä kanssasi.tukalaa on täälläkin,asumiseen riittää onneksi juuri ja juuri ja moni auttaa ruoka ostosten kanssa suvusta.
- JK
LAHJOITA RAHASI
- minä ja tytöt
? lahjoita mitkä rahat ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663372Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433167Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222668- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä861477- 391320
- 821189