mitä sekottaa minttuviinan tai salmarin kanssa?ehdotuksia??

minttaa

joo ni mitäs kaikkee ootte kokeillu ja mikä on maistunu hyvältä ja mikä pahalta?haluisin noist jommastkummast saada jonku hyvän mixauksen aikaan,minttukaakaoit on kokeiltu mut muuta?

10

2392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Malleri

Ehdottomasti sellaisenaan korkeintaan voi vähän jäähdyttää.

• NimimerkkiMini-erkki

Ei tarvitse blandailla. Tosin noita - varsinkaan salmaria - en juuri osta.

• punainen kala
      • Tertsa 77

itse sekoittaisin minttuviinaan vain kanadalaista neljän tähden whiskya ja salmarin jättäisi kokonaan pois. Minttu ja whisky keskenään okei:-) olen kokeillut yhdistelmää . . . Terv. Kanadalaisten whiskyjen erityisasiantuntija. KOKEMUSTA ON

• Tiskin tällä puolen
        Tertsa 77 kirjoitti:

itse sekoittaisin minttuviinaan vain kanadalaista neljän tähden whiskya ja salmarin jättäisi kokonaan pois. Minttu ja whisky keskenään okei:-) olen kokeillut yhdistelmää . . . Terv. Kanadalaisten whiskyjen erityisasiantuntija. KOKEMUSTA ON

Tuo on suora muunnos Stingeristä, tosin Konjakki on sitten korvattu Viskillä.

• Huom!
        Tertsa 77 kirjoitti:

Skottilainen ja kanadalainen viski on englanniksi whisky, irlantilainen ja amerikkalainen (yhdysvaltalainen, USA-lainen) viski puolestaan whiskey.

Juoma on suomeksi VISKI, olipa kyseessä whisky tai whiskey. Asiantuntijan pitäisi tämä toki tietää.

Viskin kutsuminen whiskyksi on aivan yhtä typerää kuin kutsua samppanjaa champagneksi (ja tämä juoma on Kielitoimiston mukaan nimenomaan samppanjaa eikä esimerkiksi shampanjaa).

• Salmari menee appelsiinimehun kanssa. Köyhän miehen ässämix, jos passoaa löytyy niin laittaa passoaa salmaria ja appelsiinimehua.

• kgdu6

Veikkaisin, että pään.

• ei niitä sekoiteta,ehkä pikkasen vettä,jos ei kestä juoda saattaa olla parempi siirtyä limulinjalle.olen baarimikko

• Anonyymi

Moi🤩 salmarin kanssa kokeilin maitoa ja Choco coffee. Ihan juotavaa.....🤟😎

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5126
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3646
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      40
      3062
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      3005
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2946
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2363
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1848
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1790
    9. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      141
      1733
    10. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1731
    Aihe