putkiremontti

Olen muuttamassa Järvenpäähän ostamaani rintamamiestaloon. Tarvitsen luotettavan putkimiehen remonttia varten. Minulle suositeltiin Caves Oy:tä onko kellään kokemuksia tästä firmasta?
Ilmianna
Jaa

8 Vastausta

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Ilmianna
Jaa
Itselläni hyviä kokemuksia. Osaava kaveri ja myös edullinen tuntityöhinta
Ilmianna
Jaa
Olen ollut paljon tekemisissä Caves Oy: kavereiden kanssa ja asiallista ja ammattitaitoista väkeä töissä. Tänään viimeksi :-)

http://www.caves.fi/yhteystiedot.html
Ilmianna
Jaa
Suosittelen todella saa hyvää palvelua, omistaja kävi tekemässä putkityöt ja rassasi samalla muutkin röörit :)
Ilmianna
Jaa
Putki-Pena tekee tuohon verrattuna kolmasosa hinnalla ja muutenkin parempaa jälkeä.
Ilmianna
Jaa
Huonoja kokemuksia Caves Oy:stä. Sikakallis ja putket ihan solmussa. Lisäksi vuotaa liitoksista.
Ilmianna
Jaa
Onko Helmisellä rahat ja työt loppu, kun täällä mainostaa ? Hanskat tiskiin vaan hemmo, on ne muutkin konkursseja tehneet !
Ilmianna
Jaa
Älä ainakaan ota VRJ yritystä. Eivät välitä työn lopputuloksesta pätkääkään,,,rahankiilto ainut mielessä oleva ajatus. On kokemusta tästä firmasta.
Ilmianna
Jaa
Oli tosi nerokasta kysyä täältä putkimiehestä.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

putkiremontti

Olen muuttamassa Järvenpäähän ostamaani rintamamiestaloon. Tarvitsen luotettavan putkimiehen remonttia varten. Minulle suositeltiin Caves Oy:tä onko kellään kokemuksia tästä firmasta?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta