Nii se vaa on kuulkaa, että jokainen ihminen kuolee joskus emme tiedä vaikka huomena tapaturmaisesti lähdemme täältä, viimestään vanhuuteen kuolee kaikki;)
Miten ateistit ajattelevat kuolemasta? pelottaako se?
Mitä järkeä tässä elämässä on?
semmosta se on
6
52
Vastaukset
- dippadai123
"Miten ateistit ajattelevat kuolemasta? pelottaako se?"
lähinnä se masentaa. synnyt, kärsit ja sitten kuolet. aika karua. mutta totta.
"Mitä järkeä tässä elämässä on?"
ei mielestäni mitään. - vfe4434
Uskovaisten elämäntehtävä on riehua netissä ja livenä ja pilata toisten elämää-
Kuolema on luonnollinen jatko elämälle.
Kun me kerran kuolemme, uskoakseni tietoisuutemme katoaa ja meitä ei enää ole.
Kun hylkää jumalharhat ja uskon yliluonnolliseen, joutuu myös käsittelemään oman katoavaisuutensa kysymyksen. Silloin voi katsoa kuolemaa silmiin, jolloin se ei enää pelota, tai kieltää koko asian mielestään ja nähdä painajaisia lopun ikäänsä.
Itse suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa, ettei ainutkertainen elämämme mene pilalle turhaan pelätessä.
Kuolema tulee, pelkää sitä tai ei.
Siksi nauttikaamme vierailustamme täällä ihmeellisessä universumissa!
"Mitä järkeä tässä elämässä on?"
Tämä on meidän ainoamme. Tehkäämme itse siihen se järki ja sisältö. On suurta haaskausta tuhlata hyvä ihmiselämä olemattomia palvoen.- A(non) Theist
Aika hyvin paalutettu.
Allekirjoitan mielihyvin ja komppaan.
"Miten ateistit ajattelevat kuolemasta?"
Se on elämän loppu.
"pelottaako se?"
Ei.
"Mitä järkeä tässä elämässä on? "
Elämä on pääsääntöisesti mukavaa.>>Miten ateistit ajattelevat kuolemasta? pelottaako se?
Ei kuolema pelota sinänsä, vaan se että kuoleeko kivuliaasti, ja se muu harmi mikä siihen liitttyy (toisten pitää järjestellä hautajaisia, siirrellä tavaroita, yms.)
>>Mitä järkeä tässä elämässä on?
Ainutlaatuinen tilaisuus tarkastella universumin olemusta, jota ei kannata jättää käyttämättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523291
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212500- 232418
- 402361
- 312238
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1372234- 402060
- 281981
- 1081822
- 361785