Saako mistään ostettua pulloa tai kahta ilman että täytyy maksaa rahtimaksua joka on luokkaa 100e? Virosta ainakin näyttää siltä että ei ole väliä painaako kilon vai 300kg, saman verran maksaa kuitenkin.
Vastaukset 8
- 5+9
kysymykseesi en osaa vastata, mutta vaihtoehto olisi...
auto alle ja tallinnaan - vuoden satsin juomia tuo nätisti kerralla.
laivalippu maksaa 20€ ja pysäköinti 12-15€. - Karppaaja itsekin
Alkosta
- jesse jees
alkosta kannattaa kätevästi juomat hankkia. Kätevästi käy. Putiikki auki lähes vuoden joka päivä. Sopiva määrä kerrallaan sopii ostaa.
- Viininmaistelija
jesse jees kirjoitti:
alkosta kannattaa kätevästi juomat hankkia. Kätevästi käy. Putiikki auki lähes vuoden joka päivä. Sopiva määrä kerrallaan sopii ostaa.
Alkosta ei nykyisin kannata hankkia enää mitään, hintataso on hirveä.
Netistä saa tilattua järkevillä hinnoilla ja toki Tallinna on oiva paikka hakea lasti.
Järkevä ei osta mitään alkoholijuomia suomesa. - 8+4
jesse jees kirjoitti:
"alkosta kannattaa kätevästi juomat hankkia"
Joissakin tuotteissa ALKO:n myyntikate on yli 300%. Itse ostan mieluummin Tallinnasta.
- €uroja riittää
Perseaukiset hakee virosta. Minä ostan alkosta ja maksan verot suomeen.
- 19+8
Eihän siinä mitään ja kiitos kun maksat verot. Itse ostan Tallinnasta kaikki juomat. Jääpähän enemmän rahaa matkailla vaikka USA:ssa shoppailemassa tai tilailla UK:sta tai Kiinasta tavaraa. Kaiken toiminnan keskeinen ajatus on välttää Suomen verot - niitä kun ei ole pakko maksaa.
- Maisterix_10
Alko edustaa valtaapitävien vaihtoehdotonta monopolia. Vain kilpailukykyinen hinta ja valikoima kiinnostaa. Siksi tilaan verkkokaupoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid130842En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene43619Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21558Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110523- 36512
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et33461- 38447
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää115433Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni22397