Marran kirppiksellähän on usein ollut kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina Hullu sunnuntai. Tietääkö kukaan, onko tänään?
Katsoin kirpparin nettisivuilta, mutta siellä luki vain, että Hullu sunnuntai 4.3. Eli se on ollut jo viime kuussa.
Olen joskus ajanut autolla kirppiksen ohi ja yrittänyt katsoa, mitä sen ikkunoissa lukee, mutta en ole ehtinyt näkemään muuta, kuin että siellä lukee Hullu sunnuntai, mutta en ole nähnyt mitään päivämäärää, että milloin Hullu sunnuntai olisi seuraavan kerran.
Milloin Hullu sunnuntai?
Kirppistelijä
6
408
Vastaukset
- braat sucker
Mikää se semmonen hullu kirppis on
- asiakas minäkin
Veikkaisin että kesäkuun eka sunnuntai olis seuraavaksi.
- Kiertelijä
Koko kirppistä ei enää oo ollutkaan varmaan yli kuukauteen
- sdiso
jeps, kirppis lopettanut aikoja sitten..
- Kirppistelijä
Kiitos tiedosta, tiedän kyllä sen oikeinkin hyvin. Vilkaiskaapa aloituskysymyksestä nimimerkkini vierestä, milloin olen lähettänyt kyseisen viestin tänne...!
Se oli ikävä uutinen, kun sain tietää, että kirppis lopettaa.
Terveisin ketjun aloittaja. - lökk
no sorry kamalasti !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."422116Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 95924
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78839Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691