Jeesuksessa meillä on voitto kaikista syntikahleista

Ja taivaassa ilo

jokaisesta ihmisestä joka vanhurskautta harjoittaa ja vielä suurempi synneistä lakkaavasta. Iloitaan Jeesuksessa tänäänkin, hallelujah!

28

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vihatkaa syntiä

      sillä kaikki synti on Saa-tanasta ja Jumala vihaa syntiä!

      • olen minä

        Käsket vihaamaan etkä rakastamaan?

        Tällä käskylläsi lisäät sekä oman vihan määrääsi että koko maailman vihan määrää.

        Kuljet vihan tietä et rakkauden tietä, jota Jeesuksin opetti. Olet Raamatun harhauttama.


      • Hyvän rakastaminen
        olen minä kirjoitti:

        Käsket vihaamaan etkä rakastamaan?

        Tällä käskylläsi lisäät sekä oman vihan määrääsi että koko maailman vihan määrää.

        Kuljet vihan tietä et rakkauden tietä, jota Jeesuksin opetti. Olet Raamatun harhauttama.

        on myös pahan vihaamista, joten ei eksytä. Tietysti kaikkia ihmisiä tulee rakastaa vanhurskaasti eli Jumalan tahdon mukaan ja jos Herran opetus on toinen kuin ihmisen, niin Herraa Jeesusta tulee rakastaa ja ihmisten väärää vihata. Anotaan että monet ihmiset Suomessakin voisivat tuntea ja tehdä Jumalan hyvää tahtoa itselleen ja toisille, myös sinulle Jumalan armoa ja totuutta Jeesuksen nimessä tässä.


      • olen minä kirjoitti:

        Käsket vihaamaan etkä rakastamaan?

        Tällä käskylläsi lisäät sekä oman vihan määrääsi että koko maailman vihan määrää.

        Kuljet vihan tietä et rakkauden tietä, jota Jeesuksin opetti. Olet Raamatun harhauttama.

        olen minä
        Niin vihata syntiä se voivain jumala tehdä,ei ihminen mutta Jeesusksessa hän pystyy sitä karttamaan,koska uudesti syntynt ei tee syntiä,jos lankeaakin hän heti tekee parannuksen. Tästä on kysymys,raksata kanssa ihmistä se on ase syntiä vastaan,jumalaton ei sitä siedä jolla on Jeesuksen rakkaus käytössä.


    • antihihhuli

      Näin rakennat itsellesi aivopestyjen robottien armeijan:

      1. opeta ne vihaamaan syntiä

      2. kerro niille mikä sinun mielestäsi on syntiä

      3. katso kun robotit alkavat itsenäisesti tuhota "syntiä"

      Jonain päivänä kun tämä lajimme "Homo Religious" muuttuu oikeasti lajiksi "Homo Sapiens", tuollainen tulee ehkä mahdottomaksi. Kannattaa siis perustaa oma uskonto tai vähintään oma lahko jo tänään!

      • Jumalan valtakunta

        Hei antihihhuli!

        Ei ole tarkoitus mitään rakentaa vaan ihmiset saa anoa Jumalalta Henkensä voimaa vapautua synneistä eli Jumalan tahdon vastaisesta tahtonsa mukaiseen vanhurskaaseen eli hyvään.

        1. Jumala vanhurskauttaa mielemme että Raamatun kautta voimme oppia tuntemaan Jeesuksen opetuksen ja tahtonsa. Tietenkään ei tule tehdä syntiä eli hyvä on vihata syntiä ja tehdä hyvää eli Jumalan tahdon mukaista vanhurskautta, kun näitä valintoja eteemme tulee elämässämme.

        2. Jumala on antanut pyhät Raamatun kirjoitukset ja niistä voimme oppia mikä on Jumalan tahdon vastaista syntiä ja mikä tahtonsa mukaista vanhurskautta.

        3. Jumala antaa elävän veden ja Pyhän Hengen voiman Jeesuksen nimessä nöyrille anoville lapsenmielisille ja näin vapauttaa meidät synneistä vanhurskauteensa. Tietenkään ei meidän ihmisinä tarvitse omavanhurskaudessa alkaa lakia täyttämään vaikka myös Jumalan Hengessä saamme lain täyttää lahjavanhurskaudessaan. Tässä on suuri ero.

        Jeesus Nasaretilainen on jo Jumalan valtakunnan perustus ja samoin profeetat ja apostolit. Meidän itse ei tarvitse mitään perustaa vaan pitää huolta että teemme Jeesuksen opetuksen mukaan Kalliolleen ja kestävistä materiaaleista, kuten uskosta ja toivosta ja rakkaudesta.

        Tartu sinäkin ihan rauhallisesti ja maltillisesti ilman voimakasta tunnetta Herran Jeesuksen antamiin hyviin opetuksiin ja kun niiden mukaan tahdon vaeltaa häneen turvaten ja anoen Henkensä siunausta, niin sinäkin voit rakentaa Pelastuksen Kalliolle, sillä kestävälle ja vasta kuoleman jälkeen näemme millaisen olemme itsekukin rakentaneet, toki voi olla että tapahtuu Jeesuksen tulemuksessa, sillä on lähellä ja jos olemme keski-ikäisiä tai jopa nuorempia, niin pannaan kaikki toivomme armoonsa joka meitä kasvattaa hylkäämään kaiken huonon ja anomaan hyvää Jeesuksessa ja elävässä sanassaan.

        Kunnia ja kiitos Isälle Jeesuksen nimessä.


    • OttoPetteri

      Minä en ole yhdenkään synnin kahleissa. Minun ei siis tarvitse vapautua mistään.
      Ne syntikahleet koskevat vain ja ainoastaan heitä, joiden mielen uskonto on sekoittanut. Se koskee heitä, jotka on aivopesty jonkin uskonlahko "oppeihin" tai kirjoituksiin.

      Olen vapaa ihan kaikesta synnistä - siis siitä , jonka jokin lahko on julistanut synniksi. Sehän on tietenkin milloin mitäkin, mitä nyt sattuu vääräksi julistetun; Kahvinjuonti, tai vaikkapa verenluovutus.

      Olemalla erossa koko syntiasiasta, ei tarvitse iltaisin tai viikonloppuisin pyydellä anteeksi elettyä elämä joltain mielikuvitushahmolta.

      Helpota elämääsi - ero lahkota!

    • Voitto ja vapaus

      Meillä iloitaan kaikista jotka pysyvät erossa dogmista ja niiden sanelemista synneistä. Voitto on elää elämää vapaana ilman pelkoa!

      • olen minä

        " Voitto on elää elämää vapaana ilman pelkoa!"

        Juuri näin!

        Ihminen on vapaa valitsemaan pelosta ja rakkaudesta. Valitse mielummin rakkaus niin ei tarvitse pelätä Jumalaa eikä yrittää mielyttää toisen mielikuvillaan luomaa Jumalaa.

        Vapaudutaan peloista, joita meille yritetään totuutena syöttää!
        Se on voitto koko ihmiskunnalle ja rauha voi vihdoin astua ihmissydämiin.


      • Jumalan teot nähdään
        olen minä kirjoitti:

        " Voitto on elää elämää vapaana ilman pelkoa!"

        Juuri näin!

        Ihminen on vapaa valitsemaan pelosta ja rakkaudesta. Valitse mielummin rakkaus niin ei tarvitse pelätä Jumalaa eikä yrittää mielyttää toisen mielikuvillaan luomaa Jumalaa.

        Vapaudutaan peloista, joita meille yritetään totuutena syöttää!
        Se on voitto koko ihmiskunnalle ja rauha voi vihdoin astua ihmissydämiin.

        koko luomakunnassa, joten vain sokea ei tätä ymmärrä, eikä ole syytös vaan kehotus anoa silmävoidetta. Jopa sinut on Jumala tehnyt äitisi kohdussa sen tiedon mukaan, jonka on pistänyt sukusoluihin ja hengen ja sielun on antanut jo Aadamille ja Eevalle Aadamista otettuna, kuten voimme lukea.

        Jumalan pelko on hyvä jumalattomalle, ja Jumalan tuntevat tahtovat rakastaa Jumalaa.


      • Bokk
        Jumalan teot nähdään kirjoitti:

        koko luomakunnassa, joten vain sokea ei tätä ymmärrä, eikä ole syytös vaan kehotus anoa silmävoidetta. Jopa sinut on Jumala tehnyt äitisi kohdussa sen tiedon mukaan, jonka on pistänyt sukusoluihin ja hengen ja sielun on antanut jo Aadamille ja Eevalle Aadamista otettuna, kuten voimme lukea.

        Jumalan pelko on hyvä jumalattomalle, ja Jumalan tuntevat tahtovat rakastaa Jumalaa.

        "Jopa sinut on Jumala tehnyt äitisi kohdussa sen tiedon mukaan, jonka on pistänyt sukusoluihin ja hengen ja sielun on antanut jo Aadamille ja Eevalle Aadamista otettuna, kuten voimme lukea."

        Ja noin on ylläoleva todistanut, että jokaisella meistä on etukäteen päätetty kohtalo, jolloin osa meistä on luotu helvettiin. Äläkä sano "vapaa tahto", kun juuri tuossa yllä on poistettu mahdollisuus vapaaseen tahtoon.


      • olen minä
        Jumalan teot nähdään kirjoitti:

        koko luomakunnassa, joten vain sokea ei tätä ymmärrä, eikä ole syytös vaan kehotus anoa silmävoidetta. Jopa sinut on Jumala tehnyt äitisi kohdussa sen tiedon mukaan, jonka on pistänyt sukusoluihin ja hengen ja sielun on antanut jo Aadamille ja Eevalle Aadamista otettuna, kuten voimme lukea.

        Jumalan pelko on hyvä jumalattomalle, ja Jumalan tuntevat tahtovat rakastaa Jumalaa.

        "Jumalan pelko on hyvä jumalattomalle, ja Jumalan tuntevat tahtovat rakastaa Jumalaa."

        Jumalan pelko ei ole yhdellekään hyväksi. Mutta surullista on, että sinunkin pitää Jumalaasi pelätä.


      • Kyllä ihmisellä
        Bokk kirjoitti:

        "Jopa sinut on Jumala tehnyt äitisi kohdussa sen tiedon mukaan, jonka on pistänyt sukusoluihin ja hengen ja sielun on antanut jo Aadamille ja Eevalle Aadamista otettuna, kuten voimme lukea."

        Ja noin on ylläoleva todistanut, että jokaisella meistä on etukäteen päätetty kohtalo, jolloin osa meistä on luotu helvettiin. Äläkä sano "vapaa tahto", kun juuri tuossa yllä on poistettu mahdollisuus vapaaseen tahtoon.

        yleensä on vapaa tahto lähestyä Jumalaa ja uudistua mieleltää uudestisyntyen anoessaan elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä Jeesuksen nimessä ja Hengessä.

        Kukaan muu kuin pahuuden henkivallat eivät tätä pyri estämään yleensä ja myös toisten ihmisten kautta paha pyrkii ihmispelkoa vaikuttamaan, jos mahdollista. Suomessa on onneksemme uskonnon vapaus ja rakastaa ja palvella saamme myös Jeesusta täydestä sydämen palavasta Pyhän Hengen tulesta, kuten Isä tahtoo lapsilleen.


      • tietysti pahan
        olen minä kirjoitti:

        "Jumalan pelko on hyvä jumalattomalle, ja Jumalan tuntevat tahtovat rakastaa Jumalaa."

        Jumalan pelko ei ole yhdellekään hyväksi. Mutta surullista on, että sinunkin pitää Jumalaasi pelätä.

        karttaminen on viisautta, ei kyse ole mistään pelossa vapisemisesta lainkaan kuten riivaajilla Jeesuksen nimen edessä, ei eksytä, sillä Jeesuksessa saamme rakastaa Herraa ja lähimmäisiämme kuten on opetettu.


      • Bokk
        Kyllä ihmisellä kirjoitti:

        yleensä on vapaa tahto lähestyä Jumalaa ja uudistua mieleltää uudestisyntyen anoessaan elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä Jeesuksen nimessä ja Hengessä.

        Kukaan muu kuin pahuuden henkivallat eivät tätä pyri estämään yleensä ja myös toisten ihmisten kautta paha pyrkii ihmispelkoa vaikuttamaan, jos mahdollista. Suomessa on onneksemme uskonnon vapaus ja rakastaa ja palvella saamme myös Jeesusta täydestä sydämen palavasta Pyhän Hengen tulesta, kuten Isä tahtoo lapsilleen.

        On uskonnonvapaus, en minä sitä ole kieltänytkään, mutta jos Herra tietää ihmisen elon jo ennen tämän syntymää, tietää hän, kuten on teinnyt ennen ensimmäistä atomiakaan, kaikkitietävä kun on, kuka uskoo ja kuka ei, ergo, puuttumattomuudessaan on luonut osan ihmisistä helvettiin joutuvaksi, sillä Hän on kaiken ennalta päättänyt.


      • Bokk
        Kyllä ihmisellä kirjoitti:

        yleensä on vapaa tahto lähestyä Jumalaa ja uudistua mieleltää uudestisyntyen anoessaan elävästä vedestä ja Pyhästä Hengestä Jeesuksen nimessä ja Hengessä.

        Kukaan muu kuin pahuuden henkivallat eivät tätä pyri estämään yleensä ja myös toisten ihmisten kautta paha pyrkii ihmispelkoa vaikuttamaan, jos mahdollista. Suomessa on onneksemme uskonnon vapaus ja rakastaa ja palvella saamme myös Jeesusta täydestä sydämen palavasta Pyhän Hengen tulesta, kuten Isä tahtoo lapsilleen.

        Lisään vielä, että jos kaikkivoipa jotain tahtoisi, niin olisi.


      • tietysti pahan
        tietysti pahan kirjoitti:

        karttaminen on viisautta, ei kyse ole mistään pelossa vapisemisesta lainkaan kuten riivaajilla Jeesuksen nimen edessä, ei eksytä, sillä Jeesuksessa saamme rakastaa Herraa ja lähimmäisiämme kuten on opetettu.

        karttaminen on viisautta, ei kyse ole mistään pelossa vapisemisesta lainkaan kuten riivaajilla Krisnan nimen edessä, ei eksytä, sillä Krisnassa saamme rakastaa Herraa ja lähimmäisiämme kuten on opetettu.


      • Ihminen myös
        Bokk kirjoitti:

        Lisään vielä, että jos kaikkivoipa jotain tahtoisi, niin olisi.

        itse vaikuttaa mitä tahtoo ja tekee ja tässäkin voi Jeesukseen turvata.


      • Epäjumalat ovat
        tietysti pahan kirjoitti:

        karttaminen on viisautta, ei kyse ole mistään pelossa vapisemisesta lainkaan kuten riivaajilla Krisnan nimen edessä, ei eksytä, sillä Krisnassa saamme rakastaa Herraa ja lähimmäisiämme kuten on opetettu.

        turhuutta, mutta Jeesuksella on ihan totuudellisesti kaikki valta taivaassa ja maassa. Tietysti uskoa tarvitaan ja annetaan myös anoville.


      • Bokk
        Ihminen myös kirjoitti:

        itse vaikuttaa mitä tahtoo ja tekee ja tässäkin voi Jeesukseen turvata.

        Siinä tapauksessa Jumala ei ole kaikkitietävä, eikä ole nähnyt ihmisen päiviä jo tämän äidin kohdussa, kuten Raamattu kuitenkin väittää.


      • Epäjumalat ovat
        Epäjumalat ovat kirjoitti:

        turhuutta, mutta Jeesuksella on ihan totuudellisesti kaikki valta taivaassa ja maassa. Tietysti uskoa tarvitaan ja annetaan myös anoville.

        turhuutta, mutta Krisnalla on ihan totuudellisesti kaikki valta taivaassa ja maassa. Tietysti uskoa tarvitaan ja annetaan myös anoville.


    • Voittosanoma on

      yksin Jeesuksessa, hallelujah! Ei eksytä epäjumaliin.

      • Voittosanoma on

        yksin Krisnassa, Hare Hare! Ei eksytä epäjumaliin.


      • Totuus on eri asia
        Voittosanoma on kirjoitti:

        yksin Krisnassa, Hare Hare! Ei eksytä epäjumaliin.

        kuin valheet, joten ihan eri asia on Jeesus kuin muut.


      • Totuus on eri asia
        Totuus on eri asia kirjoitti:

        kuin valheet, joten ihan eri asia on Jeesus kuin muut.

        kuin valheet, joten ihan eri asia on Krisna kuin muut.


    • Jeesuksen rakkaus

      meitä kohtaan on osoitettu juodessaan kärsimysmaljan Golgatan ristillä ja vuodattaessaan viattomana sovitusverensä ja antaessaan ruumiinsa haavoitettavaksi jotta meillä hänessä olisi yltäkylläinen ja hyvä elämä uskoessamme ja rakastaessamme Herraa Jeesusta yli kaiken ja lähimmäisiämme kuin itseämme.

      • Isän rakkaus

        Pojan Jeesuksen kautta on osoitettu. Mitä sinä tahdot suhteesi Jeesukseen olevan?


    • Jeesus on ainoa

      Herra ja Jumala, jonka nimessä voit sielusi pelastuksen kaidalle tielle saada, sillä Jeesus on hyvä Herra, amen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      342
      3514
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      229
      2146
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1692
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1577
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      85
      1414
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      291
      1297
    7. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1131
    8. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      83
      1131
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      86
      1117
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      966
    Aihe