Marran kirppiksellähän on usein ollut kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina Hullu sunnuntai. Tietääkö kukaan, onko tänään?
Katsoin kirpparin nettisivuilta, mutta siellä luki vain, että Hullu sunnuntai 4.3. Eli se on ollut jo viime kuussa.
Olen joskus ajanut autolla kirppiksen ohi ja yrittänyt katsoa, mitä sen ikkunoissa lukee, mutta en ole ehtinyt näkemään muuta, kuin että siellä lukee Hullu sunnuntai, mutta en ole nähnyt mitään päivämäärää, että milloin Hullu sunnuntai olisi seuraavan kerran.
Milloin Hullu sunnuntai?
Kirppistelijä
6
407
Vastaukset
- braat sucker
Mikää se semmonen hullu kirppis on
- asiakas minäkin
Veikkaisin että kesäkuun eka sunnuntai olis seuraavaksi.
- Kiertelijä
Koko kirppistä ei enää oo ollutkaan varmaan yli kuukauteen
- sdiso
jeps, kirppis lopettanut aikoja sitten..
- Kirppistelijä
Kiitos tiedosta, tiedän kyllä sen oikeinkin hyvin. Vilkaiskaapa aloituskysymyksestä nimimerkkini vierestä, milloin olen lähettänyt kyseisen viestin tänne...!
Se oli ikävä uutinen, kun sain tietää, että kirppis lopettaa.
Terveisin ketjun aloittaja. - lökk
no sorry kamalasti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027