Tarina menee näin:
En ihastu helposti, en todellakaan. Nyt kävi toisin. Ystävien kihlajaisbileet, astun ovesta sisään ja siinä hän on. Ystäväni miehen kaveri. Katsoo suoraan silmiin, hymyilee ja tervehtii. Ensimmäinen ajatukseni on että voihan paska. Koko illan mies piiritti minua ja olin melko välinpitämätön vaikka kiinnostus miestä kohtaan oli suuri. Loppuviimein lämpenin miehen iskuyrityksille ja meillä oli todella hauskaa. Jokin vain loksahti paikoilleen ja tiesin että voin luottaa tähän mieheen, hän oli kiltti ja huomaavainen.
No, juttu kaatui kuitenkin välimatkaan, sillä kumpikin koki sen raskaana. Nyt asun jälleen miehen kanssa samassa kaupungissa, mutta hän seurustelee jo uuden naisen kanssa. Kuinka pääsisin yli ihastumisen tunteesta? tuntuu kuin maailma romahtaisi joka kerta kun tapaan miehen ja hänen tyttöystävänsä. Asianhan pitäisi olla minulle OK.
Kuinka päästä yli ihastumisesta?
blondipimu87
1
204
Vastaukset 1
- .....
näytä hänelle tautinen huoranvittusi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.561762Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt241382- 991052
- 45790
- 87773
- 28581
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.20579- 31523
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?55503Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30443